Jacob Schram ny CEO i NAS đŸ„‚đŸŸ

Slettet bruker
NAS 20.11.2019 kl 11:31 6374

Yes! Jacob Schram utnevnt til ny administrerende direktĂžr i Norwegian
Norwegians styre har i dag utnevnt Jacob Schram til administrerende direktĂžr i Norwegian, fra og med 1. januar 2020. Geir Karlsen vil fortsette som finansdirektĂžr og viseadministrerende direktĂžr. ”Jeg er veldig glad for Ă„ kunngjĂžre at Jacob Schram er utnevnt til ny administrerende direktĂžr i Norwegian, etter en grundig sĂžkeprosess. Hans omfattende ledererfaring fra globale selskaper, velprĂžvde lederegenskaper, sterk kommersiell konsumentorientering og imponerende meritliste over verdiskaping vil vĂŠre til stor glede for Norwegian nĂ„r selskapet gĂ„r inn i en ny fase. Jeg ser frem til Ă„ samarbeide med Jacob Schram og resten av den norske ledergruppen. Sammen skal vi drive effektivitet og kontinuerlige forbedringer til fordel for vĂ„re kunder, aksjonĂŠrer og ansatte, sier Niels Smedegaard, styreleder i Norwegian. ”Jeg vil benytte anledningen til Ă„ takke vĂ„r finansdirektĂžr Geir Karlsen for hans bemerkelsesverdige innsats siden BjĂžrn Kjos trakk av i juli. I lĂžpet av de siste mĂ„nedene har selskapet iverksatt en rekke tiltak som har resultert i sterke Ăžkonomiske forbedringer. Resultatene i selskapets tredje kvartalsresultat var det hĂžyeste noensinne, og selskapet har ogsĂ„ iverksatt flere tiltak for Ă„ Ăžke likviditeten og redusere kapitalforpliktelsene. Jeg er naturlig nok veldig fornĂžyd med Geirs beslutning om Ă„ fokusere helt pĂ„ hans rolle som finansdirektĂžr. Geir vil ogsĂ„ fortsette som viseadministrerende direktĂžr. Med Jacob Schram og Geir Karlsen i toppledelsen har vi nĂ„ et fremragende team pĂ„ plass for Ă„ ta selskapet videre, sier Smedegaard. Jacob Schram (57) har 30 Ă„rs erfaring fra store internasjonale selskaper. Han har tidligere hatt administrerende roller i Circle K, Statoil Fuel & Detaljhandel (SFR), McDonalds og McKinsey. Som administrerende direktĂžr ledet han prosessen med offentlig bĂžrsnotering av SFR pĂ„ Norges BĂžrs i 2010. Da Couche-Tard kjĂžpte SFR i 2012, hadde han stillingen som konsernsjef for Europa til han trakk seg i 2018. Schram innledet og ledet det globale rebranding til Circle K i mer enn 10 000 butikker over hele Couche-Tards internasjonale nettverk og bensinstasjoner. Schram er ogsĂ„ forfatteren av boken “The Essence of business”. I lĂžpet av det siste Ă„ret har han jobbet med private investeringer, oppstart og presentasjoner relatert til sin bok og emnet "Future mobility 2030", i tillegg til Ă„ ha hatt stillingen som seniorrĂ„dgiver i McKinsey. Schram har en mastergrad i Ăžkonomi fra Copenhagen Business School. Han er norsk statsborger. Norwegian har laget luftfartshistorie, og jeg er beĂŠret over Ă„ ta pĂ„ meg rollen som administrerende direktĂžr. Flybransjen er preget av sterk konkurranse og uforutsette hendelser, men det er ogsĂ„ en nĂŠring som er viktig for mennesker overalt. Jeg ser frem til Ă„ bruke min erfaring til Ă„ bygge videre pĂ„ det sterke grunnlaget lagt av BjĂžrn Kjos, Geir Karlsen og resten av det talentfulle og dedikerte norske teamet. NĂ„ vil hovedfokuset mitt vĂŠre Ă„ bringe selskapet tilbake til lĂžnnsomhet og styrke selskapets posisjon som en sterk internasjonal aktĂžr innen luftfartsbransjen, "sa nyutnevnt administrerende direktĂžr i Norwegian, Jacob Schram. Norwegian vil holde en pressekonferanse med Niels Smedegaard og Jacob Schram kl 14:00 onsdag 20. november. Pressekonferansen vil finne sted pĂ„ nordmenns hovedkontor, OksenĂžyveien 3, Fornebu. Flybransjen er preget av sterk konkurranse og uforutsette hendelser, men det er ogsĂ„ en nĂŠring som er viktig for mennesker overalt. Jeg ser frem til Ă„ bruke min erfaring til Ă„ bygge videre pĂ„ det sterke grunnlaget lagt av BjĂžrn Kjos, Geir Karlsen og resten av det talentfulle og dedikerte norske teamet. NĂ„ vil hovedfokuset mitt vĂŠre Ă„ bringe selskapet tilbake til lĂžnnsomhet og styrke selskapets posisjon som en sterk internasjonal aktĂžr innen luftfartsbransjen, "sa nyutnevnt administrerende direktĂžr i Norwegian, Jacob Schram. Norwegian vil holde en pressekonferanse med Niels Smedegaard og Jacob Schram kl 14:00 onsdag 20. november. Pressekonferansen vil finne sted pĂ„ nordmenns hovedkontor, OksenĂžyveien 3, Fornebu. Flybransjen er preget av sterk konkurranse og uforutsette hendelser, men det er ogsĂ„ en nĂŠring som er viktig for mennesker overalt. Jeg ser frem til Ă„ bruke min erfaring til Ă„ bygge videre pĂ„ det sterke grunnlaget lagt av BjĂžrn Kjos, Geir Karlsen og resten av det talentfulle og dedikerte norske teamet. NĂ„ vil hovedfokuset mitt vĂŠre Ă„ bringe selskapet tilbake til lĂžnnsomhet og styrke selskapets posisjon som en sterk internasjonal aktĂžr innen luftfartsbransjen, "sa nyutnevnt administrerende direktĂžr i Norwegian, Jacob Schram. Norwegian vil holde en pressekonferanse med Niels Smedegaard og Jacob Schram kl 14:00 onsdag 20. november. Pressekonferansen vil finne sted pĂ„ nordmenns hovedkontor, OksenĂžyveien 3, Fornebu. men det er ogsĂ„ en nĂŠring som er viktig for mennesker overalt. Jeg ser frem til Ă„ bruke min erfaring til Ă„ bygge videre pĂ„ det sterke grunnlaget lagt av BjĂžrn Kjos, Geir Karlsen og resten av det talentfulle og dedikerte norske teamet. NĂ„ vil hovedfokuset mitt vĂŠre Ă„ bringe selskapet tilbake til lĂžnnsomhet og styrke selskapets posisjon som en sterk internasjonal aktĂžr innen luftfartsbransjen, "sa nyutnevnt administrerende direktĂžr i Norwegian, Jacob Schram. Norwegian vil holde en pressekonferanse med Niels Smedegaard og Jacob Schram kl 14:00 onsdag 20. november. Pressekonferansen vil finne sted pĂ„ nordmenns hovedkontor, OksenĂžyveien 3, Fornebu. men det er ogsĂ„ en nĂŠring som er viktig for mennesker overalt. Jeg ser frem til Ă„ bruke min erfaring til Ă„ bygge videre pĂ„ det sterke grunnlaget lagt av BjĂžrn Kjos, Geir Karlsen og resten av det talentfulle og dedikerte norske teamet. NĂ„ vil hovedfokuset mitt vĂŠre Ă„ bringe selskapet tilbake til lĂžnnsomhet og styrke selskapets posisjon som en sterk internasjonal aktĂžr innen luftfartsbransjen, "sa nyutnevnt administrerende direktĂžr i Norwegian, Jacob Schram. Norwegian vil holde en pressekonferanse med Niels Smedegaard og Jacob Schram kl 14:00 onsdag 20. november. Pressekonferansen vil finne sted pĂ„ nordmenns hovedkontor, OksenĂžyveien 3, Fornebu. Geir Karlsen og resten av det talentfulle og dedikerte norske teamet. NĂ„ vil hovedfokuset mitt vĂŠre Ă„ bringe selskapet tilbake til lĂžnnsomhet og styrke selskapets posisjon som en sterk internasjonal aktĂžr innen luftfartsbransjen, "sa nyutnevnt administrerende direktĂžr i Norwegian, Jacob Schram. Norwegian vil holde en pressekonferanse med Niels Smedegaard og Jacob Schram kl 14:00 onsdag 20. november. Pressekonferansen vil finne sted pĂ„ nordmenns hovedkontor, OksenĂžyveien 3, Fornebu. Geir Karlsen og resten av det talentfulle og dedikerte norske teamet. NĂ„ vil hovedfokuset mitt vĂŠre Ă„ bringe selskapet tilbake til lĂžnnsomhet og styrke selskapets posisjon som en sterk internasjonal aktĂžr innen luftfartsbransjen, "sa nyutnevnt administrerende direktĂžr i Norwegian, Jacob Schram. Norwegian vil holde en pressekonferanse med Niels Smedegaard og Jacob Schram kl 14:00 onsdag 20. november. Pressekonferansen vil finne sted pĂ„ nordmenns hovedkontor, OksenĂžyveien 3, Fornebu.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
    «
  • 1
  • 2
  • »
notatblokk
20.11.2019 kl 12:17 5223

litt luft takk:)
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
ToffeeMan
20.11.2019 kl 12:50 5107

Jeg hÄpet pÄ Karlsen, men disse to sammen kan vÊre god match! Regner med at Schram melder gode nyheter veldig snart og at kursen gÄr 100% i lÞpet av 2020.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 12:55 5515

Hm jaja det var jo ei burger selger nas virkligt trengte
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
TomW
20.11.2019 kl 12:59 5480

Med den "livets harde skole" utdanningen din sÄ skal du vÊre glad om du fÄr lov til Ä selge burgere noen gang Marve.
Men regner med at arbeid er ikke noe du driver med da det er bedre med trygd
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ulrik1
20.11.2019 kl 13:01 5462

Kanskje vi fÄr Big Mac som flymat nÄ da :)
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 13:12 5423

Ja dette har du tydeligvis greie pÄ. Fortsett Ä bruk tiden din til Ä tape penger pÄ nas du, Ä ikke bry deg om hva andre gjÞr
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Drillo_2
20.11.2019 kl 13:47 5312

Endelig et svar fra den mest kompetente NAS analytikeren igjen. Mulig du skulle satse pÄ Ä spise burgere uten Ä grise for mye, fÞr du uttaler deg om ting du ikke har greie pÄ.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 13:59 5256

Er jo helt tydligt hvem som er kompetent Ă„ ikke her inne da, er i vertfall ingen av dere hausere. Fortsett Ă„ tap penger dere, det er det dere kan
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
BMjelde
20.11.2019 kl 14:02 5229

Hr Schram kan ikke en dritt om luftfart. Det blir spennende, det finnes ingen successhistorier der ut om flyselskap som har ansatt bransjenoviser.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 14:06 5188

Du er ihvertfall ikke
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
TomW
20.11.2019 kl 14:52 5053

Like mye grei pÄ det som du har om Jacob Schram. Men ut fra hvordan du kommuniserer sÄ tror jeg livets harde skole er ditt fagfelt
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 15:28 4877

PÄ tide Ä komme seg ut av NAS nÄr dem nÄ setter en stasjonsarbeider inn for Ä lede NAS..
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
pheks
20.11.2019 kl 15:46 4810

Tror desverre du kan ha rett i det. Positivt at de har hentet en fra retail dersom de mener at ledelsen i NAS mangler den kompetansen, negativt at de har det behovet. Jeg har ikke umiddelbart tillit til Schram, men har ikke lyst til Ă„ selge NAS aksjene allerede. Det tar uansett en god stund fĂžr han kan sette pĂžlsefingrene sine i noe viktig.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 15:53 4775

han er en dyr stasjonsmedarbeider :-)

skuffende at de setter en uten flyerfaring som flykaptein dessuten deler de ut masse gratisopsjoner til nye CEO og Karlsen

ny emisjon kommer igjen neste Är akkurat som jeg spÄdde emisjon i julegave LOL
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
TomW
20.11.2019 kl 16:08 4728

Hvor mye tror du en utdannelse som flyver har Ä si nÄr man skal lede et flyselskap med 10 000 ansatte?
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 16:17 4699

hehe seff mente jeg at fyren har null kjennskap til flybransjen :P

hadde vĂŠrt bedre om de hadde valgt karlsen

dere nasere forsetter Ä forsvare ledelsen nÄr de gang pÄ gang avviser emisjon LOL

sist var vel kjos ute og sa at det ikke ville bli emisjon de neste 12-18 mnd i april hva skjedde?!

Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
gbkvinlog
20.11.2019 kl 16:34 4631

Akkurat som sjefen i Amazon og Alibaba selger nips, bĂžker, osv tenker du?
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
TomW
20.11.2019 kl 16:35 4620

"hadde vĂŠrt bedre om de hadde valgt karlsen"

Hvordan kan du vite noe om dette? Karlsen har heller ikke en lang fartstid fra bransjen likevel har han gjort en god jobb. Regner med dere sa det samme nÄ Karlsen ble ansatt. " Han har jo ingen erfaring fra bransjen!"

Desverre sÄ er det nÄ slik at ledelsen kun kan "guide" basert pÄ de forutsettnigene de sitter pÄ den dagen guidingen blir gitt. Derav uttalelsen " Ut fra hva vi ser i dag" . Tror de fleste med litt mellom Þra ser at Nas er sÄrbare for uforutsette hendelser
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Artige
20.11.2019 kl 16:36 4614

NAS er blitt gode pÄ Ä komme med dÄrlige nyheter nÄr aksjen er i god driv.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
gbkvinlog
20.11.2019 kl 16:39 4597

I omstilling mĂ„ du vente begge deler. Åpenbart. Men, mye mer bra enn dĂ„rlig.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Bearwizard
20.11.2019 kl 17:11 4513

Ærlig talt; for et suppeforum. Her har styret ved SmedegĂ„rd etter lang tid og en grundige prosess funnet den de anser som den beste kandidaten til Ă„ lede NAS videre (sammen med nevnte SmedegĂ„rd og GK). Mannen har en formidabel CV. Og sĂ„ ser jeg i kommentarfeltet at forstĂ„segpĂ„ere som Marve (som etter norsk kunnskapene Ă„ dĂžmme ikke har gjennomfĂžrt folkeskolen engang), og BackCliff som igjen har krĂžpet fram fra steinen han har gjemt seg under mener at dette er feil mann...Jeg tror at vi som aksjonĂŠrer heller bĂžr hĂžre pĂ„ store aksjonĂŠrer som Kjos og Stenshagen som er godt fornĂžyd med ansettelsen. Hva de nevnte herrer Marve og BackCliff mĂ„tte mene om dette er for meg totalt likegyldig
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
gbkvinlog
20.11.2019 kl 17:14 4499

Enig!
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 17:19 4474

Styreleder Niels Smedegaard og finansdirektÞr Geir Karlsen har ryddet og er meget gode pÄ det.
NÄ har selskapet fÄtt en leder ved Jacob Schram som fort kan fÄ god medvind. Tipper at det i god NAS stil vil komme noen helt ok meldinger de kommende dager/uker.
Vi sier gratulerer.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
seismicrec
20.11.2019 kl 17:31 4439

Beardwizard.
Enig med deg, verdens fremste hodejegere er en smule mer kvalifisert enn postere pÄ denne trÄden.
Mange her kunne med fordel tatt et kurs i norsk rettskrivning .
ForĂžvrig er den nye ledelsen i nas et kjempeteam.
Karlsen Ăžnsket ikke stillingen!
Schram har solgt bensin, pÞlser og hamburger til smÄkunder, det er faktisk hva Norwegian dreier seg om.
Hver passasjer bruker 196,- i gin tonics og taxfree.
Det er nÊrmere 8 milliarder eller halve den Ärlige svenskehandel ...et formidabelt belÞp....Þk dette med 12,5% og nas har nok en milliard rett pÄ bunnlinjen.
Øl,gintonics , peanÞtter og bagetter altsÄ...
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Hartepool
20.11.2019 kl 17:43 4405

Schram fÄr de beste skussmÄl.
Karlsen har den totale oversikt.
Smedegaard har dokumentere resultater i stor virksomheter.
B&B var venner og grĂŒndere , som bygget Europas beste lavprisselskap.
NĂ„ er de erstattet med et dreamteam som skal ta nas til lĂžnnsomhet.
Mye opsjoner med strike 43 er en bra stimulans.
Alt,absolutt alt som er gjort etter Smedegaard og Karlsen tok over har gitt Ăžkte aksjonĂŠrverdier .
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 17:44 4397

Det har jo vist seg i lang tid at dere aksjonÊrer i nas over hode ikke har snÞrin i hva dere baler med. Tviler faktisk sterk pÄ om noen av dere i det hele tatt har gjennomfÞrt barne skolen. Er jo veldig enkelt Ä se hva marked syntes om den nye sjefen, neste blir vel ny finans direktÞr fra pizza bakeren. Kos dere med taps prosjektet ditt sjefs smurfen
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Strategi
20.11.2019 kl 18:01 4345

Meget gode nyheter; Jacob Schram, Karlsen , Smedegaard og BjĂžrn Kjos er det perfekte teamet til Ă„ lede Norwegian videre.
Det skjer utvikling pÄ alle kanter i Norwegian og det trengs et godt sterkt team med solid international erfaring til Ä lede Norwegian stÞdig videre.

Dette vil bli meeeget bra og jeg tror det kommer meldinger pÄ lÞpende bÄnd fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 18:04 4337

Frodon raser i sitt nye skinn.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Drillo_2
20.11.2019 kl 18:14 4301

Du mÄ lÊre deg sammensatte ord fÞr du begynner Ä kritisere folk for ikke Ä ha gjennomfÞrt barneskolen, noe jeg forÞvrig antar er det eneste du har. HÄper du er en av de som har mulighet til erstatning i den pÄgÄende NAV skandalen. PÄ tide Ä lese litt Donald igjen tenker jeg, mest bilder der....
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Bearwizard
20.11.2019 kl 18:15 4295

Vel, Marve er nok ikke Frodon. Man kan mene mye om Frodon, men han kunne iallefall skrive og innimellom var det glimt av innsikt i det han skrev. Det stÄr i sterk kontrast til Marve som ikke kan skrive, og jeg har fortsatt til gode Ä lese et innlegg fra han som viser et snev av innsikt i selskapet. Det er jo synd Ä si det, men nÄr jeg leser Marve sÄ er det nesten (men bare nesten) slik at jeg savner Frodon.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Kantarell
20.11.2019 kl 18:25 4265

Hvem vet, hvem er hvem?
Uansett kursen er fortsatt under 40 kroner..Kommende tirsdag er fristen for rep. emi. stemmer det?
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
TomW
20.11.2019 kl 18:28 4248

Hvorfor mener du at Jacob Schram er underkvalifisert?

Jeg forstÄr bekymringen din hvis ditt stÄsted er at mannen har jobbet ved grillen ved MC. Men jeg kan berolige deg med at det er ikke den stillingen han kommer fra.


Om ansettelsesprosessen sier styrelederen at selskapet til slutt hadde en liste pÄ 10-20 stykker. Etter en innledende prosess ble det gjort intervjuer med rundt 10 personer, og deretter hadde tre personer fra styret intervjuer med tre personer hvor de ble testet pÄ forskjellig vis.

-Jacob har dokumentert lederskapserfaring. Han har bevist Ă„ kunne skape verdier for aksjonĂŠrer, samtidig som han er veldig kundefokusert, sier Smedgaard til TDN Direkt.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
20.11.2019 kl 18:49 4200

Raser hele driten snart.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Drillo_2
20.11.2019 kl 18:57 4170

Det var den analysen, ingen linker Ă„ vise til i dag?
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
ToffeeMan
20.11.2019 kl 19:36 4067

Schram direkte pÄ NRK Nyheter nÄ. Han gir et godt og solid inntrykk! Krystallkulen forteller at den karen selger NAS til 150 kr aksjen!
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
EliotS
20.11.2019 kl 20:48 3933

Den nye CEO har i hvert fald reflekteret litt over hvad han har lĂŠrt igennem Ă„rene:

Bog av Jacob Schram - "Essensen av business - Mine metoder"

ERFARINGSBASERT LEDELSE

«Med nÊrmere 30 Ärs erfaring fra noen av verdens stÞrste selskaper; McKinsey & Company, McDonaldŽs Statoil Fuel & Retail, Alimentation Couche-Tard og Circle K, vet jeg at kjernen i all forretningsdrift er Ä skape resultater! Sunne bedrifter skaper resultater over tid.

Men hvordan?

Det finnes ingen fasit pÄ ledelse, slik jeg ser det. Ledelse er noe som er sterkt knyttet til personen som leder. Ledelse handler bÄde om fag og personlighet. I tillegg tror jeg de fleste ledere kan vÊre tjent med Ä jobbe innenfor et rammeverk.»

Schrams rammeverk bestÄr av fÞlgende fem elementer:

Å skape resultater. Det er kjernen i all forretningsvirksomhet.
Strategi, som handler om Ă„ stake ut en retning.
GjennomfÞring, som handler om Ä fÄ de riktige tingene til Ä skje.
Medarbeidere, som betyr at man mÄ skape entusiasme og sÞrge for den enkeltes utvikling.
Lederskap, som innebĂŠrer Ă„ forenkle og kommunisere helt fra styrerom til personen som jobber med kunden.
Essensen av business er en samling av Schrams erfaringer, historier, presentasjoner, modeller, foredrag og praktiske verktĂžy. Det er blitt en gedigen inspirasjonsbok!

DETTE ER BOKEN FOR ledere, mellomledere og studenter!

Lansering: 11. mai 2017

Sagt om boken/pÄ omslaget:

«Boken er meget interessant − litt som et smĂžrgĂ„rdsbord − noe for alle. Jeg anbefaler ledere pĂ„ alle nivĂ„er som stĂ„r foran en endringsreise, Ă„ lese boken som en inspirasjonskilde.»
TORE HYRHOLT, Director McKinsey & Company

«En drivende, praktisk og personlig bok om ledelse. Jeg er sikker pÄ at Essensen av business vil inspirere bÄde erfarne og mindre erfarne ledere.»
HELGE LUND, rÄdgiver Clayton, Dubilier & Rice (CD&R)

«Boken er personlig og til tider som en roman jeg ikke kunne legge fra meg. Dette burde vÊre obligatorisk lesning for ledere og potensielle ledere.»
VIBEKE HAMMER MADSEN, Adm. dir. Virke Hovedorganisasjonen

«I Essensen av business gir Jacob Schram oss en imponerende oppsummering av sine erfaringer som leder og dokumenterer hvorfor ŽRetail means DetailŽ. Bokas mange konkrete eksempler gjÞr at hans historie og ledelsesfilosofi blir bÄde nyttig, stimulerende og lett tilgjengelig lesning, ogsÄ for dem som ikke har sitt virke i detaljistbransjen.»
BIRGER MAGNUS, Chair of Boards

«Denne boken er rettet spesielt mot grĂŒndere og bedriftsledere. Den er godt skrevet og gir grunnleggende prinsipper om god ledelse. Boken er en god referanseguide og kan brukes av masterstudenter over hele verden.»
ALAIN BOUCHARD, styreformann og grunnlegger av Alimentation Couche-Tard, Canada
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Hartepool
20.11.2019 kl 23:24 3704

Neste tirsdag er gf , da vil emisjonene vedtas.
Det er ingen siste frist for rep.
Rep krever prospekt, slik at de som er berettiget til Ă„ delta vil ha god tid.
Forrige gang tok det ca fire mÄneder fra gf til man fikk aksjene...som hadde lagt pÄ seg ca 60% ..
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
    «
  • 1
  • 2
  • »