PHO- Kan Photocure ta hele markedet?

focuss
PHO 09.06.2018 kl 10:47 24155

Søren E
Flott link. Registrerer at en av USA`s top cancer doctors mener at i fremtiden vil alle pasientene bli behandlet med BLC Cysview. Da blir min forutsetning på 20% og kurs 1900 svært beskjedent

Where do you see the future applications of blue light cystoscopy? It is very likely that in the future, all patients will have their operative cystoscopies, bladder biopsies, and TURBTs (transurethral resection of bladder tumors) performed with blue light once the technology is adopted by more hospitals and health systems. Until then, patients always have the opportunity to seek out a urologist at Mount Sinai for a second opinion and to see if blue light cystoscopy is appropriate for their care.

Dr. Alan Nieder is the co-chief of the department of urology and an Associate Professor of Urology at Columbia University’s Division of Urology at Mount Sinai Medical Center. He specializes in urologic oncology, laparoscopy and endourology. Dr. Nieder was recognized for his expertise in bladder cancer, laparoscopic surgery, prostate cancer, urologic cancer and prostate benign disease by Newsweek and listed as one of America’s Top Cancer Doctors.

https://www.msmc.com/shining-a-blue-light-on-bladder-cancer-advancements-in-technology-improve-diagnosis-and-treatment/
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Interessert
09.06.2018 kl 23:57 10559

Ikke mulig. Skulle photocure selge for flere milliarder, vil det komme konkurrenter på banen. Kan være god butikk likevel, men å ta inn f.eks. 15 mrd per år vil ikke gå upåaktet blant produsentene av generika.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Merlin
10.06.2018 kl 01:25 10523

Hva vet du Interessert, om enerett for kombo drug-device? Har du satt deg ordentlig inn i reglene? Photocure kan få inntil 7 års monopol. Men det vet du ingenting om, bare slenger ut synsing! Jeg tror du virkelig skal gå i deg selv og tenke litt på om du har gjort hjemmeleksen. Du er veldig god på det medisinske, det har jeg all respekt for. Men du bør ikke uttale deg om regulatoriske forhold hvis du ikke har peiling. Les deg opp på dem, så vil du se at Photocure får mange år med enerett. Klarer da Photocure å få full markedsføring er dagens kurs et steal av uante dimensjoner. Smak lìtt på det! Photocure kjenner ikke til noen selskaper som en gang har forsøkt å få adgang med generisk. Det sier en del. Sjekk gjerne med selskapet. Du er vel heller ikke klar over da, at Photocure allerede har fått forlenget patentet?
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
bravi
10.06.2018 kl 09:26 10404

En ting som er verdt å merke seg er at kursen fremdeles ligger godt under 30 til tross for innsidekjøpet til Egberts og uttalelsen fra Dr. Nieder.

Dessverre tror ikke markedet noe på at Photocure kan levere resultater. Derfor må Hestdal nå begynne å rapportere salgstall og utplassering av skop på månedsbasis, i positive vendinger, for å bygge opp aksjekursen, ellers vil kursen bli liggende under 30 over sommeren og kanskje enda lenger (avhengig av Q2).
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 09:58 10378

Bravi
Du skriver at markedet ikke tror på potensialet til Photocure. Er det rart, det er jo ingen som forteller markedet hva potensialet er. Bortsett fra en håndfull aksjonærer på HO og Alan Nieder, en av USA`s Top Cancer Doctors.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
10.06.2018 kl 10:26 10338

Jeg tror snøballen allerede har så smått begynt å rulle.
Jeg skrev inn cysview i søkefeltet til Mount Sinai Medical Center og følgende dukket opp:

Shining a (blue) light on Bladder Cancer: Advancements in technology improve diagnosis and treatment
While many people assume that bladder cancer only occurs in older men – it is the fourth most common cancer in men – and nine out of ten people diagnosed are over the age of 55 – it can actually occur in both men and women at a variety of ages.

Blue Light Cystoscopy
Blue Light Cystoscopy Mount Sinai Medical Center is one of the few hospitals in South Florida that offers Blue Light Cystoscopy with Cysview, a cutting edge diagnostic tool which aids in the detection and treatment of bladder cancer. Blue Light Cystoscopy distinctively highlights cancerous tissue which under white light is not as apparent and defined.

Som teksten sier et av få sykehus i sør Florida som tilbyr Cysview. Er ganske så sikker på at flere følger etter og salget vil ta av både i turbt og surveilance markedet, selv om det går noe langsommere enn vi ønsker, så vil bruken av Cysview etterhvert øke betydelig, tror nå jeg.
Husk Photocure er et gjeldfritt selskap priset til kun rundt 600 millioner kroner. Der skal ikke store markedsandelen til før dette blir god butikk!
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
bravi
10.06.2018 kl 10:56 10305

Tror snøballen er nesten helt i ro eller beveger seg i sneglefart. Tok nettopp et tilfeldig søk på nettet, skrev inn "bladder cancer diagnostic". På alle sidene som da kommer opp skal du åpne mange og scrolle mye for å finne BLC med Cysview. Cystoscopy er omtalt på alle sidene. Typisk på f.eks britiske NHS sine sider er det omtalt cystoscopy med både rigide og flexible skop men BLC er ikke nevnt i hele tatt. Tror egentlig ikke BLC er så kjent som mange påstår.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
liang
10.06.2018 kl 11:09 10303

https://www.onclive.com/web-exclusives/flexible-scope-indication-approved-for-bladder-imaging-agent

“In patients who present with bladder cancer, one of the biggest problems we have in the United States and globally is that it is one of the biggest health expenditures, both for the patient and for the clinician. It is the most expensive cancer to diagnose and treat, mainly because patients who are fortunate enough to save their bladders have recurrences of tumors, so they have to go through multiple procedures and treatments,” Kamat said.

----------------------------------------------

Beste produktet på markedet som vil spare Brukerene for store lidelser og redusere kostnadene , bør vel slå gjennom før eller siden?
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2018 kl 11:16 10295

Ja liang, men en bør være superfornøyd om pho kursen går oppover i 2018,

Eg håper på 100 i år, men tviler fælt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Jensemand
10.06.2018 kl 11:20 10778

Man ka jo ej heller frigøre seg fra tanken om at Big Pharma har personer som leser og følger med i små selskapers inntrengen på markedet. - og de er jo parat til at kuppe firmaer, hvor det regulatoriske er i orden, og firmaerne er klar til markedsføring.

Sådan et selskap er PHO jo - med godkendt produkt med markedsføringstilladelse, anbefalinger i alle guidelines, positive meldinger i alle urologiske fagblade og tidsskrifter - senest Alan NIeders uttalelser, ja så må vi forvente at der vil komme bud på selskapet - forhåpenligt bliver der en budkrig - så piker og drenge hold på jeres aksjer. Budet vil komme, spørgsmålet er vel om det bliver innen eller etter Q2
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
bravi
10.06.2018 kl 11:23 10772

Kan ikke forvente kurs 100 innen utgangen av året hvis ikke BLC blir kjent for "hvermansen" som har noe med bladder cancer å gjøre, enten det er sykehus, urologer eller pasienter. At så mange sykehus reklamerer med at de har BLC er helt feil, foreløpig er det bare noen få. Det er flere sykehus som f.eks Mayo Clinic som har BLC uten at de nevner det på sine nettsider. De aller fleste pasienter har enda ikke hørt om BLC.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2018 kl 11:25 10769

Nei, men en kan håpe.

Sikkelig pho gammal stil så ligger vi på 40
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Odin13
10.06.2018 kl 11:34 10739

Jeg kan villig innrømme jeg ikke har fått med meg annet enn synsing ang. at patentet er forlenget etter 2019 og 2020, og er veldig interessert i å bli fortalt hvor det står svart på hvitt at Cysview/hexvix patentet er forlenget.
Jeg burde vel kunne finne det i siste kvartalrapport?
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
10.06.2018 kl 11:54 10714

Løgn, tull og tøys Bravi. Fra websiden til Mayo vlinic:

" Should be Used Routinely for Bladder Cancer Detection"

https://mayoclinic.pure.elsevier.com/en/publications/blue-light-cystoscopy-should-be-used-routinely-for-bladder-cancer

Alle de ledende klinikkene bruker Cysview.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
10.06.2018 kl 12:21 10676

Flott du villig innrømmer det....

Patent er ikke det viktige, men skal noen konkurrere med Photocure sin kombinasjon av drug/medical device så må de kjøre egen studie for surveillancemarkedet. Det tar noen år å få ferdig et klinisk studie...... Spesielt når man må starte fra scratch....

Photocure skrev også i årsrapporten under risiko at nye teknologier kan dukke opp. Photocure er ikke kjent med noen pr. I dag.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
10.06.2018 kl 13:34 10598

Fant denne på twitter: https://twitter.com/Cysview
Litt ned på denne siden refereres det til en pasientundersøkelse foretatt av Dr. Pauline Filippou, som viser at Cysview kommer godt ut av denne undersøkelsen.
Også endel andre interessante betraktninger på denne siden.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2018 kl 15:25 10506

PHO kan vise seg å bli et godt case `økonomisk`, selv for de som har sittet stuck i denne i 8-10 år med bare skuffelser gjennom 30-40 kvartalspresentasjoner, og med den ene ørkenvandringen som har avløst den andre.
Psykologisk sett har nok dette vært en reise de fleste kunne vært foruten.

En 10X fra nåværende kurs på 2 års sikt eller mindre kan faktisk være innenfor rekkevidde.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
SørenE
10.06.2018 kl 17:40 10396

Hej Norge

liang I dag kl 14:05
http://www.good4utah.com/news/imc-bladder-cancer-medical-innovations_20180522002001/1191485695

Liang: helt vildt -- har lyttet et par gange, det er simpelthen et super produkt, hvis jeg var borger i Utah og så denne udsendelse, kendte noget familie der var ramt af blærekræft, ville jeg omgående fortælle om de havde hørt om det sidste nye -- som virker !!

Syntes det er lidt vildt -- det bliver ikke bedre på Amerikansk TV -- tak for link
Sjovt at der er samme dato som det link med Allan som jeg lagde ind -- 21. maj -- det skal nok bide sig fast i USA omsider

Dansken
En super optimistisk aktionær
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
bravi
10.06.2018 kl 18:04 10361

Medisinmannen, foreslår at du søker på Google på bladder cancer akkurat som en vanlig blærekreft pasient vil gjøre, da får du opp mange sider. Felles for disse sidene er at de aller fleste skriver om cystoscopy men ingen eller svært få nevner BLC. Det gjelder siden som kommer opp til Mayo Clinic også. De sidene du og andre her inne refererer til er så bortgjemte greier at bare spesielt interesserte (les Photocure aksjonærer med god tid til å lete) klarer å finne dem. En vanlig blærekreft pasient vil ikke grave så dypt. Mine søk bekrefter at sykehusene i veldig liten grad reklamerer med at de har blålys, da ville det ha vært lettere synlig.

Videre skriver medisinmannen at alle de ledende klinikkene bruker Cysview. Tror ikke helt på den påstanden. Hvis det er tilfellet burde bruksfrekvensen på skopene ha vært høyere enn kun en gang i uka i snitt. Dvs. at de aller fleste blærekreft pasientene blir behandlet uten bruk av BLC.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 18:40 10314

Bravi
Prisingen av PHO baseres ikke på hva det kan/bør bli. "Awareness" er en av de begrensende faktoren i dag og som det jobbes med. Begrensningene ligger ikke i produktet, BLC Cysview. Produktet er godt nok til å vinne markedet og awarness er det som må forbedres. En takknemlig oppgave med så godt produkt. Tror ikke det er optimal investerigsstrategi å vente til at alle vet hvor bra BLC Cysview er. Men her er det jo et mangfoldig marked hvor alle kan velge den investeringsstrategi de er komfortabel med. Hadde awarness vært 100% i dag så hadde ikke kursen vært 28 kroner. Awareness er jo i dag knapt eksisterende på hjemlige Oslo Børs og slett ikke i verden/USA
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
10.06.2018 kl 18:48 10301

Bravi,
Jeg søkte slik du sa. Fant raskt en link til Mayo Clinic. Følgende er lett å se på dres side:

Expertise. Mayo Clinic is a leader in bladder cancer diagnosis and treatment, including urological research, surgical procedures and other treatments. Mayo Clinic surgeons pioneered many of the procedures — such as robotic cystectomy, robotic urinary diversion and neobladder reconstruction, intravesical therapy at the time of bladder tumor removal, use of hexaminolevulinate and blue light imaging techniques to visualize bladder tumors, and development and commercialization of bladder tumor marker tests, including fluorescence in situ hybridization (FISH), to detect and diagnose bladder cancer — used to treat bladder cancer today.
Experience. Mayo Clinic doctors have extensive experience caring for people with bladder cancer. Each year, more than 2,500 people with bladder cancer seek care at Mayo Clinic.

Der har klart vært et økt fokus på BLC Cysview på amerikanske sykehus sider - spesielt det siste halve året.
Ser at endel blærekreft sider på nettet er gamle og sist oppdatert i f.eks. 2016 og 2017. Jeg er overbevist om at den positive utviklingen vil fortsette, spesielt nå etter at Cysview kan brukes i surveilancemarkedet fra og med midten av mai 2018.
Bravi, hvorfor har du aksjer i Photocure når alt du skriver er negativt vinklet?
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
bravi
10.06.2018 kl 19:03 10287

Ja focuss, det er jeg helt enig i, awareness er et problem.

Det blir helt feil å fremstille det som at det er noe enhver blærekreft pasient har full oversikt over når kanskje så mye som 97-98% av pasientene i Usa hverken har hørt om Cysview eller blitt behandlet med det. Da kan man heller ikke forvente at mange pasienter skal be om å bli behandlet med BLC.

Så er det påstanden om at mange sykehus reklamerer med at de har BLC. Det blir også feil, dette gjelder bare noen få sykehus, de øvrige skriver ikke noe om det på sine nettsider enda de har anskaffet skop.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 19:25 10260

Bravi
Som investorer er det interessant å identifisere trender på starten av trenden og ikke på slutten av trenden. Det er dette som gjør PHO så attraktiv for meg da jeg føler meg trygg på at vi skal vokse veldig mye fra der vi er nå. Hvis ikke så er det noe alvorlig jeg ikke har forstått av BLC Cysview, men jeg skjønner ikke hva det skulle være. Alan Nieder sin uttalelse var god for meg, da heller ikke han forstår hvorfor ikke alle blærekreftpasienter skal behandles med BLC Cysview. Å dele syn med en av Amerikas Top Cancer Doctors føles betryggende, selv om jeg ikke har vært i tvil tidligere heller.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 19:28 10246

Bravi
For å si det enkelt. Det er lite som gir så god avkastning som å identifisere megatrender før den er åpenbar for alle.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 19:41 10214

Jeg tror jo at den dagen Alan Nieders syn fester seg i investormiljøer så vil vi se starten på en langvarig stigende trend som må bli backet opp av kvartalsresultater. Ikke nødvendigvis fra Q2, men i løpet av de nærmeste kvartaler.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2018 kl 19:50 10231

Du har nok rett focuss.
Uten sammenligning for øvrig kan en sette likhetstegn med de som var tidlig ute med å investere i lakseoppdrett.
Personlig tror jeg dette på lang sikt >5 år blir betydelig større enn Algeta ble for sine investorer.

PHO-investorer som kommer inn i forkant av denne antatte megatrenden, i dette tilfellet Cysview, kan gjøre en kule av de sjeldne på OSE-
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Legoland
10.06.2018 kl 20:02 10208

Flerer som ser paralellen til Nokia/Apple da smarttelefonene kom paa markedet? Historien gjentar seg med nye aktörer.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
10.06.2018 kl 20:10 10193

Bravi,
Jeg søkte slik du sa. Fant raskt en link til Mayo Clinic. Følgende er lett å se på dres side:

Expertise. Mayo Clinic is a leader in bladder cancer diagnosis and treatment, including urological research, surgical procedures and other treatments. Mayo Clinic surgeons pioneered many of the procedures — such as robotic cystectomy, robotic urinary diversion and neobladder reconstruction, intravesical therapy at the time of bladder tumor removal, use of hexaminolevulinate and blue light imaging techniques to visualize bladder tumors, and development and commercialization of bladder tumor marker tests, including fluorescence in situ hybridization (FISH), to detect and diagnose bladder cancer — used to treat bladder cancer today.
Experience. Mayo Clinic doctors have extensive experience caring for people with bladder cancer. Each year, more than 2,500 people with bladder cancer seek care at Mayo Clinic.

Der har klart vært et økt fokus på BLC Cysview på amerikanske sykehus sider - spesielt det siste halve året.
Ser at endel blærekreft sider på nettet er gamle og sist oppdatert i f.eks. 2016 og 2017. Jeg er overbevist om at den positive utviklingen vil fortsette, spesielt nå etter at Cysview kan brukes i surveilancemarkedet fra og med midten av mai 2018.
Bravi, hvorfor har du aksjer i Photocure når alt du skriver er negativt vinklet?
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 20:15 10421

Legoland
Det er som du sier, det er mange paralleller. Selv heller jeg mest til.
- Hva har røntgenbilder betydd for samfunnet?
- Hva har CT betydd for samfunnet?
- Hva har MR betydd for samfunnet?
Og nå den siste nyvinning som skal erobre verden
-Hva vil BLC Cysview bety for samfunnet?

Det trengs noen gode markedsførere, men BLC Cysview er så enkelt å markedsføre. A walk in the park.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
10.06.2018 kl 20:43 10357

Bravi, det er fint med diskusjoner, men ren løgn bør en unngå. De fleste sykehusene reklamerer med blålys. Kan du vise til en klinikk som står på www.cysview.com som ikke reklamerer med at de har blålys?

Regner med du ikke kommer til å vise til noe selv om det skulle være enkelt hvis din påstand stemmer.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 21:00 10313

MM
Slik du ser det, er det noen grunn til at PHO ikke skal ta hele markedet? PS ikke kom med dette useriøse pumpel og pilt greiene dine.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 21:26 10248

Edisons analyse med kursmål 41 og Hegnars oppslag om at Edison spår kurshopp tror jeg ikke påvirker markedet en kalori. Dersom noen derimot hadde fulgt opp Alan Nieders vurdering om at BLC Cysview kan ta hele markedet så kunne aksjen ta fyr. Spiller ingen rolle. Den kommer snart uansett.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
bravi
10.06.2018 kl 21:48 10213

MM, å bli beskyldt for å spre løgner vil jeg ha meg frabedt. Les hva jeg skriver før du er så kjapp med konklusjonene.
Først kan du ta en titt på Mayo clinic, de reklamerer ikke for BLC med Cysview på sin hjemmesida enda de har det. Så kan du se på siden til Mount Sinai, de skriver at de har det rett ut. Ser du forskjellen. Hvor mange blærekreft pasienter tror du går inn på nettet via Cysview.com når de aldri har hørt om Cysview?
Min innfallsvinkel for å se litt på dette var som en hvilken som helst blærekreftpasient, ikke som Pho aksjonær med kjennskap til Cysview.com. Ikke kan jeg, enten du liker det eller ikke, se at det står BLC med Cysview og lyser mot med når jeg går inn bladder cancer. på nettsidene deres. Hva med britiske NHS? De skriver om både rigide og flex skop, men nevner ikke Cysview eller Hexvix så langt jeg kunne se.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
10.06.2018 kl 22:37 10130

Dette er en løgn Bravi: "Så er det påstanden om at mange sykehus reklamerer med at de har BLC. Det blir også feil, dette gjelder bare noen få sykehus, de øvrige skriver ikke noe om det på sine nettsider enda de har anskaffet skop."

Du kommer med en påstand om at bare noen få klinikker reklamerer med at de har blålys. For det første så har flere nå vist at Mayo clinic reklamerer med Cysview på sin side. De har også vært på nyhetene og vist Cysview.

Hadde du hatt en snev av etterettelighet i deg så ville du sjekket litt før du kom med løgnaktige påstander. Det blir for lettvint og uintelligent Bravi.
Nå gjorde jeg følgende øvelse. Jeg søkte etter klinikker i USA som har cysview (www.cysview.com). De fem første klinikkene som kom opp med url. sjekket jeg.

1: Stephenson Cancer Center

http://stephensoncancercenter.org/Patients/ClinicsServices/ProstateandUrologicCancers/BladderCancerServices.aspx

Det første de nevner under blærekreft er blue light cystoscopy

2: University of Iowa Hospitals and Clinics

https://uihc.org/bladder-cancer-program

Første skriver de litt fakta om blærekreft. Det første de vektlegger når de beskriver hva de kan tilby er blålys eller Cysview.

Services That Set Us Apart
Cysview or blue light cystoscopy. UI bladder experts also offer Cysview or blue light cystoscopy which helps them to better see bladder cancers in patients and improves their ability to remove all of the cancer so recurrence is less likely.

3: Vanderbilt

Nevner IKKE cysview

4: Mayo Clicic

https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/bladder-cancer/symptoms-causes/syc-20356104

Nevner det første med egen video under: GLowing cancer Surgery


5: MD Anderson

https://www.mdanderson.org/cancer-types/bladder-cancer/bladder-cancer-diagnosis.html

Reklamerer med blålys



4 av 5 reklamerer med blålys. Der er 69 klinikker som jeg ikke har sjekket, men du har sannsynligvis bare sjekket en og konkludert feil med den.

Bravi, jeg har mine ord i behold og jeg har til og med dokumentert at du er en løgner. Jeg kan trekke denne påstanden tilbake når du innrømmer at du tok feil.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
10.06.2018 kl 22:46 10107

Slutt å krangle. Vi blir alle rike, eller rikere. Det kan godt hende at markedet trenger mer tid for å innse det. Ser vi faresignaler så må det gjerne informeres om. Foreløpig så eksisterer de ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
10.06.2018 kl 23:01 10059

Noen er, i motsetning til deg, litt opptatt av etterettelighet og riktig informasjon. ?
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2018 kl 04:46 9913

Tror ikke det går til på det settet en del beskriver her, nær du søker på nett. Eg tror de begynner her.
https://www.urologyhealth.org/urologic-conditions/non-muscle-invasive-bladder-cancer/diagnosis
Seden ringer de sitt lokale Medicare kontor og får opplyst var de kan få blålys behandling.

Men som regel er det vel leger som sender de på de ulike behandlinger som finnes og pasienten liter på dem .
Og i England er det rett att de bruker mest hvitt lys, men efter TURBT bruker de chemterapi som gjør att
pasienten må vare i 3 dager på sykehus. Før att ta de lesjoner som de ikke ser med bare hvitt lys.

Den behandlingen gir nesten like godt resultat, men er 5 ganger så dyr og gir mer biverkninger.
Tror nok att nær de ser resultaten fra de nye Flexible scopen med Hexvix, så kommer nok de og gå
over til den behandlingen. Og det gjeller nok resten av Europa og som ikke har de Nye Flexiscopen.

Ingen leger kan blunde for fakta i lengden, de kommer ikke uten blålys om de skall gjøre jobben sin..
Og som Liang seier.
Beste produktet på markedet som vil spare Brukerene for store lidelser og redusere kostnadene , bør vel slå gjennom før eller siden?
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Computum
11.06.2018 kl 08:42 9751

Hurra!
Norne øker sitt kursmål med hele 2 kroner:

"We have increased our estimates for Photocure following 1Q, as costs were lower, while at the same time, we upped our long-term sales estimates seeing the USD 20-25m Cysview sales goal by 2020 as modest. Therefore, we reiterate our Buy recommendation at a higher TP of NOK 37/sh (35)."

Hva sier du, focuss?
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
11.06.2018 kl 09:27 9690

Det minst interessante er hva analytikerne mener. De kan presse opp kursen, men nå har styreformannen kjøpt og det er betydningsfullt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
focuss
11.06.2018 kl 09:51 9607

Computum
Jeg bare sier at Norne har helt rett. Den skal til 37 før den skal videre. Det mest interessante er at ikke Norne heller tror på guidingen, men er redde for å strekke seg langt forbi selskapets guiding.
Redigert 21.01.2021 kl 04:54 Du må logge inn for å svare