NANO: hvis jeg skulle ta en uredd en, ville det bli at...

Hugoil
NANOV 27.11.2019 kl 14:23 45951

..rette på/under motstanden av fallende topplinje.
--
NANO: har solgt alt på spekSALGSSIGNAL IntradagDT i spek6d..
Redigert 01.07.2021 kl 12:20 Du må logge inn for å svare
Znabel
03.12.2019 kl 14:45 5105

Nei, selvfølgelig ikke. Hva mener du er ironisk?
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:56 5092

Det som er forskjellen på meg og resten av bajsegjengen er at jeg anerkjenner Betalutin som en helt overlegen medisin.

Men dessverre så befinner ledelsen seg helt i andre enden av skalaen.

Nå snakker vi ikke lenger om fast track men da nano fikk dette så stod aksjen i 60,- kroner. Fast track skal liksom fjerne MYE usikkerhet for investorer men her ble jo investorene skremt.

Man kan ikke skylde på medisinen og teknologien her som potensielt kan dominere hele NHL markedet i mange mange år fremover. Og ikke kom med shorter teorien heller. Det vi har med å gjøre er en ledelse som ikke vet hva de holder på med. Det er nesten et mirakel at de har kommet så langt.

Merlin hadde rett. 400,- til jul for dere som husker. 400,- minus ledelsen på 375,- så er vi der.
Forum forum
03.12.2019 kl 15:11 5068

Ja, det er jo bra., men det kan jo si noe om de andre baiserne også da :-)

Jeg deler ikke din holdning til ledelsen/Bravo.
Jeg mener den er tatt ut av kontekst. Bravo har etter min vurdering ikke gjort graverende feil, men arvet noen som er ryddet opp i.
Det jeg mener blir feil i ditt argument mot Bravo som toppsjef er hans evne til å ta dette gjennom sluttfasen.
Han har allerede tiltrukket seg faglig tyngde i form av leder for å besvare regulatoriske krav, CMC kunnskap, BLA rutine og kvalitet, osv.
Dette for å sikre at det allerede nå leveres på de punktene det er mulig i en BLA. Som han sier er dette unsexy, og ses ikke i annet enn utgiftsiden i regnskapet foreløpig. Men riktig fokus er det, og viktig for å utnytte Fast track.

Jeg anser dette som hans absolutt vikigste jobb nå, og der er han på ballen!

Jeg er ikke superhappy med informasjonspolitikken deres, og heller ikke Tones svar i forhold til emisjon eller økonomiske vurderinger etter Q2 rapporten.

Slettet bruker
03.12.2019 kl 15:18 5059

Mulig han arvet en rykende fersk kuruke av et selskap. Hva vet vi om hva som finnes på innsiden.

Men det var hans valg å ta ut 3 pasienter på ARCHER for å presse prisen opp i forkant av siste emisjon. Samtidig som han sa at de ikke hadde pengebehov før neste år. Han burde ha gjort mer med de verktøyene han har. Betalutin ffs. Det er ikke akkurat som at han skal hausse Copanlisib her.

Han har gjort noe riktig med Mr Nieba som kom nå. Han ser i hvertfall ut som en aggressiv pitbull som er sulteforet. Bare sjekk bildet. Nå kan han følge opp og erstatte Kavli-Tone.

https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/people-thumbnail/Lars%20_web2.jpg

Nanos nye pitbull
Redigert 03.12.2019 kl 15:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 16:40 4964

Korrigering: Merlin kjørte ikke på 400, men 4000+. Det skulle skje i 2016, så i 2017, så i 2018, før han gjorde svenske av seg...

Ellers tenker jeg som Nanovekter om medisinen; den er trolig egnet til å bli bra.
Men foreløpig har de knapt klart å rekruttere noen få testpasienter.
Jeg vet ikke om folk faktisk forstår hvor ille selskapet leverer på rekruttering?

Men markedet forstår selvsagt dette, og er derfor fortsatt kynisk avventende til om selskapet klarer å rekruttere såpass at de kan komme i nærheten av foreliggende guiding. Kurs 25 (fallende i dag) er slett ikke verst før det framkommer tegn til bedring i performance.
Redigert 03.12.2019 kl 16:41 Du må logge inn for å svare
focuss
03.12.2019 kl 18:42 4874

Korsar
"Men foreløpig har de knapt klart å rekruttere noen få testpasienter."

Det var rekruttert 32 før emisjonen som er halvparten av hva de skal ha til interim avlesning. Videre er det naturlig at rekruttering går raskere når de har alle klinikker klare. Vet du noe om rekrutteringen som ikke vi andre vet?
Nubie
03.12.2019 kl 18:53 4818

Rekrutteringsprosessen kan nok minne litt om Synnøve Finden vs Tine når det kommer til vareplassering i butikk...

Nano lider som alle andre leverandører som ikke er eller blir representert av de store varemerkene. Det var noen her som nevnte Bayer’ns eget produkt og hvorfor de gidder å gå fremover hvis de «vet» at Nano har er bedre produkt, her kan jeg komme på en drøss av ideer om hvorfor...

Nano største feil er deres elendige ir forståelse og evnene til å reagere på markedets konstante evalueringer. Man kan ikke argumentere med «hemlighold» og «frykt for konkurranse» i bransje når man bedriver forskning og utvikling på emisjons kroner... Dessverre virker nordmenn/investorer mer opptatt av hvor pengene Til diverse veldedighetsorganisasjoner tar veiene enn pengene man plasserer i Nano på Oslo Børs....

Kagge
03.12.2019 kl 19:17 4763

Tja.. hvorfor ikke snu litt på flisa?

Nano lever ikke av kursen dag for dag, de har inntil nå ikke hatt problem med å fylle emosjonene - så 1,4 mrd kroner har tydeligvis ikke problemer med at Nano oppfører seg som BF?

Jeg tror suksessen ligger i å oppføre og rigge seg som et BF! Bravo rekrutterer sentrale posisjoner fra BF og verdifull erfaring. Hvorfor ikke drifte som de beste?
Slettet bruker
03.12.2019 kl 19:22 4755

Jeg har snakket om dette tidligere. Copanlisib er i full sving selv om de også har utsatt.

Bayer VET at Betalutin er et mye bedre alternativ. Så hvorfor gidder de å fortsette. Det koster milliarder for selskapet og de har også aksjonærer. Hadde Copanlisib vært mye bedre en Betalutin så tror jeg neppe Nano hadde eksistert. Så hvorfor gidder Bayer?

Når ikke det er medisinen som feiler så gambler Bayer på at Nano vil feile finansielt.

Det er mye psykologi her men jeg kan ærlig talt ikke komme på andre grunner til at Bayer fortsetter med en medisin som INGEN pasient ville valgt over Betalutin.

Vil du bli bittelitt frisk kanskje etter hvert og mye smerte, eller vil du bli ganske frisk og kanskje helt frisk helt uten smerter?
focuss
03.12.2019 kl 19:29 4730

Tror Bayer at Copanlisib kan gi dem et kort på handa i forhandlinger med nano? Ser ikke helt det men.
Nubie
03.12.2019 kl 20:09 4628

Hvorfor gjøre nano tjenesten av å legge ned Copanlisib? Leger og pasienter er som folk flest... vi velger det «trygge og kjente» overfor det ukjente.

Bare tenkt hvordan farma jobber mot leger og sykehus i US, er ikke bare resultat/medikament prestasjon som gjelder ved valg på veiene av pasientene.

Se hvordan apotekene i Norge er pålagt å tilrettelegge for det billigste medikamentet når man kommer med «blå»resept.

I US er det stort sett forsikringen som gjelder ved behandling...og alle vet hvordan denne bransjen er...

En ting er å få godkjenning, markedsføringen/smøringen er en helt annen sak.
Nubie
03.12.2019 kl 20:14 4626

Kanskje ikke godkjenning er det største problemet Nano føler det står ovenfor i fremtiden, kanskje de ser rekrutteringen som et tegn på at de kan møte på andre krefter i kampen for å få ut behandlingen sin til pasientene?

Er ganske sikker på at deltakelse på konferansene handler om å binde sammen et fremtidig nettverk av beslutningstagerne innenfor bransjens indre og ytre parametre.

De største eierne pøser på med penger som om vi sto ovenfor et slott laget av granitt...og ikke det luftslottet som caset fremstod som i dag.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 20:38 4573

Er det ikke her Renoldi kommer inn i bildet? Han skulle jo ha ringt en hel haug av leger og presentert "X" med sånn og sånn egenskap og legene bekreftet at de hadde anbefalt en slik medisin.
SomSa
03.12.2019 kl 20:51 4536


Dersom de ikke klarer å rekruttere nok pasienter og det tar enda lengre tid å samle data å sende søknaden risikere Nano å miste Fast track........ Tiden renner ut for nano. Jeg ble heller ikke overbevist om Nano kan rekruttere nok pasienter etter Eduardo Bravo´s opptreden på spørsmål/svar delen av 3Q presentasjonen. Det hjelper ikke at Batalutin er et fantastisk produkt, ledelsen og styret har kjørt og fortsetter å kjører Betalutin rett i dassen........
TeeJay
03.12.2019 kl 20:54 4530

Korsar, siden du åpenbart har kunnskap om dette:

Kan ikke du gjøre en analyse her av rekrutteringstakten til Nano(da må rekrutteringstakten man regner med, være lik 10-12mnd / gjenværende ant pas som bør være rundt 85-90) i sammenligning med ett tilsvarende selskap, på tilsvarende stadie, som HAR en eksisterende rekrutteringsrunde bak seg.

Dette har du selvfølgelig for hånden, siden du uttaler deg som du gjør,
Ellers ville det jo vært den reneste, mest åpenbare idioti å proklamere så bastant hvor dårlig det er.
Men jeg er interessert i å vite, og spent på informasjonen
Nubie
03.12.2019 kl 20:56 4535

NV - dette er ikke et sololøp for 1 mann... det bygges sakte og sikkert opp et markedmaskineri i NANO. Dette er ikke noe man gjør på dette stadiet hvis man ikke har noen tegn internt på hvilken retning dette går.

I fare for å gjenta meg selv, jeg mener at godkjenning ikke er utfordringen, ei heller tidsracet mot «konkurrentene» MEN hvordan behandlingen skal få innpass og nå frem til sluttbruker.

Om Renoldi gjør eller har gjort jobben sin er vanskelig å si, rekrutteringen i seg selv gir oss en pekepinn på hvor vanskelig det er for mindre forskningsforetak finansiert via børs trenge frem i mengden.

Den virkelige verdien ligger i hvor rekrutteringen har gitt best resultat. Er dette i land der det offentlige tar regningen eller motsatt? Hvor er det vanskelig? Er det i land der det private tar regningen?

Jeg tenker nå på regningen ved behandling (etter godkjenning). Kostnad vs livskvalitet vs kvantitet vs besparing! Hjelper lite å bli godkjent hvis fakturamottaker ønsker å benytte annen godkjent behandling. Dette faktum ser ut til å ha falt helt ut av regnestykket her...

Nano MÅ ri flere hester i dette løpet, de har ikke samme tyngde som de store, markedet må overbevises parallelt.

Til nå har ingen 3 part krefter kommer på banen, finnes nærmest fraværende interesse for Nano utenfor Skandinavia. DNB er markedmakeren sammen med ABG som holder liv i drømmen... følg pengene, kan ikke finne noen rød tråd til Jefferies....hva har de tatt med til bordet?? Nada...
Slettet bruker
03.12.2019 kl 21:22 4467

Her var det mye rart.

For det første er det plass til alle medisiner som kan gi effekt og med viss bivirkningsprofil innenfor NHL, inkludert Copanlisib i FL3. Ikke en gang dette essensielle og lettfattelige klarer Korsar og baisegjengen å forstå. Det er også vanlig å bli resistent når man bruker samme medikament om igjen og da må man forsøke andre medisiner. Det er også begrenset for hva syke folk tåler av behandling og det er her "the Beauty of Betalutin" kommer inn. For de som tok seg bryet og så/hørte på R&D Day så ble det nøye forklart hvorfor Betalutin har sin plass i FL3. Ikke bare har en plass, men en dominereende plass. Faktisk så presierte professor Zinzani hvor smart Betalutin virker på pasientene, i tillegg så kommer det nesten ikke bivirkninger og enkel behandling, som Zinzani mener er avgjørende for å lykkes. Når Betalutin kommer på markedet så blir det førstevalget for pasientene, utvilsomt. Hvem ønsker alvorlige bivirkninger samt jevnlig sykehusinnleggelse når du heller kan ta "en shot" Betalutin og gå hjem? Om vi legger til at NHL-kreft er blant de mest vanlige i verden så er markedet så skyhøyt at de fleste av dere ikke forstår hva som faktisk er i ferd med å skje.
Jeg har tidligere mast litt om at Nano bør inngå dealer med BF ASAP. Jeg tror jeg tok feil. For når man leser resultatene og ser hva de virkelige verdiene er og vil bli fremover så er det helt ekstreme tall. Derfor har Bravo avvist samarbeide med andre - han sa rett ut at man ikke får den prisen som Nano er verdt. Men dette vil endre seg fremover og vi går inn i siste året av studiet nå, så at noe vil skje innen samme tid på nyåret er garantert. Jeg skal ikke sitte utenfor når det skjer.
Når det gjelder rekruttering så oppdaterte Nano oss for kun et par uker siden at de skal bli ferdige som planlagt. For de som forstår litt(ikke Korsar) om hvordan utvikling av nye behandlingsmetoder foregår, så er det ikke bare å bestille pasienter fra Ikea. Det er klare kriterier for å komme med i slike studier. Sammenligner vi Nano med Big Farma så kan vi se at de sliter minst like mye eller mer med å rekruttere pasienter i samme indikasjoner. Til tross for dette er vi on Track, og Bravo har til og med økt til enda flere siter for å forsikre seg om at dette går som guidet.

Nano har over 100 pasienter som vi vet er inne (Lymrit og Paradigme) men det er meget sannsynlig at tallet er betydelig høyere nå ettersom studiet går fremover.

Det som ikke nevnes av nettrollene, forståelig nok, er at Archer-1 også skal blir ferdig på likt med Paradigme. Det betyr at både Paradigme og Archher-1 har ganske kort vei til markedet as we speak. Så det er ikke sikkert Betalutin blir brukt noe særlig som singel agent når de kan gjøre folk tilnærmet friske over en lang stund med Archer-1 som foreløpige viser 100% ORR/CR. Det er derfor de smarte som forstår caset Nano kjøper seg inn. Nano aksjen kommer til å smelle alvorlig oppover, det er jeg sikker på. At Nano ikke ligger på over 100kr nå er for meg helt uforståelig. Men det er også en utrolig sjanse for oss som vil øke andelen sin. Jeg laster selv hele tiden, jeg skal ha mest mulig Nanoaksjer på hånda. Så egentlig bør man kanskje takke disse trollene(not:-)) på forumet her som ikke klarer å la være å ljuge og fantasere for å tjene et par kronestykker.

Om dere bekymrer dere for Betalutins effekt, bivirkningsprofil og enkle behandling så selg nå aksjene, men slutt med dette vrøvlet hver gang dere har solgt noen aksjer, flere av dere eier jo ikke ryggrad i det hele tatt. Problemet for baiserne er at det ikke er noe problem med Nano, alt går faktisk ekstremt bra. Og resultatene er eksepsjonelle. Men vi ser det samme når kursen går litt. da går traderne bananas med møkkaspredningen for de er livredde for at Nano skal gå fra dem. Tiden for å trade Nano er forbi, det er ekstremt med triggere fremover, dere kommer til å grine hele veien til mål mens kursen stiger og stiger. Jeg er ganske sikker på at noen av dere hadde solgt morra deres for en slikk og ingenting, dere ljuger konstant og gjør at disse forumene blir mer og mer uinteressante... der fikk jeg det ut. sukk.

Må presisere, denne var ikke til Nubie, det var bare han som hadde siste innlegget :-)
Redigert 03.12.2019 kl 23:19 Du må logge inn for å svare
Kagge
03.12.2019 kl 21:28 4465

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Nubie
03.12.2019 kl 21:36 4444

Takk for det Stinke

Jeg ønsker å belyse andre aspekter av prosjektet NANO, antar du klarte å lese mellom linjen at jeg mener det skjer mye spennende utenfor ringen nå.

Men jeg er veldig skuffet over at DNB og ABG drar lasset, mens utlendingene ikke klarer å få opp dampen...
Slettet bruker
03.12.2019 kl 22:42 4328

Nubie, det kommer. Se på det som en sjanse til å akkumulere. Det er ekstremt mye som skal skje frem til neste jul. At utlendingene ikke kommer inn er jeg ikke bekymret over. At noen gambler med å stå utenfor nå fatter jeg ikke, i en biotek-horisont så er vi så og si ved målstreken.

FDA har også mulighet til å speede opp effektive medisiner så de kommer raskere på markedet. Betalutin oppfyller, etter min mening, alt for at det kan skje. Med Fast Track har Nano jevnlige samtaler på hvordan de ligger an og hva som skal til. Husk også at Nano kan sende store delere av søknadsprosessen innen de er ferdige med studiet, dette for at det skal gå enda raskere å komme på markedet. Dette får vi fordi vi har Fast Track.

Vi må huske på at vi ha en rekke triggere fremover. I tillegg må vi nå forevente andre hendelser når vi er såpass nær målstreken.

Bravo har jo selv nevnt at de vil ha partnere i hele verden uten USA,(dette står også i presentasjonene til Nano) dette kommer, men når? Når får vi et seriøst bud fra big farma? Blir det et samarbeide for noen av indikasjonene? AA? BTD? Større aktører som kjøper seg inn? DBLCL? Humalutin? ++++

Og når får vi nye Archer-1 resultater? Da kan det og da bør det smelle.

At Nano kan gå 10-20 ganger'n i løpet av ett år er mulig. Enda mer også om vi utvider tidshorisonten litt.
Redigert 03.12.2019 kl 23:18 Du må logge inn for å svare
TeeJay
03.12.2019 kl 23:19 4265

Bra at du holder momentet og kvaliteten litt oppe her på forumet Stinky!
Det er som du selv vet, langt mellom innlegg her for tiden, som er lesverdige og realitetsorienterte, så det er ett friskt pust.

Jeg er enig med deg:
Man skal være rimelig ensporet eller kronisk negativ, for å ikke erkjenne at det året vi nå går inn i er særdeles spennende.
Riktig nok kan selve materialiseringen av enkelte triggere dra noe lengre ut i tid, men det vil være helt usannsynlig at vi ikke skulle se opptaktene til det i 2020.

Den eneste store fallgruven jeg ser neste år, er nok en mulig utsettelse.
Det vil kortsiktig være ødeleggende, men allikevel ikke langsiktig.

Men det tror jeg heller ikke kommer til å skje, nettopp av noen av grunnene nevnt over.
De holder og bekrefter ny guiding.
De har iverksatt en serie tiltak for å sikre at de når det, som flere siter, tilstedeværelse på siter nettopp for å lå frem i vrimmelen og sørge for å bli medregnet.

Sterke folk på CMC og regulative prosesser...

Dette dytter de over første etappestrek i 2020, det er jeg sikker på.
Etter det er det bare å nyte hvordan flere value infliction points vil genereres, ettersom pipen vokser:
Huma kommer på bordet igjen
212 og alpha kommer med «the best results Dahle had ever seen»
Partnere kommer på ulike områder og i ulike deler av verden
Vi får EAMS og Prime
Archer blåser hatten av hele 2L markedet...
Det kommer en børs notering i USA , jeg tipper forsommer, evt høst 2021

Ja vi kan nevne mer, men det behøves ikke.

Jeg tror Nano er i ferd med å bli en seriøs aktør i NHL markedet, og når det blir oppfattet, og tas seriøst...
Hva skjer da?

Det blir enten oppkjøp, eller en fullstendig reprising
focuss
03.12.2019 kl 23:21 4282

Jeg er sikker på at det er veldig mange som vil inn i Nano, men har sittet utenfor å ventet på lavere inngang. Til slutt orker de ikke stå utenfor lenger og hiver seg på. Alle skjønner at dagens kurs gir en fantastisk avkastning med litt tålmodighet.
Slettet bruker
04.12.2019 kl 08:20 3936

Takk Teejay, det trengs flere seriøse skribenter her inne, så fint med dine bidrag også.

NB: Nano presenterer postere på ASH i disse dager med nye prekliniske resultater. Det kan se ut som de har løst DLBCL-gåten om resistente celler innen DBLCL.

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that new data from preclinical studies investigating the effect of Betalutin® (177Lu-lilotomab satetraxetan) on non-Hodgkin’s lymphoma (NHL) cell lines will be presented in a poster at the 61st American Society of Hematology (ASH) Annual Meeting & Exposition (7-10 December 2019 in Orlando, FL, USA).

The ongoing research programme aims to investigate resistance mechanisms that enable NHL cells to survive Betalutin® treatment and to identify molecules that, when used in combination with Betalutin®, could overcome that resistance. The findings of this research could direct future programmes designed to expand the use of Betalutin®-based therapies in NHL patients.

The research being presented at ASH builds on data previously presented (at the European Haematology Association annual meeting in June 2018) describing how a screen of more than 50 different NHL cell lines identified some cell lines that were resistant to Betalutin®. Two resistant cell lines were aggressive diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL) cell lines (the double-hit/double-expressor ABC-DLBCL cell lines RIVA and U2932).

The new poster reports how these two aggressive DLBCL cell lines have been used in a new screen where Betalutin® has been combined with 384 different anti-cancer drugs to identify the Betalutin®/drug combinations that could potentially contribute to reverting resistance.

Jostein Dahle, Chief Scientific Officer of Nordic Nanovector, said: “Our ongoing research programmes and collaborations continue to help us understand how NHL cells react to Betalutin® treatment. Understanding the mechanisms of resistance to Betalutin®, and how to overcome them, is crucial for being able to deliver optimal treatment to patients with difficult to treat tumours. In the case of Betalutin®-based treatment, which to date has demonstrated an encouraging clinical profile, such combination strategies could further enhance its potential to become an important option for NHL patients.”

Tardyferon
04.12.2019 kl 09:21 3716

ser ut som at det blei litt for mye info for nanovekter,kappa,korsar og resten av gjengen.........helt stille idag WTF
Slettet bruker
04.12.2019 kl 09:24 3715

Jeg opprettet akkurat en ny tråd din løk
Tardyferon
04.12.2019 kl 09:40 3662

tusen takk.....din løk
Slettet bruker
04.12.2019 kl 09:53 3621

Nanovector har åpnet ny tråd. HOs mest blokkerte skribent skal diskutere med seg selv(og Korsar)
hehe, Mye rart man skal være vitne til her.

Fikk lurt til med 1000 nye Nanoaksjer i dag :)
Redigert 04.12.2019 kl 09:56 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
04.12.2019 kl 11:05 3543

Først opp og så ned som reaksjon til dagens melding. Ikke overraskende noen av delene. Noen er fornøyde med meldingen slik den fremstår mens andre hadde muligens skodd seg med urealistiske forventninger. I likhet med den lange rekken av tester av støtten på 20 kr så må vi nok også regne med gjentatt test av støtten (foreløpig i en begynnende fase) på 25 kr. Da vil vi være klare for å bryne oss på 30 kr. Brudd på det nivået vil nok være på plass i tide til at det kan betraktes som en grei julegave.
Hun_investerer
04.12.2019 kl 11:38 3498

Hvilken nyheter venter vi på nå til at denne kan suse forbi 30??
dr. Stockman
04.12.2019 kl 12:13 3426

Absolutt ingen nyheter. Selv uten å ta hensyn til resultatene fra Archer-1 har DNB kursmål på 72 kr, og det fremstår som ganske konservativt. De opererer jo også med alt for lav LOA. Så en aksje som har falt til et absurd nivå bør på ingen måte være avhengig av nyheter for å bli en smule mer rasjonelt priset. Emisjonsfrykt har ridd aksjen som en svøpe, men den frykten vi jo bli mindre jo høyere aksjen stiger, og de mest emisjonsaverse aksjonærene er nok allerede ute nå.
Slettet bruker
04.12.2019 kl 12:15 3420

Det er underliggene krefter som styrer denne aksjen, algoritmene gikk jo hersker da den åpnet opp i dag. Vi får nok DBLCL resultater i forbindelse med ASH-posterene tenker jeg. Disse henger jo sammen. Men her skal men ikke forvente noe særlig tror jeg.
Imens får shorterne holde på. Jeg tror mange av de nå realiserer og derfor denne pressing av ei krone ned så øker kursen ei krone opp. Etter hvert så får kursen mer "fritt" spillerom. Klart en god nyhet kunne speedet opp dette, man ser for eks på TRVX som går mot emisjon mest sannsynlig i begynnelsen av neste år men kursen går.
Jeg tror det snart er Nanos tur, men om det tar noen uker til så er det også greit da jeg hele tiden forsøker å få tak i flere aksjer.
Slettet bruker
04.12.2019 kl 12:20 3413

Hadde forresten vært gull om vi fikk med noen amerikanske storinvestorer på investeringskonferansen i morgen.
https://www.meetmax.com/sched/event_58153/__agenda-day-two_cp.html
Docs
04.12.2019 kl 12:25 3396

Egentlig bare fint at det bygges en mer solid støtte på 25, før videre oppgang.
focuss
04.12.2019 kl 12:35 3362

Hvordan er det egentlig? Kan vi forvente mer Archer resultater i år?
Slettet bruker
04.12.2019 kl 13:15 3295

Hadde vært konge om de kom ut med resultater i noen pasienter til fra Cohort 2 på Nordic-American Life Science Conference i morgen. (Archer-1)
Men tror det er mer realistisk en eller annen gang i 1H 2020.
Men vi venter jo på BTD, den kan dukke opp anytime. Det kommer an på når søknaden ble sendt inn.
TeeJay
04.12.2019 kl 13:21 3282

Jeg holder en knapp på både interim, og nye Archer rundt mars neste år
Slettet bruker
04.12.2019 kl 14:14 3212

Ok, da sier vi Q1 2020...:)