Kr 1 MRD. Everfuel Europa H2 bus med Nel kan komme nå.

Slettet bruker
NEL 17.11.2019 kl 17:34 10427

Twitter: Everfuel on Twitter
“Are you ready for the future of heavy duty hydrogen mobility? For large vehicle fleets, Everfuel will start offering hydrogen in selected European markets already from 2020. We can’t wait to show you, how we will make hydrogen the new diesel.”
--------------------
Fakta: Nel Hydrogen: Nel ASA: Closes agreements related to Everfuel and signs sales and service agreement • Nel Hydrogen
(Oslo, 16 August 2019) Nel ASA (OSE: NEL) announced today the closing of the agreements related to the ownership structure in Everfuel Europe A/S (Everfuel), including the signing of an exclusive equipment sales and service agreement. Everfuel will provide a complete offering of hydrogen fuel to heavy duty customers such as city buses.
As a part of the agreement, Everfuel has signed a long-term exclusive contract with Nel for delivery of H2Stations and electrolyzers with a potential value up to EUR 100 million. An expected equity of EUR 8 million is needed to finance Everfuel first activities in the CEF funded H2BusEurope project. Nel ASA will invest 20%, while E.F. Holding, controlled by Jacob Krogsgaard will invest 80%.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2019 kl 18:15 10312

Ja ja..Snakket om sola så skinner`n...hehe...Løkke twittrer nå om Everfuel H2 bus hvor Nel er 20% eier og NEL skal levere HDV H2 fylleutstyr for ca kr 1 milliard: Jon Andre Løkke@jonandrelokke 41m
And while we are talking about hydrogen buses, her are some more info #everfuel #nelhydrogen #ballard #hexagon #wrightbus
http://h2bus.eu/index.html
-----------------
Leading players enabling true zero-emission hydrogen solution
for public transportation
Everfuel, Wrightbus, Ballard Power Systems, Hexagon Composites, Nel Hydrogen and Ryse
Hydrogen, leading players in the hydrogen fuel cell electric value chain, announce today that
they are joining forces to form the H2Bus Consortium. The members are committed to
deploying 1,000 hydrogen fuel cell electric buses, along with supporting infrastructure, in
European cities at commercially competitive rates.
This ground breaking hydrogen fuel cell electric bus solution will be the most cost-effective
truly zero-emission option available, with a single-decker bus price below €375,000 after
funding, a hydrogen price between €5 and €7 per kilogram and a service cost of €0.30 per
kilometre. The zero-tailpipe emission feature of the fuel cell bus’ operation will be
complemented by zero-emission hydrogen production from renewable energy sources,
yielding a “well-to-wheel” emission-free transportation solution.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2019 kl 18:35 10194

Rena fantasisiffror där. Bussmarknaden er redan totalt förlorad till batteri dessvärre.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
MrPutter
17.11.2019 kl 18:45 10125

Er det noen som fantaserer her så må det være deg. @ÆØÅ

MrPutter
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
optimist68
17.11.2019 kl 18:54 10087

Det oser intelligens av preiket ditt. Tomtegubben på forumet her
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2019 kl 20:01 9850

Takker- Tigern. Dette (og du) er jo helt konge. Tillegg: "The first phase of the project, totalling 600 buses, is supported by €40 million from the EU’s Connecting Europe Facility (CEF). The grant will enable the deployment of 200 hydrogen fuel cell electric buses in each of Denmark, Latvia and the UK by 2023."
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Framtia
17.11.2019 kl 22:15 9491

Sagt det før, men gjentar igjen at dine uttalelser er idiotiske! Legg merke til at jeg har moderert meg! Jeg avstår fra å kalle deg en idiot lenger!
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2019 kl 22:37 9349

Her har du

https://www.volvobuses.se/sv-se/news/2019/nov/volvo-far-europas-storsta-order-pa-elbussar.html

Det er order på 150 elbussar påbörjas direkt. Inte som med h2-bussar "2023" hvis statsstötte og eu-bidrag herregud.

Og når det er mye folk og chaufören sier "gå lengre bak i bussen". Ingen vill det fir det er en stor gas tank der som kan explodera vid neste stopsted
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2019 kl 00:00 9069

Komiske Ali? 😂😂😂
Du skulle heller skrevet en bok om dette.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Framtia
18.11.2019 kl 00:14 9011

Fikk du med deg denne her om dagen, eller passet det best å glemme...

https://www.tv2.no/a/10992769/
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2019 kl 08:49 8569

En så viktig melding- og så gir vi kverulanten XYZ all oppmerksomhet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2019 kl 09:29 8362

Kursen i blått uansett.

Største aksjonær økte litt som vanlig...
Og jeg som trodde alle måtte ut før desember?
Var det ikke det DN presenterte i store bokstaver for noen dager siden?

🤡
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2019 kl 11:00 8151

InvestorXYZ
Tenk å ødelegge for så mange.
De som har fulgt dine råd om negativitet til Nel og H2 har tapt enormt med penger.

Er det ikke et tankekors for deg at aksjen stiger og stiger i kurs, og med titalls millioner aksjer i omsetning hver eneste dag.
I ditt hode må det være mange idioter der ute som handler denne aksjen, selv om de besitter økonomisk kompetanse på topplan.
Var det deg som skrev en sang "Jag er inte dum, jag er bare svensk"?.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2019 kl 11:05 8107

Flott kursutvikling i dag. 👍🏻
Nå dyttes det litt på 8,70
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2019 kl 14:59 7668

Sen hadde vi den batteriferja som også tok kvelden!
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2019 kl 16:15 7446

Ja Nel er nå superstrong. Et godt brudd på 8,60. Ja da tar Nel av. Luktet på 8,70. Nytt rykk imorgen. Jeg omsatte for 2,6 mill idag, så jeg gjorde et forsøk på å bryte 8,70 🤑🥂 LA oss få Everfuel Europe kontrakt imorgen tidlig🤑 Jeg må bare være inne ved børsåpning... Omsetningen på kr 114 mill idag lover godt. Kr 4 mill var omsetningen i sluttaksjonen. Endte på viktige 8,62. Bruddet på 8,60 er et faktum,mine damer og herrer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
optimist68
18.11.2019 kl 17:31 7232

Det må kun være svensker som kan høre på en sånn tufs
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2019 kl 17:43 7166

Uansett så tror jeg ikke nel får orders till bussbolag.

Ruter stengte ju sin stasjon med h2 efter sandvika. Men så når det blev klart at det var dålig konstruktion og slarv som var orsaken så gikk ruter igenom dokument.

De såg då at deras stasjon var levert av air liquide og alltså ikke hade nels konstruktionsfel. Så de öppnade stasjonen i augusti igen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Domus
18.11.2019 kl 18:26 7007

Hvor har Nel konstruksjonsfeil??
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
AmberLynn
18.11.2019 kl 18:49 6916

Trevor Milton says #emissionsgameover - tomorrow👍
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Dexter
18.11.2019 kl 22:01 6618

Fy F,,, som jeg er lei av Haussere og Baissere. (Tigern, The Broker, Mr James Bond, Larson, Larsson...etc). XYZ. Altså samme folk med nytt nick.

Kan vi ikke prøve å være LITT edru?


Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Framtia
18.11.2019 kl 22:18 6506

Hvem hører på en klovn!??? Føler med samtlige her( spesielt dere som er svensk!),som må være vitne til XYZ' s tragiske innlegg! Jeg anbefaler samtlige her å ta XYZ's innlegg som ren underholdning!
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Barthoma
18.11.2019 kl 22:25 6449

Håper dere realiserer store gevinster i dette «Luftslottet» for det er det NEL er enn så lenge uten annet enn tap og emisjoner å vise til.
Jeg er imponert over verdi utviklingen på NEL ?? Vurderer mer å mer å sette noen Bjørner,, men håper den stiger enda en del før det blir realisert .
Lykke til bull eller bear👍😉
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.11.2019 kl 12:28 5744

Følg med følg med... he he... Fredericia project would entail the establishment of a large-scale electrolysis plant from Nel. The electrolyser would use green electricity to produce hydrogen and oxygen for the local oil refinery, heat for the city of Fredericia as well as hydrogen fuel for cars and busses in Denmark.

https://nelhydrogen.com/press-release/regarding-potential-large-scale-energy-storage-project-in-fredericia-denmark
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
lyn1
24.11.2019 kl 17:15 5459

https://energiwatch.dk/Energinyt/Renewables/article11773874.ece?utm_campaign=Watch%20Anbefaler&utm_content=2019-11-24&utm_medium=email&utm_source=watchmedier

Shell vil opføre Europas største grønne brintfabrik i Danmark
Med ambitioner om et gigawattstort anlæg vil Everfuel i samarbejde med oliemastodonten opføre et P2X-anlæg ved raffinaderiet i Fredericia.


Shells tankbiler kan måske om få år køre på - og transportere - grøn brint.Foto: Claus Fisker/Ritzau Scanpix
AF MAZ PLECHINGER
Offentliggjort: 22.11.19 kl. 00:39
Danmark kan om få år huse Europas største, grønne brintfabrik. Den midtjyske brintfirma Everfuel er indgået i et strategisk samarbejde med bl.a. Dansk Shell om at opføre et P2X-anlæg til omkring 150 mio. kr. ved olieraffinaderiet i Fredericia. I første fase skal der installeres et elektrolyseanlæg med en kapacitet på 20 MW allerede i 2022/23 – mens ambtionerne er på sigt at udbygge anlægget op mod en gigawatt.

"Vores ambition er meget klar. Vi vil gøre brint til et konkurrencedygtigt, grønt brændstof, og vi vil gøre det hurtigst muligt," konstaterer adm. direktør i Everfuel, Jacob Krogsgaard.

Placeringen i Fredericia er langt fra en tilfældighed. Brint anvendes allerede i raffineringsprocessen, hvor den dog fremstilles ved hjælp af gas. Men ved at opføre et elektrolyseanlæg kan der i stedet produceres brint fra vedvarende energikilder, hvor det kan udnyttes, når elprisen er lav i de stadig hyppigere tilfælde, hvor produktionen overstiger det danske strømforbrug.

Beliggenhed, beliggenhed
Anlægget skal dog ikke kun producere brint til raffinaderiet. Planen for projektet, der har navnet HySynergy, er også at installere et lager på ti ton brint, der kan bruges til energilagring i stor skala. Mens brinten desuden skal sive ind på samarbejdspartnerens historiske enemærker og bruges som grønt brændstof til i første omgang tung, landbaseret transport som busser og lastbiler. Også her passer placeringen ind.

"Jeg kunne ikke opfinde et bedre sted selv. Et er, at man kan producere til raffinaderiet, hvilket i sig selv er fantastik. Men samtidig er det et sted, hvor hele Danmark med undtagelse af Bornholm er dækket inden for 200 kilometer," siger Jacob Krogsgaard og peger på, at det ikke kun er et trafikalt knudepunkt men at også transmissionnettets motorveje mødes ved Fredericia.

Det sidste bliver især relevant, hvis anlægget skal skaleres op fra 20 MW til noget, der er op mod 50 gange større. Men principielt er der intet praktisk til hinder for, at det mål kan nås, fastslår direktøren.

"Behovet er der ikke endnu. Men det er valgt ud fra, at det rent faktisk kan skaleres. Både vi og Shell har ganske store ambitioner for væksten, og når vi samler alle de forbrug, vi kan se, så kører vi hele vejen op mod et gigawattanlæg."

Logisk logik
At Jacob Krogsgaard kan se brintens anvendelsesmuligheder er ikke nyt. Siden han som ganske ung stiftede H2 Logic i 2003, der i 2015 blev en del af Nel i 2015, har han arbejdet for at udbrede teknologien. Nu med Everfuel, som han stiftede for få måneder siden med 48 mio. kr., som han fik med ud, da han solgte sin aktiepost i Nel. Det dansk/norske brintselskab er dog ikke længere væk, end det er aktionær i Everfuel.

Men især i år har en langt bredere skare også fået øjnene op for brintens potentiale. Det gælder også politikerne, hvor de danske i lighed med kollegaer fra bl.a. Holland, Tyskland og Sverige i stigende grad ser teknologien som en mulighed for såvel at opbygge en ny industri som at løse problemet med at reducere drivhusgasudledningerne i sektorer som transport og landbrug. Så også den politiske placering synes veltimet.

Igangsættelsen af produktion og lagring af vedvarende energi i form af brint i storskala er en positiv historie for Fredericia, der vil kunne bidrage til, at vi kan tiltrække spændende og grønne arbejdspladser, og det gør mig naturligvis både glad og stolt, når Dansk Shell sammen med Everfuel øjner muligheder for store investeringer i den grønne omstilling i vores kommune.

JACOB BJERREGAARD (S), BORGMESTER I FREDERICIA
"Det kan godt være, at brint er noget af det varmeste varme for tiden. Men som vi har sagt længe, så er det også det mest logiske logik," konstaterer direktøren.

"Men jeg vil anerkende regeringens voldsomt ambitiøse mål om at reducere udledningen med 70 pct., hvor noget af det bedste nærmest er, at de ikke ved hvordan. For det tvinger hele statsapparatet ud af sin comfort zone. Det er statslig innovation, der er i gang med at ske, og det kommer til at medføre logiske konklusioner om, at vi bliver nødt til at finde ud af at lagre den vedvarende energi."

Kræver støttemillioner
Imidlertid er der dog endnu en brist i logikken. For som de fleste ejendomsmæglere nok vil erkende, så betyder placering ganske vist meget, men de færreste købere undlader dog helt at skele til slutprisen.

Når det indledende anlæg på 20 MW kan blive Europas største i 2022, så antyder det jo også, at der ikke skyder grønne brintfabrikker op overalt. For prisen på produktet er fortsat langt højere end såvel brint produceret på gas som til at være rentabelt i egen ret.

En stor del af finansieringen til HySynergi-projektet hviler således på, at parterne opnår tilskud gennem Energistyrelsens energilagringspulje, der blev søgt i sidste måned. Mens yderligere en del kommer fra de godt 8 mio. kr. Everfuel modtog gennem en anden pulje til projektet H2Bus Europe, hvis mål om at lancere 600 brintbusser i Danmark, Storbritannien og Letland desuden hviler på støtte fra bl.a. EU's CET-fond.

Jacob Krogsgaard er dog ikke i tvivl om, at konceptet kommer til at holde.

"Ambitionen er jo ligetil: Teknologien virker, og nu skal vi have forretningsplanen til også at virke. Det her er startskuddet på det," siger han.

"Derudover er der også endnu flere synergier, end hvad vi lige nu vil komme ind på. Der er flere partnere med i projektet, som vi venter med at annoncere, når projektet bliver lanceret. Når det sker vil man kunne se, at der er endnu mere logik i projektet."
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 11:01 4880

4.okt 2018.
NEL - HYDROGENBUSSER
Nel har fått 380 millioner EU-kroner for å sende 600 hydrogenbusser ut på veiene i Europa
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:26 4727

3.juni 2019. H2Bus Consortium har nå endret navn til EverFuel Europa som ledes av CEO Jacob Krogsgaard( tidligere leder i Nel,DK) som Nel har signert en kontrakt som alene med HDV H2 fylleutstyr + Nel HDV H2 fyllestasjoner og teknologi som kan iflg Løkke sin børsmelding bli verdt mere enn kr 1 milliard. Da er greit å kunne lese opp på de gigantiske H2 buss fakta som Nel tar stor del i. Nel har også investert ca kr 16 millioner i Everfuel Europa. Dette blir en gigant med over 1000 stk H2 busser for Europa til en minstepris på kr 3.400.000 pr H2 buss. Les her:
Leading players enabling true zero-emission hydrogen solution for public transportation.
Everfuel, Wrightbus, Ballard Power Systems, Hexagon Composites, Nel Hydrogen and Ryse
Hydrogen, leading players in the hydrogen fuel cell electric value chain, announce today that
they are joining forces to form the H2Bus Consortium. The members are committed to
deploying 1,000 hydrogen fuel cell electric buses, along with supporting infrastructure, in
European cities at commercially competitive rates.
This ground breaking hydrogen fuel cell electric bus solution will be the most cost-effective
truly zero-emission option available, with a single-decker bus price below €375,000 after
funding, a hydrogen price between €5 and €7 per kilogram and a service cost of €0.30 per
kilometre. The zero-tailpipe emission feature of the fuel cell bus’ operation will be
complemented by zero-emission hydrogen production from renewable energy sources,
yielding a “well-to-wheel” emission-free transportation solution.
“It is essential that commercial players join forces to realize the true zero-emission mobility
society,” says David Barnett, Business Development Director at Wrightbus. “The hydrogen fuel
cell electric bus is the ideal substitute for fossil solutions, without compromising range,
operational ability or cost. Wrightbus is also expanding its product offering to include a fuel cell
electric double decker bus, 12-meter single-decker bus and articulated bus in order to serve a
wider customer base. We are currently witnessing the transformation of public transport for the
benefit of both current and coming generations and we feel privileged to be part of this
transition together with the other consortium members.”
The first phase of the project, totalling 600 buses, is supported by €40 million from the EU’s
Connecting Europe Facility (CEF1). The funding will enable the deployment of 200 hydrogen
fuel cell electric buses and supporting infrastructure in each of Denmark, Latvia and the UK by
2023.
“Hydrogen is the zero-emission solution for heavy-duty applications. Hydrogen can efficiently
be produced from renewable electricity and distributed in high capacity hydrogen trailers to
bus depots. Here, a hydrogen bus can be fueled in five minutes. This is comparable to diesel,”
says Jacob Krogsgaard, CEO of Everfuel. “We are setting up a dedicated hydrogen value
chain to cut costs and, in doing so, to approach operational parity with buses which use
traditional fuels.”
“The H2Bus Consortium provides the complete package including fuel cell buses and
hydrogen fuel. We will offer the most affordable zero-emission bus to meet the increasing
demand in the largest cities of Europe,” continues Jacob Krogsgaard.
About H2Bus
H2Bus is a consortium formed by member companies Everfuel, Wrightbus, Ballard Power Systems,
Hexagon Composites, Nel Hydrogen and Ryse Hydrogen, all leading players in the hydrogen fuel cell
electric value chain. Our purpose is to provide the most affordable truly zero-emission solution to the
European public transport sector.
1 CEF supports the development of high performing, sustainable and efficiently interconnected transEuropean networks in the fields of transport, energy and digital services.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:46 4669

Herlig :-) Nel bekrefer tallet EUR100.000.000 i sine pressemelding: As a part of the agreement, Everfuel has signed a long-term exclusive contract with Nel for delivery of H2Stations and electrolyzers with a potential value up to EUR 100 million. Dagens beste aksjekjøp til kr 7.95? Ja.
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Framtia
18.12.2019 kl 20:50 4141

Der tikket det inn ny melding fra Everfuel!
https://newsweb.oslobors.no/message/492108
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.12.2019 kl 23:06 3829

D E bære lækkert. !! 💎❤️🎁🤣👏🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🏆
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
OZZY
19.12.2019 kl 00:32 3612

TOTALT. EURO 100.000.000 X kr 10,04 = kr 1.004.000.000,00

TJA mye penger dette :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
Karkarst
19.12.2019 kl 10:04 3122

Skal ikke forbause meg om Hydrogen blir den ledende energibærer om ti til femten år.
Det kommer bedre og bedre løsninger på både prod. og lagring i fremtiden.
Spennende!!
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare
IFA
19.12.2019 kl 11:51 2921



THE CONSORTIUM
Everfuel, Wrightbus, Ballard Power Systems, Hexagon Composites, Nel Hydrogen and Ryse Hydrogen, leading players in the hydrogen fuel cell electric value chain, are joining forces to form the H2Bus Consortium. The members are committed to deploying 1,000 hydrogen fuel cell electric buses, along with supporting infrastructure, in European cities at commercially competitive rates.

It is essential that commercial players join forces to realize the true zero-emission mobility society. The hydrogen fuel cell electric bus is the ideal substitute for fossil solutions, without compromising range, operational ability or cost. We are expanding our product portfolio to accommodate different market needs. The first phase of the project, totalling 600 buses, is supported by €40 million from the EU’s Connecting Europe Facility (CEF). The grant will enable the deployment of 200 hydrogen fuel cell electric buses in each of Denmark, Latvia and the UK by 2023.

https://h2bus.eu/index.html

Learn more:
Buses
Hydrogen buses have completed more than 12 million kilometre of service over a 15 year period. In this time, they have achieved an availability in excess of 98%. The market is now ready for the next generation. Wrightbus has worked with its suppliers, namely Ballard Power Solutions and Hexagon, to expand its product offering for a European audience. This will include a 12-meter single-decker, double-decker and articulated fuel cell electric bus. These buses will be state of the art. Our offering is the ideal substitute for fossil based solutions without compromising range, operational ability or cost.

The H2Bus is manufactured by Wright Bus, a bus manufacturer from North Ireland.
The H2Bus will include Ballard fuel cells and onboard Hexagon hydrogen storage tanks.
The H2Bus are ready for delivery from 2020, while the articulated will be ready from 2021.

The basic bus range exceeds 450km. This can be increased to more than 675km with an extended range option.
Buses can be refuelled in five to seven minutes at Everfuel/Ryse refuelling stations.
Exploiting heat produced by the fuel cell increases the efficiency of the system. This avoids the need for an auxiliary diesel heater – truly zero-emission.

Hydrogen fuel
The consortium will also offer an affordable and reliable supply of green hydrogen straight to the operators depot. Nel Hydrogen will supply electrolysers and hydrogen stations while Hexagon will supply hydrogen trailers needed to make the hydrogen value chain complete. Everfuel and Ryse Hydrogen will install and operate the complete hydrogen value chain equipment and offer dispensed hydrogen at bus depots. Ryse Hydrogen is responsible for executing these actions in the UK, while Everfuel will execute them in mainland Europe. This hydrogen will be;

Produced from renewable and low cost electricity at centralized hydrogen logistic centers.
Transported to the bus operators depot via high capacity hydrogen trailers.
Priced at parity with diesel on a per kilometer basis - €5/kg to €7/kg depending on the local conditions and bus fleet size.

https://h2bus.eu/offering.html
Redigert 21.01.2021 kl 02:59 Du må logge inn for å svare