Toten-drapet: Politiet endrer siktelsen mot familiefaren

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/6jeya3/toten-drapet-politiet-endrer-siktelsen-mot-familiefaren?utm_source=vgfront&utm_content=row-4

Å jeg tenker at et par voldelige medfanger sørger for å mishandle denne drittsekken.
Redigert 05.11.2019 kl 14:49 Du må logge inn for å svare

Innlegget er slettet av administrator

Tyr
05.11.2019 kl 16:02 612

Fy faen for en syk jævel. Han burde fått samme behandling selv.

Han skulle fått sonet på et sted med mange kloakkstaker som liker modne, enkle menn fra urbane strøk, oppvokst som han er i den "pestbyllen på nasjonens sjel" som er Norges hovedstad.

Ikke totning nei..?
Sotah
05.11.2019 kl 17:41 573

Vi som er født og oppvokst i hovedstaden skylder sikkert Oliver den krenkede en unnskyldning og oppreisning her. Vi beklager dypt og inderlig. I forumets sanne ånd bør Oslofolk forbys etter en sånn episode.
Redigert 05.11.2019 kl 17:42 Du må logge inn for å svare

Det holder kanskje hvis dere byr fram ræva ril staking? I hvertfall som en start.
Redigert 05.11.2019 kl 18:13 Du må logge inn for å svare
Sotah
05.11.2019 kl 18:29 554

Der er det innkjøring forbudt for mitt vedkommende. Men andre får gjøre som de vil for min del.
leifTM
05.11.2019 kl 18:58 538

Er det rart at AP og Oslo blir så hatet? For døm som lever i dag er nøkk det eldste minnet om overgrep hvordan krigshistorien vår ble skrevet slik at noen guttestreker i nordmarka ble opphøyet til nærmest nødvendig for å kunne vinne, mens døm som faktisk gjorde forskjellen for krigen, krigsseilerne, ikke en gang fikk det døm hadde krav på.

Mur rundt Oslo, nå!

Je tenker denne drittsekken er hakket verre enn Breivik.

Innlegget er slettet av BalkongSjampis

Gutten var adoptert fra Columbia kan man lese på minnesiden. Har nok klikka totalt for adoptivfaren når gutten varslet om seksuelle overgrep.

Det gjør vel ikke noe fra eller til. Like stor skittstøvel for det.