NANO: hvis jeg skulle ta en uredd en, ville det bli at...
..rette på/under motstanden av fallende topplinje.
--
NANO: har solgt alt på spekSALGSSIGNAL IntradagDT i spek6d..
--
NANO: har solgt alt på spekSALGSSIGNAL IntradagDT i spek6d..
Redigert 01.07.2021 kl 12:20
Du må logge inn for å svare
Forum forum
01.12.2019 kl 14:15
4063
Nanovekter...
Nano er ikke med på årets ASH. Sånn sett kan det rett og slett ikke bli som de foregående årene. Har du sett børsmelding fra Nano om deltakelse? Nope,..
You should not take advise from someone who compares apples with pears without understanding the difference! :-) :-) :-)
Nano er ikke med på årets ASH. Sånn sett kan det rett og slett ikke bli som de foregående årene. Har du sett børsmelding fra Nano om deltakelse? Nope,..
You should not take advise from someone who compares apples with pears without understanding the difference! :-) :-) :-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:41
Chrisgunn
01.12.2019 kl 14:45
4009
https://ash.confex.com/ash/2019/webprogram/start.html#srch=words%7CNordic%20%7Cmethod%7Cand%7Cpge%7C1%7CbyDayany%7Cany%7CbySymposiumany%7Cany%7CbyAudienceany%7Cany
Mulig dette endrer ditt syn forum forum for ASH 2019
Nano har uansett svært mye å presentere de neste 7 mnd, og det gir en gru/glede trip
Mulig dette endrer ditt syn forum forum for ASH 2019
Nano har uansett svært mye å presentere de neste 7 mnd, og det gir en gru/glede trip
DNB Nordic Healthcare Conference om ti dager. Det vil ha samme effekt.
Mrhifi
01.12.2019 kl 18:56
3767
😂😂😇😇 Nanovektor, vi har alle prøvet at tage fejl af markedets bevægelser op og ned ....
i 2016 købte jeg Nano til 121,50....🤯🤯
Anyway, Nano kursen har været presset langt ned og hvis jeg var dig Nanovektor, så ville jeg være meget forsigtig med at komme med forudsigelser!! (Nostradamus)
så du (Nanovektor) ikke kommer til fremstå som komiske Ali 😜
HVIS Nano kursen er igang med et comeback... Spændende 👍
i 2016 købte jeg Nano til 121,50....🤯🤯
Anyway, Nano kursen har været presset langt ned og hvis jeg var dig Nanovektor, så ville jeg være meget forsigtig med at komme med forudsigelser!! (Nostradamus)
så du (Nanovektor) ikke kommer til fremstå som komiske Ali 😜
HVIS Nano kursen er igang med et comeback... Spændende 👍
007 James Bond
01.12.2019 kl 18:56
3764
Om 10 dager vil jeg tro Nano står i godt over 30 kroner. And rising.
Hugoil
02.12.2019 kl 09:40
3503
(
Hugoil
I går kl 20:35
694
Sukk og stønn den kvantemekanikken, den kvantemekanikken! Den er ikke god å holde i ett. Men jeg forsøkte å holde både bull og bear, så tror innleggene mine kan vise litt av hva som kan ligge i de to. Det dreier seg også om å ta kontroll over aksjen. Avslutningen for NANO på fredag med stort volum på fallende US-indekser ligner mer på betydelig egenhandel for å unngå en hel intradag DT etter avgitt BEAR EVENING DOJI STAR i timeschartet som indikerte avgivelse av DTet. Så de tok dominans på begge sider av ordreboken og gampet kursen opp på et dominansvolum som ikke reflekterer reelle forventninger til ASH, men unngikk hel intradag DT - men etterlot en mindre spekDT i den ene DT i hele intradagDTen.
Indeksene har nå gått slik jeg tilla grunnen for å selge ut.
Redigert i går kl 21:48
)
Fikk et hestegamp opp i dag for å ødelegge spekDT, men aktualiserer da større sjangs for et bear candle formasjon for dagen, samt HS. 5dagers tradingRSI er nå 84 og det ser ikke ut for at kursen kan gå direkte til 100dsnittet på 28,1 - også fordi vi litt over 26 har det jeg i 1-2 år har kalt for gulvet i best parallelliserte trendkanal fra nov16. (Denne trendkanalen begynner nå, etter høstens tumulter og tidens strekk, å bli moden for å justeres, men linjen vlil likevel alltid ligge der - men etterhvert ikke kvalifisere som best parallelliserte trendgulv fra nov16).
Hugoil
I går kl 20:35
694
Sukk og stønn den kvantemekanikken, den kvantemekanikken! Den er ikke god å holde i ett. Men jeg forsøkte å holde både bull og bear, så tror innleggene mine kan vise litt av hva som kan ligge i de to. Det dreier seg også om å ta kontroll over aksjen. Avslutningen for NANO på fredag med stort volum på fallende US-indekser ligner mer på betydelig egenhandel for å unngå en hel intradag DT etter avgitt BEAR EVENING DOJI STAR i timeschartet som indikerte avgivelse av DTet. Så de tok dominans på begge sider av ordreboken og gampet kursen opp på et dominansvolum som ikke reflekterer reelle forventninger til ASH, men unngikk hel intradag DT - men etterlot en mindre spekDT i den ene DT i hele intradagDTen.
Indeksene har nå gått slik jeg tilla grunnen for å selge ut.
Redigert i går kl 21:48
)
Fikk et hestegamp opp i dag for å ødelegge spekDT, men aktualiserer da større sjangs for et bear candle formasjon for dagen, samt HS. 5dagers tradingRSI er nå 84 og det ser ikke ut for at kursen kan gå direkte til 100dsnittet på 28,1 - også fordi vi litt over 26 har det jeg i 1-2 år har kalt for gulvet i best parallelliserte trendkanal fra nov16. (Denne trendkanalen begynner nå, etter høstens tumulter og tidens strekk, å bli moden for å justeres, men linjen vlil likevel alltid ligge der - men etterhvert ikke kvalifisere som best parallelliserte trendgulv fra nov16).
dr. Stockman
02.12.2019 kl 09:59
3446
Et mulig argument for å selge kunne jo være at PCIB og PHO har vært aksjene man ikke må være foruten for tiden, og at dette trekker potensielle kjøpere bort fra NANO, mens mange finansierer kjøp av disse aksjene ved å selge NANO. Så kan de heller flytte tilbake til NANO etterpå. Godt mulig at det er en lukrativ strategi, men for min egen del har jeg valgt å beholde mine NANO og PCIB akkurat slik det har vært, og nå er forresten mine PCIB-aksjer mer verdt enn NANO-aksjene.
NANO er helt klart i en ny famlefase nå.
Er Hugoil heldig, faller aksjen tilbake til hans salgsnivå.
Er Hugoil heldig, faller aksjen tilbake til hans salgsnivå.
Znabel
02.12.2019 kl 10:16
3399
Når han kommer tilbake med sine sinnssvake BULL-analyser så snur nok aksjen nedover. Har aldri vært borti noen som har så konsekvent feil i alt han gjør.
dr. Stockman
02.12.2019 kl 10:22
3368
"Er Hugoil heldig, faller aksjen tilbake til hans salgsnivå."
Tror nok han trenger en liten smule flaks, ja, for jeg holder det som like sannsynlig at NANO bryter motstanden rundt 25 og gjør seg klar for å bryne seg mot 30. Og lem aldri, denne aksjen blir billigere jo mer den stiger (emisjonsspøkelset er allergisk for høye askjekurser).
Tror nok han trenger en liten smule flaks, ja, for jeg holder det som like sannsynlig at NANO bryter motstanden rundt 25 og gjør seg klar for å bryne seg mot 30. Og lem aldri, denne aksjen blir billigere jo mer den stiger (emisjonsspøkelset er allergisk for høye askjekurser).
dr.,
ikke vær for snar i snuingen; det skal komme mye tenners gnissel før markedet tryggere kan fastslå at selskapet kan sende søknad om min. 2-3 år.
ikke vær for snar i snuingen; det skal komme mye tenners gnissel før markedet tryggere kan fastslå at selskapet kan sende søknad om min. 2-3 år.
dr. Stockman
02.12.2019 kl 10:33
3323
Nå skal det jo legges til at grunnen til at jeg finner det mest sannsynlig at NANO skal videre opp med det første er ikke småspekulantene, men at jeg tror det er en betydelig sjanse for at enkelte større investorer finner caset interessant. Dømt ut fra aktiviteten på diverse fora så virker det ikke som om aksjen vies mye interesse for tiden, så uten større investorer vil nok lite skje frem til vi får resultatene fra cohort 2 (Archer-1).
dr. Stockman
02.12.2019 kl 10:36
3313
Korsar
Det du skriver er ganske irrelevant, for da vil kursen uansett være for høy til at det er interessant å gå inn i aksjen hvis alt har forløpt slik det skal. Interrimresultatene vil fortelle oss om NANO er "on track", og resultatene fra Archer-1 vil fortelle oss det aller meste om potensialet i aksjen. Resten er sandpåstrøing.
Det du skriver er ganske irrelevant, for da vil kursen uansett være for høy til at det er interessant å gå inn i aksjen hvis alt har forløpt slik det skal. Interrimresultatene vil fortelle oss om NANO er "on track", og resultatene fra Archer-1 vil fortelle oss det aller meste om potensialet i aksjen. Resten er sandpåstrøing.
dr.,
hvis det du skriver hadde vært statistisk sannsynlig, hadde alle selskaper i NANOs tilsvarende faser endt som økonomiske mirakler.
Mens statistisk faktum er at bare 1 av 7 selskaper på OSE kommer videre kommsesielt fra fase 2. Sånne realiteter forholder jeg meg til.
Selv om aksjonærene i de 6 tapende selskapene alle trodde det samme som deg til det viste seg at de tok feil :-)
.
hvis det du skriver hadde vært statistisk sannsynlig, hadde alle selskaper i NANOs tilsvarende faser endt som økonomiske mirakler.
Mens statistisk faktum er at bare 1 av 7 selskaper på OSE kommer videre kommsesielt fra fase 2. Sånne realiteter forholder jeg meg til.
Selv om aksjonærene i de 6 tapende selskapene alle trodde det samme som deg til det viste seg at de tok feil :-)
.
focuss
02.12.2019 kl 10:48
3275
Korsar
Hvor vanskelig kan dette være. Se på Betalutin når det gjelder:
-Bivirkninger
-Enkelhet
-Effekt.
Se på årsaken til at Betalutin er en opplagt kombo med dagens SoC
Se på Lillotumabs potensiale og evne til å transportere mye annet enn Lu 177 frm til målet.
Se på prisingen
I sum så gjør dette Nano til en no-brainer.
Hvor vanskelig kan dette være. Se på Betalutin når det gjelder:
-Bivirkninger
-Enkelhet
-Effekt.
Se på årsaken til at Betalutin er en opplagt kombo med dagens SoC
Se på Lillotumabs potensiale og evne til å transportere mye annet enn Lu 177 frm til målet.
Se på prisingen
I sum så gjør dette Nano til en no-brainer.
dr. Stockman
02.12.2019 kl 11:00
3246
Korsar
Ser ikke bort fra at statistikken vil forandre seg med tiden. Kapitalen er nok blitt mer selektiv med tiden (delvis pga økt transparens og større muligheter for informasjonsinnhenting). Moderne datakraft gjør det også i stadig større grad mulig å simulere prosesser og avdekke svakheter ved det som i utgangspunktet synes å være svært så gode ideer, og som kanskje for et par tiår siden hadde endt opp som et prosjekt. Tror det nå utføres en langt bedre utsilingsprosess også underveis, så man unngår å kjøre et feilslått case "to the bitter end". Også i selskapet hvor jeg selv er største aksjonær har jeg jo erfart hvordan den teknologiske utvikling har revolusjonært såvel produktets effektiviteten og hvordan det vil kunne distribueres. Den teknologiske utvikling griper radikalt inn på det aller fleste av livets områder og vedrører ikke minst farmasiselskaper.
Ser ikke bort fra at statistikken vil forandre seg med tiden. Kapitalen er nok blitt mer selektiv med tiden (delvis pga økt transparens og større muligheter for informasjonsinnhenting). Moderne datakraft gjør det også i stadig større grad mulig å simulere prosesser og avdekke svakheter ved det som i utgangspunktet synes å være svært så gode ideer, og som kanskje for et par tiår siden hadde endt opp som et prosjekt. Tror det nå utføres en langt bedre utsilingsprosess også underveis, så man unngår å kjøre et feilslått case "to the bitter end". Også i selskapet hvor jeg selv er største aksjonær har jeg jo erfart hvordan den teknologiske utvikling har revolusjonært såvel produktets effektiviteten og hvordan det vil kunne distribueres. Den teknologiske utvikling griper radikalt inn på det aller fleste av livets områder og vedrører ikke minst farmasiselskaper.
Vel, la oss ta en annen form for realitetstest:
- vi er vel enige om at "kommersiell suksess" betyr at et selskaps suksess kommer til apotekene?
- da kan du først telle opp hvor mange salgssuksess-medisiner som finnes innenfor NANOs segment "kreftbehandling"?
- deretter teller du opp hvor mange selskaper det totalt finnes som jobber med kreftbehandling (sånn som NANO)?
- derfra kan du estimere hvor stor prosent som ender opp med en kommersiell medisin i hylla i et apotek!
PS: Ikke glem at det er ikke stort flere salgssuksesser enn en god farmasøyt kan i hodet!
- vi er vel enige om at "kommersiell suksess" betyr at et selskaps suksess kommer til apotekene?
- da kan du først telle opp hvor mange salgssuksess-medisiner som finnes innenfor NANOs segment "kreftbehandling"?
- deretter teller du opp hvor mange selskaper det totalt finnes som jobber med kreftbehandling (sånn som NANO)?
- derfra kan du estimere hvor stor prosent som ender opp med en kommersiell medisin i hylla i et apotek!
PS: Ikke glem at det er ikke stort flere salgssuksesser enn en god farmasøyt kan i hodet!
dr. Stockman
02.12.2019 kl 11:45
3167
NANOs resultater fra kombinasjonsbehandlingen er ihvertfall så langt unike, og min vurdering er at sjansen er overveiende stor for at de vil fortsette å være unike. Risikoen ligger i at andre rekker å komme opp med tilsvarende resultater, men det bestyr ikke kroken på døra for NANOs kombinasjonsbehandling.
dr.,
høres ut som du, dog litt stilltiende, aksepterer min siste realitetstest som ikke helt "irrelevant"? :-)
høres ut som du, dog litt stilltiende, aksepterer min siste realitetstest som ikke helt "irrelevant"? :-)
focuss
02.12.2019 kl 11:52
3148
Korsar
Du vil aldri finne Betalutin i noen hylle på noe apotek.
Du vil aldri finne Betalutin i noen hylle på noe apotek.
focuss
02.12.2019 kl 11:57
4877
Korsar
De tingene du lister opp er noe Nano aksjonærene har hatt oppe til vurdering hver dag i 3 år. Det er derfor de har tro på Nano.
De tingene du lister opp er noe Nano aksjonærene har hatt oppe til vurdering hver dag i 3 år. Det er derfor de har tro på Nano.
Redigert 21.01.2021 kl 02:25
focuss,
sier du det, du?
Link til debatter der disse forholdene vurderes av NANO-aksjonærene her på forumet!
sier du det, du?
Link til debatter der disse forholdene vurderes av NANO-aksjonærene her på forumet!
Herregud,
sett deg inn i innkjøpsordningen og sykehusfarmasien.
Tror du det er parkeringsselskaper som distribuerer medisin på sykehusene?
sett deg inn i innkjøpsordningen og sykehusfarmasien.
Tror du det er parkeringsselskaper som distribuerer medisin på sykehusene?
focuss
02.12.2019 kl 12:14
4768
Copanlisib, rituximab, CAR-T og andre har jo været presentert på alle presentasjoner i årevis, med etterfølgende diskusjoner på forumet.
focuss
02.12.2019 kl 12:15
4764
Korsar
Virket jo som at du trodde at pasientene kunne gå på apoteket og finne Betalutin der. Du bør lære deg litt mer presisjon
Virket jo som at du trodde at pasientene kunne gå på apoteket og finne Betalutin der. Du bør lære deg litt mer presisjon
Jeg ba om henvisning til de forhold JEG etterlyste, dette er jo bare løsprat
Mrhifi
02.12.2019 kl 12:58
4630
Apotek eller ikke apotek 🤯🤯 Nano kursen skal op big time
Hvornår det sker, er det store spørgsmål!
Jeg er ombord og ready to LIFT-OFF 🚀🚀🚀🚀
Hvornår det sker, er det store spørgsmål!
Jeg er ombord og ready to LIFT-OFF 🚀🚀🚀🚀
focuss
02.12.2019 kl 13:05
4609
Du får se gjennom noen presentasjoner etc. Jeg gidder ikke bruke tid på det. Trodde egentlig det ikke var mulig å være interessert i Nano uten å være opptatt av konkurrenter etc. Hva er det egentlig du bruker til å vurdere verdien? Børsen??
focuss,
"Børsen?"!? Jeg forstår du ikke handler med aksjer? Hvorfor da delta på et aksjeforum?
Du må visst basere deg på at NANO vil få sin verdi i himmelen og ikke på børsen?!
"Børsen?"!? Jeg forstår du ikke handler med aksjer? Hvorfor da delta på et aksjeforum?
Du må visst basere deg på at NANO vil få sin verdi i himmelen og ikke på børsen?!
Korsar kommer til å skrike på disse trådene hele vei oppover til ATH, akkurat sånn som Pafo gjør på Pho trådene nå.
Og det er vel bare Korsar som ikke tror på kursøkning før selskapet skal sende søknad om markedstillalse. Da er det vel bare å se på PCIB nå, opp 100% på en måned bare på forventninger om gode resultater fremover.
Kursen på Nano er kunstig lav,. og Nano vil få sin reprising uansett hvor mye trollene hyler.
Og det er vel bare Korsar som ikke tror på kursøkning før selskapet skal sende søknad om markedstillalse. Da er det vel bare å se på PCIB nå, opp 100% på en måned bare på forventninger om gode resultater fremover.
Kursen på Nano er kunstig lav,. og Nano vil få sin reprising uansett hvor mye trollene hyler.
stockwalker
02.12.2019 kl 14:26
4432
DNInvestor ligger med Kursmål (median) 73,50 .. 4 meglerhus
focuss
02.12.2019 kl 14:29
4424
Korsar
Så du forstår jeg ikke handler på børsen. Interessant analyse, omtrent som forventet.
Så du forstår jeg ikke handler på børsen. Interessant analyse, omtrent som forventet.
Tardyferon
02.12.2019 kl 14:57
4336
Korsar......ikke kom å fortell meg at du handler aksjer eller har noe som helst med børsen å gjøre..........DU som bruker nesten hele dagen her på HO....hvordan skal du handle aksjer i tillegg da... kan du fortelle meg det...........du klovn
Tardyferon
02.12.2019 kl 14:59
4330
focuss.......ikke kast bort tiden din på han tullingen
007 James Bond
02.12.2019 kl 15:01
4319
Da er de verste trading-løkene rista ut, og ferden kan gå videre oppover. Er ikke det fint da dere?
Jeg kan glede meg over oppgangen selv om jeg ikke er med.
Foreløpig er den ekte dry Martini Bond og ikke linerle Bond.
Foreløpig er den ekte dry Martini Bond og ikke linerle Bond.
007 James Bond
02.12.2019 kl 15:17
4241
Så edelt av deg, Nanovekter. Du er min helt :-)
Picosalax
02.12.2019 kl 15:55
4130
RT 27,20 opp 7,94% på høyt volum. Bon
Bullinvestor
02.12.2019 kl 15:56
4131
Har vært litt opptatt i dag, med tenkte når vi var stabilt på 25 tallet og litt under at dette var et godt tegn. Det vi ser nå er ett sterkt kjøpssignal og 27,20 nå i kurs...🚀🚀 Hva tror dere skjer hvis gode nyheter kommer?
Du store,
jeg sitter som opplyst fett i både PCIB og NANO. Men selvsagt klar til å hoppe av når det snur ned igjen.
Ellers er det jo LIFE som er gullegget mitt denne høsten innen farma.
jeg sitter som opplyst fett i både PCIB og NANO. Men selvsagt klar til å hoppe av når det snur ned igjen.
Ellers er det jo LIFE som er gullegget mitt denne høsten innen farma.
Znabel
02.12.2019 kl 16:48
3972
Kom deg ut når Hugoil kjøper sine velkjente kassetter og esker, og lanserer sin nyeste BULL-analyse.
Da er det straka vegen utfor.
TeeJay
02.12.2019 kl 16:52
3958
Jada Korsett, vi fikk med oss her om dagen når den begynte å klatre, at du selvfølgelig hadde kjøpt på morgenen
Hvor mye fikk du forresten for de du kjøpte på 35?
Hvor mye fikk du forresten for de du kjøpte på 35?
Picosalax
02.12.2019 kl 17:02
3947
Aksjen har utløst kjøpssignal fra dobbel-bunn-formasjon. Vil du være med så heng på. God jul
focuss
02.12.2019 kl 17:12
3930
Det var på tide markedet startet å fokusere på verdiene som ligger i selskapet. Nano fortjener ikke ligge på 20 tallet. Jeg tror kanskje vi ikke gir den kommende interim avlesningen nok oppmerksomhet. Jeg mener den blir en viktig bekreftelse på at dette går veien og 1H-20 er ikke lenge til.
Hugoil
03.12.2019 kl 09:21
3569
Da har kursen testet såvidt opp mot 100dagerssnittet som omtrent sammenfaller med taket i stigende, parallellisert trendkanal, hvor gulvet funket veldig bra som støtte rett før kursen begynte å gå, samt taket i 5dagers stigende trendkanal hvor kursen i dag strever litt med formert BEAR HARAMI i timeschartet fra gårsdagens avslutning. Nyttig? Kjøpte drøyt 3 kassetter på gulvet, fikk ikke mer før algoene slo om og oppturen startet. Jeg hadde ikke så lyst til å løpe etter, da ventet generell markedsnedgang og at denne ASH er den svakeste så langt. Men så er det en noen freske, nye storaksjonærer fra emisjonen som ville det annerledes og benyttet den generelle biotek-oppgangen. Alt har sin pris.
DagRSI er passe blod-høy til å kunne komme inn i journalen.
DagRSI er passe blod-høy til å kunne komme inn i journalen.
TeeJay
03.12.2019 kl 09:26
3551
Ooops... har du kjøpt ett par kassetter?
Skal vi ned igjen nå :-D
Neida... spennende å se utviklingen videre
Skal vi ned igjen nå :-D
Neida... spennende å se utviklingen videre
Andersiverden
03.12.2019 kl 10:15
3440
Der kom dippen...ned 5,2%. Ikke annet å vente etter siste dagers opptur..samt urolig makroforhold i verdensøkonomien. Ja, og en del truseskvetting...
Znabel
03.12.2019 kl 10:45
3361
Selvfølgelig stuper kursen så snart Hugoil kjøper sine kassetter. Sterke salgssignal finnes ikke.
Som jeg også skrev i går.
Som jeg også skrev i går.
Andersiverden
03.12.2019 kl 11:01
3313
Antar dette var ironi......lol