PHO - Podcast episode 100 er nå lagt ut

Scoopfinder
PHO 08.11.2019 kl 14:26 15675

Enjoy
Redigert 21.01.2021 kl 09:17 Du må logge inn for å svare
Durable
10.11.2019 kl 12:13 2124

Den mest suksessrike CEO de siste årene må jo være interim CEO Erik Dahl. ;-)

På hans vakt steg akskjekursen kraftig og man fikk på plass en super avtale med Combat Medical.

For meg er det uforståelig at Bellete skal få så mye kred for sin opptreden på Q218.
Han kunne talk the talk, men dessverre ikke walk the walk.
Durable
10.11.2019 kl 12:30 2104

If somebody gives me 500kr for each of my shares I will bite their hand off' go outside into the snow and shout "Hallefuckinglujah"

The next day I would walk into work and say takk for me Johnny' I'm outta here»

Der er vi forskjellige, thepower. :-)

For det første, hvis noen tilbyr meg 500kr for PHO—aksjene mine så sier jeg nei takk.
Det er rett og slett helt uaktuelt å selge frivillig for noe annet enn firesifret kurs, og kanskje ikke da heller.

Og for det andre, jeg ville bare gått på jobb helt som vanlig, uten noe mer drama enn normalt.

Det handler kun om ulike perspektiver på investeringen og hva selskapets produkter har av verdi.
Scoopfinder
10.11.2019 kl 12:40 2093

Durable, folk har ulik økonomi, ulikt syn på hva som gir lykke i livet og ulik forventet gjenværende tid på jorda.
Jeg har full forståelse for at Thepower gjerne ville solgt for 500kr, selv om han kunne oppnådd 1000kr senere.

Største økningen i lykke kommer når man får nok penger til å bli fri til å gjøre hva man vil, resten av livet.
Enda mer penger er positivt, men øker ikke lykken like mye.
Derfor vil mange velge frihet nå fremfor overflod om x år.

Dessuten,- jeg tror de fleste går på jobben for pengene. De hadde ikke gått om de ikke fikk betalt. Får man nok penger, så gjør man noe annet.
Du er heldig hvis du har jobben som hobby.
Redigert 10.11.2019 kl 12:43 Du må logge inn for å svare
focuss
10.11.2019 kl 12:42 2086

For egen del så har jeg forstått at aldri har noe selskap vært mer attraktivt for meg når det tas hensyn til størrelsen på hvor mye penger jeg tør satse. Har riktignok flere ganger vert med på raske 3-500 % men aldri med slike summer. R/R er uovertruffen.
Computum
10.11.2019 kl 17:38 1943

"Du er heldig hvis du har jobben som hobby."

Ja, jeg håper iallfall at dere som skal bli så styrtrike har noe meningsfullt å bruke tiden på når jobben vrakes. For raske biler og båter gir ingen varig lykke.
Oregon
11.11.2019 kl 11:48 1764

Jeg har vært på reisefot noen dager og leser at jeg igjen har fått en slags diagnose; denne gangen av Londonmannen ( synes at han kan spare seg for slike personangrep). Forrige gang jeg fikk påskrevet en diagnose her inne var før Q3 2018 da jeg hadde solgt alle mine aksjer i PHO på litt under 60 kr. og forklarte at jeg forventet nedgang i PHO kursen etter Q3 i 2018. Den gangen falt kursen til lavt 30 tall så diagnosen jeg fikk påskrevet den gangen var ikke berettiget.
Jeg signaliserte tidlig at jeg også skulle stå utenfor nå også på Q3 2019, men poengterte at jeg ikke trodde fallhøyden ville bli så stor siden PHO nå har to bein å stå på (Cevira avtalen i tillegg).

Nå lagde Scoopfinder en grei overskrift for denne tråden med henvisning til Podkast 100 der Schneider er på besøk. Og jeg må innrømme at jeg irriterte meg litt over Londonmannen som begynner raskt i denne tråden (også) å snakke om SoC for PHO og at han (Londonmannen) ikke ville være fornøyd med kurs PHO rundt kr. 500,- eller et oppkjøp på kr. 500,- !! Da må jeg spille ballen tilbake til Londonmannen og spørre hvilke åpenbaringer/stemmer eller vekkelsesmøte han har vært på for Pod kasten gir ingen referanser til å hevde hverken Soc for PHO, oppkjøp på kr. 500,- eller mer.

Schneider er innom SoC; men han kaller det faktisk heller "main stain". Videre forklarer han hvorfor det neppe vil bli noen AUA Grade A for Photocure og dette utdyper han og gir en grei forklaring på. Det har vært tråder her inne der mange (i "menigheten") er enige om at PHO vil få Grade A snart ( dvs. "shall use" Cysview), men nå har dere fått det av sjefen sjøl og dette forklares i sin helhet av Schneider knyttet opp mot Karl Stortz agentur; likeledes at det nok også da må dokumenteres med vitenskapelig anerkjent metode en terapeutisk effekt i tillegg; dvs. to ting må oppfylles. Så grade A som mange var så skråsikre på at PHO snart vil få; det kan dere bare glemme nå (referanse Podcast 100, Schneider).

Men jeg ønsker ikke bare å svartmale for jeg er enig med Schneider at Grade B som de har i dag også er bra selvfølgelig og et godt utgangspunkt for deres salgsarbeid der i USA. Hans mulige forklaringer om lav bruksfrekvens var tynne. Men det er jo det selgerteamene med Coy som motor som nå skal fortsette arbeidet med å få ikke bare utplassert scop, men også få urologene til å bruke de. Og det kan bli bra for slik det er nå så brukes et scop en gang i uke med blålys og det skal ikke så stor økning til før det vil synes på resultatene. Jeg registrerer videre at Belletes salgsstrategi om å konsentrere seg om de 200- 300 største sentrale sykehus i USA delvis er forkastet, det tror jeg var årsaken til at Bellete måtte gå av; Schneider ville ha sin egen strategi og tok da ikke sjansen på å ha en sentral person i salgsorganisasjonen ( dvs. Bellete) som ikke støttet ny strategi 100%.
Redigert 11.11.2019 kl 11:52 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
11.11.2019 kl 12:11 1734

Vel talt, Oregon.
Greit at folk har ulike mål. Sånn er markedet.
Skal ta på meg skylden for at 500kr dukket opp. Det var fordi jeg tipper Pho blir solgt for 250-500kr innen utgangen av 2021.
Jeg tror ikke Asieris vil betale store summer for Cevira, og kanskje Hexvix/Cysview når de heller kan kjøpe hele Pho for en billig penge.
Grade A har jeg aldri hatt noen tro på. Vi trenger den heller ikke.

Vi burde alle forsøke å ta ballen istedenfor mannen. Jeg sier ikke at min sti er ren, men jeg prøver .....
Redigert 11.11.2019 kl 12:13 Du må logge inn for å svare
focuss
11.11.2019 kl 12:19 1726

Oregon
Enig med deg at Grade A er det bare å glemme og som du skriver så er det av helt logiske praktiske årsaker og ikke grunnet resultatene som oppnås med BLCC.
Kan ikke huske at noen har vært skråsikre på å få Grade A, men muligheten har vært diskutert. Så tilførte Snøffelen energi til diskusjonen ved å mene at det syntes svært sannsynlig at Grade A kunne bli gitt innen urologi for første gang i historien. Antar at Snøffelen kun tenkte på effekten av BLCC og i farta glemte å ta hensyn til at det ville være nærmest en praktisk umulighet. Slikt skjer den beste. Grade A ville jo stengt alt annet en BLCC ute av markedet.
Redigert 11.11.2019 kl 12:21 Du må logge inn for å svare
Oregon
11.11.2019 kl 15:50 1621

Bare et lite tilbakeblikk:
Dette med AUA gradering og muligheten/ sannsynligheten for Grade A ( Shall USE) for Cysview der i USA ble ganske heftig diskutert her på den gang Hegnar online nå i juni 2019 og det er flere som bør hente opp igjen den tråden nå som «fasiten» foreligger; dvs. Schneider sin redegjørelse nå i Podcast 100 som kom ut på torsdag etter Q3 19.
Hegnar/ Finansavis:
https://finansavisen.no/forum/thread/29667/view/0/0?page=1

Og ingen ville gi seg og tråden endte opp på over 11 sider 🤔
Redigert 11.11.2019 kl 15:54 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
11.11.2019 kl 16:01 1598

Morsom link :-)
Jeg skrev bl.a : "Jeg tilhører gruppen som ikke tror på A, i alle fall ikke på lenge. Men Photocures suksess er heller ikke avhengig av det."
Oregon
11.11.2019 kl 16:17 1577

Scoopfinder; absolutt, honnør til deg for det du har skrevet i den tråden om AUA gradering.
Redigert 11.11.2019 kl 16:19 Du må logge inn for å svare
focuss
11.11.2019 kl 16:22 1570

Og dette skrev jeg:

"Det er jo åpenbart at det ikke kan bli det umiddelbart når det er så få som har teknologien, men det kan jo komme signaler om at det vil bli det." Skammer meg ikke akkurat over den uttalelsen. Skrev altså at det var utelukket nå og begrunnet hvorfor det var det.

Oregon skrev at mange var skråsikre på at BLCC snart skulle få Grade A. Nå har jeg ikke giddet lese hele den gamle tråden men jeg har ikke inntrykk av at noen var sikre på noe som helst. Det nærmeste var kanskje Snøffelen som mente det var sannsynlig ved neste oppgradering av guidlines.