Trump er storkæll gett + annen viktig info

Slettet bruker
20.11.2019 kl 11:12 614

Han blir ikke dømt, dette fordi han aldri har brutt loven. De som tror noe annet er rablende sinnssyke.

Det finnes ingen bevis mot ham. De som tror noe annet er sinnssyke aper gett.

Alt Trump gjør er ekstremt korrekt og alle andre politikere er skikkelig hømo som ikke har sagt ting om pussy grabbing for åpen mikrofon.

Våpen er jævlig tøft og bra å ha i samfunnet. USA sine våpenlover ruler. De som er imot å ha masse våpen i samfunnet er ekstremt hømo.

Innvandring fra MENA-land er ekstremt farlig, stygt og hømo. Alle som synes slik innvandring er bra er hømo gett.

Illegal immigrants fra Mexico burde bankes opp og skytes med katapult tilbake igjen til favelaen gett.

DAB er helt jævlig og alle som er for nedleggelse av FM er tapere som også burde skytes milevis vekk med katapult slik at man slipper å ha dem rundt seg se.
Lydkvaliteten på DAB er forferdelig dårlig og alle som mener noe annet burde bli kirurgisk sterilisert slik at de itte formerer seg.

Resett er en mye bedre kilde til sanne nyheter enn for eksempel Dagbladet gett. De som skriver «Resett?! Seriøst?!» når folk linker til Resett er de mest stupide klovnene i landet og de burde tisses på.
Slettet bruker
20.11.2019 kl 11:25 607

Opp se
Hr.Suhr
20.11.2019 kl 12:39 587

Veldig god analyse, men er stygt redd for at du kan få svenskene og Sotah på nakken nå.
Husk at Løfven innerst inne bare er godt menneske som vil at alle mennesker på jord skal
ha det like godt som svenskene, som tross alt har utrolig god plass også.
Du kunne heller sagt at de som er i mot FN og verdensregjering er dumstuter, synes jeg.
Men ellers er jeg enig da.
BalkongSjampis
20.11.2019 kl 13:07 575

Enig gett.
Slettet bruker
20.11.2019 kl 15:13 550

Ser ut til at Bert-Adolf seiler opp som presidentkandidat, evt. kombinert utenriksminister og justisminister, i spann med dirken, Merlot & de, og meg sjæl som sjef for statskassen (som je i praksis er allerede med min enorme svarte formue).
Nå: Skyte hvite pinner etter nasjonslojale politikere.
Deretter: Skille ut Oslo og la rem forsørge seg sjæl - uten årntlie biler og uten vestnorsk innsikt og arbeidslyst
Slettet bruker
20.11.2019 kl 15:25 540

En kombinert kulinarisk kultur & sikkerhetsminister høres bra ut sjø.......og Bektefanten som vaktassistent i forgården.
kentove
20.11.2019 kl 15:50 530

vurderte å stemme på ham som diktator, men da han slengte dritt om dagbladet hvor jeg får all infoen min om sophie elise, erlend elias x on the beach og andre samfunnskritiske nyheter fra så tror jeg jaggu jeg finner en annen kandidat ;)
Slettet bruker
20.11.2019 kl 16:29 518

kentove er en sjælskriven kullturminister ja
kentove
20.11.2019 kl 16:39 507

siden jeg får den stillingen så stemmer jeg på deg alikevel. kan ikke sophie elise få en post også, kjenner jeg har lyst å ha regjeringsfest på bar vulkan med henne
kentove
20.11.2019 kl 16:42 502

må sette som krav at Richard Dean Anderson får utenriksministerposten også, selv om han er fra usa, med han som sjef kan vi lett angripe kina, usa og russland og du kan bli verdensdiktator
Slettet bruker
20.11.2019 kl 16:43 500

Je vil ælltid ha en plass tell a Sophie Elise, såfremt je får værra med på haraballet je au?
Hu treng jo å få trent oppatt kalvekrysset etter all denna opereringa se
kentove
20.11.2019 kl 17:38 484

det vil bli bygget statuer, monumenter og obelisker over regjeringen til Bert-Adolf i tusenvis av år fremover, så solgte ut alle aksjene og investerte i marmor-industrien
Slettet bruker
20.11.2019 kl 22:51 452

kentove begynner å kømme farlig nær presidentjobben nå.
Kæinn åsså bli en ledig jobb over jånder se.
Je: tar nå en rolig dupp i romerbadet med begge henda opptatt med pussygrabbing. Lærte det tricket av Trump under et nakkspell for noen år siden. Da varre ingen som trodde tullkuken ville bli president. kentove er en mer naturlig kændideit syns je da.
Hr.Suhr
21.11.2019 kl 00:21 437

Blir bare mer og mer 1i med Adolf.
Lurer på hva som følger i kjølvannet av denne Trump-prosessen jeg.
Makan til rått parti.
Har aldri hovert og tatt det som gitt at venstresiden var stupid,
men det er jo nettopp det de er jo. These people are really stupid.

De har jo absolutt ingen ting på Trump, bortsett fra oppdikta slarv.
Nå er riktignok Jordan en skarping av de sjeldne, og følgelig
ingen tilfeldighet at han er konservativ og republikaner, men lell.
Selv en middels republikaner ville avkledd dette oppspinnet.

La oss nå bare håpe at Trump som vanlig takler seieren med sinnsro og
at verden fortsetter fornyelsen med verdighet.
Takk.
Slettet bruker
21.11.2019 kl 00:32 429

Jeg var usikker på om jeg var helt 1i helt til jeg kom til det der med DAB. Da snudde det. Anstendige mennesker hater DAB som pesten. DAB er veganisme, kjønnssykdom, fascisme, gruppevoldtekt og folkemord.
Slettet bruker
21.11.2019 kl 00:35 426

du er ung i faget men kommer til å bli en god populist. Jeg håper på din aldringsprosess at den kan gjøre deg værre.
La dab bli en ny start for digg
Redigert 21.11.2019 kl 00:36 Du må logge inn for å svare
Hr.Suhr
21.11.2019 kl 15:36 365

Som vi vet hadde Trump klare meninger om at verdenspolitikken var på vidvanke.
Han kunne holdt kjeft om intensjonene sine før han ble valgt, men da ville han aldri blitt valgt.
Vi, pluss 'de' har erfart at han ikke er en tradisjonell politiker som selger sjela si på billigsalg,
men at han holder fast på programmet sitt om å avkle skyggemafian som systematisk har ført oss
silke-diktatorisk bak lyset og inn i slaveriet.
At dette er åpenbart bekreftes av den unisone ww motstand og ensidige fordømmelse av alt, både
personen og det han oppnår hjemme og ute.
'Alle' vet nå at forfølgelsen av Trump hele tiden har vært en organisert heksejakt, iverksatt
og understøttet av verdens fordelsfolk.
Problemet er at disse folkene kun lever for seg selv og har forlatt forståelsen av rettferd og folk.
Når Trump går seirende ut av denne farsen, skal vi vite at dette også er en seier for rettferd og håp.
(kommentert pga god tråd-tittel)
Takk
Slettet bruker
21.11.2019 kl 16:02 354

Vi skal alle dø - noen tell og med før andre - og ingen kan vite når mannen med ljåen kjæm etter DEG
Derfor er poenget å holde seg med god underholdning hele veien tell makken tæk vårs
Og da er saken klar:
- Det er mest moro med Trump
- Tør ikke engang å tenke på tristessen under en Hillary, som i tillegg ville bombet vilt for lengst
- Skjønner gøtt at Bill fant seg noen snækksi beiber istedet, sånn erre her hos meg au se

børst
21.11.2019 kl 23:02 321

Enig, gett.
Nå: Kveldsmat, bestående av tre skiver havrebrød med magerost og garnityr av rødløk, agurk og tomat. Og en Clausthaler Bayer.
Slettet bruker
22.11.2019 kl 00:51 305

"Det finnes ingen bevis mot ham. De som tror noe annet er sinnssyke aper gett."

Hva er det du mener det ikke er bevis for?
Slettet bruker
22.11.2019 kl 01:01 298

Ingen har glemt russiarus bevisene.
Nothingbevis men tusen sitat og namedroppings med "skikkelig alvor" konstant. Snakk om ukrainasalat med russiasmak.