Rec Silicon ser vi den i 10-15 Nok næste år eller højere

Slettet bruker
REC 23.11.2019 kl 11:11 2166

Alle ved at værdien af REC Silicon er langt højere en den kurs vi ser i dag ... Blackrock har godt fat i aktien og support gruppen har efterhånden fået trykket den urealistisk langt ned ... Support gruppen prøver at få fat i flere aktier efterhånden som kursen falder, så blackrock har en mulighed for at dække ind, uden at aktie kursen stiger til mere en de har lånt aktierne til ... Og ja jeg ved godt at skurkene er dem der låner aktier ud til short...men er der en anden dagsordenen? Spekulerer nogle måske på, at købe Rec Silicon til en urealistisk lav pris?
Et er sikkert så længe Shorterne er inde i aktien, så gør support gruppen alt for at manipulere aktien ned... De ved godt at en stigende trend vil skabe købs interesse, med stigende kurs til følge...jeg ved godt at mange i dette forum sider med store tab og måske har mistet troen på fremtiden i denne aktie... Men at begynde og skrive negativ og nævne kurs på 1 - 1.5 nok, kan kun bunde i at man har en anden dagsorden... Jeg er langsigtet og har ikke invisteret mere end at jeg kan vente på at kursen normalisere sig igen ... USA og Kina skal nok blive enige ... Måske allerede inden jul
Redigert 20.01.2021 kl 12:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.11.2019 kl 16:16 2035

Skal kjøpe meg inn i REC når jeg får Julelønna.

Tror denne kan bli en eventyrlig utvikling 15 NOK skulle passe bra,


den dagen Promp pg Zi blir enige, og det blir de rett før eller rett etter jul.


Ha en fortsatt fin kveld godt folk Bybonden
Slettet bruker
02.12.2019 kl 05:00 1730

Så er det snart sidste chance at samle op til en billig kurs... Og være med i opturen
thorium90
02.12.2019 kl 09:02 1539

Ja, jeg er overbevist om at der kommer en god julegave fra Xi og Trump. Nok også derfor at man kan mærke et nedadgående pres i aktien- da der er nogle der har meget travlt!!
REC er ekstremt lavt priset i forhold til de underliggende værdier og med Butte som indtægtskilde og lavere og lavere omkostninger ved Moses Lake ( lønninger) vil driften ende i plus. Så endnu en grund til at ha' meget travlt, hvis man er short eller vil lave en "hostile takeover".
Måske indvirkende på at REC pilles af OSE hovedbørs, hvor der vil være mindre eksponering!
Men husk - man kan altid stemme nej til salg og tiden er på vores side (long).
Slettet bruker
04.12.2019 kl 20:31 1254

Handels aftale rykker nærmere
Tror at den underskrives inden jul
Redigert 04.12.2019 kl 21:19 Du må logge inn for å svare