Media konferansen i Tromsø. Ga svarteper til Dagens Næringsliv

D.NÆRI 09.11.2019 kl 18:14 391

Fulgte denne konferansen på nett
2 Media fikk så hatten passet.
Dagens Næringsliv utpekt som de verste og mest uetiske slik jeg tolket flere der.
Navnet til Kristian Skard (kjæresten til Hadia) ble aldri nevnt ved navn, men alle forsto hvem som hadde gjort hva og hvorfor.
Han var den som satt med innside info som ikke engang Giske hadde fått.
Anonyme varsel, anonyme sms etc etc, og han og Dagens Næringsliv trykket omtrent alt de komme over som kunne sverte Giske.
Det handlet nemlig ikke om MeTo og det Giske hadde gjort, men mer om makt kampen internt i AP
Giske sier han gikk av pga media trykket, han hadde ingen mulighet til å forsvare seg
På det verste var det opp mot 3000 artikler på en dag i landets medier.
Redaktøren i Dagens Næringsliv var nokså anonym, men han høye tynne Kjetil B. Alstadheim han er i alle lag sammen med Hadia og Kristian Skard.
Pølse øl og Halal fest der var det en rekke av denne kretsen som hadde sablet Giske samlet .
VG ble nevnt som versting nr 2.
Men altså Dagens Næringsliv er blitt den slemme utgaven av SE & HØR, hvem hadde trodd det
Hun fa Adressa som nå er begynt i Aftenposten , hun ga noen skikkelige syrlige stikk til DN
Våre familie bedrifter har nå sagt opp abonnementene på DN, vi synes ikke de er noe å ha i hus og betale for lenger
10.11.2019 kl 12:55 329

Ser at det sies opp flere folk i DN, staben skal kuttes ytterligere sier Djuve.
Antall abonnement er falt betydelig siden denne Kristian Skard (kjæresten til Hadia) dreiv på med denne aktiviteten mot Giske
Skal tro om de i ledelsen egentlig skjønte hva dette ville føre til for avisa
nima
10.11.2019 kl 13:16 316

Det som skrives her stemmer godt med det inntrykket jeg har fått om pressen. Jeg har sluttet å kjøpe DN og VG..Angående Giske saken så handler det om maktkampen i AP, hvor selve rotta er dolke Hadia som er den som har isene satt dette. Støre gjord en stor tabbe at han ikke fjernet Hadia samtidig som Giske måtte gå. Men men det er vel ikke mer å vente fra den kanten.
10.11.2019 kl 13:53 297

Synes det var tøft gjort av disse damene som sto bak og laget hele denne konferansen
Dagens Næringsliv stillet jo med Kjetil B. Alstadheim (de trodde nok det var et godt kor) Men han kom svært dårlig ut av det hele både på selve konferansen og på dagsnytt 18 etterpå i NRK.
Han og hans media ble rett og slett avkledd og det selv om det aldri ble diskutert hva de holdt på med sammen med Hadia og Skard på forskjellige treff
Han er jo avbildet sammen med Hadia og Skard på denne Halal pølse og Øl festen
Må si at den karen har jeg mistet all respekt for
Media oppgjøret i etterkant straffet jo først og fremst VG, dette pga denne filmen fra Pub ute på Vulkan
Dagens Næringsliv har glidd under radaren tidligere hos kritikerne , men denne gangen skar de ikke klar og ble skyteskive nr 1
Redigert 10.11.2019 kl 13:55 Du må logge inn for å svare