Tenåring ranet av 10 personer. Fikk øret skåret av.

Slettet bruker
13.11.2019 kl 08:02 2265

Garantert svensker som har vært på ferde, for de er jo kjent for å jage i flokk. Feige jævler som de er. Jadda......


En tenåring ble tirsdag kveld ranet av en gjeng på rundt ti personer i Gøteborg. Under ranet ble det brukt kniv.

– Han har fått øret helt eller delvis skåret av, sier Morten Gunneng i politiet til Expressen.

Ingen personer er så langt pågrepet etter det brutale ranet.
Winston Smith
13.11.2019 kl 17:53 956

Øh, nei!

En kultur er stadig i endring, og man finner store forskjeller på de ulike kulturene.

Nør det gjelder kulturer i islamske land har også disse endret seg, men de har endret seg ulikt tempo i forhold til f.eks europeiske kulturer.

Dersom man sammenligner kulturer i de landene som i dag er muslimske med ulike kulturer i Europa for f.eks 1500 år siden så vil man finne at disse kulturene var mye mer voldelige for 1500 år siden, og at de voldelige tendensene etterhvert er redusert, kraftig redusert i Europa, og endel mindre redusert de muslimske landene.

Å f.eks skjære hodene av fiender er noe man i Europa neppe finner mange eksempler på, kun personer som har psykiske problemer vil muligens finne på noe slikt, mens man i mange muslimske land har tradisjoner for dette, altså en vesentlig forskjell på hvordan typiske europeere oppfører seg kontra typiske muslimer.

Nettet er fullt av videoer der muslimer skjærer hodene av andre muslimer eller de såkalt «kristne», hele tiden mens andre står rundt og skriker gud er stor. kom ikke å si at dette er noe man i Europa har tradisjoner for i moderne tid.

Men jeg forventer ikke at du skal forstår dette da det virker som du har låst deg fast i en oppfatning om at muslimsk kultur er «like bra» som alle andre kulturer.

På tross av at muslimer står bak den absolutte majoriteten av f.eks terror i verden, pluss at de har fyllt opp nesten alle fengsel i vest-europeiske land.
Redigert 13.11.2019 kl 18:00 Du må logge inn for å svare
siko1
13.11.2019 kl 18:03 949

Skjønner ikke maset, det var jo bare øra som gikk...
Slettet bruker
13.11.2019 kl 18:28 943

Skal jeg tippe er det nok hvite middelaldrende menn over 45 år.

Det har garantert ingenting med innvandrere og muslimer å gjøre. For det er berikende i følge våre politikere og de lyver jo ikke.
Sotah
13.11.2019 kl 19:14 937

Jeg gjetter fem øre på at det var med både katolikker, muslimer og kristne i timannslaget. Bare for sportens skyld. Snorres metoder blir for bloddryppende for min smak, fruen. Da holder jeg meg i bunkersen til dere er ferdig. Det tar neppe lange tida.
Slettet bruker
13.11.2019 kl 19:38 927

Hei Zoten/folkens:))

Og...du hører ikke etter for fem flate ører, Zoten - i de døves rike er den enørede konge, skrekk og gru, vettu:))...ZnageZz...

https://finansavisen.no/forum/thread/14820/view

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Fjordgubben
13.11.2019 kl 19:54 922

Katolikker, de er altså ikke kristne??

Ellers, litt statistikk fra Sverige:


58 prosent av dem tingretten har dømt for voldtekt eller forsøk på voldtekt, er født i utlandet.
Overrepresentasjonen av utenlandsfødte gjerningsmenn er spesielt stor i dommer for overfallsvoldtekter og gruppevoldtekter.
Ser man kun på overfallsvoldtekter eller forsøk på dette, er rundt åtte av ti dømte født utenfor Sverige. 40 prosent av dem hadde vært i Sverige i ett år eller mindre, og 97 av 129 dømte i slike saker er født utenfor Europa.
Over halvparten av de dømte er født utenfor Europa. Nesten 40 prosent er født i Midtøsten eller Afrika.
Gjerningsmannen har ofte vært påvirket av alkohol eller narkotika.
De dømtes utdanningsnivå er lavt.
Rundt en tredjedel har også vært dømt for andre forbrytelser.



OG, legg merke til at veldig mange av de som er dømt er garantert født i Sverige av utenlandske foreldre, slik at egentlig svært få av de kriminelle handlingene er utført av såkalt etnisk svenske.
Redigert 13.11.2019 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Sotah
13.11.2019 kl 20:03 913

Da får vi bare legge til at anslagsvis 95 % av voldtektene ikke blir anmeldt eller henlagt med en gang. Statistikken viser kanskje bare at det er lettere å dømme folk som er litt mørke i luggen. Så tallene er ubrukelige i seriøse sammenhenger.
Slettet bruker
13.11.2019 kl 20:06 912

Kan du legge ut en link som dolkumentere denne tendesiøse påstanden Sotah?
Sotah
13.11.2019 kl 20:11 906

Vanskelig å dokumentere antallet ikke anmeldte voldtekter. Derfor uttrykket anslagsvis. Ingen vet sikkert.
Slettet bruker
13.11.2019 kl 20:15 900

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - du minner mer og mer om propagandaminister komiske Ali fra Irak, Zoten - han proklamerte at fienden var slått tilbake på alle fronter da det banket på døra i informasjonsministeriet - der stod de Amerikanske soldatene med ladde våpen på live TV sending, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
13.11.2019 kl 20:18 898

Det ergerlige er bare at jeg har rett, Lilletull. Det veit du også. Men agendaen din tillater ikke alternativ tankegang.
Winston Smith
13.11.2019 kl 20:28 886

Omtrent som å si at ingen vet hvor mange nazistene drepte, så derfor er statistikken man har ubrukelig.

Joda, man blir klokere og klokere....
Sotah
13.11.2019 kl 20:33 880

Vi blir veldig off-topic nå. Jeg får snekre sammen en egen voldtektstråd når jeg får ånden over meg og ta en skikkelig runde der. Det blir ikke i kveld, jeg skal pakke ut julestashet fra Ikea.
convert
13.11.2019 kl 21:00 868

PK-tøvet har nådd Dagens Tema også, dessverre. Alle vet at det er muslimer og negre som jager på denne måten, og som ydmyker offeret på groveste. Men vi skal liksom ikke si det.
Winston Smith
14.11.2019 kl 00:05 842

Fra VG i kveld:


« Én person har blitt utsatt for vold med mulig stikkvåpen i Kværnerbyen i Oslo, melder Oslo politidistrikt på Twitter.

– Det startet med melding om vold klokken 21.32, og meldingen kom fra fornærmede selv, forteller operasjonsleder Tor Gulbrandsen i Oslo politidistrikt til VG.

Mannen skal ha fortalt at han ble stukket av tre ungdommer på cirka 15 år, som så forlot stedet. Disse var ifølge mannen mørke i huden og mørkkledde.

– Dette skjedde på oppsiden av Kværnerbyen, mot Svartdalsparken, forteller Gulbrandsen.

Han kan ikke gå nærmere inn på det såkalte stikkvåpenet, da dette ikke er funnet.

– Mannen er skadet, men ikke livstruende eller kritisk. Han følges opp på legevakta, sier Gulbrandsen, som ikke kan gå nærmere inn på hendelsesforløp eller eventuell relasjon.»
Slettet bruker
14.11.2019 kl 01:02 832

Det kan vel hende det bare var mørkt ute, sånn at det bare SÅ UT SOM de var mørke i huden og mørkkledde.

Dessuten var ikke skadene livstruende, så saken bør ikke ta politiressurser, men gjemmes bort i bunken for "bilbranner til foreldelse" og annet som kan føre til sinne blant folk hvis sakene blir oppklart. Vi måkke være så innmari petimeteropptatt av bagateller. Disse ungdommene kan bli fine hvis vi bare gir dem en sjanse!!!
Sotah
14.11.2019 kl 02:04 817

Det siste du sier der er såpass intelligent sagt at jeg øyner håp for deg også, fruen. 15-åringer har et langt livsløp foran seg og mye skal endre seg. Jeg gjorde mye dumt i den alderen selv, og er et eksempel på at det kan bli noenlunde ryddige folk av ramp også. Disse gutta trenger tett oppfølging og rettledning i livet, og kanskje kommer noen av dem til å utrette store ting. Vi må hegne om den kriminelle lavalderen så mobben ikke får gjort alt verre enn det er.
Winston Smith
14.11.2019 kl 08:59 783

Klart det kan bli folk av ungdom som begår kriminelle handlinger, ingen benekter dette.

Det handler ikke om det, men ser man på de reele tallene ser man at innvandrere ER overrepresentert på statistikkene over kriminelle handlinger, slik ER det.

Så kan man diskutere om dette vil endres, fordi man forventer at innvandrerne etterhvert vil integreres, dette vet vi ikke, men vi håper, og tror.

Men dersom man ser på tall fra f.eks USA, der den svarte befolkningen som «innvandret» til USA for 150-200 år siden så ser vi at de svarte er overrepresenterte på statistikkene, fremdeles etter alle disse årene.

F.eks begikk svarte mellom 1980-2008 52% av alle drap i USA, på tross av at de kun er 13% av befolkningen.

Så lite tyder på at noe vil endres i framtiden, dessverre.
Betonghue
14.11.2019 kl 11:30 768

Sotulf ! JEG vet hva jeg ville gjort med avskummet, men jeg kan ikke gå i detaljer ! Da kommer pølsebiten og islamisten Chorizo beinflyende til Admin og "snitcher" !
Sånn går no dagan!
FORBY ISLAM !!
Sotah
14.11.2019 kl 15:01 747

Stå på forbudslinja di så lenge du orker, Betong. Det skader ingen. Vold derimot har en tendens til å avle mer vold. Du ser litt av resultatet på hva den voldelige linja medfører i Malmø i disse dager. Sånn går det når folket tar loven i egne hender.
Sotah
14.11.2019 kl 15:03 746

Hvis du holder opp den samme statistikken mot fattigdom vil du trolig finne 100 %, med unntak av OJ Simpson og noen som har stått veien for et berømt politisk ektepar.
Fjordgubben
14.11.2019 kl 17:02 734


Fattigdom? Ja det er en kjent sak at de som ikke lar seg integrere ikke bare er voldelige, men også fattige, dette går hånd i hånd:



For drapet på på Jaffa er dråpen. 9. november forandrer alt. Svenskene har fått nok.

Nok av skyting: 45 personer ble skutt og drept i Sverige i fjor. Det er det høyeste tallet noen gang. Tilsvarende tall for Norge er fire.

Nok av bomber : Sprengstoff har blitt brukt 187 ganger av kriminelle det siste året. «Vi er ti millioner mennesker i Sverige, men dette nivået av sprengninger har jeg har ikke sett tilsvarende av i noe annet industrialisert land», uttaler analytiker Ylva Ehrlin i Sveriges nasjonale bombegruppe til SVT.

Nok av narkotikakriminalitet : I fjor ble det anmeldt 107.000 brudd på narkotikalovgivningen i Sverige. Det var ny verstenotering.

Nok av gjenger : Ifølge svensk politi fantes det i fjor rundt 5000 kriminelle aktører og 200 kriminelle gjenger i Sverige.

Nok av forsteder hvor politiet har mistet kontrollen til kriminelle: En politirapport identifiserte i 2016 15 farlige forsteder og bydeler i Sverige, alt overveiende innvandrertette samfunn. De mest kjente er Rinkeby i Stockholm og Rosengård i Malmø.
Redigert 14.11.2019 kl 17:04 Du må logge inn for å svare