B2H - Nå blir det blodbad. SKREKKOPPSLAG I DN

huffa
07.11.2019 kl 11:22 696

"spettet" har forlengst begynt og kjøpe seg opp i AXA - skulle bare mangle.
Det er her oppskrivninge kommer .
Følg med.

Huff, huff.

Da er shorten min på vei inn igjen. Penger på gata dette.
Takk, Thor.

SS

Haha han der i dn er glad i å lage overskrifter. Har han noen gang vært positiv til noe? B2 har skrevet ned altfor mye for å unngå at det skjer igjen, nå går toget på skinner og fremtiden ser lys ut.
myrern
07.11.2019 kl 11:26 661

Se der ja. Der kom Hoffnarren tilbake igjen..

Alt på 855 slukes. Oppkjøp på gang tenker jeg.

Bare vent til Spettet sender ordre til Bjørvika om SELG.

SS
Struts
07.11.2019 kl 11:46 562

Nesten morsomt å se overskriftene til dodraugen. Men resten er poengløst å følge med på.

Slutt å tøys, SS. Ikke angrip aksjene mine. Dette eventyret må du bare hive deg med på.

Kjøp B2H nå og om ett år så kjøper du hele Kystvaktens flåte :-D

SS
Driver du og sender klager til adm og får de å slette innlegg? Hva er det for slags tullerier er dette? Nå kutter jeg deg helt ut og blokkerer deg. Du er barnslig.

En ting er sikkert, Thor får alltid rett, alltid.

SS
Record
07.11.2019 kl 11:58 493

Han er vel din tvillingbror ?

SS beskrev akkurat det Thor sier for noen uker siden, ligger her enda.

"Man trenger ikke krystallkule for å se at dette er et klassisk Spetalen-tricks der målet er å utnytte hans fenomenale bjellesaustatus til å lokke med seg andre investorer inn i aksjen for å drive opp kursen. Mens aksjekursen virkelig har fått fart oppover benytter Spetalen vanligvis denne perioden til å dumpe aksjeposten med en hyggelig gevinst. "

Står så mye mer, og det mest ille til slutt.

Dette blir grisete, og omtrent ALT han skriver, har jo SS skrevet til dere før. Omtrent blåkopi.

Dere skal tydligvis sitte på heisen nedover igjen.

Nå kan det være lurt å trykke selg.

SS

SS

Det jeg antar er at du har hørt at store ting er i emning og at du derfor baisser som faen nå. Takk for tipset :-)