Stille her på forumet.

Pruska
BERGEN 28.05.2018 kl 12:11 2942

Lite nytt fra selskapet for tiden? Men 9800 aktøren er der hver dag??? Har noen på forumet noen tanker om fremtiden ang selskapet? Takker for evet svar.
Slettet bruker
28.05.2018 kl 12:19 2931

For min del venter jeg,,, og venter,,,, som mange andre... Skulle jo tro at det meste ligger til rette, sli at Bergen kan kapre noen fine kontrakter etter vært.
Slettet bruker
28.05.2018 kl 15:36 2835

Jeg sitter og, men ser an litt hva styret gjør med ledelsen utover høsten. Stille som graven fra selskapet så da blir det vel stille på forumet også.
Slettet bruker
28.05.2018 kl 15:46 2824

Har ikke vært så lenge i selskapet, men er nok bare å vente litt til, plutselig så slår de til med en kontrakt som raskt drar oss over kr.2 hvertfall.
Meget lavt volum, men det har det forsåvidt vært over lang tid.
På disse kursene skulle jeg mene at det er billig å plukke litt nå og da.
Slettet bruker
28.05.2018 kl 16:01 2805

1,5 år igjen til 1 milliard og 100 millioner på bunnlinja.. Som var målsetningen i fjor.
deadcatbt
28.05.2018 kl 20:07 2720

Under krona så skal jeg vurdere det.
Foreløpig er det en adm dir som ikke eier en eneste aksje, og det skjer nada.
Slettet bruker
28.05.2018 kl 23:10 2640

Daglig leder må fjernes etter mitt skjønn. Så får vi se hva som skjer fremover
zxcvbnm
29.05.2018 kl 08:41 2557

Bergen Group AAK tildelt rammeavtale på norsk sokkel
Bergen Group AAK er tildelt en 5-årig rammeavtale med en internasjonal operatør på norsk sokkel. Rammeavtalen har en estimert samlet verdi på ca. NOK 40-60 millioner for perioden frem til år 2023.

Rammeavtalen gjelder ulike former for mekaniske oppdrag på offshore-installasjoner der det stilles krav til komplekse tilkomsttjenester. I tillegg inkluderer rammeavtalen også muligheten for levering av relevante prefabrikasjoner.

Konsernsjef Torgeir Nærø i Bergen Group ASA vurderer rammetalen som en positiv bekreftelse på at Bergen Group AAK opprettholder sin konkurransekraft inn mot offshoremarkedet.

- Bergen Group AAK har en lang erfaring med å utføre ulike typer service- og vedlikeholds-operasjoner under svært utfordrende forhold både i høyden og på installasjoner med krevende tilgang. Vi har i løpet av våren registrert en økende etterspørsel etter tilkomsttekniske tjenester både i offshore- og i onshore-markedet. Den økte etterspørselen kombinert med nye langsiktige rammeavtaler gir grunnlag for vekst og en utvidelse av arbeidsstokken, oppsummerer Nærø.

Bergen Group AAK er et heleid datterselskap av det børsnoterte konsernet Bergen Group ASA. Selskapet er eksperter på tilkomstteknikk knyttet til vedlikeholds- og modifikasjonsarbeider med krevende tilkomst og arbeid i høyden. Bergen Group AAK har i dag en oppdragsmengde som blant annet inkluderer arbeid på ulike olje- og gassinstallasjoner, vindparker, vei- broanlegg og annen infrastruktur. Selskapet har rundt 60 ansatte. Hovedkontoret er plassert på Straume på Sotra. Mer informasjon finnes på www.bergengroup.no
Slettet bruker
29.05.2018 kl 08:46 2551

bra.
Slettet bruker
29.05.2018 kl 08:49 2543

Ikke en stor avtale, men bra at de er med.