"Kan PHO bli monopolist globalt på diagnostikk og behandling ?"

Scoopfinder
PHO 04.11.2019 kl 15:07 12715

......av blærekreft ?

Dette er temaet for torsdagens podcast fra Radforsk.
Janteloven gjelder ikke her :-)

https://soundcloud.com
Redigert 21.01.2021 kl 04:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2019 kl 08:04 4482

Ja focuss er våren selv utnemde ekspert som uttaler seg om alt og alle. Og om andre preparater er
FDA godkjent. Men selv legger han ut om BLC cysview som boter tarmkreft og cysview med CPI som
leger all kreft det kommer i nærheten av.. Og for att ikke snakke om hvor mye han lagt ut om vad
fantastiskt BLC/BLFC er i flere år. Og de har jo og reden 0,64 % av totale USA markedet, så det er
ikke tvivel om att han vet vad han snakker om.

Og han snakker om att legge ut Cevira i ett eget selskap, presis som han trur våren egenrådige
Schneider skulle feste lit til hans tankeganger. Vår venn Schneider har bare ett mål, og det er
att gagne seg selv mest mulig. Men ingen slår focuss på fingrerne, det er mannen som vet.
Even om han motsiger seg selv gang på gang..
Slettet bruker
06.11.2019 kl 08:18 4440

Ja scoopfinder, pho kan være monopolist. Men da skal du ha veldig grå hår, virke veldig utslitt og gammel og gå med stokk gjennom de gatene der du bor.
Dvs, om 70 år.....
Slettet bruker
06.11.2019 kl 08:21 4422

Utrolig søtt å se hvem som besøker PHO trådene hver gang det kommer en positiv melding fra selskapet, merker meg at det ikke går lang tid mellom dine kommentarer her for tiden:)
Slettet bruker
06.11.2019 kl 08:26 4389

Pho med mikroskopisk liten andel Eu marked etter 10 år å være på Eu markedet. Pluss Usa marked under 1%. Spennende selskap og fremtid :-))
Londonmannen
06.11.2019 kl 08:32 4362

Vi kan like det eller mislike det, men faktum er at misunnelsen er sterkere enn kjønnsdriften her i Norge. Derfor har vi opp gjennom historien vært mer opptatt av å hindre naboen i å lykkes enn å befolke landet. Det forklarer hvorfor det kun finnes vel 5 mill mennesker her oppe i sydhellinga til Nordpolen.

Og derfor må vi innfinne oss med at ingen utenforstående vil unne PHO aksjonærene sulsess. Synd for dem, fordi det er få ting, om noen, som kan hindre PHO i å bli en suksess i USA. Se bare på hvordan myndigheter og fagmiljøet nå pusher på for at BLC skal bli ny SoC til glede for alle de uheldige som rammes av blærekreft. At markedsaktørene her i Norge sliter med å innse det, vel det er deres problem, ikke vårt. Når allmuen innser det vi har sett i langt over ett år, så vil de rive håret av seg i fortvilelse over at de ikke innså det innlysende faktum på et langt tidligere tidspunkt. Vel, slik er det og det er lite vi får gjort med det.
I morgen kommer Q3 19 presentasjonen og det tror jeg vi kan se frem til med glede!
fabian2
06.11.2019 kl 08:43 4320

"Egen suksess er det beste...........men andres fiasko er heller ikke å forakte"
Scoopfinder
06.11.2019 kl 08:54 4259

Jeg pleier ikke å spå kurs, men vi må vel over 60 ?
Årsaken til at enkelte kreaturer føler et sterkt behov for å rakke ned på andre selskaper er som oftest deres egen økonomiske situasjon.
De har ikke midler nok til å gå for mer enn ett selskap.
De verste prøver å dekke over egen utilstrekkelighet ved å agere som om de er børskonger 😊
Redigert 06.11.2019 kl 08:56 Du må logge inn for å svare
Oregon
06.11.2019 kl 09:35 4154

Noen rakker ned på selskaper; andre har en vel litt overoptimistisk fremtoning. Synes Londonmannens innlegg på en annen tråd er en litt artig variant der han i morgen Q3 skal på en forventet suksess av en teaterforestilling:

Londonmannen skriver: "Men det er pussig at kursen ikke har gått mer siste uken. Dersom det skyldes en generell skepsis i markedet, så kan det bli moro torsdags morgen når forhenget trekkes fra og herligheten åpenbarer seg. ;-)) "
Scoopfinder
06.11.2019 kl 09:45 4125

Oregon, jeg synes det er greit at folk er entusiastiske over egne investeringer. Det kan ta litt av men det må være lov. Jeg har f.eks aldri sett Londonmannen prate dritt om et selskap han ikke eier.
Folk som bare har aksjer i f.eks Pho og prater dritt om f.eks PCIB skjønner ikke at suksess i PCIB vil medføre større suksess også for Pho. Ikke bare bygger de på samme teknologi, men hvis jeg tjener masse på PCIB tar jeg ut noe av gevinsten og setter det i Pho.
Men hvis man lider av personlighetsforstyrrelser kan jo som Fabian2 skriver,- andres fiasko smake bedre enn egen suksess.
Computum
06.11.2019 kl 09:56 4079

"misunnelsen er sterkere enn kjønnsdriften her i Norge"

Sludder!

En myte skapt av personer som ikke liker at det ikke skal være fritt fram uten hensyn til andre.
Redigert 06.11.2019 kl 10:16 Du må logge inn for å svare
focuss
06.11.2019 kl 10:02 4060

Jeg skjønner jo at det er meg du mener lider av personlighetsforstyrrelser. Man skal være utrolig umoden for å til stadighet fare med slikt på et aksjeforum. Siden du er så opptatt av hvor jeg har aksjer så er det ingenting jeg har behov for å holde hemmelig. Ser din mobbekamerat er slettet av moderator. Du burde vært utestengt for lenge siden.

PHO 75%
Hexagon
Nano
Polight
Havyard
Bergen Bio

Blir derfor ikke milliardær da jeg ikke har aksjer i PCIB. Vel det har en grunn.
Oregon
06.11.2019 kl 10:05 4037

Londonmannen holder en høy etisk standard og det blir spennende om teaterforestillingen ( les PHO Q3) i morgen blir en suksess. Norske biotek selskaper har ikke akkurat gått på skinner de siste årene så en suksess ( les overskudd; partneravtaler, oppkjøp mm.) i ett eller flere hadde absolutt vært bra nå.
Scoopfinder
06.11.2019 kl 10:10 4013

"Regner med at det er en ren arbeidsulykke at Scoopfinder er aksjonær i PHO. Han skjønner jo ikke hvorfor han har penger her. Siden jeg ikke ønsker Scoopfinder suksess så håper jeg han selger det han har i PHO og plasserer pengene i PCIB."

focuss 17.08.2019 kl 23:53

https://finansavisen.no/forum/thread/42509/view/782909/0
Slettet bruker
06.11.2019 kl 10:14 3998

Ja her må eg forsvare Focuss er det noe man ikke liker heller trur på så har like stor rett som
andre att ytre vad man mener. Og att alle ikke liker att høre andre sine meninger blir i mine
øynen direkte ynkeligt. Og der er vel mange som har svin på skogen.
focuss
06.11.2019 kl 10:21 3971

Scoopfinder
Skjønner du er i ferd med å lage kvalme igjen. Å begynne å lime inn gamle innlegg som kom som resultat av at det klikka for deg med en lang tirade av krenkelser får du bare holde på med. Du kan jo lime inn ditt eget innlegg som startet det hele,men det tviler jeg på du er nok mannfolk til. Skjønner du er ergerlig for at jeg kledde av deg på PCIB tråd i går. Så for nå håpe du slapper av og konsentrerer deg om hva dette forumet er til. Å diskutere aksjer og ikke personer.
Redigert 06.11.2019 kl 10:22 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
06.11.2019 kl 10:25 3952

Da husker du kanskje hvorfor denne omgangen med bråk startet også ?
Var du full igjen, på en mandag ?
Så at du slettet innleggene dine igjen da du ble edru dagen etter.
Det har vært stille en stund, men når du blir full eller manisk klarer du ikke å la være å angripe.
Du er gjennomskuet.
Jeg har aldri startet et angrep på deg, men jeg er drittlei av dine angrep.
Jeg kommer stort sett til å overse deg.
Men fra tid til annen vil jeg fortsette å ydmyke deg hvis du ikke klarer å holde fred.
Det er barneskirenn !
Slettet bruker
06.11.2019 kl 10:32 3929

Uansett,
Omsetningen er brukbar sålangt idag, tror vi knekker 60 koden før slutt i ettermiddag?
Scoopfinder
06.11.2019 kl 10:34 3922

Andy, jeg tror det bygges opp et trykk i aksjen som sprenger 60 snart.
Uansett vil refusjonsendringen være en faktor som løfter stemningen ytterligere på Q presentasjonen og i podcasten.
Bare et spørsmål om tid :-)
Redigert 06.11.2019 kl 10:36 Du må logge inn for å svare
focuss
06.11.2019 kl 10:47 3891

Scoopfinder
Det er riktig at jeg skrev at det var "søtt" av deg å tro at du skal bli milliardær på PCIB. Så slettet jeg det om morgenen da jeg kom på hvor utrolig sårbar og ustabil du er. Men så hadde du tydeligvis lest det før det. Men det var jo da en riktig vurdering da at om du ble konfrontert med egne uttalelser så ville det være mer enn hva du kunne takle. Du er jo ikke ærlig og løgnere blir det alt for tidkrevende å diskutere med.

Uvennskapet startet med at det klikka for deg fordi jeg korrigerte noe du skrev som var 180 grader feil. Mer skulle det ikke til får å bringe din sårbare karakter helt ut av fatning. PS. Din dømmekraft må være nær null. Du har aldri ydmyket meg og kommer aldri til å gjøre. Å ydmyke deg klarer du best selv.
Slettet bruker
06.11.2019 kl 10:47 3878

Flott,
Jeg tipset både Hegnar og E24 for en drøy time siden.
Nå må disse mediene snart våkne for fader.
Scoopfinder
06.11.2019 kl 10:50 3860

Du har selektiv hukommelse.
Nå gidder jeg ikke kaste bort flere kalorier på deg.
Blir spennende å se hvor lenge du klarer å holde fred :-)
Computum
06.11.2019 kl 10:57 3828

Selgerne er ihvertfall de ivrigste dagen før presentasjonen. Kan Photocure endelig en gang unngå å skuffe? Ser ikke ut for at så mange har troen på det.
Slettet bruker
06.11.2019 kl 10:58 3823

DS kunne ikke ønsket seg et bedre bakteppe foran Q i morgen enn refusjonsøkningen.
Perfect timing.
Oregon
06.11.2019 kl 11:04 3802

Hvis det da ikke er for å dra opp stemningen i dag for å dekke over noe ( neg.) som kommer i morgen; det er mulig flere måter å tolke dette på..
PS Jeg er ikke aksjonær, og kan komme til å angre på at jeg sitter på sidelinjen i morgen!?
Slettet bruker
06.11.2019 kl 11:05 3796

Håper at mange benytter anledningen til å sende inn spørsmål til Radforsk ifbm morgendagens jubileums podcast.

Dersom noen av dere brenner inne med noe dere lurer på kan dere sende inn spørsmål i forkant til:
eka@radforsk.no
Dette er klarert med Radforsk.
Slettet bruker
06.11.2019 kl 11:10 3775

Tja,
Børssensitiv informasjon må deles med markedet umiddelbart, kvartals presentasjon eller ei.
Dessuten ser det ikke ut som markedet skjønner denne meldingen heller.
Slettet bruker
06.11.2019 kl 11:12 3768

Oregon, aksjekursen i morgen kan ingen vite. Men refusjonsøkningen styres ikke av Photocure så jeg kan ikke se at akkurat den er for å dekke over noe.
Lykke til med din beslutning. Man kan ikke ha vondt av alle oppturer man går glipp av, hvis den kommer. Men jeg skjønner at det kan bli anger når du vurderer ja/nei.

(Skrev samtidig med deg AndyHagen. Så ikke at du allerede.....)
Redigert 06.11.2019 kl 11:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2019 kl 11:19 3738

Det der med att dele opp de der 5 mil usd i tre betalninger har eg aldri førstått. Det stod bare att de
skulle betale senest innom 6 mån. Om de ikke har 5 mil er det vel bare att betale alt på slutet. Men
eg trur de får alt på en gang nu, det er bare Schneider som har missførstått med de tre ulike
milepælerne.
Scoopfinder
06.11.2019 kl 11:28 3708

Kan det være mulig at Schneider vet noe om dette, Pafo ?
Uansett, det er andre ting jeg venter på i morgen.
Gleder meg som et barn til Julaften. Men om det blir julegaver,,,,,,den som venter får se
Redigert 06.11.2019 kl 11:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2019 kl 11:45 3662

Ja han visste i alle fall ikke om nær heller hvorfor resten av milepælerne skulle betales. Fast det
stod i børsmeldingen.
petrol
06.11.2019 kl 11:48 3647

Her må vi skille mellom inntektsføring og betalingsoppgjør. Slik det fremsto i børsmeldingen var det inngått avtale (i Q3) om et "minimumsbeløp" på 5 musd uten at det var nevnt noe forbehold knyttet til dette oppgjøret. Da skal dette i sin helhet regnskpføres i det kvartalet avtalen ble inngått, Q3.
Slettet bruker
06.11.2019 kl 11:51 3638

Og vad skjer om de ikke betaler, skall det enda rengskapsføres.
Slettet bruker
06.11.2019 kl 12:24 3566

Pafo, fant du ikke noe annet å sette fingeren på? Nå lyser det virkelig igjennom..lavmål 🤭
Slettet bruker
06.11.2019 kl 12:46 3524

Ja men som tur er har vi deg som bidrar ??????
Scoopfinder
06.11.2019 kl 13:26 3419

Nåja, har vært ute på en deilig skitur i sola. Godt å komme tilbake og se at den psykologiske grensa på 60 er brutt.
Det var som forventet :-)
Redigert 06.11.2019 kl 13:27 Du må logge inn for å svare
Computum
06.11.2019 kl 15:29 3202

Halvparten av dagens omsetning så langt har skjedd på kurser over 60. Det lover godt, selvom det ikke er mangel på selgere på dette nivået.
Londonmannen
06.11.2019 kl 18:00 3049

Tror nok vi vil finne selgere på alle nivåer oppover. Investorene har ulike grunner til å selge. Men når det kommer info som bidrar til at antall kjøpere overgår antall selgere, så vil kursen likevel stige. Hvor bratt stigningen vil bli er avhengig av hvilket nivå kursen starter på, hvor gode nyhetene er og hvor mange investorer som følger selskapet.

Hva som skjer i morgen er umulig å si. Men det synes som om investorene fortsatt er en smule skeptiske. Dersom dette stemmer og ledelsen leverer varene,og litt til, så kan det bli en meget hyggelig dag som PHO aksjonær i morgen. Sant og si så ble jeg ikke skremt av sluttkursen i dag.