Gjennombrudd i Kina nå
TAPI først ut i Kina
TAPI:
"Vi er veldig stolte av at vi i Kina er den første aktøren i bransjen som tar i bruk den tilkoblede flasken i stor skala, og engasjementnivået med kinesiske forbrukere er ekstremt høyt."
NB : Tapi bruker Thinfilms teknologi på NFC
TAPI:
"Vi er veldig stolte av at vi i Kina er den første aktøren i bransjen som tar i bruk den tilkoblede flasken i stor skala, og engasjementnivået med kinesiske forbrukere er ekstremt høyt."
NB : Tapi bruker Thinfilms teknologi på NFC
Redigert 21.01.2021 kl 06:05
Du må logge inn for å svare
I give upp! Har uansett ingen poeng å diskutere her på forumet.
- Jeg har kommet over argumenter som har vært helt på jordet, så har jeg blitt provosert av disse løgnene. Jeg har dermed prøvd å påpeke hvor på jordet disse argumentene er. Men jeg har skjønt at motparten er 0% åpen mot å snakke om innhold, og jeg blir kun angrepet personlig og anklaget hvor poengene jeg kommenterer ikke blir svart eller tatt opp på eller diskutert. Så jeg skjønner nå at jeg bruker energi på tull & tøys. Jeg vil nå kun følge med på aksjen selv, uten å kommentere har, har ingen hensikt å gjøre det.
SNAKKES (Ris, you won)
- Jeg har kommet over argumenter som har vært helt på jordet, så har jeg blitt provosert av disse løgnene. Jeg har dermed prøvd å påpeke hvor på jordet disse argumentene er. Men jeg har skjønt at motparten er 0% åpen mot å snakke om innhold, og jeg blir kun angrepet personlig og anklaget hvor poengene jeg kommenterer ikke blir svart eller tatt opp på eller diskutert. Så jeg skjønner nå at jeg bruker energi på tull & tøys. Jeg vil nå kun følge med på aksjen selv, uten å kommentere har, har ingen hensikt å gjøre det.
SNAKKES (Ris, you won)
Redigert 13.11.2019 kl 23:51
Jeg ser beskjeden og skjønner.. Jeg hopper av :) jeg gir meg...
Noni
13.11.2019 kl 23:40
2490
Nå har jeg lest fra begynnelsen av tråden, for å få informasjon om Thinfilm. Men det var jo bare krangel mellom to innleggere, uten noe
fornuftig om aksjen. Det er rart at det blir side opp og side ned med krangel og beskyldninger, lite hyggelig. Generelt synes jeg det er blitt meget tungvindt å følge med her på forumet, da dette går igjen flere steder.
fornuftig om aksjen. Det er rart at det blir side opp og side ned med krangel og beskyldninger, lite hyggelig. Generelt synes jeg det er blitt meget tungvindt å følge med her på forumet, da dette går igjen flere steder.
Ganske sterkt av deg å ikke bare komme med informasjon, men faktisk anbefaler andre å satse sine egene private penger på en bestemt aksje. Sterkt!
rischioso
13.11.2019 kl 22:51
2596
Slettet brukerskrev Gått over til haussing av Thin Rischioso etter flausen i Sdrl?
Flausen i SDRL er dedikert til de som ennå sitter.
Har svart deg på SDRL tråden - her er det THIN som gjelder så her diskuterer vi THIN, men du er velkommen som THIN aksjonær - her kan du ta tilbake mye av tapet fra SDRL og kanskje mer til men da må du handle kjapt ... ;)
Har svart deg på SDRL tråden - her er det THIN som gjelder så her diskuterer vi THIN, men du er velkommen som THIN aksjonær - her kan du ta tilbake mye av tapet fra SDRL og kanskje mer til men da må du handle kjapt ... ;)
Redigert 13.11.2019 kl 22:53
Ris et et barn som sikkert holder på med noen små tusenlapper.. thats it
ragnara
13.11.2019 kl 21:37
2736
Slettet brukerskrev Gått over til haussing av Thin Rischioso etter flausen i Sdrl?
Rischioso er i ferd med å miste det..
Har ikke sett hva han har drevet med ni sdrl, men merkelig at han ikke forstår at ingen hører på han når han holder på som han gjør...
Har ikke sett hva han har drevet med ni sdrl, men merkelig at han ikke forstår at ingen hører på han når han holder på som han gjør...
Gått over til haussing av Thin Rischioso etter flausen i Sdrl?
rosgun
13.11.2019 kl 19:53
2936
Litt påfyll fra artikkel i starttråd:
Utgiftene til å utstyre merkevaren din med NFC-nedleggelser for å bekjempe kriminalitet blir mye lettere å bære hvis du kan raidere markedsføringsbudsjettet. Dette er veldig tanken på Thinfilms forsinkelse. Han ser på et merkevare som bruker $ 100.000 til $ 300.000 i måneden på markedsføring av søkemotorer, og sier: "Det de sier er: hei, jeg skal kjøpe trafikk fra Google og hvert klikk som tar brukeren dit jeg vil at de skal dra koster sannsynligvis 1 - US $ 1,25 '. For en brøkdel av den kostnaden kan de knytte noe til produktet sitt, og så lenge de får de rette engasjementsgradene, begynner investeringen å være fornuftig. Vanligvis, akkurat nå ser vi at engasjementet ligger mellom 5% -10%, og vi ser bare at det vokser. ”
———
Han er absolutt en tro på kraften i NFC-teknologi. På spørsmål om det til slutt vil bli adoptert av alle internasjonale ånder, sier han: “Vi vil tydeligvis starte med merker av høy kvalitet, men jeg tror det bare er et spørsmål om tid. Det handler om når, ikke om. ”
———
Han mistenker at bare de store merkeeierne har råd til NFC-kapsler, gitt en kostnad på 20p-30p eller mer sammenlignet med 0,2p for en vanlig stopper. Men som på bærbare datamaskiner og telefoner, er enhetsprisene på vei sørover når teknologien skaleres opp.
Utgiftene til å utstyre merkevaren din med NFC-nedleggelser for å bekjempe kriminalitet blir mye lettere å bære hvis du kan raidere markedsføringsbudsjettet. Dette er veldig tanken på Thinfilms forsinkelse. Han ser på et merkevare som bruker $ 100.000 til $ 300.000 i måneden på markedsføring av søkemotorer, og sier: "Det de sier er: hei, jeg skal kjøpe trafikk fra Google og hvert klikk som tar brukeren dit jeg vil at de skal dra koster sannsynligvis 1 - US $ 1,25 '. For en brøkdel av den kostnaden kan de knytte noe til produktet sitt, og så lenge de får de rette engasjementsgradene, begynner investeringen å være fornuftig. Vanligvis, akkurat nå ser vi at engasjementet ligger mellom 5% -10%, og vi ser bare at det vokser. ”
———
Han er absolutt en tro på kraften i NFC-teknologi. På spørsmål om det til slutt vil bli adoptert av alle internasjonale ånder, sier han: “Vi vil tydeligvis starte med merker av høy kvalitet, men jeg tror det bare er et spørsmål om tid. Det handler om når, ikke om. ”
———
Han mistenker at bare de store merkeeierne har råd til NFC-kapsler, gitt en kostnad på 20p-30p eller mer sammenlignet med 0,2p for en vanlig stopper. Men som på bærbare datamaskiner og telefoner, er enhetsprisene på vei sørover når teknologien skaleres opp.
Redigert 13.11.2019 kl 20:00
Jono
13.11.2019 kl 19:27
3020
mange gode nyheter, men også noen dårlige -- ikke minst at det fortsatt mange som ønsker å selge, noen tar gevinst mens andre planlegger for et nytt år og ønsker derfor fradrag for sine sure tap på THIN, eller hva?
nei, har ikke lest alle kommentarer, men når noen "drømmer" en krone -- kanskje tror på Julenissen også?
tross alt, har omsetningen i aksjen vært meget høy denne uken på flere 10 talls millioner, og mer enn 20% eller mer har vært i spill, ikke minst viser at noen har troen...
nei, har ikke lest alle kommentarer, men når noen "drømmer" en krone -- kanskje tror på Julenissen også?
tross alt, har omsetningen i aksjen vært meget høy denne uken på flere 10 talls millioner, og mer enn 20% eller mer har vært i spill, ikke minst viser at noen har troen...
England65
13.11.2019 kl 17:43
3141
Thin er opp 25% i løpet av siste uke. Vi får se etter det positive nå 🙏
Ikke så farlig at det ikke ble rett idag , bare den åpner på 2.55 i morgen.
Redigert 13.11.2019 kl 16:44
rischioso
13.11.2019 kl 16:41
3266
Hadde vært konge med en melding i dag og åpning på 4nok i morgen så hadde trådene vært rensket for løgnhalser - i alle fall for en stund ... ;)
Pilkasteren74
13.11.2019 kl 16:26
3313
Har du sjekket denne siden https://www.norsk-tipping.no/ der han du få løpende resultater og ferdig satte odds.
🤣
Slutter på 2.33-2.35 idag og starter på 2.55-2.59 i morgen.
Jeg har ikke kjøpt eller solgt en eneste aksje til Thin på evigheter, dessverre å måtte skuffe deg. Men du skal få lov til å være overbevist om at jeg trader, jeg orker ikke å prøve å være hyggelig å prøve å fortelle deg sannheten lengre.
rischioso
13.11.2019 kl 15:32
3490
Dere baissere må lære dere å skrive samtidig som dere trader så det ikke blir så lett gjennomskuelig ... ;)
Du er så dum at det ikke er til å tro. Det tallet viser ikke forskjellige folk som leser hovdedtråden. Jeg klikker ganske ofte inn, hver gang blir det et ekstra tall. Vil du se antall lesere bør du se på en av de siste innleggene. Det er ikke det store antallet. Eller se på en hovedtråd hvor det kun er 2-3 innlegg, da får du et reelt antall. Samme greiene nå som når vi prøvde å forklare deg spleisen, hvordan den fungerte. Du forstår så utrolig lite.
Fatter og begriper ikke at du helt reelt trodde du hadde over 3.000 lesere 🤣
Hvorfor forstår du så utrolig lite?
Fatter og begriper ikke at du helt reelt trodde du hadde over 3.000 lesere 🤣
Hvorfor forstår du så utrolig lite?
Redigert 13.11.2019 kl 15:33
MaxMekker skrev Hvorfor så stille her nå ?? :)
Folk tar jo helt av her på forumet bare den får en liten hopp på noen ører.. 🤣
Hobbit skrev slutter rundt 3 idag
JA.. je sier enda høyere.. slutter rundt kr. 100,- i dag :D
Noen som kan si et høyere tall??
Noen som kan si et høyere tall??
Redigert 13.11.2019 kl 15:20
Hobbit
13.11.2019 kl 14:49
3680
Slettet brukerskrev Gleder meg mest til fredag! :-)
Hva er det på fredag?
rischioso
13.11.2019 kl 14:35
3757
Hobbit skrev slutter rundt 3 idag
3, 4 og 5 tallet vil nok kreve nyheter, men for all del - jo høyere vi står når meldingen kommer jo høyere vil vi gå ... ;)
rischioso
13.11.2019 kl 14:19
3850
MaxMekker skrev Hvorfor så stille her nå ?? :)
Løgnhalsene kjøper eller dekker seg inn ... ;)
Redigert 13.11.2019 kl 14:20
rischioso
13.11.2019 kl 13:55
3934
Ja, første target er 2,95nok så 5,4nok som har vært vendepunktet de 2 siste rekyler ... ;)
renai
13.11.2019 kl 13:51
3875
TIK-TAK
Da varmer Thin op på motoren sin.
ER dette, stilhed før
der sættes ny volumen ind i handel og dermed kurs MOMENTUM sættes på gang.
Det er vanskelig at holde kursen unna, ret meget længere.
Da varmer Thin op på motoren sin.
ER dette, stilhed før
der sættes ny volumen ind i handel og dermed kurs MOMENTUM sættes på gang.
Det er vanskelig at holde kursen unna, ret meget længere.
rischioso
13.11.2019 kl 13:42
3895
Ja, og det er blitt omsatt 8x mer enn gjennomsnittet eller 1,5x ganger gjenstående aksjer hos Invesco flere dager etter den datoen så de er nok ute ... ;)
Redigert 13.11.2019 kl 13:43
ragnara
13.11.2019 kl 13:37
2574
nad.oslo skrev Invesco ute?
Redigert 20.01.2021 kl 22:27
rischioso
13.11.2019 kl 13:31
2596
nad.oslo skrev Invesco ute?
Det kan være da de hade lite igjen - har også notert meg at det har vært lengre mellom de større salgsordrene og nå virker de å være mer eller mindre borte så mye tyder på at de nå er helt ute ... ;)
Tikk/takk, og ikke minst - vente t freddan! ;-)
nad.oslo
13.11.2019 kl 13:19
2639
Invesco ute?
Pilkasteren74
13.11.2019 kl 13:11
2656
Til opplysning så var det rosgun som brukte det argumentet om at hans poster når ut til så mange investorer at det har påvirkning ikke skyld det på baiserne da følger du ikke med i tråden..
rischioso
13.11.2019 kl 12:59
2672
Så nå er det antall klikk på tråden som baisserne har å komme med og som de bruker tiden på og diskutere - ja, man skal høre mye før øra detter av eller rettere sagt lese mye rart før øynene spretter ut ...
Her har man etablert en tråd inneholdende nytt med en nyhetsverdi av de store hvor det er det som er ment å skulle diskuteres og om man ikke har noe av verdi og bidra med så i ale fall respekter TS sitt bidrag gjennom å tie stille om ikke annet.
Det er et klart brudd på forumreglene det som nå skjer - helt greit å være uenig selv om det er frustrerende nok at noen virker å være konstant uening for ueninghetens skyld - men som et minimum diskuter caset og det som er delt og ikke hverandre eller andre ubetydeligheter som ikke gjelder caset.
Såpass burde man vel kunne forvente av om ikke oppegående så i alle fall voksne mennensker for oppegående er noe man må bevise og voksen er bare noe man er - målt i tall ...
Skjerpings!
Her har man etablert en tråd inneholdende nytt med en nyhetsverdi av de store hvor det er det som er ment å skulle diskuteres og om man ikke har noe av verdi og bidra med så i ale fall respekter TS sitt bidrag gjennom å tie stille om ikke annet.
Det er et klart brudd på forumreglene det som nå skjer - helt greit å være uenig selv om det er frustrerende nok at noen virker å være konstant uening for ueninghetens skyld - men som et minimum diskuter caset og det som er delt og ikke hverandre eller andre ubetydeligheter som ikke gjelder caset.
Såpass burde man vel kunne forvente av om ikke oppegående så i alle fall voksne mennensker for oppegående er noe man må bevise og voksen er bare noe man er - målt i tall ...
Skjerpings!
Pilkasteren74
13.11.2019 kl 12:52
2684
må inn rømme jeg klikker meg inn etter hver nye post som kommer, ikke så mye å gjøre på jobb for tiden. Mye underholdning Bra du innser att det ikke gjelder å få kursen høyest mulig på kort tid rosgun. Spiller ingen rolle om den holder seg på samme nivå langt ut i neste år. Bedre kursen stiger på konkrete tall en bare spekulasjoner. Beste er vel bare å ha troa og finne andre objekt å sette seg inn i så skurer dette av seg selv så vil tiden vise hva markedet priser den til etter nyheter/meldinger.
uptrade
13.11.2019 kl 12:43
2703
Ros:
Du vet forskjellen på unike klikk eller bare klikk?
Av de "3900" klikkene, så har du ihvertfall 25 klikk (antall ganger du har skrivet her inne.
Selv om du ikke leser overskrift hver bidige gang du er her inne, så telles det som klikk.
Edit:
Ta ett eksempel GIG tråd..
https://finansavisen.no/forum/thread/23728/view/1162580
Tror du virkelig at det er 110 000 mennesker/personer som har lest hovedtråden? 😂
Du vet forskjellen på unike klikk eller bare klikk?
Av de "3900" klikkene, så har du ihvertfall 25 klikk (antall ganger du har skrivet her inne.
Selv om du ikke leser overskrift hver bidige gang du er her inne, så telles det som klikk.
Edit:
Ta ett eksempel GIG tråd..
https://finansavisen.no/forum/thread/23728/view/1162580
Tror du virkelig at det er 110 000 mennesker/personer som har lest hovedtråden? 😂