Jag har knäckt koden

Riot
13.11.2019 kl 22:26 792


Har inte förstått min egen tjusning av HO....Nu vet jag.
Jag blir hatad för att jag är svensk....ratad för mina svenska åsikter.....

Inte konstigt att människor söker sig till Sverige...inte Norge....inte Danmark
Winston Smith
13.11.2019 kl 22:37 787

Du tar feil, prøv en gang til.
Riot
13.11.2019 kl 22:41 779


Har inte förstått min egen tjusning av HO....Nu vet jag.
Jag blir älskad för att jag är svensk....tillbed för mina svenska åsikter.....
kokkohill
13.11.2019 kl 22:58 760

Hobbyswenske tipper jeg
Riot
13.11.2019 kl 23:04 754


Dokumenterat från 1500-talet svensk......innan vet jag inte.

Riot
13.11.2019 kl 23:08 751


Hur det än är så blir vi med annat ursprung annorlunda behandlade....det är fel i Sverige, men tydligen inte i Norge.
Riot
13.11.2019 kl 23:24 740


Det är väll som Oslo.....Känns som 1990 men där är el-bilar. underlig känsla.
Winston Smith
13.11.2019 kl 23:49 723

Skjærer man ørene av folk man raner i Norge?

«Knappest». Men i Gøteborg? Joda.

Når eksploderte den siste bomba i Malmø? Noe sier meg at det ikke kan ha vært lenge siden.

Gillar annarlunda.
Redigert 13.11.2019 kl 23:50 Du må logge inn for å svare
siko1
13.11.2019 kl 23:56 716

Hva vet du om det?
Har offeret øra i behold?

https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=21832

Og til Riot.
Behold deres nye landsmenn. Fortsett gjerne å ta inn disse elementene. Bare ikke send de hit.
Slettet bruker
14.11.2019 kl 00:01 706

Svensken"vår" begynner å få panikk nå.
Begynner kanskje å demre for riot,hva som er i ferd med å skje?
Drar hatkortet som svenske......
Ingen Norske som hater svensker,men vi er litt forundret over hvor kørka dumme dere er i knollen,det skal sies.
Også håper man jo på at det ikke er smittsomt da......;=)
Slettet bruker
14.11.2019 kl 08:13 663

Du tar fel Riot. Vi norrmän älskar svenske tjejor och flickor.

Det er noldusene ni har stemt på og molbopolitikken demses mange her ikke tyckar om. De är ju fan i mei annu värre enn noldusene vi sliter med ju.
Load
14.11.2019 kl 11:10 634

Deler .777.s oppfattning her og tror også at de fleste nordmenn liker svensker godt, men forstår ikke hvorfor de ønsker å ødelegge sitt eget land med hodeløs muslimimport.
Så du er hjertelig velkommen til Norge Riot, bare la dine voldelige muslimvenner bli "hjemme".
Fjordgubben
14.11.2019 kl 17:11 610

NRKs Anders Magnus fikk så sveisen klistra seg til ørene etter et besøk i Rinkeby og Huseby i Stockholm i 2016. Han hadde dokumentert hvordan han og intervjuobjektet hans hadde blitt oppsøkt på kafé av maskerte ungdommer, og fysisk blitt jaget fra stedet. Stereotypt, han hadde ikke snakket med nok folk, forutinntatt og feil. Han hadde fremprovosert det hele. Filter Nyheters Harald Klungtveit og Dagsavisens Hege Ulstein var blant kritikerne. Anders Magnus hadde greid å dokumentere aggresjonen i Stockholms forsteder, men norske redaktører og kommentatorer nektet å tro på det de så.

Det er den lovlydige befolkningen i de kriminalitetstunge, innvandringstette forstedene og bydelene som lider mest under denne lovløsheten.

Nesten umiddelbart etter at Dagsrevyen hadde sendt Magnus' reportasje, dro Morgenbladets Simen Sætre på ironisk tur til Strømstad – for å vise at det ikke er «svenske tilstander» i Rinkeby. «Den store norske reportasjen om hvor fryktelig ille det er i Sverige» het reportasjen som ble publisert 13. mai 2016. «På torget blir vi vitne til noe som trolig er et voldtektsforsøk. En ung mann med mørkt hår løfter en ung, blond kvinne, mens hun roper «ikke tull! Slipp!» skrev Sætre. Meningsfeller lo så de grein. «En ungdomsgjeng går over gaten. De kan ikke være eldre enn ni-ti år. De har skateboards og skyggeluer, minst to har innvandrerbakgrunn», utledet han. Gøy.
Fornektelsen har vært gjennomgående: «Sverige er ett av verdens beste land å bo i når det gjelder likhet og velferd», skrev Anne Holt i et angrep på begrepet «svenske tilstander» i Dagens Nyheter i 2017. Joda. Men.

«Sverige er i alle statistikker som jeg har funnet, regna som et av verdens ti beste land å bo i», skrev Aslak Sira Myhre i Dagsavisen samme år. Visst. Ja. Men hvor lenge?

Hva sier dere nå? Dere som mente «svenske tilstander» var en konstruksjon. At Sverige var som det alltid hadde vært, Madicken og midsommar. Dere som – gjennom fornektelse og mer eller mindre direkte brunbeising av meningsmotstandere – selv har sørget for å bekrefte den delen av innholdet i begrepet «svenske tilstander» som handler om berøringsangst. Der avfeiing blir eneste moralsk riktige utfall når sannhet, åpenhet og debatt står mot politisk korrekthet.

Bekymring for kriminelle gjenger i svenske byer handler ikke om rasisme. Det handler om integrering. Det handler om å ta tak i problemer underveis! Det handler om åpne debatter og fokus på løsninger. Dessuten. Det er den lovlydige befolkningen i de kriminalitetstunge, innvandringstette forstedene og bydelene som lider mest under denne lovløsheten. Ikke kunstnere og millionærer i Stockholms skjærgård.

Og slett ikke intellektuelle hovedstadsborgere i det fredelige nabolandet.
Slettet bruker
24.11.2019 kl 21:38 500

wtf
jeg kjenner liker dealer bruker puler tjener lurer deler og elsker mange svensker fra tid til annet tilsammen.

ALDRI ALDRI har jeg hørt en ekte svenske klage slik:

Riot .2019 kl 292

Jag blir hatad för att jag är svensk....
ladaen7,30
24.11.2019 kl 21:43 493

Riot, er det egentlig Kolberg på ferie? Det er noen likhetstegn......
polemiker
24.11.2019 kl 21:45 489

Det begynner å ulme litt blandt noen svensker i alle fall. Jonathan Alfvén postade den här på FB

TA DIG 5 MINUTER OCH LÄS DET HÄR!

Det var en sen vårnatt i slutet av april. En minderårig flicka befann sig på en fest. På festen fanns även Mohammad Madi, Jamil Ali och Wiktor Larsson. Den unga tjejen kom i kontakt med Wiktor och man började prata om att ha samlag med varandra. I rummet satt även Mohammad och Jamil som nyfiket lyssnade. Wiktor och flickan försvann sedan till ett separat rum men de hann bara sätta sig på sängen innan de andra två upphetsade männen stövlade in.

Det tog sedan inte lång tid innan männen började förgripa sig på henne. Man höll fast henne, drog henne i armarna och tryckte ner henne så hon hamnade på sidan. Killarna bytte plats med varandra. En våldtog henne vaginalt, en oralt och flickan berättar i förhöret att det var händer överallt och att hon förtvivlat försökte få männen att sluta. Samtidigt kommer ytterligare en man vid namn Youseff in och hjälpte männen genom att att tända en ficklampa.

Efter våldtäkterna var flickan helt förstörd. Hon hade smärta i underlivet i två veckor, blåmärke på höften och en svullen läpp. Den unga tjejen tvingades till sömntabletter och hade det svårt att klara av skolan.

Dessa män som brutalt gruppvåldtog och försökt förstöra flickans liv har nu dömts i Gävle tingsrätt.

Tingsrätten bedömer att INGEN av männen ska fällas för grov våldtäkt. Man anser att gruppvåldtäkten bara är av normalgraden. Männen var dessutom mellan 18-19 år och ska därför tilldelas en ungdomsrabatt. Därför döms Mohammad, Jamil och Wiktor till endast skyddstillsyn och sanslösa 3 månaders (!) fängelse.

Med den villkorliga frigivningen är männen utsläppta efter 8 veckor. Det här är alltså straffet man får när man ger sig på och våldtar en flicka i Sverige idag.

Min fråga denna söndag är enkel och den riktar sig till regeringen och statsminister Stefan Löfven.

Hur kan Mohammad, Jamil och Wiktor efter denna brutala gruppvåldtäkt gå fria efter endast 8 veckor?

Källa: Gävle Tingsrätt B 1362 -19
Noni
24.11.2019 kl 23:25 477

Ursekta. men hvad er svenske åssikter? Er det voldtekter av unge jenter og forulempning av voksne
svensker. Jeg blir sjuk for å si det på svensk, av å lese hvor rå og brutal og hensynsløs disse ungdommene opptrer, gjerne i flokk. At politiet ikke har arrestert dem og satt dem på glattselle til de
ba om nåde, er meg ubegripelig.
Redigert 24.11.2019 kl 23:36 Du må logge inn for å svare
Load
25.11.2019 kl 14:02 428

Hva tenker du om utvikling Riot?
Fortsatt "all good" i Lyckliga gatan?
Slettet bruker
25.11.2019 kl 16:40 410

Jeg oppfatter det slik at spesielt alt islamskt til Norge skal vi belæres langt bortvekkistan med narr og riotgjort lort på norskete ting med bortforklaringsironi fra riot svensken som jabber faste grensereisende svenskekryssende sotah sos gulematias lekser på ho med gloser jeg aldri forsto. D:
Uten skikkelig folkebevis om jeg får nevne. Å trekke ned urnorske skikker vi har bevart for etertiden er under ethvert beltested og svinsk unorsk egentlig.
vi har våre skikker som ikke passer inn i denna P: riotrisotti cook´en fra nysvenski salamitid eller noe lignende, det skal vi bevare som ganske spaceielt.
Slettet bruker
25.11.2019 kl 18:42 401

korv vev kaller vi dette her.
Riot
min egen tjusning


Inte konstigt att människor söker sig till Sverige...inte Norge....inte Danmark