Clarkson kaller Greta for idiot

Slettet bruker
28.11.2019 kl 07:59 2959

Vel, hun er jo svensk så det blir vel smør på flesk. Men støtter Clarkson.

https://www.dagbladet.no/nyheter/stjerne-kaller-greta-idiot/71867815
Chorizo
28.11.2019 kl 10:27 1218

Fjaset ditt ellers er så dumt at jeg ignorerer det. Enda dummere enn blind hyllest av en flokk rasister, faktisk.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 10:33 1208

Nei, ord som homo, jøde og hore er ikke skjellsord.

Hømo derimot er noe helt annet, det er ikke en homoseksuell person, det er en forkortelse for byhømo. Altså en person som tror han er progressiv, moderne og liberal. Men egentlig raserer og splitter alt rundt seg med et dømmende hat mot alle som ikke har "riktige" meninger. Et eksempel på en byhømo er slike som gjør narr av folk med bilinteresse, som om det skulle være noe skikkelig harry og tilbakestående ved det.

En byhømo vil gjerne også fortelle omverden at han har "riktige" meninger hele tiden, og bruke enhver anledning på å rakke ned på typisk arbeiderklasse som er avhengig av bil, bor på landet eller stemmer på feil parti.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 10:54 1201

- altså en chorizo om du vil...
Slettet bruker
28.11.2019 kl 11:39 1192

Ja, han kan minne sterkt om en slik person. Det er ondsinnet drittsekk-oppførsel, men vi vet jo ikke hvordan Chorizo er på ekte. Og dette er jo ikke ekte uansett, dette er bare piksler på en skjerm.

Nå: *fzssss*
Fluefiskeren
28.11.2019 kl 11:52 1186

Det virker på meg at han angriper henne fordi hun ikke er interessert i biler. Han er tydeligvis redd for sine inntekter.

Det er noe litt tragisk med alle disse menn som angriper en 16 år gammel jente fordi hun sier det samme som den store majoriteten av klimaforskerne.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 11:57 1180

Nei, det er helt greit og lov å ta til motmæle mot noe man er uenig i. Og GT er noen av de mest innflytelsesrike personene i verden for tiden, ikke stakkarsliggjør hun.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 12:02 1173

Clarkson bare spiller idiot. Det har med rating og kontrakt å gjøre.
Greta spiller seriøs. Hva vet hun egentlig? 16 år, da har du mye å lære og er ikke tørr bak ørene. Greta er kvalm også på gyngende grunn. Ute av kurs. Langt til havs. Mens jorden går under venter alle på at Greta skal stige i land. Seriøst.
Redigert 28.11.2019 kl 12:03 Du må logge inn for å svare
Chorizo
28.11.2019 kl 12:07 1171

Hømo derimot er noe helt annet, det er ikke en homoseksuell person, det er en forkortelse for byhømo. Altså en person som tror han er progressiv, moderne og liberal. Men egentlig raserer og splitter alt rundt seg med et dømmende hat mot alle som ikke har "riktige" meninger.
*************************************
Har alltid latt meg fascinere av at dere støllinger opererer med deres eget språk. Rasisme og dumskap blir imøtegått. Så kan du bruke de skjellsordene du vil på det.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 12:52 1260

Jeg er tilhenger av barnearbeid. Vi tok ikke skade av å jobbe i tidlig alder.
Chorizo
28.11.2019 kl 12:55 1253

Kommer nok litt an på hva arbeidet går ut på og hvordan ungene blir behandlet. Men klimastrutser som gråter krokodilletårer på vegne av barn som jobber i koboltgruver er uansett ganske patetiske. Som om de bryr seg om de ungene.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 12:56 1250

Jo det er du så da tok du vel det.
Kan det være andre grunner? Det kan vel det.
Tok du skade i iran kanskje?
Arbeidet du med kobolt som voksen?
Redigert 28.11.2019 kl 12:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 13:10 1249

Slavearbeid og dårlig behandling er selvsagt ikke lov.
Chorizo
28.11.2019 kl 13:15 1244

Ikke helt det samme å gå med avisa som å krype rundt i koboltgruver.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 13:22 1236

Om barn blir tvunget til å jobbe i kobolt gruver eller kullgruver er ett fett. Like ille.Men lønnet arbeid, selv om det er hardt er helt ok så lenge det ikke stilles urimelige krav eller det utføres under tvang.
Redigert 28.11.2019 kl 13:22 Du må logge inn for å svare
Biggy
28.11.2019 kl 13:22 1235

Når argumentene mangler kommer skjellsordene.Vi ser det i dette angrepet på Greta slik vi daglig ser det også her på forumet.
Greta er ung og er blitt påvirket sterkt av voksne som nå kynisk bruker henne.Hun har få motforestillinger og uttaler seg med ungdommelig frisinn
og skråsikkerhet.
Greta burde ha voksne rundt seg som kan beskytte henne.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 13:25 1228

"Greta burde ha voksne rundt seg som kan beskytte henne."

Insimuerer du at faren, som er med henne, ikke beskytter henne? Hun gjør nok dette frivillig og hun har ved flere anledninger sagt at det har gjort henne mye friskere. Før dette startet var hun en enstøing som satt inne og sturet.
Chorizo
28.11.2019 kl 13:25 1225

Påstandene dine om at hun blir brukt får stå for din regning. Men godt å se at du er av de som reagerer på skjellsord mot henne.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 13:39 1209

Du vet vel at etter Melodi Grand Prix prosjektet gikk i vasken ble unge Greta revet med foreldrene til seiern i et slags Melodi Green Prix jr show omtrent etter samme sosiale kanaler infulencer building events modell.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 13:48 1205

Clarkson har rett i at Greta er en idiot eller mer spesifikt, en nyttig idiot. Han har ikke rett i at "vi" må ta klimaendringer på alvor. det er ikke noe vi mennesker kan gjøre for å forandre klimaet, annet enn å muligens sprenge verden i fillebiter med atombomber. Det er sola som styrer klimaet. Desverre så sauses klima og miljø sammen av klimahysterikerne og antagelig gjør de dette bevisst, for miljøet kan vi gjøre noe med, men ikke slik klimahysterikerne driver med, de skader miljøet og blåser i dyrelivet.
Greta har desverre aldri hatt sjansen til å fylle tomrommet mellom øra med selvstendige tanker, hun har blitt hjernevasket fra tidlig alder og har vel aldri i hele sitt liv tenkt en eneste selvstendig tanke. Foreldrene burde vært straffet, men desverre så har denne mishandlingen ondskapsfulle "verdenslederes" bifall og en haug av strebende spyttslikkere applauderer, ja samt en haug av nyttige idioter som ukritisk kjøper alt som kommer fra autoriteter uten å etterprøve om det er hold i påstandene. Nå har "klimaforskerne" til de grader blitt avslørt, men det hjelper ikke fjols til å få opp øya og se en slik stor bløff og bedrageri for hva det faktisk er, så hjernevaskede Greta er i selskap med ganske mange desverre.
Redigert 28.11.2019 kl 14:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:00 1198

" Foreldrene burde vært straffet med desverre så har denne mishandlingen ondskapsfulle "verdenslederes" bifall"

Litt merkelig at hun står i FN og kjefter verdenslederne huden full og gjorde det samme med næringslivs topper i Sveits, om de "står bak henne".
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:09 1191

"Litt merkelig at hun står i FN og kjefter verdenslederne huden full og gjorde det samme med næringslivs topper i Sveits, om de "står bak henne". "

-------

Ikke merkelig i det hele tatt om du bare kobler inn litt av det jeg etterlyser, selvstendig tenkeevne... Hvordan tror du hun fikk slippe til i FN da? Jeg har ganske mye å si den gjengen der, men jeg slipper ikke til på en slik talerstol. Om du ikke ser at hun spiller rollen sin perfekt og blir brukt hensynsløst av den gjengen hun angivelig kritiserer, ja da er du passe naiv og lettlurt desverre. Er en i tvil om noe, er rådet følg pengesporet og i dette tilfellet er det lett å følge via FN. Samme interesser satte igang klimabløffen som også eier det meste av de store oljeselskapene, ikke noe er som å ha monopol på alt, ikke sant? ja bare finn ut hvem som dro igang verktøyet FN, donerte tomt og bygg og styrer showet fra kulissene, så er du på rett spor.
Betonghue
28.11.2019 kl 14:11 1188

...."han er og blir en bølle og en drittsekk." - Pølsa beskriver seg selv! En muslim med selvinnsikt ! :-)
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:22 1182

"Ikke merkelig i det hele tatt om du bare kobler inn litt av det jeg etterlyser, selvstendig tenkeevne.."

Det var jo nettop det jeg gjorde. Jeg koblet din manglende evne til å tenke logisk til det du skrev.

I Norge er regjeringen fullstendig uenig med henne om øyeblikks tiltak som må iverksettes. Feks at vi øyeblikkelig skal legge ned oljeindustrien. Jeg er selvsagt enig med vår regjering. Med mindre det skjer et mirakel og at partiet MDG får 50% flertall så vil vi ikke legge ned oljeindustrien på mange, mange år. Det vi imidlertid kan gjøre er å iverksette fornuftige tiltak som er bra for miljøet men som ikke ruinerer oss men som tvert imot vil være et viktig bidrag til norsk økonomi. Feks havvind.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:26 1177

"Det er direkte usselt."

Tror ikke du skal stå først i køen å kalle noe for usselt. Alt du skriver er "usselt".
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:35 1169

Før var det noe som het hit*i fisering av tråder. Gikk ut på dato før rajas storhetstid.

Nå heter det chorizing av tråden.
Pølsevev på en snor.
pølsa moser deig.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:36 1169

"Jeg koblet din manglende evne til å tenke logisk til det du skrev."

---------

Sorry, men du er ikke i nærheten av å se det store bildet. Si meg tror du David Copperfield faktisk gikk gjennom den kinesiske mur, eller tror du det muligens kan ha vært en illusjon? Når jeg snakker om å koble inn selvstendig tenkeevne, så snakker jeg om å løfte huet litt og se litt mer enn bare det som er rett foran nesa. Du går desverre rett i illusjonistenes felle og diskuterer dukkene på dukketeateret og ikke de som styrer dukkene.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:42 1164

Snuten, du forstår ikke at jabbadukken har revet seg løs fra trådene og opererer som robot med automatisk mimikk på refleks etter starten styrt av tråder.
Du har ikke fått med deg at trådene fra det gamle dukketeateret har raknet og nå er det blanding av villdukker og spindelvev.
Chorizo
28.11.2019 kl 14:43 1165

Jeg er ikke muslim, men ville det spilt noen rolle, altså?

At du opplever meg som en bølle og en drittsekk, tar jeg som et stort kompliment.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:46 1158

pølse vev opp summert:


Chorizo
I dag og i morgen
Jeg er en av de få normale
Jeg er ikke muslim
Jeg har meldt deg til Admin
Slettet bruker
28.11.2019 kl 14:47 1154

Har ennå ikke sett en vitenskapsmann som har påstått at David Copperfield spaserte gjennom den kinesislke mur. Du sier at vi skal ignorere vitenskapen, så spørsmålet om David Copperfield hadde nok passet bedre til deg selv. Men tilbake til det vi diskuterte. Hvilke verdens ledere har tatt til ordet for at vi med øyeblikkelig virkning legger ned alt som er av fossile utslipps kilder?
Redigert 28.11.2019 kl 14:49 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
28.11.2019 kl 14:52 1149

Hun sier at hun bare stoler på det klimaforskerne
sier. Hun har aldri utgitt seg for å være klimaforsker i motsetning til det mange på forumet mener de er.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 15:04 1141

Uten A den B Chorizo rekefølgen men likevel nevnt ikke glemt:

fluefiskere
journalister
klimaforskere
advokater
bruktbilselgere

men influenceren Great A da. ja.
Chorizo
28.11.2019 kl 15:12 1136

Mener du at muslimer er mindre verdt enn..deg? :)
Slettet bruker
28.11.2019 kl 15:33 1127

Pølse A du co-chorizo gamle B, hva er egentlig du verdt som menneske? Du er mye verdi i deg selv det vil du si uten at jeg motsier slike faste lekser. Fint sagt egentlig.Kan du tenke selv?Jeg lar det ligge.
Sagt at jeg tror deg. Det må jeg si og tror så hardt jeg kan,

Tenker du ellers på du tilfører oss merverdi her på ho. Hva er din verdi og deler du den med oss? Jeg har nemlig enda ikke lest noe av verdi fra deg, bare nedvurderinger av ho. Det blir for billig.
Redigert 28.11.2019 kl 15:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 16:24 1118

Kanskje det er slik at de er mer verdt der de kommer fra? Det nytter ikke å ta med fremmed valuta og bruke i Norge vet du;-)
Redigert 28.11.2019 kl 16:27 Du må logge inn for å svare
Chorizo
28.11.2019 kl 16:31 1115

Hva slags tøvete sludder er det? Er noen mennesker mindre verdt enn andre?
Slettet bruker
28.11.2019 kl 16:47 1105

Ingen er verdt mer ann endre.
Du er like mye verdt som Bhagdaddy og jeg skiller ikke dere slik sett. Det er min enkle A B Chorizo ferdig med det.
Fluefiskeren
28.11.2019 kl 17:11 1102

Sjelden har jeg sett en mer «besserwisser»
enn deg. Det verste er du skriver som at du skulle ha peiling. Vi som har satt oss inn i dette ser veldig raskt at du har svært mangelfulle kunnskaper innen fagområdet.
Redigert 28.11.2019 kl 17:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 17:18 1092

Når presteskap sier "vi som har satt oss inni" viser det seg at når det bikker over til at "vi som har satt oss inn" er enig med alle som er "satt inn"

Det er på tide vi setter oss inn i religion og de krefter flespiskeren viser til med "vi som er innsatt"

Det er ikke sjeldent men ofte jeg møter slike innsatte besserfisere.
Redigert 28.11.2019 kl 17:19 Du må logge inn for å svare