Ny CO2 avgift truer 65 arbeidsplasser i Yara på Herøya !!

Torine
21.11.2019 kl 22:34 361

Ref. E24 idag. Selv om Norges andel av de totale klimautslippene kun utgjør i overkant en promille, er det norske politiske miljøet fullstendig «dupert» av økonomisk totalt uansvarlige miljøaktivister. Snart er vi alle offentlig ansatte eller trygda. Da er dagens velferdssamfunn kjapt avviklet.

Slettet bruker
21.11.2019 kl 22:40 356

Sikkert mye bedre for verdens klima at Yara produserer ammoniakken i utlandet en eller annen plass.
Winston Smith
21.11.2019 kl 22:47 347

Som jeg sier, kommunisme er veldig farlig.
ladaen7,30
21.11.2019 kl 23:03 335

Regjeringen skal da selge klimakvoter for 7 milliarder så hvorfor ikke slenge noen over til Yara da, trodde det var det disse gratiskvotene regjeringen fikk skulle brukes til.
Slettet bruker
21.11.2019 kl 23:27 327

Har kommunistene makten i Norge? Hva skal man forresten med kommunister når de blåblå helt på egen hånd finner opp den ene avgiften etter den andre, på løpende bånd?
Redigert 21.11.2019 kl 23:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.11.2019 kl 06:52 304

I Norge kommer sosialistene i alle regnbuens farger, inkludert blå og mørkeblå.

Her om dagen gikk Høyre og FrP til angrep på SP som ønsket å slanke offentlig sektor med 1,3 milliarder, altså et musepiss i havet når det gjelder verdens største offentlige sektor med årlige utgifter på 1380 milliarder. Det var HELT urealistisk å gjennomføre mente de, og rett og slett et tulleforslag av Vedum.

Det spiller altså ingen rolle hva du stemmer på i Norge, du får mer sosialisme uansett. Det finnes kanskje ett høyreparti i Norge, kanskje, det heter Liberalistene og får vel maks 1% av stemmene.

Denne såkalte Høyreregjeringen har vel vært den mest næringsfiendtlige regjering noensinne, de har innført så mye byråkrati og avgifter, og stukket så mange kjepper i hjula for norske arbeidere og eiere at det er helt vanvittig, økt skattene har de også, samtidig som det dekkes over og alle løper rundt som trente papegøyer og skriker om at de har tatt fra de fattige og gitt til rikeste med skattelettene sine. De har knust den siste lille rest jeg hadde av tro på demokratiet, og bevist at det norske demokratiet kun er et teater som spilles for å lure befolkningen.

Den jeg er aller mest skuffet over er Siv Jensen som i et intervju oppga Ayn Rand som sin favorittforfatter. Er det mulig liksom? Rand kommer vel til å spinne rundt i graven hvis hun får vite dette. Hvis Siv fremdeles hevder det samme så vil jeg hevde at hun ikke bare pisser på graven til Rand, men også at hun tørker seg i ræva med liberalismen.
Winston Smith
22.11.2019 kl 06:54 302

Kommunismen sniker seg inn dirken, Høyre er også infiltrert, for ikke å snakke om Venstre, selv FrP sliter, er dypt skuffet over Siv Jensen, men der finnes fortsatt endel liberalister i FrP, men Siv må bort.
Redigert 22.11.2019 kl 06:57 Du må logge inn for å svare