Svensker tilstander – drapet som forandret alt

Slettet bruker
14.11.2019 kl 16:08 1177

https://www.abcnyheter.no/stemmer/2019/11/14/195626667/svensker-tilstander-drapet-som-forandret-alt

Hva sier dere nå? Dere som brunbeiset, latterliggjorde og mente at «svenske tilstander» var en konstruksjon.
Slettet bruker
14.11.2019 kl 16:10 1175

Svenskene har fått nok.
Nok av skyting: 45 personer ble skutt og drept i Sverige i fjor. Det er det høyeste tallet noen gang. Tilsvarende tall for Norge er fire.

Nok av bomber : Sprengstoff har blitt brukt 187 ganger av kriminelle det siste året. «Vi er ti millioner mennesker i Sverige, men dette nivået av sprengninger har jeg har ikke sett tilsvarende av i noe annet industrialisert land», uttaler analytiker Ylva Ehrlin i Sveriges nasjonale bombegruppe til SVT.

Nok av narkotikakriminalitet : I fjor ble det anmeldt 107.000 brudd på narkotikalovgivningen i Sverige. Det var ny verstenotering.

Nok av gjenger : Ifølge svensk politi fantes det i fjor rundt 5000 kriminelle aktører og 200 kriminelle gjenger i Sverige.

Nok av forsteder hvor politiet har mistet kontrollen til kriminelle: En politirapport identifiserte i 2016 15 farlige forsteder og bydeler i Sverige, alt overveiende innvandrertette samfunn. De mest kjente er Rinkeby i Stockholm og Rosengård i Malmø.

Drapet på Jaffa er mer enn en dråpe som har fått et beger til å renne over. Det er en foss som har fått en elv til å gå over sine bredder. Hele Sverige renner over.
Sotah
14.11.2019 kl 16:20 1167

Jeg sier at de som har brukt begrepet svenske tilstander stort sett har vært støllinger som vifter med norske flagg på FB-profilen sin, hyler om forbud mot islam, staver dårlig, vil deportere norske statsborgere, drite i grunnloven og bidrar med ukamuflert rasisme og generelt hat og misnøye. De har brunbeiset og latterliggjort seg selv med begge henda. Det sier jeg nå.
Slettet bruker
14.11.2019 kl 16:34 1148

Hei folkens:))

Og...som kjent har Zoten zvart belte i baggatellizering og brunbeising - han har tatt feil i absolutt alt og er nå livredd for å bli stilt til ansvar for sin naivitet og samfunnsfiendtlige holdninger - han har vært i Strømstad og rapport om at alt er vel i Sverige, han har skjønnmalt forholdene i Groruddalen, han razzifiserte vi som mente IS terrorister blandet seg med flyktningestrømmen i 2015++++++ - derfor vil han og radizzene fortsette å fornekte, fordreie og fortie - intet nytt under solen...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 14.11.2019 kl 16:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.11.2019 kl 16:36 1144

Men så sier du mye svada også da, Sotha.
Slettet bruker
14.11.2019 kl 16:38 1137

Ja, Sotah og de med tilsvarende «gode» holdninger har tatt dundrende feil. Mange av dem er høyt utdannede og burde visst bedre... Det er sørgelige saker.
Betonghue
14.11.2019 kl 17:20 1115

Jaha, Sotulf? Er jeg èn av disse ? Staver jeg dårlig ? Hvor er min FB-profil ? Hater islam; helt korrekt ! Få søppelet deportert; definitivt ! Rasist; langt ifra, men, som ditt lille, forstyrrede hode har fått med seg; ved islam går grensen !
DU har nå mistet det lille jeg hadde av respekt for deg som debattant, DU er nå i venstre-lauget med pølsebiten Chorizo og de andre som bevisst vil ødelegge MITT land !
(vil nøye følge deg for grammatiske feil heretter!)
Sotah
14.11.2019 kl 17:25 1110

Stort sett, står det.
Og forøvrig er det god kottyme å svare når man blir spurt. Og det ble jeg i denne overskriften, mener jeg.
Redigert 14.11.2019 kl 17:26 Du må logge inn for å svare
Betonghue
14.11.2019 kl 17:40 1099

Arrestert allerede ; Kotyme, ( også Kutyme) med èn t ! Er du norsk (altså etnisk) norsk? Stem i med oss nordmenn Sotulf;
FORBY ISLAM !
Redigert 14.11.2019 kl 17:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.11.2019 kl 17:40 1100

Det største problemet kan være at disse "svenske tilstandene" har eksistert siden 80-tallet når de først dukket opp i området Stockholm - Södertälje....
Omtrent i det tidsrommet, slutten av 80-tallet og noen år fremover, var jeg i området og konstaterte med selvsyn dette.....og jeg var ikke alene om det. Må dere tro 😊.
Mine svenske arbeidskollegaer, reinspikka socialdemokrater, reagerte negativt om den økende kriminaliteten og gjengdannelsen men de trodde nok det ville gå seg til etterhvert. Det gjorde det altså ikke.
Malmø kom noe etter Södertälje mener jeg.

Så dette er et problem som har ligget og ulmet og vokst i nesten 40 år og som er i ferd med å kulminere/har kulminert til det voldsomme og tragiske.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/sodertaljenatverket-som-utlandsk-maffia/
Litt mer om Södertälje her. Men det begynte noen år før år2000, det kan jeg trygt si.
https://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%B6dert%C3%A4ljen%C3%A4tverket
Redigert 14.11.2019 kl 17:51 Du må logge inn for å svare
Betonghue
14.11.2019 kl 17:44 1096

Korrekt observert ! Helvete kom til Norden med den første muslim-faen ! Og hvem takker vi for det .......
Load
14.11.2019 kl 18:08 1088

Klippet fra linken til TS:

"Avfeiing blir eneste moralsk riktige utfall når sannhet, åpenhet og debatt står mot politisk korrekthet."
Slettet bruker
14.11.2019 kl 18:41 1064

Jeg skjønner ikke hvorfor hvite middelaldrende menn over 45 år har blitt så mye mere voldelige på få år i Sverige?

For det har jo ingenting med den massive innvandringen og muslimer å gjøre. Det hevder ihverfall politikere og venstresiden og de lyver jo ikke om slike alvorlige ting?
Redigert 14.11.2019 kl 18:42 Du må logge inn for å svare
Sotah
14.11.2019 kl 18:43 1058

Du går jo på finta med begge beina, betong. Der slo jeg en skikkelig tunnell på deg. Hvis du har spilt fotball så veit du hva det er.
Slettet bruker
14.11.2019 kl 18:45 1058

Swe er blitt et stort kloakk område.
Søppel og atter søppel, snart kommer Nor etter.
Få opp øya folkens.
Slettet bruker
14.11.2019 kl 18:50 1053

Hei folkens:))

Og...utviklingen i Zverige er en lissepasning til varslerne Siv Jensen og Sylvi Listhaug - det er nesten helt utrolig at de sitter musestille i båten og ikke er mer på ballen, men overlater scenen til de som har fornektet, fortiet og fordreid forholdene på bakken i en årrekke...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 14.11.2019 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.11.2019 kl 19:30 1022

FrP har vel hittil rekorden i import av økonomiske migranter, det er vel rundt 20-30.000 i året mens de har sittet i regjering?
Slettet bruker
14.11.2019 kl 19:43 1011

Hei 7/folkens:))

Og...åja - det var dumt de varslet - Liberalistene er vel på ballen - og slutt å spre tøys, er du znill...ZnageZz...

https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/innvgrunn

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
14.11.2019 kl 19:47 1005

De svenske tilstandene skyldes naive sosialdemokrater - les - sosialister.

De kaller seg sosialdemokrater både i Sverige og Norge fordi det høres finere ut, at det er noe mer med dem enn andre politiske grupperinger. Martin Kolberg opphøyer AP ved å kalle det "et statsbærende parti" Slike pompøse titler har til hensikt å demoralisere andre partier til å være mindre betydningsfulle både som enkeltpartier og som Regjeringspartier. Det høres mer ut som et ekko fra sovjetkommunismens storhetstid.

I Norge er en stemme til AP ved valget i 2021 er det samme som å heie på økt innvandring av anarkister, islamister og gjengkriminelle knivstikkere. Sosialister bryr seg fint lite med konsekvenser så lenge det dreier seg om at kreti og pleti skal med så lenge de bare er mennesker.

Det viktigste for AP er å praktisere en hodeløs Kardemommelov:

"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil"

Med andre ord, snillisme, naivisme, liberalisme og multikultur er et underliggende premiss. At Norge gjøres til et sosialkontor for kriminelle, fattige lykkejegere som voldtar og knivstikker er rettigheter som for AP går foran hensynet til folkets sikkerhet. Om økt innvandring skulle være et problem er sosialistenes løsning å rope på mer Politi. For det er jo dem som tar seg av de som ikke er grei og snill - for da kan du ikke gjøre som du vil...

Politikk og konsekvens av politikken er for sosialister helt frakoblete fenomener. For AP er det nok at folk er folk uansett valør og avstamming.

Redigert 15.11.2019 kl 17:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.11.2019 kl 19:48 999

Husk å ta med familiegjenforening osv.

Liberalistene er det ingen som stemmer på i dette sosialistreiret, selv om de sitter på denne eneste logiske løsningen: legge ned velferdsstaten.
convert
14.11.2019 kl 19:52 996

En stemme på AP er et forræderi mot Norge og nordmenn, et svik mot våre barn og barnebarn, et slag i trynet på de som skal ta over etter oss. En stemme på AP vil gi mer forjævlisering, høyere skatter og avgifter, flere muslimer og negre som skal ha av våre skattepenger, mer undertrykking av kvinner, mer intoleranse mer splitting fedrelandet vårt. Motstandsfolk vil bli forfulgt og diskriminert i enda større grad enn nå. Den som stemmer AP er landssviker.
kokkohill
14.11.2019 kl 20:05 984

Bare militær overtagelse , opprydding , så nytt valg som kan redde sweariket. Men jeg tror de lider seg til total ødleggelse....
Sotah
14.11.2019 kl 20:19 975

Som sagt, folket latterliggjør seg selv. Og hvis noen lurer på hvorfor hylekoret kommer til kort og blir brunbeiset så ligger svaret i tjukke lag på tråden. Det er søkk umulig å ta dette tøvet på alvor.
kokkohill
14.11.2019 kl 20:42 955

Hva mener du med denne brunbeisingen ?
Sotah
14.11.2019 kl 20:49 949

Det er ikke mitt uttrykk. Jeg tolker det som at de som fremmer løsninger som ble brukt under andre verdenskrig fort blir hitlet en smule og du skal ikke se bort fra at de blir kalt nazier også. De ligger snublende nær nazi-Tyskland i valg av løsninger, og da blir det fort sånn. Det får være min tolking av begrepet.
kokkohill
14.11.2019 kl 21:09 930

Ja du kan jo kalle det den Swenske våren , der by etter by blir frigjort fra den fæle svenske synden.

Eller du kan kalle det å tilbake føre landet til kjent normal.

Male , beise eller annen fargesetting er en total avsporing
Slettet bruker
14.11.2019 kl 21:29 915

Hei folkens:))

Og...hehehe - når Zoten føler seg presset og realitetene på bakken ikke lengre kan fjases bort viser Zoten sitt zanne ansikt - selv snillismens gudfar Ap politikeren Rune Gerhardsen vill fått den brune penselen midt i trynet etter sitt utspill i 2009...ZnageZz....

Rune Gerhardsen:
«En dag på 1950-tallet kom en av kameratene mine heseblesende hjem. Han hadde sett en neger i Storgata i Oslo. Vi heiv oss på syklene og trålet gatene opp og ned. Vi lyktes med å finne ham igjen og fikk et glimt av fenomenet på Youngstorget. For oss var det noe vi snakket om i ukevis. 20 år senere, fra midten av 1970-tallet og utover, kom det veldig mange på kort tid, spesielt i Oslo. Og det ble en stor konsentrasjon i enkelte strøk av byen. De nye bosatte seg i nedslitte bydeler som Grønland, Gamlebyen og Grünerløkka fordi det var billig der. I gårder som hadde vært helnorske i 100 år, var det plutselig var en overvekt av ikke-norske. Dette skapte en uro og engstelse, selv om det tradisjonelt har vært en sterk anti-rasistisk holdning i Norge. Men i offentligheten var det en norm som gjorde at det ikke var lov å synes at dette var urovekkende – selv om det kanskje var helt naturlig.»

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
14.11.2019 kl 21:49 907

En kronikk i en norsk avis endrer ikke forholdene hos nabolandet, Lilletull. Litt snålt at abc kaster seg den veien, forresten. De har avsatt Trump fra embetet daglig siden han satte seg i stolen. Ny redaktør, muligens.
kokkohill
14.11.2019 kl 21:53 900

Beising , Trump og knapt så jeg tror , slik går nu dagan for de enfoldige 😜
Slettet bruker
14.11.2019 kl 21:58 891

Hei Zoten/folkens:))

Og...det står ingen ting om Ap politikeren Rune Gerhardsens utspill fra 2009 i lederkronikken i ABC nyheter, som du etter alle solemerker kunne tenke deg å brunbeise, Zoten - at du ønsker zvenske tilstander på bakken og naiv innvandringspolitikk her på berget forandrer ingen ting på saken, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 14.11.2019 kl 22:05 Du må logge inn for å svare
Sotah
14.11.2019 kl 22:07 882

Nå surrer du fært, Lilletull. Jeg er en klippe og står som fjellet på en streng og rettferdig innvandringspolitikk. Det er noe alle veit.
Slettet bruker
14.11.2019 kl 22:18 870

Hvorfor må AP-folk hele tiden uttrykke seg med floskler?
Slettet bruker
14.11.2019 kl 22:20 865

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - ja du har heiet på og rapportert live fra den strenge og rettferdige zvenske innvandringspolitikken, Zoten - det skal du ha...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
14.11.2019 kl 22:23 863

Klart det. Jeg er over med jevne mellomrom og rapporterer. Viktig å se ting med egne øyne. Det er vanskeligere å se over grensa fra vestlandet. Men det er derfra de roper høyest. Nå blir det takk for idag herfra, det er viktig med litt skjønnhetssøvn før fredagskosen.
Redigert 14.11.2019 kl 22:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.11.2019 kl 22:33 854

Vi bør alle legge godt merke til at når Russland nå skal feire sin seier over nazismen så er Norge under ledelse av Erna og hennes globalistiske høyresosialister og venstresosialister ikke engang invitert. Tenk litt etter hvorfor det offisielle Norge ikke assosieres med seier over nazismen. Jeg finner det uhyre interessant!

Vladimir Putin: "The New World Order worships Satan!"
kokkohill
14.11.2019 kl 22:43 844

Lille Soten ,da skal jeg opplyse deg om at sist det ble ropt fra Vestlandet ble Norge kvitt Swenskeåket og ble ett fritt selbstendig land.

Osclo syns livet under carl johan og de andre tomtegubbarna var helt fantastisk.

Lærdalska compani og vestlendinger fikk frem den store swenskeskjelven.....
Slettet bruker
14.11.2019 kl 22:52 837

Det skal ikke så mye til før en samlet befolkning polariseres:

«Det var nødvendigheten av å advare mot oppløsningen av et historisk opparbeidet, homogent fellesskap som også kom til å bli en del av den konfrontasjon som senere oppsto mellom den politisk korrekte eliten i Norge og meg selv, og mellom de etablerte massemediene og Resett,» skriver Helge Lurås i boken Veien til Resett.
Slettet bruker
14.11.2019 kl 22:53 834

Jeg har selvsagt delt dette på fb, det oppfordrer jeg alle til å gjøre, merkelig nok så har jeg ikke fått en eneste kommentar fra godhetstyrannene........

Denne bør også legges ut, fikk en beklagelse fra fb vedr. at den tidligere hadde blitt sensurert :
https://youtu.be/W56ZKUVECWs
Redigert 14.11.2019 kl 22:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.11.2019 kl 22:51 728

Likt og delt, bruk fb maksimalt ! Det har blitt stille fra tyrannene, gått i skammekroken ?
Slettet bruker
16.11.2019 kl 02:58 705

Det er for sent å stanse galskapen i Sverige. Skulle man klart det, måtte man bruke alvorlige virkemidler, men da spyr mor og tante demonstrerer.
Slettet bruker
16.11.2019 kl 17:50 639

Ikke fullt så laid-back som tidligere denne Sotah, heller litt "nazi" i sine ytringer.