570,69% avkastning på 5 år 🤑

Slettet bruker
NEL 23.11.2019 kl 18:40 4058

Vi aksjonærer har hatt en vannvittig hyggelig start på våre investeringer. Plasthammeren, dekksgutten og svensken er så miskunnelig at trekløverervet sliter med nattesøvnen. Vokubalaret svikter også. Dommedagsprofetene har som forventet en dommedag hver uke, de har tråkket rett og slett i baret. Det er kun vinnere som investerer og de som tør som tjener penger. Pratmakere blir hverken rikere eller klokere. De bruker dessverre mye av sin tid på tåkeprat uten innhold.
Vi aksjonærer sitter igjen som smilende vinnere. Mine tall fra Vps kontoen år 2015,2016,2017,2018,og 2019 viser en ellevill avkastning på 570,69% og realiserte 7 siffrede tall ved å investere i Nel. En grønn gullkalv som nå virkelig kan skytes oppover. Selskapet 10 dobler produksjonen fra sin nye fabrikk på Herøya og dr 10 dobler omsetningen neste år. Vår herlige grønne fornybare energi vinner. Hele verden trenger hydrogen fra verdens største elektrolyserør som Nel leverer.
570,67 % avkastning er jo fabelaktig godt. Min første inngang var 1,05. I dag er kursen 8,05. (kursen har vært oppe i 9,78) Vi kan se 9,78 igjen allerede neste uke, såfremt en børsmelding tikker inn. Lykke til alle Nellere. 🤑
Redigert 20.01.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
Binyrer
23.11.2019 kl 21:48 3878

Fillern, bare 270-280% på denne kontoen...
Slettet bruker
23.11.2019 kl 22:10 3817

Velkommen til klubben🤑 Jeg var og der, føre det kom en ny dobling... Nellionær klubben er åpen, da det kan ankomme svært mange nye medlemmer innen Q1-20. Årsmøtet til klubben avholdes i mitt nye feriehus i Marbella: Nelhuset🤑🤑 dog uten plasthammeren og dekksgutten. De kan jo evt til nød blande cocktails til oss, eller være "poolboys" som vasker bassenget for oss..
Redigert 23.11.2019 kl 22:10 Du må logge inn for å svare
JosefK
23.11.2019 kl 22:22 3760


Det føles som en evighet siden, men jeg var med på spredningssalget og om jeg husker korrekt var det på 0,65. Husker også jeg var litt misfornøyd med min relative andel så jeg skuffet inn mer på 0,55 og en lang rekke emisjoner etterpå. Ganske enkelt den beste investeringen ever.
Slettet bruker
24.11.2019 kl 00:22 3582

Første gang jeg gikk inn i Nel sto aksjen i kr.1.85 ...Nå som eier av ca. 700000 aksjer tenker jeg seriøst og kvitte meg hele greiene. Har likevel tenkt og selge de før jul og gi noe av overskuddet til barn og barnebarn God helg nellere.
Slettet bruker
24.11.2019 kl 01:56 3468

Grattis! Gikk på alle nedturer og emisjonenr i NEL frem til 2018. Avkastning = minus en haug med prosenter. Tjente en liten månedslønn etter smellen i Sandvika. Ellers lite å skryte av.
Atomvinter
24.11.2019 kl 03:16 3401

Ikke verst for en aksjonær i et selskap som har tapt penger fra dag en, og som lever av almisser og emisjoner. Og som kanskje aldri kommer til å tjene penger.

Dere er totalt avhengige av at stadig flere kjøper aksjen for videre kursstigning. Og dere får inderlig håpe at sjefshausser Karl-Johan Molnes i Norne Securitas får rett når han mener at aksjonærene i Clearstream Banking er "store industrielle aktører" ala Bosch selv om de kjøper småposter hele dagen hver eneste dag. Og av en eller annen merkelig grunn ønsker å være "mystiske hemmelige anonyme". NEL selv vet hvem de er. Hvorfor deler de ikke ut informasjonen? Er de for opptatte med å twitre om alle møter og uforpliktende avtaler og annet som ikke generer penger? Eller er det like greit å fortsatt hemmeligholde hvem som skjuler seg bak Clearstream Banking? Er Clearstream Banking i realiteten Tysklands svar på Nordnet?

Hvem blir svarteper i denne pyramiden?
Redigert 24.11.2019 kl 03:24 Du må logge inn for å svare
JosefK
24.11.2019 kl 04:37 3369

«Dere er totalt avhengige av at stadig flere kjøper aksjen for videre kursstigning»

Jeg må kanskje ramme inn dette utsagnet som et av de mest idiotiske jeg noen sinne har sett. Enhver aksje har samme «problem», om man vil kalle det det. Eller en del av sakens natur, siden det tross alt er aksjer.

Slettet bruker
24.11.2019 kl 10:58 3013

Wowhh. Hyggelig å høre så mange herlige vellykkede Nel investereringer. Som sagt: Gratulerer til alle som knekker koden. Jeg og startet med kr 100 tusen på kurs 1,05. Så gikk jeg inn med tre mii, som har gitt en saftig god avkastning. Nå er jeg inne bare med litt av gevinsten. All innsats pluss mye gevinst er tatt ut av potten og sikret. Jeg har tatt sikring. Men gir gass. Ståltro på Nel fremover.
Nikko
24.11.2019 kl 11:18 2949

Jaså, du har sneket deg ut..?
Framtia
24.11.2019 kl 11:38 2899

Jeg tolker Nel's holdning til dette som avslappet! De er med andre ord ikke bekymret for CB's stadig økende aksjepost, noe jeg med har vurdert likens! Jeg tenker at det er mange "blinde" personer der ute, men jeg mener det får være grenser for skylapper og fornektelse!
Du lager heller ikke middag til ti personer ekstra, med mindre det er overveiende sannsynlig at de kommer!...Nel øker kapasiteten med 10 gangen foreløpig, for så å 3-4 doble igjen over tid! Hvem her, med hånden på hjertet, klarer å mistolke disse signalene!?
Jeg har også i bakhodet at " all business is risky business!"...men det er greit! Det er derfor jeg er med og har tjent over 1 million på fire år! Jeg tok en del(400k) av en sparepost og investerte i Nel. Hadde pengene stått på sparing som før, ville de i hovedsak gitt negativ avkastning!
Slettet bruker
24.11.2019 kl 15:40 2564

Hyggelig å høre. Et vekstseskap som Nel skal investere tungt for å høste. Emisjoner er til strategisk og en svært viktig vekst og det har blitt til gull for oss alle. Neste emisjon blir garantert til en ny fabrikk i Usa? Scale up. Jeg overtegner alltid, med suksess. Innhøstingen starter allerede neste år. Omsetningen økes med x10 allerede neste år. Så øker de omsetning x4 videre opp. Nel kan allerede i løpet av Q1-20 stå i kr 22. Jeg selger en eiendom nå i løpet av 3 mnd. Da vil jeg gå inn med friske kroner kr 3,7 mill i Nel. Jeg kan da handle Nel aksjer for kr 11,3 mill med belåning hvis jeg velger å kjøre gearing med belåning. Jeg har hatt suksess med det tidligere. Men én må også tåle noen dipper. Da gjelder det å ha litt cash på lur. Så en kan sitte seg ned. Men du blir aldri fattigere av å ta gevinst. Jeg liker å ha penger i Nel og eiendom. Jeg liker ikke å penger i banken, men jeg har alltid bufferter stående på Ask kontoen.
Redigert 24.11.2019 kl 15:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.11.2019 kl 09:31 2135

Ankon. Gratulerer med din suksessinvestering i Nel. Med 700 000 Nel aksjer så eier du en grønn formue i cash med null Co2 utslipp. Jeg tror at Nel står i kr 10 innen få uker. Mye stort og mye spennende på gang nå. 18 positive triggere står i kø for å løfte Nel til himmels.
Redigert 25.11.2019 kl 09:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.11.2019 kl 15:31 1989

Nå fraråder jeg trading i Nel. En børsmelding ankommer ofte kl 08-08.30 før børsåpning. Da gjelder det å sitte i posisjon,da løftet kan bli stort. De som sitter inne i aksjen - stille. De får med seg det store løftet. Jeg lastet mere hydrogen aksjer opp i dag. Da jeg anseer kursen som lav. Hydrogen feber på Oslo Børs kan brått ankomme.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 10:36 1670

Josef K. Hyggelig å høre at du også har som så mange andre Nellere: Lykkes og hatt suksess med dine Nel investeringer.
Til alle dere som klager over ditt og datt: Det er overhodet ingenting å klage over.
Nel har steget +80.59% på 12 mnd. NAS har synket -68.55% på 12 mnd. SDRL har synket -91.63% på 12 mnd. Det er mange investorer som har gått på store økonomiske smeller i andre store selskap på OSE.
Alle Nel aksjonærer de siste 12 mnd har fått en kanonbra avkastning på sin kapital. Denne avkastningsfesten i Nel vil forsette de neste 24 mnd. Derfor blir Nel en vinner i det grønne skiftet.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 00:08 1475

Løkke Twitter om den 43.installerte H2 Fueling stations in California. Ble åpnet hod Shell i San Francisco i går. Nel har levert den mest compakta og slanke og peneste H2 bystasjonen ever. @jonandrelokke twittrer nå:
Most compact H2 station in the world, fits downtown SF
Redigert 03.12.2019 kl 00:09 Du må logge inn for å svare