Photocure: Når kommer budet?
Photocure går nå fra å være cash negativ til cash positiv. Da er mulighetene for oppkjøp langt større. DS har også flere ganger informert om hvor godt Asieris og Photocure står til hverandre. Jeg anbefaler andre aksjonærer å høre på dette samtidig som de er klar når det skjer. Det er ikke snakk om hvis, men når.
Cevira: Det mest åpenbare for alle er lisensavtalen for Cevira. Photocure har sikret seg muligheten for store inntekter i fremtiden også fra å produsere selve lysenheten.
NMIBC: Asieris sitt blærekreftprodukt. En kombiterapi med BCG. Asieris satser globalt og trenger en organisasjon i USA innen NMIBC. Photocure passer perfekt med en etablert salgsorganisasjon innen NMIBC. Skal Asieris utlisensiere produktet sitt eller stå på egne ben i USA?
Det blir spennende fremover, men jeg tror 2020 er siste år som Photocureaksjonær da selskapet blir kjøpt opp. Det er alt for mange faktorer som tilsier at det blir en realitet.
Cevira: Det mest åpenbare for alle er lisensavtalen for Cevira. Photocure har sikret seg muligheten for store inntekter i fremtiden også fra å produsere selve lysenheten.
NMIBC: Asieris sitt blærekreftprodukt. En kombiterapi med BCG. Asieris satser globalt og trenger en organisasjon i USA innen NMIBC. Photocure passer perfekt med en etablert salgsorganisasjon innen NMIBC. Skal Asieris utlisensiere produktet sitt eller stå på egne ben i USA?
Det blir spennende fremover, men jeg tror 2020 er siste år som Photocureaksjonær da selskapet blir kjøpt opp. Det er alt for mange faktorer som tilsier at det blir en realitet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Scoopfinder skrev De kan kopiere i Kina. Det er ikke like enkelt å kopiere i USA (FDA)
Cevira har de jo kjøpt, og Cysview -patenten er snart historie
Scoopfinder
25.11.2019 kl 09:18
7927
De kan kopiere i Kina. Det er ikke like enkelt å kopiere i USA (FDA)
Kineserne er flinke til å kopiere. Jeg er redd de lurer PHO på både Cevira og Cysview
Haltopen
25.11.2019 kl 09:09
8029
Et oppkjøp blir mer sannsynlig fra og med neste år, men før dette skjer må verdiene synliggjøres og reflekteres i kursen.
- Cash positiv
- Økende overskudd
- Utlisensiering av Cysview til Asia
- Første milestone payment fra Asieris (om enn symbolsk sum) som viser at de er on track
- Studien som er ventet H1 2020 (gitt positivt utfall)
- En klar plan videre (fase II) for terapeutisk effekt (gitt positiv studie)
Slik jeg ser det har selskapet fremdeles mye å levere, men klarer de det, kan neste år bli året!
- Cash positiv
- Økende overskudd
- Utlisensiering av Cysview til Asia
- Første milestone payment fra Asieris (om enn symbolsk sum) som viser at de er on track
- Studien som er ventet H1 2020 (gitt positivt utfall)
- En klar plan videre (fase II) for terapeutisk effekt (gitt positiv studie)
Slik jeg ser det har selskapet fremdeles mye å levere, men klarer de det, kan neste år bli året!
Redigert 25.11.2019 kl 09:10
Du må logge inn for å svare
sokaratest
25.11.2019 kl 09:01
8082
Synergiene er åpenbare og kineserne har svært dype lommer - taktisk sett kommer nok budet før omsetningen til Pho tar av
Scoopfinder
25.11.2019 kl 08:36
8243
Jeg har i lengre tid tippet på bud på 250-500kr innen utgangen av 2021. Cevira avtalen styrket troen. Jeg er sikker på at Asieris har vurdert muligheten.