Kullsyreholdig leskedrikk gett

Je liker godt brus. Spesielt ananasbrusen tell Oskar Sylte mineralvannfabrikk. Og First Price sin Fruktsmak brus.

Hva er deres favorittbrus?

Seriøst? Da er vi to personer som liker den brusen i Norge.
leifTM
07.11.2019 kl 23:32 261

JEKOM INN HER FORDI JE TRODDE TRÅDEN HANDLET OM KULLSYREHOLDIG LESKEDRIKK

MEN SÅ SER JE AT TRÅDEN HANDLER OM BRUS

MIN FAVORITTBRUS ER COLA, DEN EKTE VARIANTEN, DEN I PULVERFORM FRA COLOMBIA
dirken
08.11.2019 kl 18:27 202

I dag har jeg smakt coca cola cinnamon, som de nylig har lansert som en slags jule-cola. Jeg gir den terningkast 4. 3 for smak som var helt midt på treet og ett ekstrapoeng for forsøket fordi jeg hater jul men elsker julemat og -drikke.

Min rekke:
Coca Cola
Redbull
Mtn Dew
Battery

Farris
dirken
08.11.2019 kl 19:04 179

hankatten skrev Melk? Er du syv år?
H-melk er gulle gøtt gett. Spesielt med nesquik oppi. Nam nam!
dirken
08.11.2019 kl 19:05 177

Varm melk med honning er også godt se. Spesielt om man er forkjølet og skal legge seg.
dirken
08.11.2019 kl 19:13 173

PS: Det må da være norsk lynghonning om du skal blande den med varm melk. Noe annet blir fryktelig galt.

PSS: Norsk lynghonning er også gulle gøtt på nybakt brød. Smør først et lag med meierismør og et lag med norsk lynghonning oppå smøret. Nam nam.
Redigert 08.11.2019 kl 19:14 Du må logge inn for å svare

Cola zero
Orangina
Perle&Bruse bringebærbrus

Storkæll gett. Orangina er tidenes mest undervurderte lesk se.
dirken
08.11.2019 kl 19:17 163

Av appelsin brus liker jeg best solo super.

Je fore trekker Fanta du. Merkelig nok er Fanta zero bedre enn ekte Fanta. Eneste sukkerfrie produktet som er bedre enn alternativet.
dirken
08.11.2019 kl 19:21 156

HVORFOR HAR DU DA COLA ZERO PÅ TOPP?

PS: Jeg har det på samme vis med solo og solo super. Velger super hver gang.

Fordi je svarte på ditt FÅRE TRUKNE APPELSIN BRUS utspell gett.

Solo smaker for beskt gett. Gøtt å ha når onkel har glemt kullfilter og satt vanntellførselen tell kjølespiralen på varmtvann og itte kaldt i grisefylla se, men ellers itte gøtt se.
dirken
08.11.2019 kl 19:51 138

Dette må jeg til bunns i du. Du sier at Fanta zero er eneste sukkerfrie alternativ som slår originalen, men allikevel setter du cola zero på toppetitopp av topplisten din og ikke vanlig cola. Hvorfor setter du ikke vanlig cola på topp over cola zero om eneste sukkerfrie alternativ som slår originalen er Fanta zero og altså ikke cola zero? Du har ikke engang vanlig cola på topp tre. Dette er meget mystisk.

Fordi je er spastic, autistic og har tourettes se. Legen sier je må unngå sukker.
dirken
08.11.2019 kl 20:04 130

Enig gett. Jeg forsøker også å unngå sukker brus. Ikke på grunn av de tingene du nevner, men fordi jeg da kan være usunn på andre områder istedenfor uten at det gjør noe, slik som festrøyking og tidsperioder med over drevet alkohol misbruk.

Hømo å høre på idiotlegene når det kømmer tell røyking og alko gett. Alle stor kæller vet at røyk og sprit er sunt