Photocure: Melding, innsidekjøp av styreformann

Medisinmannen
PHO 07.06.2018 kl 16:53 9614

Unektelig en godmelding.

Dette er et positivt signal og noe som ikke har skjedd før. Det var ikke store kjøpet, men han har tidligere vist at han ikke ønsket å bruke styrehonoraret til å investere i selskapet. Nå kjøper han med egne penger. Bra!



https://newsweb.oslobors.no/message/453216
Redigert 20.01.2021 kl 16:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2018 kl 09:55 5384

mine er og i pluss, klart det er støtte og det var jaggu på tide. burde kommet rett etter q, som fremtidlig signal. så hadde vi sluppet turen ned til 27.
rgkap
08.06.2018 kl 10:55 5294

Ja dette var hyggelig lesing. Små selskaper som Pho trenger å vise at hele styret står bak selskapet.
Utrolig at det ikke har skjedd før. Markedet er fornøyd.

Får håpe kursen holder seg.

rockpus
08.06.2018 kl 11:40 5245

Dersom dette innsidekjøpet skyldtes at styret nå var enig i noe bort i mot focuss sine verdianslag, så ville selvsagt hele styret kjøpt med alt de hadde av tilgjengelig kapital! Men det er uansett tydelig at innsidekjøpet fikk noe av den effekt det sannsynligvis var tiltenkt..
Interessert
08.06.2018 kl 12:02 5209

Størrelsen er såpass stort att man oppfatter att Styreleder aktivt støtter selskapet, og ikke bare er styregrosist. Kjøpet er et klart kjøpssignal. Tror virkningen vil bli varig positiv for kursen.
rockpus
08.06.2018 kl 12:14 5186

Er enig i at kjøpet bør være "stort nok". Men da bør man kanskje samtidig ta med at han neppe tar noen risiko for tap. Selv om ikke focuss sine astronomiske anslag skulle slå til, er det vel ingen oppegående personer som ser risiko for tap fra inngang på dagens kurs?
Slettet bruker
08.06.2018 kl 12:30 5156

Dette er vel det eneste farma-selskapet på OSE som har ferdig utvokste bein å stå på, og allikevel har et stort potensiale. En investor kan ikke forlange mer enn det selskapet har fått til med godkjenninger, refundering etc med Cevira. I tillegg har de flere gode metoder/produkter i pipeline som kan bli tatt opp og børstet støv av igjen.
Selv investerer jeg i PHO p g a Cysview som jeg mener er et sikkert case. Om det vil ta kort eller noe lengre tid å få løftet Cysview til nye høyder skal jeg ikke si noe om, men jeg har tro på at det vil gå veldig raskt fra 2019.
Enhver investor som ser nærmere på caset PHO vil finne grunn til å kjøpe aksjer før de blir for dyre.

Q3 og Q4 2018 vil vise vei.
SørenE
08.06.2018 kl 13:17 5099

Hej Norge
Tak for gode og nuanceret indlæg fra Focus, MM, Bente B. med flere :-)
Har i dag akkumuleret kraftigt da jeg har stor tiltro til ledelsen er på rette spor i USA om end det er en svær start, når man ser på alle de links og konferencer samt flere store sygehus tilbyder og roser Blue Light -- så må for pokker da komme gang i salget.

Bente lagde et link ind fra AUA News 2018 -- faldt over en artikel på side 9 som omhandler sammenhæng mellem brug af Canabis og Bladder Cancer -- risiko 1,5 gang større ved brug af Canabis -- og Canada har i dag vedtaget lov om fri Canabis -- ja ja vi får da hjælp af myndighederne som efterfølgende skal yde refusion til Blue Light -- lidt spuki,!! men kunder i butik er kunder i butik

Dansken
En tilfreds aktionær
PS: fint med Egtberg --- men han kunne da godt have købt nogle flere hvis han har konkret insider viden om salget -- lidt pjevset investering, håber flere kommer til
Redigert 08.06.2018 kl 13:18 Du må logge inn for å svare
Merlin
08.06.2018 kl 14:52 4994

>Har i dag akkumuleret kraftigt da jeg har stor tiltro til ledelsen er på rette spor i USA om end det er en svær start, når man ser på alle de links og konferencer samt flere store sygehus tilbyder og roser Blue Light -- så må for pokker da komme gang i salget.

Når man ser på markedsandelen i Danmark er det bevist at det er mulig. Og når man sammenligner suksessraten for pasientene mellom Danmark og USA er det lett å forstå at amerikanerne ikke har valgt riktig behandling! Med refusjon og et effektivt flexiscope bør veien ligge åpen for Photocure i USA.
Medisinmannen
08.06.2018 kl 17:15 4883

Ledelsen er rett og slett ikle bra nok. Nå har de funnet på noe annet "lurt". De har fjernet listen over klinikker og lagt inn en funksjon som viser deg hvilket senter som er nært din posisjon. Jeg får ikke opp et eneste ett.

Er det fordi jeg bor i Norge? Hva med de som bor i en stat som ikke har senter med Cysview? Vil de få opp senter i andre stater? Hvor mange senter får de opp?

Ikke nok med det. Så har de lagt inn en "smart" funksjon om å varsle pasienter på email hvis det kommer senter i nærheten som tilbyr Cysview. Vises det nærmeste senteret hos disse eller må de vente på at et senter nært nok før de får varsel?

Jeg synes de som leder selskapet til tider er totalt nedesnødd og det med å varsle pasienter om senter som evt kommer i nærheten kam være farlig. En pasient kan lett ta en beslutning om å vente til det kommer en klinikk som er nærmere. Er det så lurt?

Hvorfor gjøre ting vanskelig? Den forrige listen var enkelt å bruke.

Ledelsen vet også at de fleste pasientene er eldre menn og de er ikke alltid spesielt oppegående på ny teknologi.

Det hadde vært greit med en person eller to med litt intelligens i Photocure. Håper de ansetter noen slike snart.....
BenteBazooka
08.06.2018 kl 17:29 2755

Bare skriv "usa" på enter a location så får du opp alle klinikkene

Fungerer nok fint for de som faktisk er i usa?
Medisinmannen
08.06.2018 kl 17:41 2737

Aaaah, der ser du. Takk Bente, du skulle jobbet i Photocure.??

Men de må ikke lage det komplisert, keep it simple.
Redigert 08.06.2018 kl 19:36 Du må logge inn for å svare