Photocure - Guidingen er mye høyere enn mange har oppfattet!

Merlin
PHO 28.05.2018 kl 21:38 19277

Klipper og limer litt her:

Pho guider 20-25MUSD Cysview-omsetning i 2020. Men det gjelder kun for TURBT-delen, der de regner med ca. 20% markedsandel i de 25 tettest befolkede områdene, noe som tilsvarer 8% av totalmarkedet.

"The Company has invested significantly in increased sales force in 2017 and will continue to invest in 2018. These investments will enable the Company to drive the U.S. revenues in 2020 to a range of USD 20-25 million, however with upside potential driven by added reimbursement and penetration of the surveillance segment.
The Company will update the market on this outlook later in 2018 when there is better visibility of the effects of the new reimbursement and initial market response in the surveillance segment."
Guidingen er jo bare for turbt.

I TILLEGG kommer en økning i surveillance fra 0 nå.
Ergo ca. 20% markedandel i TURBT. Klarer de 20% innen surveillance (også innen 25 største områder) gir det 540*20 = 108 MUSD + 26 i TURBT = 134 MUSD. Med dagens dollarkurs på 8,177 tilsvarer det en årsomsetning i 2020 på nesten 1,1 mrd. kr.
"Hvis guidingen bare er for TURBT så blir Dahls utsagn om at PHO ikke går break even i år enda rarere."

Dette burde Photocure ha forklart i klartekst! Guidingen er dermed en helt annen enn mange nå hadde forutsatt!


------------------------------
focuss
I dag kl 20:44
100

Veksten i USA prosentvise jo etter normale målestokker imponerende og er jo ikke hverdagskost for noen. Dersom guidingen for 2020 kun baserer seg på TURBT er det liten grunn til irritasjon over guidingen. Da er det mest grunnlag for å være kritisk til at PHO er utydelige på hva guidingen egentlig baseres på. Den første pasienten er jo nylig gitt BLC Cysview i surveillance setting og grunnlaget for guiding blir jo foreløpig gjetting. Spennende å se hvordan det tar av.
Svar
focuss
I dag kl 20:47
93
Fra ett samfunnsøkonomisk synspunkt synes fordelene ved bruk av BLC Cysview større for surveillance en for TURBT. At det også er bedre for pasienten bør gi en vinn/vinn og god markedsandel i surveillance som er det største markedet
Redigert 21.01.2021 kl 08:24 Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
29.05.2018 kl 09:02 8404

Syntes det er rart at selskapet er så utydelig på guidingen.
Jeg legger til grunn at tidligere guiding på $ 20 - 25 i 2020 kun er for TURBT.
I web cast fra ca. 8 minutter og 50 sekunder, ser vi at ved 5 % markedsandel for de 400 største sykehusene som det satses på i første omgang gir en omsetning på $ 6.5 for TURBT og $ 27 for Surveilance = samlet omsetnong på $ 33.5Videre viser tabellen samlet omsetning på $ 67 ved 10% markedsandel og $ 134 ved 20% markedandel.
Jeg tror der kan være en mulighet for blå tall i Q3 2018?
Jeg tror at salg av fleksible scop vil gi god uttelling og ikke minst at CMS anbefaler å gi permanent refusjon for all bruk av Cysview fra og med 2019.
Så jeg er optimist tiltross noe skuffende Q1 tall. At Cysview vil nå en 20% markedsandel i 2020 bør være innenfor rekkevidde - muligens bedre?
heilo888
29.05.2018 kl 09:15 8377

20% markedsandel i 2020 er bare hinsides det realistiske og vitner om at man overhode ikke har bakkekontakt!

Om man når man 5% markedsandel er dette utrolig bra. Men også 5% vil kreve steinhard jobbing!

Man bør vite at intet selger seg selv i statene, heller ikke de beste produktene.
focuss
29.05.2018 kl 09:41 8333

Skulle gjerne visst hvor lang tid GE trengte for å nå 20% markedsandel i Tyskland. Jeg mener det gikk veldig fort og mener MM har noe info om dette. Det er ingen tvil om at dokumentasjonen av verdi av BLC Cysview nå er langt bedre enn den gangen GE startet.
sjakknøtt
29.05.2018 kl 09:45 8292

Jeg ser for meg at bruk av de nye fleksiskopene som Karl Storz nå har fått på markedet er viktig, pluss at Cysview kan brukes i det tre/fire ganger større oppfølgingsmarkedet, som vil gjøre det lettere for urologer med å bli vant med å bruke blålys og Cysview.
Viktig er det fra og med 2019 vil etter all sannsynlighet Cysview gis en permanent refusjonskode som kan brukes av urologer i sykehus, kirurgiske sentre og i privat praksis. Jeg har også sett at stadig flere sykehus i USA reklamerer for bruk av Cysview og når det nå blir langt lettere å bruke og stadig flere urologer lærer seg å bruke dette.
At 1 av 5 pasienter vil bruke Cysview, som er det beste produktet og som oppdager kreft i mer enn 20% av tilfellene og også fjerner flere av de små tumorene (som er svært vanskelig å se med kun hvitt lys). Dette minsker faren for snarlige tilbakefall.
Jeg tror pasientene, urologene pg helsemyndighetene ønsker Cysview velkommen! - Der er en treghet i systemet, men at vi innen utløpet av 2020 bør ha 20% markedsandel er realistisk - slik jeg ser det.
focuss
29.05.2018 kl 09:54 8253

heilo888
Dersom det er riktig at PHO sin guiding kun baseres på TURBT så er det ikke så langt unna 20% Photocure guider. Så er du innom amerikansk kultur. Det kan sies mye om den, men at de liker og være konkurransedyktige og helst best er det vel liten tvil om. Og PHO forventer ikke at Cysview selger seg selv. Det er derfor de etablerer USA organisasjon for å sørge for salg.
Redigert 29.05.2018 kl 09:55 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
29.05.2018 kl 09:57 8594

Det er ikke 20% markedsandel av totalmarkedet, det er 20% av 40% av totalmarkedet(top25 MSAs)
focuss
29.05.2018 kl 10:03 8567

Det er 8% av totalmarkedet. Synes det er utfordrerne å se at BLC Cysview ikke skal vesentlig høyere.
focuss
29.05.2018 kl 10:28 8438

Antar at når salgskontorene som dekker 40% av markedet er vel etablert og salget har tatt seg opp så vil det raskt komme meldinger om nye områder som åpnes. Inntil det skjer så regner jeg men en del mobilitet for pasienter som bor i områder som ikke er dekket foreløpig.
BenteBazooka
29.05.2018 kl 10:33 8354

Er det noen som vet hvor ofte pasientene må inn til oppfølging/kontroll etter turbt? Det varierer vel fra hvilken type prosedyre man har vært gjennom, men er ute etter et gjennomsnittstall.
For det er vel naturlig at de som får turbt med cysview, også får oppfølging(surveillance) med Cysview i etterkant?


Har sett litt her på denne studien fra 2016: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/27368880/

"RESULTS: A risk-based approach is paramount. Cystoscopy and cytology are recommended to be done at 3 months following transurethral resection of bladder tumor. For low-risk tumors, annual cystoscopy alone is sufficient; no upper tract evaluations or cytology is needed except at diagnosis. High-risk tumors should be followed up with a more intense schedule: cystoscopy every 3 months for 2 years, 6 months for 2 years, and then annually, with cytology at frequent intervals, and imaging for upper tract evaluation at 1 year and then every 2 years. Intermediate-risk tumors should be subclassified as per the International Bladder Cancer Group recommendations and when associated with 3 or more of the following findings (multiple tumors, size≥3cm, early recurrence<1 year, frequent recurrences>1 per year) then a surveillance strategy similar to that of high risk should be followed. Several urine markers were more sensitive than cytology in the detection of NMIBC; however, these tests are still costly, require specialized laboratories, and do not replace cystoscopy. Until better and cheaper markers are available, their routine use has not been integrated in the follow-up recommendation of current guidelines."
Redigert 29.05.2018 kl 10:46 Du må logge inn for å svare
focuss
29.05.2018 kl 10:51 8297

https://emedicine.medscape.com/article/458825-overview

Overview of Bladder Cancer Surveillance
Most cases of noninvasive bladder cancer remain clinically indolent with even a modicum of urologic intervention. Some cases progress, however, and most patients experience recurrence at least once in the follow-up period, creating the need for accurate tumor surveillance.
The American Urological Association recommends surveillance every 3-6 months for 3 years and at least yearly thereafter. [1] Similarly, the US National Comprehensive Cancer Network recommends cystoscopy and urinary cytology every 3-6 months for 2 years and then at increasing intervals as appropriate. [2]
The recommendation for cystoscopic tumor surveillance every 3 months dates back to at least 1936. Bladder cancer surveillance standards arose based primarily on expert opinion rather than as an evidence-based standard.
The origin of the traditional timing (ie, beginning 3 months following bladder tumor removal) is not clear. One theory is that it may have arisen as the timeframe believed to be required for healing after tumor resection. Cystoscopic findings prior to this time would have been difficult to interpret because of numerous factors, including incomplete healing and edema, among others.

Patients who have undergone radical cystectomy require routine surveillance to monitor for local recurrence or the development of metastatic disease. Abdominal and pelvic CT scanning and chest radiography should be performed annually. Some patients with more adverse pathology at the time of cystectomy (eg, locally advanced disease, lymph node metastases) may require more frequent imaging.
The retained male urethra is at risk for cancer recurrence after radical cystoprostatectomy. Urethral recurrence occurs in approximately 7% of patients after cystoprostatectomy.
Cancer involving the prostate (urothelium or stroma) at the time of cystoprostatectomy is the most significant risk factor for urethral recurrence. Monitoring the retained urethra has historically included periodic urethral cytology with subsequent biopsy, if indicated. However, some small studies have suggested monitoring with urethral washings does not confer a survival benefit. [3]
Gross hematuria or bloody urethral discharge requires immediate workup. A positive urethral cytology or biopsy finding warrants immediate urethrectomy.
bravi
29.05.2018 kl 14:47 8094

Ser ikke ut som det hjelper stort I det korte bildet å vrenge og vri på guidingen, kursen går stadig nedover, ned 2,33% akkurat nå til 27,25 kr.
Kanskje er det slik at mange tror at når selskapet ikke klarer å gå break-even med 70% markedsandel i Danmark, norden og 40% markedsandel i Tyskland etter over 10 år på markedet vil de ikke makte å gå break-even uansett hvor stor markedsandel de får i Usa eller andre steder heller (koster for mye å selge i forhold til inntektene det gir). Hvis det er feil oppfatning må noen korrigere den da slik at det blir oppfattet av andre enn de mest ivrige her på forumet.
Merlin
31.05.2018 kl 08:06 7875

Det er det motsatte av å vrenge å vri på guidingen. Det er en rettelse av det mange trodde var guidingen. Siden guidingen bare omfattet TURBT, mens mange gikk ut fra at det var totalsalget som var guidet, satte feiloppfatningen seg.

Det har selvfølgelig gitt en del gode kjøpsmuligheter, planlagt eller ikke. Noen er i hvert fall lurt til å selge på helt feil grunnlag.

Det igjen kan man muligens klandre ledelsen for, som var noe utydelig, og der Erik Dahl ikke akkurat viste positive takter.
Redigert 31.05.2018 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
bravi
31.05.2018 kl 09:19 7783

Ser vi på aksjekursen sitter den feiloppfatningen godt fast. Hva gjør aksjonærenes fremste tillitsmann Egberts med dette? Null og nada. Dette er et godt eksempel på at alle ville vært tjent med å ha Herbjørn Hansson som styreformann, han ville neppe sittet rolig uten å korrigere en slik feiloppfatning. I tillegg ville han ha skapt et helt annet trykk på ledelsen for å få de til å levere bare med å være til stede.
BenteBazooka
31.05.2018 kl 09:20 7761

Var det ikke HS som ville ha inn Egberts?
Redigert 31.05.2018 kl 09:21 Du må logge inn for å svare
focuss
31.05.2018 kl 09:54 7710

Merlin
Din fortolkning av guidingen er ikke helt riktig. Det de sier de har gjort er å inkludere veldig lite fra surveillance i guidingen inntil de ser utviklingen. Ikke så nøye for resultatet blir det samme. Så vil guidingen bli oppdatert når de får grunnlag å bygge på. For min del betyr det ingenting for jeg handler ikke basert på guidingen i dette tilfelle, For meg er det bare alminnelig bondevett som guider meg. Og bondevettanalysen sier at dette vil bli veldig bra innen rimelig tid. Når sant skal sies så må vi vel innrømme at måten PHO har gjort dette på er forståelig og prudent. Vanskelig å guide høye tall før det er solgt ett eneste kit til surveillance.
focuss
31.05.2018 kl 10:03 7651

Det samme som ovenfor gjelder også for refusjon i TURBT. Også her vil de se hvordan utviklingen blir før de blir for aggressive med guidingen. I Q1 hadde de vekst på ca 30%. Ikke ulikt tidligere vekst så det er tidlig også å konkludere hvordan effekt vi får fra refusjon. Det sier seg vel selv at refusjon vil få betydning, men hvor stor effekt er tidlig å konkludere på. 20 prosent markedsandel synes jeg virker bekjedent
Merlin
31.05.2018 kl 10:07 7604

Fint om du kopierer og limer inn det du mener Photocure faktisk guider. (25 mUSD tilsvarer ca. 20% (MSAs markedsandel TURBT.) Se side 8 her: https://photocure.com/globalassets/investor-relations/presentations/2018-pres/pho-q1-2018-pres-final.pdf

Og fra 1Q18-rapporten .....the U.S. revenues in 2020 to a range of USD 20-25 million, however with upside potential driven by added reimbursement and penetration of the surveillance segment. The Company will update the market on this outlook later in 2018 when there is better visibility of the effects of the new reimbursement and initial market response in the surveillance segment.
Redigert 31.05.2018 kl 10:11 Du må logge inn for å svare
Merlin
31.05.2018 kl 10:33 7552

"however with upside potential driven by added reimbursement and penetration of the surveillance segment."

Så markedsandel er FØR "penetration of the surveillance segment" - som vel ikke kan bety noe annet en at markedsandel kun gjelder TURBT. Enig focuss?
Dyma
31.05.2018 kl 10:36 7542

Jeg er helt enig!
focuss
31.05.2018 kl 10:55 7512

Merlin
For alle praktiske formål så er vi enige, men guidingen er ikke høyere enn antatt. Det er ingen guiding for Surveillance. Den kommer når de har noe å bygge på.
Redigert 31.05.2018 kl 11:02 Du må logge inn for å svare
focuss
31.05.2018 kl 11:08 7466

Det blir spennende å se hvordan og i hvilken grad sykehusene legger om sin praksis for oppfølging.. Innleggelse med narkose eller ett par timer poliklinisk opphold. Her er det svære tall å spare samfunnsøkonomisk og myndighetene sitter med kort på hånden for hvordan påvirke sykehusenes valg. Jeg mener det er åpenbart at det ikke bare blir 40% av befolkningen som får tilbud om poliklinisk i stedet for innleggelse.
Merlin
31.05.2018 kl 11:12 7422

Det er for mer en praktiske formål focuss. De har ikke regnet med surveillance i 20-25 mUSD.

Det folk har trodd, er at det er MED. Det er forskjellen!
Merlin
31.05.2018 kl 11:15 7399

Kursen har fått seg en knekk ned på feil grunnlag tydeligvis. Det gir derfor en god kjøpsanledning som dukker opp når det går opp for folk at omsetningen kan bli langt større enn 20-25 mUSD.
geoinvestor
31.05.2018 kl 11:23 7362

Guidingen blir oppdatert når de ser hvordan surveillance selger.
focuss
31.05.2018 kl 11:28 7345

Photocure har hele tiden sakt at de ikke vektlegger Surveillance i 2020 guidingen da de må få noe å bygge guidingen på først. Det samme gjelder for refusjon.
Derfor har jeg ment at vi hadde vært bedre tjent med ingen guiding mot 2020 i det hele tatt før basis for guiding eksisterer.

Det som gjorde at den gryende optimismen før Q1 ble drept var Dahls utsagn om at de ikke ville gå break even i år. En helt unødvendig kommentar da det bl.a er avhengig av hvor raskt surveillance markedet utvikler seg.
focuss
31.05.2018 kl 11:38 7297

Merlin
Du bør vurdere om da skal gi Targovax litt oppmerksomhet. Der er det mange intrikate problemstillinger å forholde seg til. Og potensialet er voldsomt.
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.05.2018 kl 11:55 7245

Jeg er enig i at Dahl kom litt uheldig ut akkurat der, men alt i alt synes jeg ikke presentasjonen var så ille som folk her inne åpenbart mener. F.eks. sa Hestdal 4 eller 5 ganger at de ville komme tilbake med ny guiding siste halvår. Han gikk så langt at han sa noe i retning av at "guidingen avspeiler overhodet ikke vårt ambisjonsnivå" (mulig han sa "absolutt ikke", jeg husker det ikke presis).
Når Hestdal sier det sånn, og når Dahl sier at de merker økende interesse fra amerikanske fond, så velger jeg å tro på at det betyr noe. De to er kanske litt trauste i fremtoningen, men de lyver ikke.
I det hele tatt tror jeg man skal være forsiktig med å tro at markedet speiler stemningen her inne. Jeg tror ikke på at kursen har falt på grunn av Dahls formulering, og jeg tror ikke de store aksjonærer er like misfornøyde med ledelsen som enkelte her.
Men tallene var jo ikke det vi håpet på. Selv tok jeg også feil; jeg mente at Merlins anslag var høyt men fullt mulig, og jeg regnet Winjards 41% anslag som minimum.
Jeg noterer meg også at BenteB la til et glimrende punkt 51 på topp 50 listen; de store øker, men kursen faller - på småposter og trading?
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.05.2018 kl 12:07 7226

Et poeng mer mht. denne misforståelse av guidingen: Det viser meg hvor forsiktig man skal være med å stole blindt på diskusjonene her på forum. Det er nok av folk som er villige til å komme med bastante påstander på bakgrunn av noe de tror de har forstått; men kanskje ikke helt har fullt overblikk over. Her har vi alle sammen, jeg selv inklusive, oversett en svært viktig detalj i guidingen.
I en ideel verden ville slikt ført til mer ytmykhet fremover.
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Merlin
31.05.2018 kl 12:17 7204

Godtfred: Tror jeg ville unngått å være så generell, adresser heller direkte, så vi skjønner hva du mener.

Jeg mener for eksempel at det ikke er bastant å si at at ledelsen har vært utydelig og at mange dermed har misforstått. Den utydeligheten gjelder at de ikke eksplisitt har guidet TURBT og surveillance hver for seg, bortsett fra når det gjelder oversikt over marked og markedsandeler. De burde forklart ikke bare indirekte, at surveillance ikke er med i anslaget for 2020. De burde også vist det totale US-markedet, ikke bare de 25 største områdene. Da hadde vi forstått mer av potensialet.

Og en ting til. Hvem økte?


"Jeg noterer meg også at BenteB la til et glimrende punkt 51 på topp 50 listen; de store øker, men kursen faller - på småposter og trading?"
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
focuss
31.05.2018 kl 12:22 7189

Godtfred
Tror det er vanskelig å mene noe om hva markedet hadde forventet av Q1 salg. Hvis markedet ventet omtrent som meg, nemlig en vekst fra Q1-17 på 20-40% så kom vel resultatet akkurat som forventet.
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
31.05.2018 kl 12:30 7155

Godtfred, hvorfor tok du ikke med mitt anslag for Q1 som var en innertier, igjen.

Guidingen til selskapet har vært og er klokkeklar. Der skal ikke være rom for diskusjoner så godt som ledelsen har klargjort dette.

Jeg tror ikke Hestdal vil komme med en guiding som er mer ambisiøs. Han vet at skal man nå målene for 2020 så må farten pæ salget opp raskt og de kan ikke fortsette å levere som nå. Når ledelsen ikke er i stand til å si hva salget bør ligge på i 2019 for å nå målene i 2020 så er det for passivt.

Hvem kom med den "$£÷&×*' påstanden om at de største aksjonærene ikke er like misfornøyd som oss på HO. Virker HS fornøyd? Hvorfor tror dere så mange større aksjonerer med jevne mellomrom selger seg totalt ut?

Hvis man er fornøyd med hva ledelsen presterer så er man jaggu lite kravstor.
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
focuss
31.05.2018 kl 12:48 7125

Photocures guiding

Før refusjon: 15 mill usd
Etter refusjon: 20-25 mill usd: To be updated 2H-18
Etter surveillance: Remains to be seen.

En rask utvikling i surveillance kan gi overskudd og utbytte allerede i 2018. Dahls kommentar slår bena litt under den tanken.
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.05.2018 kl 13:29 7054

nei, de når ikke break even i 2018 sier Dahl. og det viser på topp 20 listen at Dahl gjør en ekstrem dårlig presentasjon.

vi får se når fasiten kommer for 2018, men eg tror pho kan vente med å kjøpes til slutten av året.

Ja , eg er blitt pessimist, og du kan skylde på ledelsen.
for ordens skyld, sitter med litt aksjer ut 2018 i tilfelle produktet selger på tross av dette.


Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.05.2018 kl 13:37 7056

31/05-2018 13:29:11: (PHO) Photocure: Positive results from BLC with Cysview® registry published in the Urologic Oncology Journa
Oslo, Norway, May 31, 2018: Photocure ASA (PHO:OSE) announced today that results
from the Blue Light Cystoscopy (BLC(TM)) with Cysview® Registry Study was
published on-line, in the prestigious official journal of the Society of
Urological Oncology. Data from the publication showed that BLC significantly
increases detection rates of flat, aggressive Carcinoma in Situ lesions (CIS)
and papillary lesions compared to WLC alone and can result in upstaging or
upgrading in about 14% of patients and that repeat use is safe.

The publication is on results from a Prospective Multicenter Registry Study that
is the largest Bladder Cancer Registry Study ever done in the US. This study is
ongoing, and results were also presented at the annual AUA meeting held in San
Francisco. Link to abstract: http://bit.ly/AUA2018BLCRegistry

"It has been very exciting to see the on-going increase in real world data as a
result of this registry study. This publication based on data collected from
2014 to 2016, 9 referral sites, 1632 samples and 533 patients, show that the
combination of White Light and Blue Light with Cysview increased the detection
on papillary disease by 12%, CIS lesions by 43% and most importantly, resulted
in change of management in 14% of patients. This means that patients are staged
more accurately, which is very likely to impact their outcomes," says Dr. Siamak
Daneshmand, Associate Professor of Urology (Clinical Scholar), Director of
Urologic Oncology, at the University of Southern California Institute of Urology
and study investigator. Link to the publication:
http://bit.ly/BLC-Registry-Publication

The group has now expanded and has data from 1084 patients. "We look forward to
continuing to learn from the results from this study and how the recent
commercial launch of Cysview for use with flexible cystoscopes will further
change the management of bladder cancer patients," says Kjetil Hestdal, MD, PhD,
President and CEO, Photocure ASA., "I also want to thank the many investigators,
their staff and patients for their participation in the study. The Registry
Group has worked hard to bring this Real World Study forward and has brought a
high level of scientific rigor which has resulted in many publications from this
study."
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.05.2018 kl 13:56 7035

Ja vi må snart få slut på maset om guiding, Pho kommer att stige uansett. Leger kan ikke se bort fra fakta.
Skall de gjøre en god jobb så er det blålys som gjeller.
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
31.05.2018 kl 13:59 7025

Er det noen som har sendt mail til dahl og spurt om hva han mente med break even uttalelsen?

Merlin, jeg la ut topp50 lista på denne tråden her:
https://nytt.forum.hegnar.no/thread/5728/view/84157
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
31.05.2018 kl 14:00 7023

Merlin, Dah/Piltl sin gjentatte klargjøring og krystallklare informasjon om at det IKKE blir break even i USA i 2018. Heldigvis var det ingen som spurte Pilt om break even i 2019.....

Pompel stod ved siden av og så ut som han hadde svelgt tunga si.....
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
31.05.2018 kl 14:03 7013

Bente, det var en del diskusjoner med Dahl og han var krystallklar. Ingen break even i 2018. Hva lurer du på og hvilket spørsmål har du tenkt å stille?

Du er misfornøyd med svaret og et nytt spørsmål vil ikke endre på dette.
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
31.05.2018 kl 14:05 7003

Det passer ikke MM at kursen stiger så lenge han er ute av aksjen. Da passer det han fint å kverne på med negative innlegg om ledelsen. PHO har ikke verdens beste ledelse, men de har verdens beste produkt for detektering av blærekreft. Med bedre ledelse hadde salget og kursen vært høyere. Men på tross av HestDahl sitter PHO meget godt i det med alle muligheter for å ta store markedsandeler i USA med sitt enestående produkt.
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Merlin
31.05.2018 kl 14:10 6997

Takk for det Bente! Har sett listen. Fondsfinans har økt med 5000+10000, men fant ingen andre blant de 50 største som har medført nettoøkningen på 195028

51 Øvrige investorer 33.56% 7 233 984 (-195 028)
Redigert 20.01.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare