SVerige stadig nærmere borgerkrig

Risk-reward1
17.11.2019 kl 18:33 5247

Vi er flere som har hevdet det lenge, SVerige vil ende i borgerkrig, og de kommer stadig nærmere.
Malmø er jo et negativt kapittel for seg selv, men overalt sliter svante så det holder.

Siden 2015 har antall ran økt med 63% siden 2015, og antall ran med skytevåpen økt med 135% i samme periode. Ran av unge under 18 år har doblet seg, og friskt i minnet er jo gutten som ble truet ned i en garasje av 10 personer, strippet til boxern og helt eller delvis avskåret øre. Det blir råere og råere.
For ikke å snakke om antall bombeeksplosjoner...........

Temaet å sette inn militæret har vært opp i SVerige før, men raddisene sørget for at det ikke skjedde. Men SVerige er nærmere enn noen gang at militæret må settes inn mot deler av befolkningen for å beskytte andre deler av den.

Det mine damer og herrer, er borgerkrig!

Sørg for at vi får det samme her i landet - Stem Rødt, SV, MDG og AP (eller SP som sørger for deres flertall)!!! En sikker oppskrift..............

RR
Slettet bruker
17.11.2019 kl 18:39 1935

Du er f... meg like blåst som du alltid har vært! I min naivitet trodde jeg at mennesket blir klokere og mer reflektert etter hvert som det blir eldre, men du henger fortsatt i din forkvaklete tankegang som du har gjort så lenge jeg har hatt kjennskap til deg på nett - og det begynner å bli noe år etter hvert!!
Chorizo
17.11.2019 kl 18:51 1924

Hehe. Dette har slike som deg gnålt om i mange år nå. Siklet...
Slettet bruker
17.11.2019 kl 18:54 1916

Jeeses

Så du mener at de som ønsker mer islam i Norge er klokere enn de som ikke ønsker det?

Du er derfor ikke i posisjon til å uttale deg om kloke og dumme mennesker.
Redigert 17.11.2019 kl 19:16 Du må logge inn for å svare
Chorizo
17.11.2019 kl 18:55 1915

Hva er det for slags forvirret babbel? Har jeg sagt noe om islam i Norge?
ladaen7,30
17.11.2019 kl 18:56 1905

Og enda så har du ikke fått med deg de megaproblemene som svenskene har for tiden?
Det er innslag på nyhetene hver dag hvor den svenske polisen innrømmer at de har mistet kontrollen på område etter område, men enda så sitter du og bagatelliserer hele greia?
Må lure på hvilken hardavdelig du og Bekte sitter på egentlig.

Ikke det at jeg skal blande meg borti denne borgerkrigsteorien men.....
Slettet bruker
17.11.2019 kl 19:00 1894

Sverige er fortapt! Rundt 200 bombeeksplosjoner så langt i år, vold og drap florerer. Hva er det som går av hvite middelaldrende menn over 45 år?

For det har jo ingenting med innvandrere og muslimer å gjøre. Det hevder jo flertallet av svenske politikere (og norske)
Slettet bruker
17.11.2019 kl 19:04 1883

Hvor mye har H, FrP, V og KrF redusert innvandringen til Norge med i forhold til Ap, SV og Sp? Om man sammenligner seks første årene av Stoltenberg med seks første med Erna? Seriøst spørsmål til dere som vet.
Redigert 17.11.2019 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
17.11.2019 kl 19:08 1875

De har vel redusert lite i det store bildet, men nå kommer de under familiegjenforeninger. Men det er jo de samme folka.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 19:10 1868

Med null prosent, men der i mot har murene rundt Europa stengt grensene i samarbeid med Tyrkia!!
Chorizo
17.11.2019 kl 19:10 1866

Frp satte vel alle rekorders mor i 2015. For å bruke frepperlogikk.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 19:17 1849

Bekte

Mitt innlegg kl.18:54 var til Jeeses. Beklager hvis du følte at det var til deg, men du kom innimellom med et innlegg. Har vist til Jeeses` innlegg nå.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 19:22 1843

Innvandringen har ødelagt Sverige. Ingen tvil om det.

Innslag i nyhetene på Nrk fra Malmø. Man ser jo knapt en svenske.
Redigert 17.11.2019 kl 19:27 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
17.11.2019 kl 19:25 1843

Og enda så klager du og kaller FRP for rasister:-)) Du er ikke god.....for å bruke frepperlogikk.
Chorizo
17.11.2019 kl 19:26 1841

Tøv. Sverige er fortsatt et av de aller beste (på alle måter) landene i verden å leve i.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 19:26 1839

ladaen

Ha-ha-ha. INNERTIER
Slettet bruker
17.11.2019 kl 19:31 1824

Ingen som kan svare? Det er jo mange her som er levende opptatt av innvandring...
ladaen7,30
17.11.2019 kl 19:35 1820

Har du i det hele tatt fjernsyn på avdelingen?
Det er innslag hver dag på nyhetene hvor den svenske polisen bekrefter at de har store problemer i flere og flere områder.

Hva er det med deg egentlig, er gangsynet fullstendig forsvunnet?
Chorizo
17.11.2019 kl 19:44 1804

Det handler vel om, dette skjønner ikke freppere fortsatt, etter seks år med sekten i regjering, at så lenge vi skal være et sivilisert land, så vil det ikke være mulig å forhindre folk å komme hit og søke asyl. Frp fikk folk til å tro det. Men så kom de i regjering.

Chorizo
17.11.2019 kl 19:45 1802

Du er så tett at du tror at nyhetene forteller om alle de som lever trygge og gode liv i Sverige? Er du så blåst mellom øra?
ladaen7,30
17.11.2019 kl 20:14 1777

Er helt sikker på at 80% av svenskene lever sine glade dager rundt omkring i Sverige, men det er vel ikke de det er snakk om, eller hva?
Du må ta av deg sveisbrillene Bekte, hvorfor tror du den svenske polisen står frem slik de gjør egentlig?
Lurer på hvem som er blåst mellom øra jeg......
Slettet bruker
17.11.2019 kl 20:38 1762

Det er ikke noe å lure på. Bekte kan spørre seg selv om hva som skaper mest krig og ufred i verden. Svaret ligger i ulike kulturer. Nytter ikke å bortforklare det.
Chorizo
17.11.2019 kl 20:41 1756

Blir ikke mye borgerkrig av slikt, vel? Hvor skal frontene stå, har dere tenkt?
Slettet bruker
17.11.2019 kl 20:51 1744

Hvor skal frontene stå, har dere tenkt? Toskespørsmål som vanlig fra den kanten.

Er det mulig å bli en større tosk enn denne Bekte-dusten som bytter nick fortere enn andre bytter underbukser?
Redigert 17.11.2019 kl 21:02 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
17.11.2019 kl 20:58 1738

Hadde du for en gangs skyld lest innleggene til de du svarer så ville du visst at er det noe jeg ikke legger meg borti så er det disse såkalte borgerkriggreiene.


Mener du at USA er et strømlinjeformet samfunn siden de fleste også der lever sine vanlige liv?
Allikevel så kan man vel si at de har store problemer der borte over dammen?
kokkohill
17.11.2019 kl 21:46 1710

Mere sannsynlig at Danmark går inn og erobrer Sør Sverige , dette er jo Dansk i utgangspunktet 😜
Slettet bruker
17.11.2019 kl 21:51 1701

Benekte & Co benektet også svenske tilstander, men nå har det blitt stille fra arabermedløperne om den saken.
børst
17.11.2019 kl 22:23 1681

Har sagt det før, og det er at de enste som ikke ser på økende kriminalitet som et problem, er de kriminelle og deres advokater.
Sotah
17.11.2019 kl 22:28 1678

Vi skal ha Jemtland og Hærjedar´n. Det kan bli et utmerket Zotistan. Jeg innsetter meg selv som diktator og enehersker.
Chorizo
17.11.2019 kl 22:30 1666

Takk for sjikanen.

Hvor skal frontene stå i den svenske borgerkrigen dere sikler etter?
Slettet bruker
17.11.2019 kl 22:42 1657

Vapenman har skjutit mot polis från lägenhet

En massiv polisinsats – med förhandlare och tungt beväpnad insatsstyrka med Pizza – har pågått sedan natten mot söndagen i ett bostadsområde i Sundbyberg.

En man har barrikaderat sig i en lägenhet och har avlossat flera skott med skjutvapen.




Slettet bruker
17.11.2019 kl 22:45 1652

Nå er det da AP H KRF og FRP som har styrt Norge de senere år.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 22:47 1642

JUST NU: Polisinsats mot hotfull yxman

Sent på söndagskvällen pågick en polisinsats mot en man med yxa som hotat folk på Rosengård i Malmö.

– Det finns en uppgift att han jagat efter folk, säger Rickard Lundqvist på polisens ledningscentral i Region syd.
Slettet bruker
17.11.2019 kl 22:54 1632

Jepp,det er din våte drøm,sven!
Men jeg har nyheter til deg;du er ikke kapabel til å styre noe som helst.
Begynn i heimen....;=)
Hr.Suhr
18.11.2019 kl 00:06 1599

Husker dere intervjuet med den svenske professoren som var uglesett i hjemlandet
og oppholdt seg i eksil i syden?
Han antydet at siste håp for Sverige var at kvinnorna våknet og fikk med seg
mennene. I dag hørte jeg NrK melde at dette nå er i ferd med å skje.
Iflg. professoren ville dette være siste krampetak for kollapsen kom.
(fritt etter dårlig hukommelse)
Slettet bruker
18.11.2019 kl 00:14 1588

– Jag gick in, jag såg henne, jag slog henne, jag dödade henne, det var roligt.

Mammaen i familien blir slaktet i sitt eget hjem av Fouad Saleh, den skrattande mördaren. Begge halspulsårene kuttes av kniven.

Når politiet ankommer sitter Saleh overskrevs over pappaen og hugger kniven i kroppen hans. Igjen og igjen.

Situasjonen er akutt, politiet åpner ild. Saleh reagerer ikke. Han fortsetter å hugge med kniven. Frenetisk, som i transe.

Det er marerittscener.

Drapene på paret skjedde for snart tre år siden, jeg skrev om det dengang: Stockholm: To drept – politiet åpnet ild.

Jeg visste lite da, de rystende detaljene kom senere.

Scenene hjemsøker meg ennå. Beskrivelsen av det som skjedde i Hallonbergen i Stockholm 7. mars 2017 får det ennå til å gå kaldt nedover ryggen.

Det er ultravold, A Clockwork Orange.

Mannen (39) visste for mye. Han hadde sett seg lei på forfallet i nabolaget, og da han observerte en voldshendelse, som senere endte med drap, meldte han ifra til politiet. Men han fikk ingen beskyttelse.

Seks uker senere ble både han og hans kone drept på ytterst bestialsk vis.

Umenneskelig, dyrisk.

Ble jaktet helt til sykehuset

22. januar 2017 kom en alvorlig skuddskadet mann til Karolinska universitetssjukhuset i Stockholm.

25-åringen hadde blitt skutt flere ganger i en garasje i Sundbyberg, men klarte å flykte.

Fra sin altan observerte 39-åringen flere unge menn som sprang etter den flyktende mannen. Han kjente igjen flere av dem.

25-åringen fikk stoppet en bil og ble kjørt mot Karolinska sjukhuset. Mennene fulgte etter. Etter en biljakt innhentet de ham like utenfor sykehuset.

Der skjøt de ham igjen, i hodet, med minst to forskjellige våpen, ifølge politiet. 25-åringen døde på sykehuset.

Jeg skrev om likvideringen dengang, selvsagt uten å ane sammenhengen: 25-åring skutt og drept i Stockholm

39-åringen pekte ut mennene for politiet.

Seks uker senere, 7. mars, var både han og hans kone drept.

Det er som en undergangsvisjon, en beretning fra et samfunn i oppløsning. Et samfunn hvor jungelens lov, ikke menneskenes lov, gjelder.

Man jakter et såret dyr, og gir seg ikke før det er nedlagt, drept.

Man oppsøker vitnet til jakten hjemme, men finner bare hans kone. Hun slaktes som et dyr, som et halalslaktet dyr. Mannen, som har vært ute og luftet hunden, kommer hjem. Han oppdager at noen har brutt seg inn i familiens leilighet. Der inne ser han at noen har knivstukket hans kone til døds. Skrekkslagen løper han fra stedet, men drapsmennene tar opp jakten.

39-åringen ringer 112:

– De håller på att bryta sig in i mitt hem… min fru är i hemmet.

Før han blir innhentet rekker han å navngi to personer, to av dem han tidligere hadde pekt ut ved garasjen: Fouad Saleh och Mikael Chamoun.

Noe av det siste man hører på opptaket er 39-åringens bønn:

– Snälla, jag vill inte dö.

Gjengen gir seg til å sparke og slå ham med stokker.

En politipatrulje befinner seg i nærheten og kommer raskt til stedet.

Når politiet ankommer ligger mannen på bakken. Fouad Saleh sitter over ham og hugger og hugger som i transe, i blodrus. Han enser ikke at politet skyter mot ham, han bare hugger, hugger.

«Den skrattande mördaren»

– De satt och skrattade när de kom in till polisstationen, sa en kilde i politiet til Nyheter Idag.

Fouad Saleh smiler og ler mot kamera når politiet fotograferer ham. Han blir kjent som «den skrattande mördaren».

– Jag träffade några. Jag visste jag skulle gå in, jag gick in jag såg henne, jag slog henne, jag dödade henne, det var roligt, sa Saleh i politiforhør.

Saleh har erkjent at det var han som knivdrepte paret i Hallonbergen. Han hevder at det skjedde i psykose: Han oppfattet paret som farlige demoner. Stemmene i hodet hans beordret ham til å drepe dem.

Rettspsykiatrene avviste forklaringen hans som en etterhåndskonstruksjon. De mente han led av en personlighetsforstyrrelse som preges av «fysisk grymhet» og «uppflammade aggressivitet», men ingen lidelse som hindret tingretten i å dømme ham til fengsel.

Vännerna Mikael Chamoun, Munir Nooraldin och Amir Jabbari Taklar döms också till fängelse medan en 17-åring får sluten ungdomsvård.

Tingrettens dom ble anket, og hovrätten avsa sin dom i juni i fjor:

Sammanlagt åtta män åtalades för inblandning i morden. Sex av dem åtalades för mordet på mannen i 25-årsåldern, fyra av männen åtalades för dubbelmordet. Under tingsrättsförhandlingen som hölls i säkerhetssalen på Stockholms tingsrätt beslutade rätten att tre av männen skulle försättas på fri fot.

Tingsrätten dömde 22-årige Fouad Saleh till livstids fängelse för tre mord och nu väljer hovrätten att fastställa straffet.

När det gäller mordet på mannen i 25-årsåldern utanför Karolinska fastställer hovrätten tingsrättens dom beträffande alla åtalade, bortsett från att en av männen döms för medhjälp till mord i stället för mord.

När det gäller mordet på paret i Hallonbergen döms, förutom Fouad, två andra män för mordet på mannen – men frikänns från delaktighet i mordet på kvinnan:

En 18-åring, som i tingsrätten frikändes för mordet på vittnet den 7 mars, döms nu av hovrätten för det mordet. Han döms till sluten ungdomsvård i tre år.

En 22-årig man döms till 14 års fängelse för mordet på vittnet, men frikänns från mordet på kvinnan.

När det gäller mordet på mannen i 25-årsåldern den 22 januari döms en 18-åring till sluten ungdomsvård och en 20-åring till tio års fängelse. (Aftonbladet)

– Det rasade ihop. Han ville få stopp på det.

TV4 intervjuet sønnen til det drepte paret. Han forteller om en far som hadde sett forfallet i nabolaget, en far som hadde fått nok:

– Han (faren, red. anm.) berättade (til politiet, red. anm.) för mig, min lillebror och min mammas skull. Han märkte att det höll på att rasa ihop där vi bodde och han ville få stopp på det, säger sonen och fortsätter:

– Min mamma förtjänade inte det som hände. Hon hade ett hjärta av guld. Hon pushade mig. De lärde mig att inte ge upp. Att oavsett vad fortsätta.

Slik ser det ut.

Mennesker som viser sivilt mot, som vil bidra i kampen mot det som truer selve samfunnets fundament, tryggheten og sikkerheten, kan ikke regne med statens beskyttelse.

Fortellingen om Hallonbergen er et dystert omen.
https://www.document.no/2019/11/18/sverige-undergangsvisjoner/
Risk-reward1
18.11.2019 kl 00:51 1547

Ser de nedsnødde fornekterne strør om seg med sitt vanlige vås

Et lite søk kunne jo gjort de mer opplyste, men dit strekker ikke evnene kanskje............
Her er de 3 første "hit`ene" jeg fikk

Søkeresultater
Nettresultater
Foreslår å sette inn militæret i svenske forsteder - TV2
https://www.tv2.no › nyheter › utenriks
19. okt. 2017 - Vil bruke militære styrker for å få bukt med kriminelle gjenger i forstedene.
Sveriges statsminister utelukker ikke å sette inn militæret mot ...
https://www.aftenposten.no › verden › Sveriges-statsminister-utelukker-ikke-...
18. jan. 2018 - Sveriges statsminister utelukker ikke å sette inn militæret mot ... politisk enighet om at det er store problemer med gjengkriminalitet i Sverige.
Sverige ruster kraftig opp: – Jorden skjelver under våre føtter ...
https://www.abcnyheter.no › nyheter › verden › 2019/09/15 › sverige-rust...
15. sep. 2019 - I en ny rapport om det svenske forsvaret går Försvarsberedningen inn for å gi landets samlede militære styrker økt beredskap, bedre utstyr, mer ...

Nå kan jeesesbenektedenial osv. ete sin egen bæsj. Som NAVer har han jo god tid.

RR
Redigert 18.11.2019 kl 00:52 Du må logge inn for å svare
polemiker
18.11.2019 kl 02:02 1523

Stefan Lõfven ble intervjuet på SVT Agenda i dag for å snakke om gjengvolden og de mange drapene. Du kan se og høre Sveriges svar på komiske Ali her : https://www.svtplay.se/video/23437514/agenda/agenda-11-nov-23-45?start=auto

Han sier at alt skal være fikset om 6 måneder, så da er det bare å slappe av. Han er som kjent ikke engang i stand til å skjønne hva som er problemet eller hva som er den egentlig årsaken til problemene i de store byene. Han babler i vei om utanfõrskap og fattigdom. Sverige ligger desidert på europatoppen når det gjelder drap på unge folk.

Han påstår også at om etniske svensker hadde vokst opp under samme forhold, er det de som hadde begått drapene og situasjonen hadde vært likedann. Han er om mulig ennå mer blåst enn benekterne her på tråden. Programlederen prøver flere ganger å få ham til å nevne ordet "innvandring", men det nekter han.

Om du legger kurven med innvandring av folk fra muslimske land i bunnen, og deretter legger kurvene med økningen i antall henrettelser/drap, antall sprengninger, antall skytning, antall voldtekter, overfallsvoltekter, tasinger, trygdesvindel eller kort sagt alle kurver med kriminalitet og samfunnsfiendtlige hendelser, så vil omtrent samtlige ha en identisk trend og være helt proposjonalt med økningen av antall innvandrere fra MØNA landene + Afghanistan.
Sotah
18.11.2019 kl 03:07 1507

Påstår han at dette handler om fattigdom og folk som står utenfor det gode selskap? Hva blir det neste? At det handler om å tjene store raske penger på å forsyne borgerskapet med kokain og cannabis? Hvor blir det av Koranen oppi dette, spør jeg. Vi vil ha religionen på bordet. Bare religionen.
Slettet bruker
18.11.2019 kl 08:45 1448

Etter å ha sett dette intervjuet med Stefan "Superidiot" Löfven https://www.svtplay.se/video/23437514/agenda/agenda-11-nov-23-45?start=auto vil jeg påstå at folk som Bekte, (Gud vet hva idioten heter nå da han bytter nick annehver dag) Jabbadabba, Zorin, Sotah, Jeeses med flere burde ha samme etternavn, NEDSNØDD. Det er er navn som passer alle sammen perfekt. NEDSNØDD. Smak litt på det: NEDSNØDD.
Redigert 18.11.2019 kl 09:12 Du må logge inn for å svare