SOS Veihjelp svindelselskap?

OilTankers
08.06.2018 kl 21:42 4609

Ringte NAF for hjelp til å låse opp bildøren. Fikk låst opp døren før hjelpen kom frem. Ringte til sjåfør og NAF for å si ifra, alt ok meldte NAF.. Vi tar ikke betalt for kansellering av lokale oppdrag. Flott kundebehandling og en god service av NAF.. Så 3 uker senere mottar jeg en faktura fra et selskap som heter SOS veihjelp på 1950kr. Ringer SOS veihjelp og spør hvem de er og hvorfor de sender faktura... ??

Det viser seg at NAF har samarbeid med SOS veihjelp og at bilbergings selskapet på eget initiativ har overført oppdraget fra NAF til SOS veihjelp i den hensikt å få fakturert oppdraget?? Ringer NAF enda en gang, de er like klar på at de ikke tar betalt for oppdraget og ikke fakturerer. SOS veihjelp mener nå det er deres oppdrag og opprettholder faktura.

Via advokat får jeg opplyst at jeg kan avvise oppdraget og møte SOS veihjelp i forliksrådet og henvise til at avtalen var gjort med NAF og koblingsavtalen (Møre Bilberging) har gjort ikke er bindende for meg. Etter et par 3-4 telefonsamtaler med meningsløse danske påstander og beskyldninger fra SOS veihjelp, gidder jeg ikke mer og betaler den svindel-fakturaen som til alt overmål også var skrevet på Dansk!

Moralen må være å ha veihjelp inkludert i forsikringen, da fortrinnsvis et forsikringsselskap som har en avtale med NAF!
Redigert 20.01.2021 kl 05:20 Du må logge inn for å svare
Bjørgvin
11.06.2018 kl 09:49 4507

Svindel og bedrag