Q3?

Kagge
NANO 18.11.2019 kl 16:22 10710

Ja hva kan vi forvente i oss i morgen?

Holder vi oss på et saklig nivå, kan vi vel utelukke både skifteretten eller mangedoblinger.

Forutenom en stor cashburn som vanlig..

Hvilke studier bør vi få rekruttering på nå?
Hvilke kan man komme ut med noe resultater på?
Utsettelser?
Annet?
Redigert 20.01.2021 kl 17:54 Du må logge inn for å svare
Hugoil
19.11.2019 kl 16:06 1428

Korsar (Maloney på DNO-tråder hvor han skryter av vellykkede trader med 6sifret anttall aksjer i vanlige handler og hvor enkelt det er og dumme de andre er):
Du som forstår de generelle børsteknisk forhold og alt det derre der, hva er det som skjer i BergenBio? Ligger den i en nedagående trend "som du har sagt hele tiden", eller er det bare større aksjonærer som rømmer skuta? Som TA-guru så kan du kanskje gi noen kommentarer på siste 3ukers salgssignaHS med kursmål12?

Det er rart du bruker NANO som manesje som aksjeekspert - der hvor du ikke har pengene, mens der hvor du har pengene så rakner det:
--
BGBIO: Går til 72 i 2019
Korsar
BGBIO
01.01.2019 kl 21:41
18264
Mine nye estimater for BGBIO er basert på både
a) forventet medisinsk utvikling (selskapsspesifikke fundamentale forhold ifht framdrift og leveranseevne så langt), og
b) markedets typiske prising av et slik case i disse fasene, altså et nøytralt børsteknisk scenario.

Oppgang til 72 i 2019 for BGBIO er ikke tatt tilfeldig ut av hatten, det er det som framkommer ved beregning av:

a) en forventet teknisk innhenting etter nedgangen i andre halvår 2018 (som i hovedsak var markedsdrevet og herjet med hele farmasektoren), samt
b) et forventet (nøytralt vektet) fundamentalt nivå ifm. oppsettet for nye datapresentasjoner i 2019 (inkludert de faste konferansene selskapet pleier å delta i).

Premiss: Som de fleste forstår; analysen er basert på en langt mer positiv utvikling av børsene i første halvår 2019 enn det dystre andre halvår 2018.

Det er ikke klare tegn til veldig oppgang i BGBIO de første ukene i 2019, men ting vil deretter begynne å skje utover vinteren og våren (jfr. forventet kjøreplan for nye data og presentasjoner).

- Kursen antas iht. dette å være nesten doblet til ferien (ca. 50) ved at aksjen omtrent vil kopiere første kvartal 2018 (der aksjen gikk fra ca 20 til 50).
- Høsten 2019 vil kursen trolig bli mer volatil, før den etablerer seg i trendrommet 65-75 fram til jul 2019.

Jeg baserer mine estimater på helt ordinær framdrift og medisinsk uttelling.
Der er en åpenbar oppside over dette hvis selskapet klarer å overbevise markedet om at 2020-målene er i rute, men det får vi ta som en evt. ekstrabonus.
--

Ser du har postet et intetsigende innlegg over om NANO - helt i utakt med vanlig praksis på det stadiet NANO er, men likevel vrir itnetsignede til noe som du mener skal fortone seg saklig negativt:

Korsar
I dag kl 12:03
576
Som ventet lot man igjen være å informere om faktisk framdrift/rekruttering.
Det blir interessant hvor lenge markedet finner seg i dette?
Den dagen markedet får nok vil det merkes på kursen...
Redigert 19.11.2019 kl 16:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.11.2019 kl 16:30 1379

Ja, det finnes endel skribenter på diverse fora som en lett gjennomskuer, de har ofte en djevelsk agenda og det beste en kan gjøre er fullstendig å overse dem.
Har forøvrig ingen mening om Korsar da jeg aldri har lest et innlegg fra han, men mener på generell basis.
Hugoil
20.11.2019 kl 18:13 1109

Sjefshausseren Korsar mente over at BergenBio skulle til 72 i 2019. Nå er kursen snart 1/6 av hans kursmål.
Slik er det å ikke se seg selv fordi navlen står i veien. Under framstiller han seg motsatt av det han er på BGBIO-tråden, og som noe han ikke har vært på NANO-tråder fra før 3 ganger dagens kursnivå, ikke 5-6 ganger. Det kan være han prøver å bli kjent med seg selv.
--
Korsar på annen NANO-tråd i dag:
I dag kl 09:56
800
Ja, da går det som flere av oss saklig og nøkternt har indikert: Videre nedover.
Ingenting av alle de storveies togavgangene har dukket opp denne gangen heller.
Men men, det er ikke forbudt å håpe. Bare man ikke oppnevner seg selv til langt mer kyndig enn det dumme markedet
Da blir man lett litt pjuskete i pelsen etterhvert :-)

Nå: Sette seg ned og vurdere når NANO vil kunne komme tilbake kursmessig. Rapport vil selvsagt bli avgitt, men vil like selvsagt bli avvist av dem som hevder at å være med på over 80% fall er det som viser virkelig innsikt.
Jeg kan som sagt bare svare at akkurat nå får jeg 5-6 ganger mer aksjer for penga enn da jeg begynte å advare mot en langvarig falltrend underveis. Og ble idioterklært. Joa.
--