Quantafuel har ferdigstilt Skive I - gode nyheter på vei!

Slettet bruker
QFUEL 07.11.2019 kl 10:34 2915

Quantafuel har oppdatert sine nettsider de siste dagene og jeg la merke til følgende tekst under avsnittet om Skive 1:

"Quantafuels first European plant is now officially established at Greenlab green industrial park in Skive, Denmark."
(https://quantafuel.com/background-of-technology/)

Jeg ser med glede frem til Q3-rapporten hvor det med all sannsynlighet kommer frem at fabrikken er oppe og går. Det er den største triggeren for QFUEL for øyeblikket.

Når dette kommer omtrent samtidig som notering på Merkur Market, som gjør selskapet tilgjengelig for flere store investorer, vil dette kunne føre til en kraftig kursøkning i tiden fremover. Selskapet planlegger også å notere seg på en større børs i Q1 2020, sannsynligvis på hovedlisten ved Oslo Børs.

Handelen har vært avventende de siste dagene, men vil nok ta seg kraftig opp når nyhetene og børsnoteringen kommer i andre halvdel av november.
Redigert 07.11.2019 kl 11:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2019 kl 11:05 2894

Hei kan du oppgi linken til denne meldingen. Takk.
Slettet bruker
07.11.2019 kl 11:07 2888

Takk for tilbakemelding, lagt inn nå.

https://quantafuel.com/background-of-technology/
Redigert 07.11.2019 kl 11:07 Du må logge inn for å svare
nutellut
08.11.2019 kl 21:47 2777

kursen kommer nok snart til å øke betydelig så du kan få solgt. Vi trenger ikke nok en tråd viet reklame
Slettet bruker
08.11.2019 kl 22:09 2763

Jeg har absolutt ingen planer om å selge, her skal jeg sitte leeeenge! Men jeg ville bare dele nyheten om at nettsidene er oppdatert med nye formuleringer som i hvert fall jeg anser som positive.

Er overrasket over den labre interessen for dette selskapet på forumet, og synes det hadde vært fint om flere engasjerte seg i dette selskapet, defor denne tråden.

SilverTailFox
11.11.2019 kl 20:44 2581

Takk for informasjon. Kjøpte for 4 mnd siden lover kjempe bra dette. Alle skal være med på det grønne skifte og dette er jo en uslipt diamant tror jeg. Nå har de cash og . Gleder meg.
Slettet bruker
16.11.2019 kl 10:56 2253

Noteringen på Merkur Market er forventet i slutten av denne måneden og det vil være god markedspleie å kunne annonsere at Skive er ferdigstilt og i testfase. Markedet for Quantafuels produkter burde det ikke være tvil om ved riktig kvalitet, og verden er inne i en fase hvor gjenbruk og grønne produkter får større og større aktualitet.

Quantafuel har store utviklingsmuligheter og blir et spennende selskap å følge fremover.
nutellut
16.11.2019 kl 12:51 2206

Stort sett alt organisk søppel kan omdannes til energi og råvarer fascinerende !! Men der blir konkurrenter på dette. Å lage hydrogen var nytt for meg men kjent for Scanship «I tillegg leverer selskapet teknologi for å omdanne plastavfall til elektrisitet og hydrogen. Sistnevnte løsning omdanner plasten også til grafitt og graphene, sier Badin.». Noen med kunnskap om dette?
Slettet bruker
04.12.2019 kl 10:08 1711

Siden tidspunktet for noteringen på Merkur er forvirrende anbefaler jeg et søk på Google hvor dere kan lese følgende:

Quantafuel vil noteres på Merkur Market
23.10.2019 · André Haugen

Selskapet håper å være notert på Merkur i andre halvdel av november. Quantafuel skriver at de har opplevd økt interesse for aksjen etter at de inngikk partnerskap og fikk den tyske kjemikaliekjempen BASF som investor.
Partnerskapet ble kunngjort tidligere denne måneden, og ble inngått med et mål om å videreutvikle Quantafuels teknologi for kjemisk resirkulering.
BASF investerte 20 millioner euro gjennom tegning av nye aksjer og et konvertibelt lån.
Sparebank 1 Markets er engasjert for å bidra i noteringsprosessen.
nutellut
24.01.2020 kl 16:50 1189

håper denne tråd snart kan gjenåpnes - ser ut som håpet deles av mange på stigende OTCkurser 🤗
ArveAnd
24.01.2020 kl 17:18 1173

du kan jo lese ettermiddagens melding fra QFUEL så har du svaret på det