Skam-Imam: Norge har noe å lære av muslimske land

Lurulf
23.11.2019 kl 13:59 516

"Meskini studerer midtøstenstudier med arabisk ved Universitetet i Oslo, og som en del av studiet tilbrakte hun fire måneder i Jordan".

Meskini misliker åpenbart nikabforbudet i norske skoler.

"– Det er fascinerende hvordan man lager en stor sak ut av ingenting. For eksempel nikab-debatten. Nå har nikab blitt forbudt på skolen. Jeg kan på telle på én hånd hvor mange ganger jeg har sett noen bruke nikab i Norge, sier skuespillerinnen.
Norge har noe å lære av Jordan, mener hun.
– I Jordan er det helt vanlig å gå både med og uten hijab. Der er det ingen debatt om det er greit eller ikke. Ting er tilpasset alle. I Jordan finner man fine moskeer, men også fine kirker. Og klesbutikker som er tilpasset alle, og koselige bønnerom i kjøpesenteret for de som vil be. Det er små detaljer, men de betyr mye, sier Meskini".

"– Jeg skal ikke lyve. Det var veldig deilig å være i Jordan. Så det var litt tøft å komme tilbake til Norge og venne seg til å være en minoritet igjen".

========================================================================================

Skam-Imam er ekstremt politisk korrekt i det nye multikulturelle Norge. Media hyller henne ukritisk, uten knapt å høre på hva hun sier.

https://p3.no/da-skam-iman-dro-pa-utveksling-til-midtosten-kjente-hun-pa-en-helt-ny-folelse/
Redigert 23.11.2019 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.11.2019 kl 15:35 492

Den viktigste lærdom er at vi ikke vil ha det slik de har det i islamstyrte land. Ikke minst av respekt for vår og våre forfedres innsats og dugnad for å unngå det. Vårt samfunn er ikke fullkomment, det kryr av mangler og urettferdigheter, men det finnes ikke bedre, globalt sett. Og det har vært under utvikling i mer enn 200 år, egentlig siden Gulatingsloven på 800-tallet, og fremdeles under puss og polering. Vi har vært stolt av det, og glad i det. Takket innblanding av uintegrerbart materiale, med fremmede skikker, tradisjoner og gudsunderkastelse er det iferd med å brytes ned og oppdeles til parallellsamfunn og gjensidig mistro. Farvel, "Kjempers" fødeland. Velkommen, duknakkede ryggslikkere!
Slettet bruker
23.11.2019 kl 15:41 488

mon tro hva kong olav hadde sagt og ment om dagens norge?
Betonghue
23.11.2019 kl 16:03 478

Han er Død og begravet! Kong Olav ville ment akkurat det samme som meg og 4 mill. etniske nordmenn! Invasjonen av Islam skulle vært møtt med våpenmakt ! Grensekontroll !
Nå - idag - muslimfaenskapet dirigerer politiske gummirygger og et Politi som ikke tør å si hva de mener!
Nå er det for sent - "politikere" som denne muslim-faen Raja, får mere skjermtid enn Tjukke.Bertha !
Søppel, som "Pølsa" og vedheng, har gode tider ....
Men - intet er avgjort !
Betonghue
23.11.2019 kl 16:09 473

DET finnes altså flere av oss !
FORBY det helvete kalt Islam, og send det uproduktive avfallet tilbake til tidlig middelalder; Hele Midt-Østen og HELE Afrika !!
Lurulf
23.11.2019 kl 16:44 462

Norge har intet å lære av muslimske land.

Amen.
Slettet bruker
23.11.2019 kl 18:40 443

Jo Lurulf.
Om abort og homofili.
Slettet bruker
23.11.2019 kl 20:46 424

Vi må lære oss hvordan vi skal opptre for å unngå at våre etterkommere skal bli islams ofre. Vi vet hvordan det kristne Romerriket, det zoroastriske perserriket, det hinduistiske India, det buddhistiske Burma (Myanmar) og deler av Kina (Xinyang), samt lokale stammer i Afrika ble angrepet med væpnet krigsmakt og terrorisert til overgivelse. I dag benyttes annen strategi, oljens makt som energileverandør. Ved å stenge sine oljekraner kunne araberne i 1973 (oljekrisen!) forhandle seg frem til fri migrasjon av sine enorme fødselsoverskudd, og derved, som han sa, statsministeren i Algerie, utvide islams territorium med hjelp av "våre kvinners livmor". Og resultatet ser vi i dag, det tidligere velfungerende Sverige er over stupet. Tyskland og Frankrike går samme vei. Uten å manne oss opp er også vi i farta. Og det er ikke tilstrekkelig at bare du og jeg innser hvilken kurs vi er på, hele folket må ut av slumringstimen.
Slettet bruker
23.11.2019 kl 21:12 413

Okulus, du har sikkert mye rett men ikke gjør det vanskeligere enn det er. Vi får det akkurat som vi vil og fortjener selvom du og jeg kanskje ikke har stemt på hverken denne eller forrige regjeringer.
Nordmenn vil ikke ha barn og er naive av natur.
Når innvandrere får bordet dekket er det bare dumt å ikke takke ja slik de gjør mens vi sitter på sidelinjen og sutrer, om det er med rette eller ikke.
Slettet bruker
23.11.2019 kl 23:18 385

Det må vel være at skam ikke finns i muslimske land. Bare ære som man dreper for.