DN Kynisk avis som liker klikk klikk klikk

OZZY
NEL 11.11.2019 kl 16:48 2268

Det er dette det handler om. DN er som andre media avhengig av antall klikk på siden deres blir slik at de får annonser. Da har de en mann som lager sensasjon spalter med tull og tøys og løgner. Vi som har vært med en stund ser av og til at deres sensasjonjournalist skyter fra hofte med svadaoppgulp.

Dette er for at de skal få klikk på hjemmesidene deres. Litt trist utvikling at det er blitt slik. Jeg husker for mange år siden var det slik at alt det som stod i pressen var korrekt. Dette er nå mange år siden det var slik, dessverre. Det ser visst ut til at vi må leve med disse jugafantene og Norsk Journalistlag tar ikke affære. Trist utvikling. men jeg fikk kjøpt meg noen fler aksjer i NEL langt nede på 8 tallet hvertfall. Ha en fortsatt god aften.
Redigert 20.01.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
kentove
11.11.2019 kl 17:13 2084

tja, helt innafor av dn å belyse denne problemstillingen i mine øyne, jo mer fakta man har jo bedre investerer man... selv om jeg ikke tror denne lockupen har så veldig mye å si mtp utsiktene
Redigert 20.01.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.11.2019 kl 17:24 2031

Dagens Næringsliv ble slaktet og avkledd på denne media konferansen i Tromsø forrige uke
Det ble slått fast at de dreiv med politisk spill, propaganda etc og lite med objektiv journalistikk
Redigert 20.01.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
kentove
11.11.2019 kl 17:32 1974

dn er i sin fulle rett å legge ut en artikkel om en som mener dette er et luftslott, folk har forskjellige analyser... kursen i dag er latterlig høy mtp salg, men i forhold til fremtiden er den latterlig lav... ergo kan jeg forstå en som mener kursen er for høy og kursen er for lav... går kursen ned blir fyren som mente det var en luftboble geni, går den opp blir han andre et geni.... personlig mener jeg jo markedet og nel fort kan bli nye eqionor om 10 år, men mye kan gå galt, faststoffbatteri f.eks... eller andre teknologier, ingenting er 100%, derfor vil man få både pessimister og optimister... så kort fortalt, begge har rett, overpriset, men med et potensial som er enormt
Redigert 20.01.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.11.2019 kl 17:56 1830

Stemmer.
Som Carlsberger skrev så er det splittet opp i 4 deler. Kan selges uavhengig av hverandre.
Trenger ikke bli noe sirkus. Kanskje gjengen som kjøper seg opp i gjennom Clearstream tar dem med glede?

Samt dette gnålet med opsjonene til Løkke.
Ja vi vet de er der, men er det ett problem?
Neppe....

Emisjon vil nok komme (hadde vært rart om det ikke skjer og vil tro alle større aksjonærer støtter dette om det skal brukes på oppkjøp, utbygging av produksjonskapasitet osv.
Redigert 20.01.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
OZZY
11.11.2019 kl 18:01 1792

Det skal også sies at det var samme journalisten som mente at Løkke drev med barnemishandling når han hadde kjøpt NEL aksjer til ungene sine for en tid tilbake. Hvor seriøst er dette fra denne journalisten ? NEI det er overhodet ikke seriøst. Kan virke som om DN går på siste verset.
Redigert 20.01.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
kentove
11.11.2019 kl 18:13 1715

lurer på emisonen selv, forrige fabrikk var 150 mill, blir nok litt større nå når de flytter, men mtp cash de har skal det kunne gå fint, så eventuell emisjon vil kun gå til å øke veksten i produksjonen... sitter dønn i denne, allerede gevinstsikrtet fra 2-tallet og opp, så for min del kan de gå konk uten at jeg har tapt en krone, men markedet er helt sinnsykt stort... så disse er parkert, sammen med sso, resten blir litt mer trading på
Redigert 20.01.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare