AXA - B2H - ORKLA - Skipssjefen

Slettet bruker
AXA 30.05.2018 kl 16:06 6089

Da var dagen kommet, og jeg har nå over en periode kommunisert noe, og gjort stikk motsatt. Tenker da særlig på AXA.
Det er noen som sitter med notisblokk og vet nøyaktig hvor mange aksjer SS har i AXA, og i mye annet, den tid er forbi.

Jeg som enkelte andre smarte her, benyttet sjangsen til å selge på 2,85-2,88 - for rundt 4 uker siden, før talla.
Til forskjell på meg, og andre med rundt 2-3 mill aksjer, så går det sin tid å bli kvitt slike volumer. Jeg har solgt 3/4 av mine aksjer i AXA for lenge siden, og nå siste på 2,85-2,87. 3 dager har det tatt meg for å bli kvitt volumene mine, og nå sitter jeg altså med "sist inn, sist ut" aksjer fra 2,4 tallet, og det utgjør noen hundre k aksjer. Hadde 2,2 mill aksjer.
Jeg håpte jeg skulle klare å snakke elendigheten opp, men det var gøy så lenge det varte.
Siste posten min er nå blitt en traderpost, og den selger jeg ikke uansett hva som skjer, det blir påfyll her når den tid kommer.

Videre har jeg lusket en god del i Orkla, og solgte i formiddag 45.000 stk aksjer som jeg hadde fra 73 tallet. Meget digg gevinst, og alle kan jo regne på det. Det ble nice. Sitter nå bare med litt AXA igjen, og tar nå mer eller mindre sommerferie. Slår til på en trade dann og vann, om jeg ser muligheter, som i B2H, eller GJF.

Jeg vet at jeg skuffer noen her, men sånn er det. Man jobber bare for seg selv, og det er slik det må være. Man kan ikke stille med åpne kort hele tiden på et anonymt forum.

Forumet har gått fra noe jeg likte, til noe jeg ikke lenger liker så godt. Takhøyden her hos ADMIN er blitt så lav at det nesten ikke lengre er hensiktsmessig å skrive, eller konfrontere andre brukere om innganger, utganger, eller tidligere påstander - det er for enkelt å rapportere, og admin bruker ikke mye tid på en totalvurdering. Det har jeg merket, og det har andre fra min hjemby merket, som M******Y.
Også en god mann som Fara fikk merke dette i går.

Jeg ser at enkelte her inne, som så sent som i går og i dag slenge med leppa, uten at man kan konfrontere dem igjen. Gidder ikke bruke tid og energi på det, for jeg har lagt merke til at samme person alltid sitter short, eller long noen dager og uker etter fasiten kom. Null respekt, og trolig svada i beste fall.

Så nå tenker jeg å prøve å logge mer av på forumet, og diskutere med de som virkelig kan dette i andre kanaler.
Titter nok innom, men det er like enkelt å tjene gode penger på OSE, og i dag bikket jeg 7 siffret NETTO gevinst på børs, etter 5 mnd.

Lykke til videre i AXA, jeg har troen, men redd vi har litt uro forann oss. Tar ny inngang når den tid kommer, men sitter likevel lastet med litt.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Volf
30.05.2018 kl 16:21 5421

SS du får ha lykke til videre om vi er enig eller uenig spiller ingen rolle for så profesjonelle må vi være har på forumet uten å ta det personlig for ingenting er bedre enn en god diskusjon.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 16:25 5399

lykke til :) snakke elendigheten opp ????
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 16:35 5635

Volf: Helt ok å være uenig, men som nevnt før til deg, så er det slik at jeg har stor respekt for folk som tørr sitte short, men størst respekt for de som faktisk sier de satt den, når den ble satt. Ikke komme med det ukesvis etter, det blir for min del for dumt.
Du sier jo alltid at AXA er for dyr, det sa du jo og på 2,4 - var det 2,20 du skulle kjøpe? Det hadde vel vert en feita innvestering å kjøpe på 2,40 og selge 2,878 ? Eller 2,80 for den del, men du kommer deg tilsynelatende aldri ombord. Nok om det, jeg gidder heller ikke diskutere AXA videre med deg, for jeg har nok en annen grunnholdning til AXA enn det du har, og det vitner min VPS om at har vert en formidabel sukses siste årene.

Hanibal:
Hehe, lov å prøve seg.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 16:39 5608

Der kom børsmeldingen ;-)

Alltid lurt å sitte rett vei i AXA, uansett.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 16:40 5596

vi har nok forskjellig investering horisont, alldri feil å ta gevist, men trader blod finnes ikke hos meg, for meg er Axa en uslipen diamant men enda ikke begynt å skinne.,Skipssjefen! selv om jeg mesteparten ikke har vært enig med deg , har du bidratt masse på tråden forsatt god Sommer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 16:46 5565

Hanibal;

Vi har vert uenig om mye, og jeg har vert direkte stygg mot deg, og det vet jeg, og jeg har beklaget det. Jeg fortsetter ikke i det sporet, og det kommer heller ikke til å skje at jeg sitter her som visse andre som har solgt og snakker AXA ned.

Noen synes altså at aksjen er for dyr på 2,75 men billig på 2,67, greit nok, men det heter trading. Det er det jeg er, men AXA er litt mer enn det for min del. Jeg har tro på folka, caset, og axa som helhet, derfor blir det under min verdighet å sitte her å skrive drit om AXA selv om jeg lusket meg ut døra siste ukene, og selvsagt håper på ny lavere inngang. Jeg hadde nok kvittet meg med alt, men ikke for enhver pris. Sist på 2,85-87 falt det så fort at jeg ikke fikk tømt meg helt, og derfor sitter jeg videre. Når man ser at Storeulv er såpass aktiv, så tror jeg nok at jeg bare kjøper mer og sitter med min post som er godt i pluss.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 16:52 5538

Du skuffer ingen SS, alltid like imponerende å lese om de som solgte for noen uker siden på langt høyere kurs:-). Var det også du som solgte til "Big John" på 2.64 i dag?
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 16:55 5517

2019 og utover tror jeg kommer til å bli helt fantastisk nå når Axa går fra tilværelse Penny stocks til normal pris blir det nok vanskligere å trade Axacator enn tidligere.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Bergenseren
30.05.2018 kl 16:59 5495

God sommer SS som oftest e det artig å følge med på innleggene dine ;)
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 18:26 5368

Captain; Nope, lenge siden jeg solgte i AXA, og det skrev jeg vel for en stund siden, at jeg skulle for noen slippe en liten axa bombe, du husker vel det :-)
Neppe noen stor bombe for de som kjenner meg, men jeg skrev no det som du så for en stund tilbake, og at jeg skulle komme tilbake til det.

Jeg opplyser nå heller ikke om når jeg kjøper, så slipper man alt tøvet det medfører. Det ble forsøkt over flere år å spille med åpne kort her, men det nytter bare ikke. Det er for mye misunnelse, og noen som har det som tidsfordriv å fortelle i ettertid om sine fantasiutganger, og innganger - UTEN å nevne navn. Det man ble vitne til her mtp aksjesalg i AXA sier bare litt om hvordan man tilpasser sine historier utover enhver rimelig fornuft. Når det ikke engang stemmer overens med kurssvingninger på antatt salgsdag, nei da nytter det bare ikke å diskutere med løgnere her. UTEN å nevne noen spessielle.

Det jeg vet, er at det skal bli rimelig mye morro i AXA, B2H, ORKLA, og GJF for min del. Det skal gi meg en formidabel netto videre i år, vær dere sikker.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 19:08 5276

Tipper det er en som sitter nede på Kypros og humrer godt over hvor billig han får AXA aksjer om dagen. Ganske utrolig hvor enkelt Fredriksen får øket beholdningen uten at kursen går betydelig. Faktisk gått ned fra siste kjøp. Det er rett og slett fantastisk å se hvor villig vekk aksjonærer kvitter seg med aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 19:22 5246

småsparere på vei ut, blir nok veldig hyggelig å være Axactor aksjonær fra sein høstes, og mot 2020 i første omgang
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
anderix
30.05.2018 kl 19:27 5235

Tipper det blir litt opp igjen i morgen. Høy 2,77 og vi ender på 2,73.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 19:50 5185

Blir vel 27,7 da, 10 til 1 i morgen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 20:29 5101

SS:
Jeg må innrømme at jeg mistet all respekt for deg etter å ha lest dette innlegget ditt.

Ser for øvrig at Nameless gjorde en fin trade i AXA med ekte penger.
Først skrev han når han solgte og så igjen når han kjøpte billigere igjen i dag.
Det står det respekt av.


Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
anderix
30.05.2018 kl 20:36 5079

Helt korrekt Tåka?
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 20:42 5062

MayFly:

Det går helt fint, og jeg har ikke solgt AXA på mange dager, så om du mister respekten eller ikke, det går faktisk helt fint for min del.
Jeg sitter nå med mange aksjer relativt sett for mange av dere her, og er fornøyd med det.

Regner med at du ikke har fulgt med på hva jeg har gjort tidligere, tilbake til 2016 og 2017, men det er jo slik jeg har holdt på også da.
Selge på rekyler, og kjøpe på dipper. Godt mulig vi får en rekyl opp nå, men da vet du at jeg ikke har lastet på disse nivåene igjen.

Orkla har jeg solgt i dag, og du finner dem i loggen, burde være meget enkelt å se.....

Ang posting av salg og kjøp i realtime har jeg holdt på med i flere år her, det finner du på gamleforumet. Og tro meg, det er bare styr og likevel ingen som tror på det, selv om jeg faktisk forteller hvor mine poster lå i ordreboka, og at det samsvarte med SKBN og NTF i sin tid, også salg - folk så at antall stemte med selger FØR jeg gjennomførte kjøp og salg.
Gidder ikke dette mer, nettopp pga slike som deg MayFly!
Skal holde meg for god til å fortelle deg om fortjenesten, for den er høyere enn du tror - i AXA!

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 20:59 5000

SS:
Hvor mange aksjer du har, har solgt eller planlegger å ha er av null interesse for meg,
men jeg tok deg for en jeg kunne utveksle informasjon med.

Etter innlegget ditt er det dette her jeg sitter igjen med.

Alternativ A: Egen agenda og manipulerer ved å si motsatt av det han mener.
Dette er din egen versjon.
Stemmer det er du bare en slange jeg kastet bort tiden min på.
Nå nylig diskuterte/kastet jeg bort tiden min angående Orkla med deg da jeg kjøpte meg inn på 74.20
mens du telte på knappene.
Nå har du plutselig kjøpt på den doble bunnen på 73.46 som jeg nevnte for deg som var langtfra bekreftet på det tidspunktet.
Er du bare en slange som sitter og snakker motsatt av det du mener så har du null troverdighet.
Sånne kaster jeg ikke bort tiden min på.

Alternativ B:
Du er en backtrader som sliter med å stå for dine valg når de er feil.
Det tyder på at du ikke gjør det spesielt bra.
Da er du uansett en løgner som har null troverdighet.

Uansett om sannheten er A eller B så kræsjer begge alternativene for meg.
Dermed er du av null interesse for meg.
Det er veldig greit du opplyste meg om dette på åpent forum.

Lykke til videre.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:04 4987

Den med noe teft kunne jo se for seg at flere gikk ut i det stille oppe på/ved 2,85, selv om de ikke er så stille ellers... Knegg. Jeg så jo det at det ble fallende RSI-topper der, og at nedturen mest sannsynlig var nær, men nå har jeg jo lastet på under 2,65 i dag da. Alle kan nok se at det kan ligge noe uro foran oss, men her spørs det hvordan man går fram på børsen, inkludert tidshorisonten man har.

Alle er sin egen lykkes smed, og selv om man deler mye med andre, så må man få ha sine "forretningshemmeligheter" også. Respekt for det.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:10 4968

SS... Det kan bli konge å sitte med cash særlig i september/oktober, hva..? :)- Børsene er høye nå, og en korreksjon av betydning kan komme.

Men... Jeg vet ikke om jeg gidder ut og inn og inn og ut... Ikke ofte det nei, sånt gidder jeg bare ikke, men for høsten kan det være verd det. På lengre noe lengre sikt, så kan jo ting se bra ut, at AXA kommer inn i en fin flytsonen med bedring i økonomien både her og der samtidig som det skal skvises driftsinntekter ut av alt vi har i ryggen nå.

Du, jeg nevnte de fallende RSI-toppene. Du ser etter dem, ikke sant..? Bl.a.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:23 4918

Stock-Holm:
Teft og RSI skal jeg ikke kommentere for det vedkommer ikke saken,
men jeg foretrekker at de som jeg deler informasjon med ikke forteller meg det stokk motsatte av det de faktisk gjør.
For meg er det bortkastet tid.
For øvrig hadde jeg allerede lastet ferdig i Ork da jeg snakket med SS så jeg tar mine egne valg,
men jeg kommer aldri til å stoppe med å utvide horisonten min.
At du kaller det "forretningshemmeligheter", forteller vel kanskje heller noe om ambisjonsnivået ditt. :-)
Jeg gidder ikke diskutere dette noe videre.

Spennende AXA dag i morgen. :-)

Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:26 4906

kommer nok inn langsiktige investorer på banen, er nok en av de få som har langsiktige briller på.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:27 4899

Til info, så har jeg kjøpt og solgt ORKLA aksjer siste 31 dager for 22,5 millioner NORSKE KRONER.
Det ble vel åpenbart for de fleste med kløkt, teft og erfaring hva som skjedde med Orkla når man leste den teknisk, hvor MACD var meget styrende.

Du har vel fått med deg at DNB i går nedgraderte ORKLA til 70,- ?
Orkla kan fint gå videre den, og teknisk kan den gå mot 77,10 i første omgang. Men det kan lett slå ned, så jeg benyttet meg av å selge i dag, traff ikke toppen, men solgte godt over 76.- Orkla er en aksje jeg lett kan kjøpe og selge flere ganger for dagen, men alt fra 10.000 til 30.000 aksjer. Kun lengre poster som blir opp mot 40-70k aksjer.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:34 4871

Det gikk bedre nå enn med den eventyrlige Seadrill traden din?

(Som faktisk var et eventyr, kanokapteinen ble ferska i løgn der ?)

Lykke til i dine neste drømmehandler ☺
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:37 4860

Åh, fortell - venter i spenning på historien Hektar :-)
Det er det sikkert mange andre som gjør og, så la oss sette oss i sirkel å høre når Hektar forteller oss eventyr - var det samlingsstund det het i barnehagen?

Hvordan går det med din trade i XXL ? Leeeeenge til du er i null der :-)

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:48 4816

En ting til, er det noen som har talt over antall aksjer JF har totalt, og sett hvor mye han eier på siste listen som er tilgjengelig? Se bort fra dagens kjøp.

Sier ikke mer........!
AXA dundret igjennom 200, 50 og 20dma så det synger etter.... Men RSI toppene fra februar er i stigende trend om ikke annet.

Over og ut for i dag. Nye muligheter i morra, og det er digg med største post som CASH!

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:52 4810

Mayfly7... Ambisjonsnivået mitt "vedkommer ikke saken"... For øvrig er det mye som ikke vedkommer saken i AXA-trådene, så teft og RSI bør du vel heller se på som faglig innhold. Om du mener å være spydig, så kan du i det minste la være å avslutte med smiletegn.

Med "forretningshemmeligheter" mener jeg at man ikke har noen plikt til å fortelle alt til alle, ikke at det er helt greit å gjøre det motsatte av det man meddeler at man gjør (samtidig eller omtrent på samme tid).

Men ja, det kan bli spennende i morgen. Ikke sikkert, men jeg er i alle fall fornøyd med å ha kjøpt under 2,65 i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:54 4801

Hehe ja XXL og Europris, var det ikke det jeg liksom skulle ha eid? Haha tragisk ☺ Fantaserer og høster gratulasjoner på drømmehandler opp og i mente, men gud så flaut det er når du blir ferska? Haha

Lykke til kanokaptein!
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 21:54 4797

SS:
Hvis du hadde en agenda så hadde du selvfølgelig ikke kommet skrytende lenge etterpå med fasit i hånd.
Da hadde du gnidd hendene og gjort det igjen neste gang.
Det finnes heller ingen her inne på forumet som snakker mer om hvor lite du respekterer de som kommer i ettertid og forteller om sine suksesshistorier.
Du fortalte til og med at du har notater på alle trader her inne på forumet.

For øvrig så trader/investerer jeg de 20 "pengehaugene" mine med konfirmantpenger foran tre store skjermer dagen lang, hver dag.
Jeg har aldri under 50% cash. Jeg har alltid minst ti hauger med konfirmantpenger foran meg.
Du trader all in i AXA og flytter millioner av aksjer på Iphonen.
Det beviser jo i såfall at jeg ikke rekker deg til knærne så der melder jeg pass.

Ork:
Jeg vet du kjenner Ork bedre enn de fleste.
Derfor snakket jeg med deg angående ORK.
Nå viser det seg at alt du sa var feil.
Greit nok...
Bildet snur fra dag til dag.
Det vet du og det vet jeg.
Derfor er det ubrukelig og ikke reagere på informasjon.
Nå ser det ut som OPEC fortsetter å holde igjen produksjonen og det påvirker/oppveier for uroen i Italia.
At det er krefter som vil holde Ork nede er også åpenbart.
Nå sist med 70 i dag
Jeg tar antakelig gevinst på den positive åpningen i morgen.
Det er uansett ikke så mye å hente i ORK med konfirmantposter.

Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Nameless
30.05.2018 kl 21:56 4788

Jo takk for det du, føler jeg traff spikeren på hodet for en gangs skyld, gikk ut av Scatec på 56.40 i dag etter å ha sittet siden 51 (med noen turer inn og ut). Fikk i tillegg kjøpt før Fredriksen i dag, så er fornøyd. Er ikke ofte jeg treffer så bra, så det gjorde godt. ?

EDIT: var ment til innlegget lengre opp, stupid forum! ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 22:02 4773

Stock-Holm:
Jeg gir deg en uforbeholden unnskyldning for den sleivkommentaren.
Hadde ingen grunn til det og det var veldig usaklig.

Alle har "forretningshemmeligheter" selvfølgelig.
Og jeg er ikke så opptatt av hva det er kjøpt og solgt på eller strategier.
Det kan det lyves om for min del,
men jeg forventer at en jeg diskuterer en aksje med ikke lyver meg opp i trynet.
Da er det bortkastet tid.
Nå har både SS og jeg informert hverandre om at vi er bortkastet tid for den andre så da går livet videre på Hegnar. :-)

Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 22:03 4767

Nå vel, SS... Da mener du at JF skal låne ut til shorting, eller..? At dette kan være en interesse for han i tillegg til å eie mange tegningsrettigheter ved en emisjon en eller annen gang i framtida..? Pfffh... Bare funderer litt.

Utgang ved q2-tall kan vurderes om kursen tar seg en luftetur til over 3 med RSI-verdi på/ved 75. Om det blir utgang da, så skal jeg holde meg med cash til i høst, for da blir det lenge til neste tallslipp med høstmørke og nerver og kanskje dårlige makronyheter... En kraftig korreksjon kan komme, og jeg vil uansett kjøpe meg inn i AXA igjen (litt forelskelse ute og går). Får jeg ikke høy nok utgang, så lar jeg det være.
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 22:04 4759

Hektar;
Du deltar sikkert i XXL og Europris poster på gøy, uten aksjer, er det du som er vant til fantasiaksjer og fantasipenger?
Det virker i allefall dagligdags for deg. Du får sjekke loggen i dag, så ser du ORK posten min forsvinne ut.

Du har aldri tatt meg i løgn, men om du kaller det siste tids innlegg i ORK og AXA løgn, jaja, det får du gjerne kalle det.
Blir vel som meglerhus, man kjøper og selger først, så kan man hause/baise på forum i håp om å påvirke kursen. Når AXA har mikke mus omsetning, 1 mill aksjer på en dag, kan man lett påvirke kursen om man vil, men ikke med dagens omsetning.

MayFly;

Du er totalt uspiselig, så jeg bruker ikke mer tid på deg. Du virker bitter, men du klarer sikkert å få det til at jeg kjøpte Orkla for noen dager siden over 76 (hvilket vi ikke har, men vi var nylig under 74 for de som følger med, og da mener jeg meget nylig) - og solgt med tap i dag..Gud bedre så dumt dette blir.
Dersom jeg fikk deg inn i orkla under 74 og du velger å selge rundt 0930 som ORKLA har sine topper 9-10 dager i handel, så gjør det, men ikke sikkert du treffer topp eller bunn.

Vi andre som kan Orkla, har ofte suksess med å kjøpe den rundt 14-15 eller 1618 - sluttauksjon. Da kan man fort selge den neste dag 50-100 ører over, men toppen er oftest ca 0930 - bare følg med, så ser du.

Orkla kan også kjøpes mellom 0901-0905 50-95 øre under gårsdagens close, og så kan man selge 20-25 min etter, men det krever volum!

Da logger jeg av, og ser ingen grunn til å besvare useriøse innlegg.
Ser at AXA nå er komt opp i spleis og ny form, uten disse forhatte ørene. Så får vi se om det blir nedsig, eller oppsig videre. Før Italia er avklart, så er mitt tips - flatt, svakt. En liten rekyl på Geverans kjøp, kanskje, men kortvarig. Så får man agere deretter.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 22:08 4739

SH:

Det er bare å finne frem kuleramma di, og sumere opp hvor mange aksjer Geveran hadde pr i går, og så kan du telle opp hans aksjer på aksjonærlisten, så ser du om det samsvarer.

Du skal bare holde fast på din strategi, jeg og jeg har min, og det må nok handles inn noe før neste tall, men jeg vet akkurat hvor og når, men det er jo en liten hemmelighet som man får holde for seg selv. Det stemmer jo hver gang.

Er no litt gøy med fyr i enkeltpersoner her og, de går jo fem på hver gang. Hegnar forum på sitt beste.

God aften (ja nå logger jeg av, 4 gangen jeg sier det i kveld.)

SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 22:09 4734

Jeg har aldri skrevet et ord i noen av de tickerne kjære kanokaptein ☺ Håper du sover godt og har flotte drømmer om aksjer og fantasigevinster ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 22:13 4712

Den er grei, Mayfly7..:)-

Noe info kan det bli for mye av, men det er litt interessant å se hva andre mener er høye, passelige og lave nivåer. Strategier syns jeg også er interessant å få meddelt.

Og enig... Løgn rett opp i trynet er upassende. Det er sikkert, men nå må jeg ikke blandes inn i andres krangler, så jeg tar ikke parti med noen. Jeg aner ikke hvem som har eventuelt har kommet med løgn, og tar ikke stilling til det.

Livet får gå videre på forumet, og så får du ha en spennende uke videre..:)-
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 22:15 4704

Hektar; korrekt, som alt annet du skriver og påstår, inkl seadrill eventyret, så er det som regel løgn og fantasi, også XXL og EPR.
Det er bare slik det er, og det vet du!

SH: Som du vet, så er MayFly nokså uerfaren her på forum om man ser på hans nick, og det nye forum forteller lite om relaterte nick etc.
Om det kommer som en overaskelse at noen seiler under litt falske flagg av strategiske årsaker, virker for meg som om man må tenke seg litt mer om på et forum. Her inne har alle en agenda. Det burde alle vite, og det er faktisk ingen søndagsskole på HO. Alle maler sin egen kake, og sånn er det bare.

Hadde f.eks jeg og McDreamy sagt at "nå selger vi, på 2,85 pluss, hva tror dere hadde skjedd da? Det hadde blitt trangt ut døra, og vi hadde måtte legge oss lavere i pris for å mache ordrene til småsparerne. Det vet vel alle, og da sier man ikke i fra når man selger eller kjøper poster på 2,2 til 3,1 mill aksjer- Totalt nær 5,5 millioner aksjer i en ulikvid aksje som AXA. Må dette virkelig forklares?

Neste gang blir det neppe så mye aksjer på meg, og jeg kan nok være mer åpen. Nå holder jeg meg til RSI igjen, og det akter jeg å overholde. Det blir min viktigste inn og exit indikator i AXA.


SS ( over og ut for 5 gang)
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2018 kl 22:17 4702

Bra SS..:)- "Fem på"-humor er morsomt det..:)-

Skal følge litt med på han Geveran..:)-

God aften!
Redigert 21.01.2021 kl 03:42 Du må logge inn for å svare