Nye kulderekorder ventes over store deler av USA

Slettet bruker
12.11.2019 kl 02:12 567

En arktisk kuldebølge nærmer seg nå østkysten av USA, eksperter regner med at over 200 kulderekorder kan bli slått.

I de nærmeste dagene forventes snø og minusgrader så langt sør som Mexicogolfen og Texas.

En arktisk kuldebølge kommer til å treffe USAs østkyst og forårsake at temperaturen faller til et rekordnivå. Det er også mulig at kulda sprer seg over Texas, Oklahoma og deler av Ohio. De regner også med at kulderekorder vil komme i sørstatene og Gulfkysten, skriver CNN.

Håper klimaidiotene fryser ihjel nå.
børst
12.11.2019 kl 11:37 527

Bøndene i USA kom sent i gang med plantingen på grunn av flom og nå tar kulden resten av avlingen. Over 50% av avlingene i USA har gått tapt. Over hele verden har det vært ulike naturskader på avlinger. I tillegg har mange titalls milloner griser blitt avlivet som følge av svinepest. Det kan se ut til at det kan gå mot matmangel og skyhøye priser, som i 2011. Kanskje til og med verre.
Wrist
12.11.2019 kl 11:47 518

Hvor i USA er miljømaskoten Greta?
Holder hun seg varm på en miljømessig optimal måte?
Når og hvordan kommer hun tilbake til Europa?

Gretas blide ansikt pryder nå en stor vegg i San Fransisco.....,
og det 10x20 meter store bildet er kun malt med miljøvennlig
maling og spray....
https://www.foxnews.com/us/greta-thunberg-mural-san-francisco-controversy-spray-paints
Slettet bruker
12.11.2019 kl 12:01 496

Chorizo skrev Innlegget er slettet
Du tillegger meg en alder jeg slettens ikke har. Skulle du formodentlig ha rett, måtte det bli ny-nazist, men dessverre for deg, du tar også feil her. Jeg er ikke hverken nazist eller ny-nazist. Ikke kjenner jeg noen heller. De eneste jeg vet om som ser ut til å kjenne slike folk er de venstreradikale, de skriker opp om nazister over alt.

Så hva gjelder å skamme seg, ser det ut til at dette en en skam som faller på deg.
Chorizo
12.11.2019 kl 12:06 490

Du aner vel ikke hva skam er.
Slettet bruker
12.11.2019 kl 13:05 463

Franz er den siste du kan kalle nazist. Hans politiske ståsted ligge milevis fra den ideologien. Som nazist er du også rasehater, men Franz er det motsatte. At han er bekymret for utviklingen i vesten når vi ser problemene med innvandring, er en selvfølge for alle som ikke er landssvikere. Er du det Chorizo?
Chorizo
12.11.2019 kl 13:23 444

Når man er manisk opptatt av "problemene med innvandring", så er man rasist.

Er det greit å ønske at folk som ikke mener som seg selv skal dø? Er det ryddig?
Chorizo
12.11.2019 kl 13:26 437

Innlegget er slettet
..men å ønske meningsmotstandere døde er ok, altså?

Fluefiskeren
12.11.2019 kl 13:43 428

Har du også blitt en Greta stalker nå ? Hvorfor er du så interessert i henne?
Slettet bruker
12.11.2019 kl 15:40 410

Siden du er manisk opptatt av problemene andre har med innvandring, er du da en rasist?

Hvor var du da Mohyeldeen Mohammad, som holdt hovedappellen under den muslimske demonstrasjonen mot Dagbladet i Oslo fredag, sier til Klassekampen at homofile må drepes? Nei du, jeg vet hvem du holder deg med, og vet hva du er.
Slettet bruker
12.11.2019 kl 16:00 400

Innlegget er slettet
Ordtaket, "jeg håper du fryser ihjel" er meget ofte brukt i Norge. Det sa man selv til familiemedlemmer som ikke ville kle på seg om vinteren før de gikk ut, men man mente da ikke bokstavelig at de skulle fryse ihjel, men virkelig få kjenne kulden så mye at man kledde bedre på seg neste gang. Franz mente sikkert det samme, la dem fryse så mye at de ikke skriker opp om global oppvarming igjen.

Må legge til at man skal tolke alt i verste mening for å tro at Franz ønsker at mennesker skal faktisk fryse ihjel, makan til dumhet.
Redigert 12.11.2019 kl 16:01 Du må logge inn for å svare
Chorizo
12.11.2019 kl 16:05 398

Innlegget er slettet
Jepp. Jeg mener det. Og jeg er meget seriøs når jeg sier slikt.
Slettet bruker
12.11.2019 kl 17:29 367

Les innlegget over ditt eget så har du svaret. Siden du ligger med hodet i gulvet 5 ganger om dagen, blir du svimmel i hodet, ta et par uker fri så leser du bedre neste gang.
Fluefiskeren
12.11.2019 kl 17:34 360

Får bare minne på været som var i sommer. Norgesrekorden ble tangert. Haugevis av varmerekorder i Europa.

https://www.aftenposten.no/verden/i/9vxrVd/varmerekorder-i-flere-europeiske-land

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/jdrmXe/farlig-heteboelge-i-frankrike-maa-installere-kjoelerom-vannspredere-og-nye-fontener?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=2Gybda

Hvem var det som snakket om klimaidioter.



«Sommeren 2019 vil slå alle varmerekorder
Europeisk klimatjeneste fastslår at juli 2019 globalt sett var den varmeste måneden i historien. Det tegner et foruroligende bilde av sommeren 2019, da juni også slo varmerekord.»

https://illvit.no/naturen/vaeret/sommeren-2019-vil-sla-alle-varmerekorder

På den siste snakker man altså om varmerekorder globalt sett. Altså ny varmerekord for juni og ny varmerekord for juli.

USA sin Østkyst er bare en liten del av Jorden.