Trump vil gå til krig mot narkotika kartell i Mexico

Dette etter at noen mormonere ble overfalt og drept av banditter underveis til et bryllup.

This is the time for Mexico, with the help of the United States, to wage WAR on the drug cartels and wipe them off the face of the earth. We merely await a call from your great new president!

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1191708902041227264

Ser for meg en ny endless war her. Sålenge det finnes kjøpere av narkotika vil det finnes produsenter.
MERLOT
05.11.2019 kl 17:30 209

HELT TOPP!
Plaff ned disse kyniske narkokongene.

Hele Mexico står i fare som nasjon mot kartellene som nå overstyrer både politi og rettsvesen.
leifTM
05.11.2019 kl 17:31 208

"Sålenge det finnes kjøpere av narkotika vil det finnes produsenter. "

Du vet at det finnes alternativer til at kriminelle organisasjoner skal produsere narkotikaen? Ville det ikke vært bedre at produksjon ble regulert og beskattet?
MERLOT
05.11.2019 kl 17:49 197

https://www.google.com/search?q=brutal+killings+mexico&sxsrf=ACYBGNT_jck1bY_dSCOVWEqf1dEExYFuww:1572972400505&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwihpbHpwtPlAhVw_CoKHdwKBdoQ_AUIEigB&biw=1920&bih=937

Er vel noe større omfang enn å plante et par søte buskelusker i solveggen skulle jeg tro.
Og så har det tatt aldeles av når det gjelder bestialske mord, tortur og alt mulig faenskap.

Ser for meg en ny endless war her.

Det er da vel det som har foregått i lange tider der borte da myndighetene har lite å stille opp med mot de søkkrike narkobaronene.
Det meste av narko til USA kommer vel derfra så om USA ønsker å stoppe dette så må de vel gjøre det selv.

Denne krigen skulle vert tatt for lenge siden , men jeg formoder Norge er med som partner 👍
Sotah
05.11.2019 kl 19:58 143

Men amerikanerne vil jo ha dopet sitt?
cinet
05.11.2019 kl 20:10 134

Jabba / a den gamle : «så lenge det finnes kjøpere av narkotika vil det finnes produsenter.»

Har du røkt sokkene dine ? Hvor kynsisk er det mulig å bli? 9 amerikanske statsborgere er slaktet ned av et banditt kartell i Mexico. DT tilbyr hjelp til den mexicanske presidenten . HVem ansvarlig statsleder ville ikke gjort det ? Og du presterer å vikle det til at det er DT sin feil , og som har skapt kartellene ? Spør deg selv hva Clinton/Obama har gjort opp mot denne utfordringen . Et fryktelig dårlig innlegg fra DT-hateren i Klassekampen.

Se forøvrig denne ;
https://www.foxnews.com/world/american-victims-mexican-cartel-massacre-mormon-miller-langford
leifTM
05.11.2019 kl 21:04 118

Døm ville ha alkoholen sin øsså, så da begynte myndighetene å regulere produksjonen igjen. Desverre forsatte gjengene som hadde oppstått som følge av den forsatte etterspørselen tross forbud, å eksistere etter at forbudet ble opphevet. De fant andre måter å tjene penger på. Men USA ble praktisk talt kvitt problemene som følge av ulovlig tilvirkning av alkohol. Erfaringene fra alkoholforbudet burde brukes når også narkotikaproduksjonen kommer til å bli regulert, i USA, Norge, og resten av verden.