***SIAN*** KRISTIANSAND - TOLERANSEN SETTES PÅ PRØVE I DAG

Slettet bruker
16.11.2019 kl 12:03 4774

Hei folkens:))

Og...som kjent vil frontkjemperne i SIAN i dag teste hvor toleranselisten skal legges - vi husker jo alle karikaturstriden kontra bibelbrenningen som har avdekket et stort sprik i temperament og aggresjonsnivå - vi kan vel forvente noen zinna utspill i løpet av dagen - stay tuned...ZnageZz...


Etter noe frem og tilbake er det klart at SIAN avholder sitt arrangement på torvet i Kristiansand lørdag. De har varslet at de vil brenne en koran.
Flere ledende politikere i byen tok til orde for å trekke tilbake tillatelsen til arrangementet, da SIAN annonserte at koranbrenning ville finne sted. Men politiet i byen bestemte at hensynet til ytringsfriheten kom først og har gitt sin tillatelse. De påpekte også at det er politiets oppgave, og ikke politikernes, å fortolke hva som er en hatytring og ikke.
https://resett.no/2019/11/16/koranbrenning-i-kristiansand-ventet-a-samle-hundrevis-av-aggressive-motdemonstranter/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
16.11.2019 kl 22:02 1282

Hei Zoten/folkens:))

Og...bare ta den helt ut, Zoten - kast ZyklonB kortet asap...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
16.11.2019 kl 22:14 1276

Du hadde for store forventninger til seansen, Lilletull.
Slettet bruker
16.11.2019 kl 22:27 1264

Hørt siste nytt fra berikelsens mekka ? Var visst bare en voldtekt....
Slettet bruker
16.11.2019 kl 22:33 1256

Hei Zoten/folkens:))

Og...jepp - håpet på store pizzaer og zvenske sosionom samtaler, Zoten - zånn for dialogens skyld, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
16.11.2019 kl 22:38 1252

https://www.nettavisen.no/politikk/jespersen-brente-bibel/595532.html
- Folk vil ha løpende meninger om det vi gjør, hele tiden. Men skulle vi tatt hensyn til alle meninger, så ville vi ikke kunne laget TV, sier programdirektør i TV 2, Nils Ketil Andresen. Som sier at innslaget vil bli sendt i en eller annen form.

Bondevik, sier i VG at han mener Jespersen fremstår som useriøs og hensynsløs. Jespersen selv tar kritikken med knusende ro.
Slettet bruker
16.11.2019 kl 22:40 1251

Å brenne koranen løser nok ingen problemer. Problemet er det ideologiske ytringsinnholdet. Er ikke hatytringer straffbart?
Slettet bruker
16.11.2019 kl 22:49 1245

Sotah: "Teorien er trolig at ved å provosere nok vil man få folk til å gå så langt over streken at det skal kunne legitimere utsendelser, folkemord og alt det andre de innerst inne har lyst til. De er ikke helt tamme, disse snålingene i Sian. "

De tjener ikke sin egen sak, verken snålingene i Sian eller galningene ABB og unge Manshaus - og det er fordi Sotah & co bruker dem til å brunbeise alle seriøse innvandringsmotstandere som lenge har forstått at muslimene ikke er kommet hit fordi de er glad i oss, våre verdier og landet vårt.

Tvert imot har de ikke til hensikt å integrere verken seg eller ungene sine, men utbre Islam i Vesten, og vi skimter nå at disse ungene begynner å yppe mot politi, samfunn og enkeltpersoner iblant oss som rammes av overfallsvoldtekter, ydmykelsesran, vold, drap og kriminalitet. Neste generasjon blir enda råere hvis våre myndigheter ikke tar grep. Sosionomløsninger og strutsepolitikk nytter ikke, og vi kan ikke kaste bort mer tid på pizza og samtaler.

Dessverre tror jeg koranbrenning fører til at Sian og ikke Islam ser ut som problemet for mange!

Slettet bruker
16.11.2019 kl 23:34 1230

Hei folkens:))

Og...litt rørende å registrere at de/den som underkjenner stort sett alt som blir formidlet i Amerikanske MSM medier sluker rått det meste fra MSM her på berget - jaja, kalifatizeringen går sin gang mens folket, media og politikerne ser på...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
16.11.2019 kl 23:52 1220

Mye enig. Du og de der konspirasjonsteoriene dine er også med å stille seriøse innvandringsmotstandere i et dårlig lys da. Det kan du jo tenke litt over.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 00:00 1211

Det holder å skrive du er mye enig når det meste er rett. Du behøver ikke slenge på det standard dirkenimidten hjerne døde homonymet etter på-
Slettet bruker
17.11.2019 kl 00:04 1206

Du behøver ikke komme Havfruen til unnsetning HVER GANG alltid. Hun er en gammel dame og kan svare for seg selv.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 00:08 1197

Du har aldri oppfattet svarene fra hf så jeg gir deg enkelte svar som er midt i prikken for deig.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 00:14 1209

Disse oldisene/frontkjemperne i Sian som det refereres til er dette gammelnazister som har overvintret på Sørlandet ? Mvh uopplyst vestlending.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 00:19 1202

Svjv er det ikke noe slikt sykt men bare vanlig gale mennesker som normalt og uansett uten vett til å holde kjeft om det vi alle mener.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 00:21 1196

og du mener det hjelper?
Du trenger hjelp! Jeg kan godt hjelpe deg da
Slettet bruker
17.11.2019 kl 00:22 1194

Jeg skal innrømme at jeg ikke følger særlig godt med på Sian - min kritikk går på at de ikke oppnår annet enn drital omtale av seg selv i MSM Løgnmedia.

Det finnes smartere måter å publisere sin sak på enn å få godtfolk til å vemmes sammen islamister og raddisser - slik at folk glemmer at det er mye verre på alle mulige måter å brenne biler enn å brenne bøker...

Redigert 17.11.2019 kl 00:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2019 kl 00:33 1183

Her vil jeg ta avstand fra din distanse fra sian for å nærme meg dirkens standpunkt imellom ytterkanten din og min balansegang svingstang,
Jeg bygger bro til dirken og tar hf avstand en stund.
Per K
17.11.2019 kl 08:58 1138

Nei, faktisk ikke. Denne kommentaren kom ganske raskt. Men når jeg leser flere av innleggene her, så er det nok flere som burde ha tenkt 1-2 ganger ekstra før de la ut et innlegg . Er tydeligvis mye sinte menn i 40-50 års alderen her.
Chorizo
17.11.2019 kl 09:00 1137

Hva er strafferammen på det svina gjorde i går? Politiet var meget tydelige på at det ikke skulle lekes med ild.
Per K
17.11.2019 kl 09:01 1136

På hvilken måte begynner Norge og bli islamisert?
Kom med noen kilder som kan bekrefte dette.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 09:20 1124

«Er tydeligvis mye sinte menn i 40-50 års alderen her.»

Du glemte «hvite», det heter «hvite sinte menn over 40».

Det er viktig å lære seg slagordene ordentlig før du skal gjengi dem. Ordet «Hvite» er jo den viktigste delen av dette budskapet. Alt er negativt ment, det er negativt å være hvit, og sint, og mann, og over 40.

Ordet «sint» er slengt med mest for å poengtere hvor negativt det andre er, og også det eneste som den det gjelder kan gjøre noe med. Man kan jo slutte å være sint, men det er langt vanskeligere å slutte å være hvit, mann, og over 40.

Skal du gjengi antirasistenes budskap så må du gjøre det skikkelig, så du får tatt dem det gjelder, og det ikke er noen tvil om hvem du skal ta, for ellers risikerer du å ta noen du egentlig ikke skulle tatt, og det verste du kan slurve med, antirasistisk sett, i denne forbindelse er naturligvis ordet «hvit».

Skjerpings.
Redigert 17.11.2019 kl 09:20 Du må logge inn for å svare
Chorizo
17.11.2019 kl 09:30 1117

Det handler nok om at det er vi, hvite menn over 40, som oftest har minst grunn til å syte. Likevel sytes det latterlig mye.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 09:37 1116

Denne generaliseringen er som generaliseringer flest kanskje rett i gjennomsnitt, men også som generaliseringer flest er den ganske provoserende å få slengt etter seg som sint, hvit mann over 40 som faktisk har noe å klage over. Det finnes selvsagt en del av dem også.

La oss møte hverandre som individer. Det har liksom både rasister og anti-rasister glemt.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 09:37 1115

Jeg vil tørre å påstå at akkurat dette er sosialismens aller største svakhet OG styrke på en gang. Ja det er en kollektiv ideologi som tiltrekker seg mange nyttige og ensomme idioter som ønsker å være med i gjengen, hvor de føler at de finner seg en slags tilhørighet. Og derfor tropper de også gladelig opp gratis på seanser som dette hvor de kan føle seg som en del av majoriteten sammen med de statsstøttede antirasistiske organisasjonene som lever av å møte opp på slike forestillinger.

MEN ideologiens svakhet ligger der samtidig, for de nyttige idiotene er ingen store tenkere som setter seg inn i hva sakene omhandler, de møter kun opp for å kjenne på den gode følelsen det gir dem å høre til hos den gode majoriteten.

Og bortsett fra bildet av mannen med den grå elg-lua, merket jeg meg også ett par andre interessante ting i denne Resett artikkelen. Det ene var svaret til jenta fra AP, og det andre var noe en av Sian folka sa.
Chorizo
17.11.2019 kl 09:40 1110

Enig med deg i at generalisering er noe dritt. Skuffende at du har slutta å reagere på slikt alle de gangene skunkene her inne bedriver slikt eller når resett herjer.

Men jeg tilhører selv den gruppa og derfor kan jeg ytre meg som jeg gjør om hvite menn over 40. I snitt har vi minst å syte over, men vi syter veldig.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 09:45 1097

Fra artikkelen:

«På sin spesielle måte var det derfor en form for dialog som faktisk foregikk på Torvet i Kristiansand denne dagen. Man hadde klart å samle både de mest iherdige og uforsonlige islamkritikerne og også de mest iherdige antirasistene og muslimene på Sørlandet. SIAN snakket til dem, og de responderte tilbake.»

Og her er det jeg nevnte ovenfor:

«Resett spør også noen av motdemonstrantene om de er bekymret for islam og at islamske verdier skal bre seg ut i Norge. Svarene vi får varierer. Jenta fra AUF sier hun ikke har tenkt på spørsmålet.»

Når jeg leste dette så begynte jeg å tenke på artikkelen om antirasistene som startet en rasistisk organisasjon:

«Han kaller også motdemonstrantene som et «stemningsfullt bakteppe» til arrangementet.

– Vi næres av hverandre, sier Thorsen.»
Slettet bruker
17.11.2019 kl 09:47 1078

For raddissene heter det ikke "hvite menn over 40", men "hvite menn som bikker 50".

De passer alltid på å bruke alder som noe avfeldig, slik Dirken kaller Havfruen en "gammel dame". Over 40, ja, men "gammel"?

De bryr seg ikke lenger om objektive fakta, men bruker egen moralsk overlegne overbevisning til å fremstille virkeligheten med løgner og dritt.

Sånn går det når 'moral superiority' er førende fremfor faktisk virkelighet, for den objektive virkeligheten finnes ikke hvis man klarer å juge den bort!

Kanskje blir de nødt til å våkne til virkeligheten en dag?
Slettet bruker
17.11.2019 kl 09:47 1076

Jeg liker ikke denne ideen om at man bare kan ytre seg om den gruppen man tilhører selv, om man skal påpeke noe som kan oppfattes negativt.

Men i utgangspunktet bør man holde seg for god for å omtale folk på gruppenivå på den måten.

Hvis du er hvit og over 40 og har noe å klage over fordi du føler du blir urettferdig behandlet, kanskje du er arbeidsledig, forlatt av kona, har en dårlig rygg, whatever, så hjelper det fint lite at gjennomsnittet av mennesker som ligner deg rent fysisk har det bra.

Har du det vondt kan du heve din Røst uansett hvordan du ser ut.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 09:51 1069

Styrken er kollektivismen, som naturlig nok tiltrekker seg kollektive individer. Individer som tiltrekkes av følelsen av samhørighet. Dette i sterk kontrast til liberalismen «friheten» som handler om det motsatte og derfor ikke har samme type ideologiske followers som møter opp og ukritisk roper Partiets slagord på kommando.

Samtidig ligger det en svakhet i å ha followers som ikke har satt seg inn i saken, og ikke minst som ønsker å være del av en majoritet.
Chorizo
17.11.2019 kl 09:56 1062

Det kan jo hende at man er litt skyld i det selv. Den eneste som kan gjøre noe med det er....?

Redigert 17.11.2019 kl 09:57 Du må logge inn for å svare
Chorizo
17.11.2019 kl 09:58 1056

Jeg reagerer mest på "dame", jeg da.

Du er vel det mest ukvinnelige mennesket jeg har vært i kontakt med noe gang.
Chorizo
17.11.2019 kl 09:59 1055

Tydelig at skunkene her er skuffet over gårsdagens sian-provokasjon, for denne tråden handlet plutselig om helt andre ting enn påtatt bekymring for ytringsfrihet.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 10:02 1045

Jeg har selv vært en sånn nyttig idiot som gikk rundt og sa at AP bygde landet etter krigen, som en nyttig papegøye gjentok jeg det jeg hadde hørt, uten å ha satt meg inn i saken i det hele tatt. Og det er klart noe som irriterer meg i dag, at jeg helt ukritisk gikk rundt og gjentok det jeg i dag vet er ren propaganda.

Det er svakheten med å ha kunnskapsløse followers.
Chorizo
17.11.2019 kl 10:08 1039

Hvem er det du kaster dritt etter nå, mener du? Tror du at bare folk som stemmer Ap synes at høyreekstremt pakk er søppel?
Redigert 17.11.2019 kl 10:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2019 kl 10:35 1021

Pølsa er mer DAME enn jeg er! Der er vi helt enige, du og jeg! Thi-hi-hi! 👠 💋 🧜‍♀️
Chorizo
17.11.2019 kl 10:37 1018

..for du mener vel at kvinner skal være underdanige slaver av sine menn? Eller hvorfor får jeg inntrykk av at du mener slik? Hånlatteren din, kanskje.
Redigert 17.11.2019 kl 10:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2019 kl 11:01 1004

Selv er jeg hvit, godt over 40 og en sjelden gang sint. Har det på alle måter greit nok, men det med alderen suger altså. Trener ikke lenger for fremgang, kun for vedlikehold. Må bytte mellom flere par briller for å få med meg hva som skjer. Mye lidelse altså. Men er fremdeles ikke livredd jenter i hijab så ikke helt sianmateriale ennå.