Påpekes problemene med muslimske innvandring, skriker rasistene

Slettet bruker
07.11.2019 kl 16:04 398

Jeg har sjelden sett det bedre beskrevet enn i innlegget fra den danske professor emeritius i utviklingspsykologi Helmuth Nyborg.

Ikke bare er det rasistene som skriker, men overfladiske bekjente og egentlige folkefiender.

Ekte venner kjempet for fedrelandet, mener professoren. Andre støttet kampen muntlig, men ville ikke ta risiko på egne vegne, de feiget ut. Men majoriteten var fiender.

– Og så hadde vi folkemajoriteten eliten, politikerne, fiendene. Mange så faren, men prekte om fredsommelig passivitet og kompromisset seg fram, sammen med biskoper, pasifister, de radikale og engstelige medier. Næringslivet så gode forretninger og penger lukter ikke.

Nå gjentar historien seg, mener Nyborg."

Det kan ikke sies bedre, de som angriper oss som ser farene, er folkefiender.

https://resett.no/2019/11/07/dansk-professor-sammenlikner-muslimsk-innvandring-med-nazi-invasjonen-i-1940/
Redigert 07.11.2019 kl 16:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 00:09 303

Professoren har selvsagt hold i sine synspunkter. Noe annet vil være som bensin på et bilbål. Da sitter antirasistene i ro og koser seg foran TV.
Redigert 09.11.2019 kl 01:56 Du må logge inn for å svare
Load
07.11.2019 kl 20:12 330

Jeg er helt enig med Nyborg.
De som ikke ønsker å støtte opp om sitt eget folks og nasjonens sikkerhet, er pr. definisjon folkefiender.
Når noen stempler deg som rasist fordi du ønsker og opprettholde et trygt samfunn, så har rasistkortet ikke bare utspilt sin rolle, men de personene som drar det kortet er i tillegg klassiske svikere, eller gode, gammeldagse Judaser.
Det er overraskende mange Judaser i verden, også i lille Norge, noen forstår rett og slett ikke bedre og følger bare strømmen i det de tror gir dem PK-kred, andre er overaktive og ønsker bevisst å undergrave og bytte ut vårt velfungerende samfunn, med mennesker fra dysfunksjonelle voldskulturer, som systematisk tapper vertsnasjonen for midler.
Det er et trist skue, og når man ser hvordan det går rundt om i Europa, så er det skremmende at det finnes tilsynelatende, oppegående mennesker som ønsker seg denne utviklingen.

Endeløse mengder artikler, som forteller om en ny virkelighet normale mennesker umulig kan ønske seg finnes over alt på nettet , dette preller selvfølgelig av en ekte Judas som vann på gåsa, hen lar seg ikke påvirke av så mye som et eneste veldokumentert fakta, så lenge personen selv kan fremstå som PK i en orgie av selvopphøyelse og misforstått godhet.
Jeg har ingen problemer med å forstå at folk fra MØNA ønsker seg til Europa, klart de vil hit, hvor melk og honning blir kastet etter dem, men jeg kjenner jeg blir oppriktig kvalm av folk som aktivt tilrettelegger for Europas undergang.
Det er de som er den virkelige søpla.

Jeeses, A-hmed og resten av dere MØNA-elskere kan ryke og reise og takk skal dere faen meg ha for all dritten dere bidrar til.
Flaks for dere at dere bor i Norge, dere hadde garantert blitt kastet ut fra nærmeste fjelltopp i samtlige MØNA-land.

Takk.
kokkohill
07.11.2019 kl 17:01 363

Klok professor. Jeg vil fremme ideen om å sende de uintegrerte 5-10 tusen opp til Finmark som ett prøveprosjekt i første omgang. Så kan denne fremtidens olje prosjekt testes ut i liten skala.
Slettet bruker
07.11.2019 kl 16:32 372

Dette er den samme "professoren" som vil teste alle asylsøkere!!
Jeg vil heller teste alle som blir med i de høyreekstreme og nazistiske grupperinger som alle vet er noen voldsaper og rasister!! Du må være mye degenerert intelligentmessing hvis du syns det stas å være med en slik gjeng!!
Slettet bruker
07.11.2019 kl 16:22 381

Nei, det ser ikke ut til å være enkelt, for du slutter aldri.
Slettet bruker
07.11.2019 kl 16:21 383

SSB-tall: Muslimer er dårlig integrert i det norske arbeidsmarkedet og muslimer har ikke lyktes i å integrere seg i noe vestlig samfunn, og forklaringen på det er islam.
Slettet bruker
07.11.2019 kl 16:15 390

Bu-hu.

Hvis det er ubehagelig å være rasist, så slutt med det. Så enkelt er det.