PHO- Eieroversikt

Hallvar
PHO 15.06.2018 kl 19:22 50655

Jeg synes den siste tids utvikling er veldig gledelig selvom jeg har vært helt sikker på at oppgangen skulle komme. Jeg tror faktisk at vi nå vil fortsette oppgangen og aldri se oss tilbake. Noe av grunnen til at jeg tror dette, er den økte oppmerksomheten som en ser fra utlandet. Er det noen som sitter med oppdatert eieroversikt ?

Registrerte at 3 amerikanske investorergrupper var på topp 50 på forrige liste.

Min største bekymring er at et stort amerikansk firma kommer med bud på selskapet i løpet av kort tid. Er redd for at mange vil takke ja til raske penger. For meg er egentlig en ti dobling mindre enn det jeg forventer innen 2020. Er det noen som kan gi innspill på hvor stor prosentandel som må si ja før en kan tvangsinnløse resten av aksjene.

Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
16.06.2018 kl 11:56 8695

Halvard, jeg er 100% sikker på at vi trenger en ny ledelse og inntil dagens ledelse klarer å vise til akseptabel vekst og skikkelige ambisjoner så fortjener de ikke annet enn kritikk. Jeg synes min kritikk av Hestdal og Co. er 100% berettiget og begrunnet. Det er absolutt ingen grunn til å være fornøyd og spesielt ikke når vi vet at europeiske urologer fant ut at Hexvix var fantastisk allerede i 2005. Det var på dette tidspunktet Hestdal tok over selskapet og han har ikke lykkes med noe. Potensialet er fortsatt imponerende og Hexvix/Cysview har enda bedre dokumentasjon. Når Hestdal ikke har lykkes på 13 år til tross for fantastisk dokumentasjon hvorfor skal det bli bedre nå?

Jeg anbefaler alle og være sterkt kritisk til ledelsen og forhåpentligvis så vil dette få effekt. Hva annet kan vi gjøre enn å poengtere at Hestdal har mislykkes med Hexvix til tross for at europeiske urologer anbefalte Hexvix i guidelines allerede i 2005.


Focuss, selv om Photocure har partnere så klarer de på en eller annen merkelig måte å bruke store penger også på dette salget. Q1-18 så brukte Photocure nesten 2 mill. på markedsføring og other allocation var på 4,5 mill. Totalt var kostnader 6,5 mill.


Avslutningsvis så synes jeg trådene om Photocure er alt for lite kritisk og spesielt det focuss serverer. Bente og Halvard har blitt svært gode bidragsytere og spesielt Bente virker skarp. Merlin er også en interessant skribent, men har noen tendenser som jeg ikke er stor beundrer av.......

Så skal jeg forsøke å balansere ved å være saklig kritisk.... :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2018 kl 12:03 8685

High Seas ved Hansson, som er selskapets desidert største aksjonær, hvordan stiller han seg til dagens ledelse?
Vet fra tidligere at han har vært kritisk, har det stilnet eller?
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
focuss
16.06.2018 kl 12:29 8662

Hallvar
Takk for fint innlegg. Du tar opp et tema som er svært riktig og svært viktig. Tror Hestdal har kommet inn i en modus hvor han ikke vil guide mer enn hva han er skråsikker på å levere og tenker det er det som er ansvarlig. Tror kanskje ikke Hestdal har tanken i hodet sitt at det kan være uansvarlig å guide for konservativt med risk for oppkjøp som ikke reflekterer aksjonærenes potensiale. Dette bør vi prente inn i hodet hans.


I prinsippet kan man lage tre senarier:

P10=90% sannsynlighet for å oppnå bedre enn.
P50= 50% sannsynlighet for bedre og 50% for dårligere (most likely)
P90= 10% sannsynlighet for å oppnå bedre enn.

Tror Hestdal guider P10. Hadde foretrukket P50 med P90 som strekkmål.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
focuss
16.06.2018 kl 12:48 8639

MM
De som fulgte Nano trådene tidligere vil vite at jeg ikke har problem med å være kritisk dersom jeg mener det er grunnlag for det. Jeg var vel den mest upopulære skribenten på tråden, men det endte med at CEO og styreleder er fjernet så det var åpenbart grunnlag for min kritikk

Selv har jeg ikke vesentlig grunnlag for å kritisere ledelsen men ser at de ikke er optimale for å kommunisere med markedet. Det ble grundig vist på Q1-18 men da av Dahl og ikke Hestdal.
MM
Hvilken markedsandel tror du BLC Cysview vil oppnå med dagens ledelse? 1,5%??

Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Dyma
16.06.2018 kl 12:57 8618

Er det noen som har sjekket ut muligheten for kjøp av opsjoner i Pho?
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
16.06.2018 kl 13:36 8575

Focuss, det går så tregt at jeg er usikker på hva de de klarer. Når de ikke klarer å øke bruken per skope eller få ut nye skope i større fart enn nå så vil ikke markedsandelen øke nevneverdig. Her må det et enormt temposkifte til. Husk at det er Kjetil Hestdal som er øverste ansvarlig for å få til dette.....
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Legoland
16.06.2018 kl 13:57 8560

Har lest gjennom siste utgave for diagnose og terapi av overfladisk kreft i urinblären utgitt av den tyske urologforeningen, datert november 2016.
Blaalys/Hexvix er ikke nevn med et ord. Derimot hvitt lys, uspesifiserte endoskoper og kontrastveske. NB. Har ikke sett gjennom 2k henvisninger til medisinske artikler anbefalingen bygger paa.
At Hexvix dekker 40% av det tyske markedet fremstaar derfor som et mysterium for meg. Kan bare skyldes jungeltelegrafen og at retningslinjen har gaat ut paa dato. Men ser at Universitetet i Heidelberg, den tyske premiumadressen for kreftforsking, reklamerer med blaalyset.
Skal se om jeg kan finne en oversikt over hvor blaalyset tilbys i Tyskland.
De siste 5 dagene har Ipsen lagt ut sök om to heltidsmedarbeidere for aa fremme salget av Hexvix i Tyskland.

Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2018 kl 14:23 8539

Hvis kursen holder seg over 32 og går videre etter en mulig konsolidering på 32 -33, så må vi helt tilbake til siste halvdel av april 2017 for å finne neste motstand på 37.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Hallvar
16.06.2018 kl 14:38 8530

r det gjelder kursen så har jeg selvfølgelig følgt nøye med på den de siste månedene/årene. Dette sammen med volum og mediaoppmerksomhet i media/fagblader forteller meg at noe er på gang. Jeg er spent på hva neste uke vil bringe, men jeg blir litt overrasket og skuffet om ikke oppgangen fortsetter. Jeg ser frem til å se eierstrukturen nå, for det kan også fortelle noe om siste ukes oppgang. Mitt tips er at vi allerede mandag vil se en ytterligere oppgang på høyt volum. Jeg baserer ikke dette på tekniske analsyer men mer erfaring med Photocure aksjen (og selvfølgelig en dose optimisme :).
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Hallvar
16.06.2018 kl 14:43 8543

Det vi burde gjøre var å få norsk media til å fokusere på mulighetene som ligger der for Photocure. En stor artikkel i DN eller et "sensasjon oppslag" i Dagsrevyen eller TV" nyhetene burde bidra til økt oppmerksomhet og interesse. I dagens samfunn med sosiale mediaer så burde vel forskjellige redaksjoner kunne bli tipset/fatte interesse for en sak som dette. Noen gode tips ? Når bedriften selv ikke gjør dette, så bør vi som eiere gjøre det.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2018 kl 14:52 8483

Elvoquest

Kunne du klart å få de til å skrive en artikkel i FA om PHO generelt, og BL Cysview spesielt?
Vi vet jo at når et selskap først får innpass hos redaksjonen i FA, så kan artiklene komme tett.
Dette ville fått nytt fokus på Photocure og den situasjonen som har oppstått de siste månedene, og det ville også nøytralisere en alt for defensiv holdning hos K Hestdal.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
16.06.2018 kl 15:26 8368

Medieoppmerksomhet og alle slike tiltak er 100% unødvendige. Det er ikke mangel på oppmerksomhet. Enhver dyktig investor vil holde seg langt unna Photocure slik selskapet drives i dag.

Selskapet må levere. Veksten må opp. Det hjelper ikke med gnål i media.

Hvorfor tror dere kursen faller hver eneste gang ledelsen holder en investor presentasjon?

Vi får håpe innsidekjøpet viser at man får en sterkere salgsvekst. Husk at CEO har vist en utrolig evne til å fatte elendige beslutninger oh ødelegge alle muligheter. La oss håpe det samme ikke skjer med Cysview.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2018 kl 15:30 8389

Oppgang Kommer,
Ja, vi får se om det kanskje kunne la seg gjøre. Vanskelig å få innpass hos den gjengen, men ikke umulig.
Sjekket litt og dette er egentlig den eneste reelle artikkelen om Photocure i FA hiå.

Den er fra 28. Februar. Når en leser denne artikkelen framstår det for undertegnede nesten ufattelig at kursen er på det nivået den er nå. Men det trekker ikke positivt at Hestdal lar være å guide. Han virker fornøyd, men fremstår ikke som en begeistret og engasjerende selger.

Ser mulig milliardinntekt
HELSE:Dersom én av fem pasienter iselskapets kjernemarked behandlesmed Photocures utstyr, vil topplinjenbikke en milliard kroner, ifølge selskapet.
JEANETTE E. H. HAMMER
– Det er ikke hverdagskost at et norsk selskap får FDA-godkjenning. Det var således god stemnig på kontoret hos oss den dagen, sa Photocure-sjef Kjetil Hestdal høytidelig under gårsdagens kvartalspresentasjon.

Selskapet har de siste månedene oppnådd flere viktige milepæler, som en refusjonsordning for pasienter uten privat helseforsikring i USA. For to uker siden fikk selskapet godkjenning hos amerikanske helsemyndigheter for bruk av sin patenterte blålysbehandling i den polikliniske oppfølgingen av pasienter med blærekreft. Markedet er to til tre ganger så stort som operasjonsmarkedet som Photocure allerede er inne i.

Likevel er markedsverdien av selskapet er 20 prosent lavere enn for et år siden på Oslo Børs.

Etter gårsdagens presentasjon var aksjen ned drøye 2 prosent.

Langt større marked

Årlig utføres det i overkant av 320.000 operasjoner av overfladisk blærekreft i USA. I tillegg trenger mellom 1,2 og 1,4 millioner pasienter jevnlig oppfølging, og det er her Photocure nå har fått tilleggsgodkjenning for bruk av blålysbehandling.

Selskapet har blant annet vist at 34 prosent av pasientene med tilbakefall av den mest aggressive formen for blærekreft kun ble avdekket av Photocures teknologi.

Med utgangspunkt i de 25 største geografiske regionene i USA, og en salgspris på 1.000 dollar pr. utstyrskit, er markedspotensialet for operasjoner og oppfølging av pasienter på til sammen 670 millioner dollar i året, ifølge Photocure.

80 prosent av inntektsgrunnlaget skriver seg da fra pasientoppfølgingen, som selskapet nettopp har fått grønt lys for.

Hestdal ønsker ikke å guide på hvor stor andel av markedet det er realistisk for Photocure å oppnå.

Ser milliarden

Selskapet illustrerte i går ulike scenarier, der en andel på 5 prosent i begge markeder vil gi årlige salgsinntekter på til sammen 33.5 millioner dollar, mens 20 prosent markedsandel i begge markeder ville bety inntekter på 134 millioner dollar i året.

Dersom én av fem pasienter i selskapets kjernemarked behandles med Photocures utstyr, vil altså selskapet ha en inntekt på 1,05 milliarder kroner i dagens kurs, ifølge selskapets beregninger.

Photocure guider med salgsinntekter på mellom 20 og 25 millioner dollar i 2020, noe som med dagens kurs vil si mellom 156 og 195 millioner kroner. I fjor var driftsinntektene på 150 milliner kroner.

– Søker seg mot blålys

Den nye refusjonsordningen dekker om lag 50 prosent av pasientgruppen, mens 45 prosent har privat helseforsikring.

– Hensikten er å øke antall behandlinger med Cysview, ifølge amerikanske helsemyndigheter, sa Hestdal i går.

Refusjonen trådte i kraft 1. januar, og er på inntil 1.000 dollar pr. pasient.

– Man ser at en økende mengde pasienter søker seg mot sykehus som tilbyr blålysbehandling. Vår markedsføring og arbeidet med pasientorganisasjonene har fungert, konkluderer Hestdal.

Han tror at effekten av at FDA-godkjenning og refusjonsordning er på plass vil komme til syne i andre halvår i år.

– Det er en lang salgsprosess. Til tross for at Cysview gir god effekt for pasientene, tar det lang tid for sykehusene å implementere det, sier Hestdal.

Tynges av investeringer

I 2017 økte enhetssalget med 31 prosent, men det er fremdeles snakk om små volumer. Samtidig faller EBITDA-marginen for året under ett fra 21 til 7 prosent.

– Dette skyldes planlagte investeringsaktiviteter, påpekte finansdirektør Erik Dahl.

Selskapet har de siste kvartalene meldt at det først og fremst er markedsaktiviteter og ikke utviklingsaktiviteter som utgjør kostnadssiden.

Photocure hadde 129 millioner kroner i kontanter ved utgangen av året, og ingen rentebærende gjeld.

Photocure

Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
focuss
16.06.2018 kl 15:47 8371

Legoland.
Jeg er enig at det er vanskelig å forstå at Hexvix har 40% markedsandel i Tyskland og skulle gjerne sett konkret info om dette. Når man ser på inntektene fra partner (Ipsen) så må man huske tre viktige forhold. PHO mottar kun royalties fra salget, Hexvix er vesentlig billigere i Tyskland enn i USA og i tillegg så gjøres det ikke så hyppig oppfølging som i USA. Dette har jeg vel fra MM, men han pleier å ha kontroll på informasjonen han deler
Hallvar
Det med media fokus er jeg helt enig i og snakket for en tid siden med en journalist om saken, men det kom ikke noe ut av det. Synes virkelig situasjonen burde være veldig morsomt og viktig å skrive om. Et norsk biotech selskap med produkt i myndighetenes guidlines i USA har vel neppe skjedd før. Kan nesten ikke forstå at det er noe å skrive om så er så meningsfull folkeopplysning som dette.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
16.06.2018 kl 19:19 8241

Elvoquest
De var nok toneangivende i endringene som var i styret i fjor vår med b.la ny styreformann. Etter nedsalget deres, så har det vært rolig.
Så vidt jeg vet så er denne artikkelen etter fda-godkjenningen for surveillance og utvidet rigid godkjenning fra februar den siste ang. Photocure med de:
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/02/Milepael-gir-boershopp-for-Photocure

"- Photocure har tatt tid, men dagens melding er et steg i riktig retning, sier den Monaco-baserte investoren Alexander Hansson til Hegnar.no.

Hansson som har vært aksjonær i Photocure siden 2015, og på det meste hadde over fire millioner aksjer, omtaler meldingen som den viktigste på tre år.

- Nå tror jeg det bare er å holde seg fast, sier han om hva han tenker om den videre utviklingen."
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2018 kl 19:32 8223

Takk,
Ok, dersom det stemmer at han fikk et ord med i laget ved styre sammensetningen så har det nok roet seg ned betraktelig. Da styres de med jernhånd.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Merlin
16.06.2018 kl 22:14 8122

"Vår markedsføring og arbeidet med pasientorganisasjonene har fungert, konkluderer Hestdal."

Tja det er mer selvros enn fakta.

Sjekk selv på cancer.com. Ingenting om cysview. Ingenting om blue light.

Eller på American Cancer Society.

Svar: Results for "cysview"
Sorry, no matches were found that match your criteria.

Men for blue light:

Results for "blue light"
About 1146 Result(s) Found (0.60 seconds)
Best Match
Photodynamic Therapy
Photodynamic therapy or PDT uses photosensitizing agents, along with light to kill cancer cells. Learn more here.
https://www.cancer.org/treatment/treatments-and-side-effects/treatment-types/photodynamic-therapy.html

Men under Can Bladder Cancer Be Found Early? Står ingenting!

Her må Photocure ikke bare tro de har gjort en god jobb, for det har de ikke. Antagelig et av stedene skoen trykker, som ledelsen må gripe fatt i. Flere har tatt dette opp på HO gjentatte ganger.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Merlin
16.06.2018 kl 22:22 8117

La oss si en mulig pasient har fått blod i urinen og sjekker internet. Han/hun googler med flg: Can bladder cancer be caught early?

Og begynner å lese. Første svar er da flg:

Urinalysis

Urine cytology

Urine tests for tumor markers

Ikke et ord om blue light ellers cystoscopy

Og dette kaller man at samarbeidet med pasientorganisasjonene har fungert?

Her gjelder det at blue light kommer veldig tidlig opp, og ikke er gjemt bort nederst og lengst bort. Det er klart at pasientene ikke får den informasjonen som er mest nyttig for dem.

Heller ikke på bcan sin side får man klar og tydelig informasjon.

Derfor etterspør selvfølgelig også så få Cysview. Gode søkeresultater på internet er kanskje en av de viktigste forutsetningene for at Cysview skal etterspørres i større grad av pasientene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
focuss
16.06.2018 kl 22:43 8095

Merlin
Hvordan kan PHO påvirke dette? Bruke mer penger eller bruke pengene anderledes? Lommeboka til PHO er jo begrenset og prioriterer Cysview i USA på topp og selger PCIB for å ha den kraften som skal til. Har du forslag til hva som bør gjøres anderledes så bør du vel orientereselskapet om det.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
focuss
16.06.2018 kl 22:47 8094

Bør kanskje konsultere Google for veiledning eller i det minste andre med hensiktsmessig kompetanse.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2018 kl 22:48 8092

Dere som kan detaljene må ta opp med ledelsen ting som åpenbart skulle gått frem ved å søke på nettet allerede førstkommrnde mandag.
Jeg satt selv 9 år i MEC/ORIO og tok opp ting med ledelsen nesten ukentlig.
Det hjelper ikke å sitte stille å klage på ting som er for dårlig i selskapet på HO.
Ledelsen må pustes i nakken (når den gjør for dårlig jobb), slik at de vet at de blir overvåket av eierne.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Merlin
17.06.2018 kl 00:05 8034

Oppgang, det har du rett i. Jeg oppfordrer alle til å ta kontakt med Photocure og stille slike spørsmål. Om mange sender emailer til kjetil.hestdal@photocure.no om saken kan det hjelpe!

Det første Photocure må gjøre er jo å ta møter med/rette henvendelser til cancer.com, ACS, Bcan etc. og forklare dem de nye AUA-reglene og de siste utrolig gode resultatene og få dem til å korrigere. De må selvfølgelig også ha dette oppdatert på wikipedia. Prioriterte søkeoppslag er det for øvrig Google tjener penger på, og det koster. Men det kan være verd en del å komme opp som første oppslag!

Hvorfor kommer ikke Cysview.com opp med en gang når man på google søker med: "Can bladder cancer be caught early"?

80.000 får blærekreft årlig i USA. Disse vet ikke om at det finnes et nettsted som heter Cysview.com som kan hjelpe dem til å finne riktig hospital. Ikke en gang om du skriver "bladder cancer" dukker Cysview.com opp som søkeresultat.

Søker du TURBT på wikipedia finner du heller ingen ting om blue light eller cysview eller cysview.com

Et eksempel på dårlig jobbing: Søk på TURBT på instagram og se hva du får opp.

Eller søk på bladder cancer på Facebook og se hva du får opp. Dukket cysview.com opp for deg??

Photocure har unnlatt en meget viktig del av sitt markedsarbeid. Det må snarest rettes på. Photocure sover i timen!

Derfor er antall oppslag på Cysview.com så urovekkende lavt. Og derfor etterspør ikke pasientene blue light.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2018 kl 08:33 7929

Skulle gjerne vist om PHO er oppmerksomme på problemstillingen og hva de eventuelt gjør med det, om noe i det hele tatt. Ellers så hadde det vært fint å ha noe kontaktinformasjon med styreformann slik at vi kunne tatt saken med ham. Syns de som sender mail til Hestdal bør forvente et svar fra ham om hva de vil gjøre med saken. Om noen har konkrete forslag så del gjerne de med ham.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
17.06.2018 kl 09:06 7894

Har nå gjennomført en brukerundersøkelse på American Cancer Sosiety sin hjemmeside og på flere av spørsmålene gjort oppmerksom på bruken av blue light cysview til diagnosering av blærekreft. Bla annet henvist dem til cysview.com og anmodet dem om å oppdatere sin egen hjemmeside.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
17.06.2018 kl 09:34 7862

Bra tiltak.

Angående cysview på wikipedia så er det i snitt seks treff per dag på Cysview og i snitt fire treff pr.dag pp hexvix. Det er alt for lite og antall søk øker ikke. Artiklene er lite oppdatert og det man bør få til er link fra bladder cancer artikkelen til cysview.

Ingen bør forvente at Photocure ledelsen gidder å gjøre noe uten å leie inn konsulenter.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2018 kl 09:35 7873

Bra jobba, Londonmannen.

Mange flere burde ha interesse av at salget tar seg kraftig opp for den beste metoden WW på å avdekke og å følge opp blærekreft.
Og det gjør det hvis man åpner opp for best mulig tilgang i alle kanaler.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
17.06.2018 kl 09:54 7843

Ingen tvil om at informasjon om cysview må legges tilgjengelig på de områder potensielle pasienter og pårørende søker informasjon. Letter man tilgangen til info, så vil også interessen og etterspørsel etter cysview øke. For det er jo ikke akkurat noe problemer med produktet. Her snakker vi om et produkt som letter påvisning av blærekreft og som sådan øker sannsynlighet for å kunne leve lengre. Økt awareness rundt cysview er således alfa og omega for økt salg. Og her kan vi investorer bidra til å hjelpe ledelsen gjennom å oppsøke websider der det er naturlig å finne den slags info, dele dette med hverandre og presse på dem bak websidene for å få lagt ut informasjon om blue light cysview og linke til cysview.com og andr relevante linker.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2018 kl 10:22 7820

Det er vel slik at Karl Storz ikke er bedre enn Pho på dette. Mener de har et strategisk samarbeid om markedsføring. Er det noen som har kunnskap om hva som konkret kan gjøres. Er det bare GOOGL som har anledning til å gi prioritet til nettsider eller hvordan konkret gjøres det. Er det et spørsmål om betydelige kostnader? I så fall bør det vurderes om Karl Storz og PHO i fellesskap skal ta det opp med GOOGL og det bør være en sak med høy prioritet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2018 kl 11:21 7774

Det enkleste er kanskje bare å få lagt inn en link på de mest aktuelle nettsidene, men bare nest best, eller kanskje begge deler.
Redigert 21.01.2021 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2018 kl 12:25 18201

Se der ja!

`American bladder cancer society` ser ut til å ha alt på stell så både leger og pasienter lett kan finne fram til BL Cysview på nett.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Merlin
17.06.2018 kl 13:28 20830

Det er enkelt når du kan søke med blue+light+cysview.

Problemet er at pasienten ikke kjenner til noen av de ordene.

Pasienten vil lete etter "best bladder cancer treatment" eller bare bladder cancer.

Cysview.com dukker ikke opp.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2018 kl 13:41 20644

Vil jo anta at de fleste som har fulgt Photocure en stund har sett denne videoen som ligger på cysview.com, men likevel er det nok mangel på informasjon, publisitet som gjør at dette går tregere enn det kunne gjort.
Det blir også etterlyst i denne videoen. For egen del var det lærerikt og greit på flere måter å bruke 15 minutter på denne snutten.

https://www.cysview.com/blc-with-cysview/patient-stories
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Flottesen
17.06.2018 kl 14:16 20478

Her burde vel selskapet kunne kjøpe seg opp på resultatlisten hos Google.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
SørenE
17.06.2018 kl 14:46 20337

Hej Norge

Merlin: kan sagtens følge dig -- har søgt "best bladder cancer treatment" og en del klinikker og Medical relaterede ting dukker op.
Det er korrekt at Blue Light eller Cysviex ikke dukker op men "cystoscopy; flexible dukker op flere steder og det er vel selve behandlings metoden klinikker henviser til -- og hvad Photocure kalder deres teknik og produkt er vel irellevant for patienten.
Det der betyder noget er vel behandlingsteknikken "Cystoscopy" og hvad kontrastvæsken hedder er vel uden betydning.

Er vel derfor at Photocure har skiftet navn til The Bladder Cancer Company -- om man kan lide eller ej så vil det ettervert dukke op når man søger på Bladder Cancer og der kan man søge på Blue light og så vidre.

Dansken
En optimistisk aktionær
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2018 kl 14:49 20262

Det hjelper ikke å mase på ledelsen, flere har prøvd, solgt og gitt opp/gått videre.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Merlin
17.06.2018 kl 15:00 20194

SørenE

Photocure har et opplagt uutnyttet potensial, som de relativt rimelig kan iverksette. Med 80.000 nye bladder cancer pasienter i året bare i USA, og over 700.000 som løpende må til oppfølgning, bør det være standard at de alle får sett videoen på cysview.com og får oppslag på nærmeste sykehus med blue light cystoscopy.

At selskapet ikke har utnyttet denne muligheten for alt det er verdt er egentlig veldig merkelig og viser at de ikke har en profesjonell og gjennomført markedsstrategi.. Om vi på HO kan bidra til å få fart på sakene vil det hjelpe oss som har investert i selskapet. Vinn vinn altså.

Antall utrolig lave mengde oppslag på cysview.com har jo vært tatt opp av oss aksjonærer mange ganger med selskapet, uten at noe skjer. Ingen i Photocure har grepet fatt i dette. Det er ikke bra! Det hjelper ikke å lage en flott og informativ hjemmeside, om den ikke besøkes av potensielle brukere! Da er bare halve jobben gjort. Man høster som man sår. Pasientene uteblir.

80000 nye pasienter:365 dager burde gitt minst over 200 daglige oppslag på cysview.com. Her må Photocure sette inn resurser og ikke si seg fornøyd før de har minst det antallet oppslag. Photocure bør også rapportere antall kvartalsvise oppslag, både for Hexvix og Cysview og kommentere tallene og hva de gjør for å forbedre dem i sine kvartalsrapporter. Dette er viktige tall og viser hvor god Photocure er på å nå potensielle nye pasienter. Et tall selskapet må være svært interesserte å øke!

Å forandre slogan til "The Bladder Cancer Company" hjelper alene selvfølgelig overhodet ikke i dagens medieverden, uten at linker, søkemotorer og søkeord er nøye planlagt og gjør det enklest mulig å finne frem til blue light behandling. Så langt har Photocure vist seg som rene amatører. Det koster selskapet dyrt. Meget enkelt og nesten gratis å få rettet på, så nå får vi se om Photocure klarer å få fart på sakene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
SørenE
17.06.2018 kl 15:12 20129

Hej Norge

Merlin: skal nok svare senere .. men prøvede at Google på Dansk "Blære kræft behandling" --ikke en skid dukkede om om Blue Light eller Syw/Hewix trods at 70% af alle Dansker bliver behandlet på denne måde .. det der dukker op er Cyostopi og "Ved hjælp af et fluorescerende stof, der sprøjtes op i blæren"

Så jeg tror at patienter i USA nok skal finde vej til den bedste behandling.

Dansken
En super optimistisk aktionær
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
17.06.2018 kl 15:16 20086

Det virker jo som om Photocure gjør tiltak når de nå søker etter Senior Manager Marketing i usa:
https://www.linkedin.com/jobs/view/688127265/

"This position is responsible for the development and implementation of Photocure's brand strategy that requires the development of marketing assets used by the marketing, sales, and external entities that will promote Photocure's commercial products (Cysview).

Main tasks:

· Marketing planning (annual marketing plan) - development, preparation, presentation, along with accompanying budget.

· Gain market and competitive insights from market research, customers and field-based personnel and management for communication tools and messaging development.

· Develop and implement social media outreach and content.

· Incorporate newly developed data into sales materials and work closely with Medical Affairs to ensure appropriate communication to Key Opinion Leaders (KOL’s).

· Manage relationships with agreed upon marketing vendors.

· Maintain and keep branding on our website consistent and up to date.

· Maintain appropriate marketing related training in Photocure’s Learning Management System.

· Develop marketing performance metrics aligned with CRM (SalesForce.com) collected data to measure the performance of marketing initiatives.

· Maintain and develop relationships with established bladder cancer advocacy groups (eg. BCAN) patient community network(s).

· Collaborate with Photocure Inc’s commercial partner, KARL STORZ Endoscopy of America (KSEA) in the coordination of combined marketing efforts."
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Merlin
17.06.2018 kl 15:21 20064

Step #1: Get to know the Google ranking algorithm
Step #2: Assess your current search ranking
Step #3: Track and measure the right metrics
Step #4: Ensure your website is mobile-friendly
Step #5: Diagnose and fix your current penalties
Step #6: Do keyword research
Step #7: Perfect your on-page SEO
Step #8: Use your keywords to create great content
Step #9: Build links the right way


https://neilpatel.com/blog/improve-google-rankings-without-getting-penalized/

The #1 keyword research mistake is not spending enough time on commercial keywords.

Commercial keyword nummer 1 for Cysview er bladder cancer. Nr 2 er Best bladde cancer treatment. og IKKE The Bladder Cancer Company.

Litt flaks for Photocure er at bladder cancer er et såpass spesielt søkeord at det ikke er stor konkurranse om å komme billig og greit høyt opp på søkelisten. Kun snakk om å gjøre hjemmeleksen riktig.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2018 kl 15:25 20002

BB,

Takk for deling.
Utfra stillingsbeskrivelsen ser det absolutt ut som dette kan være et skritt i riktig retning.

Så kan en jo lure på hvorfor dette kommer først nå, men bedre sent enn aldri tenker jeg. Forhåpentligvis kommer det som en følge av at dette er i ferd med å bli enda større enn hva de først antok. De mente kanskje at de hadde nok støttefunksjoner i staben til å håndtere det, men det har vist seg at de ikke hadde.

Positivt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Merlin
17.06.2018 kl 15:41 19922

Senior Manager Marketing

????

Dette trenger ikke Photocure. De har allerede nok overhead og kostnader i USA. Få skikk på linksøken så ordner dette seg av seg selv.

Stillingsbeskrivelsen viser at dette har ikke Photocure greie på. Keep it simple, stupid! (KISS) Gjør det enkelt, tulling) sier at designenkelhet bør være et sentralt mål og unødvendig kompleksitet bør unngås.

Photocure er ikke en offentlig virksomhet som ikke trenger å tenke kostnadseffektivitet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
liang
17.06.2018 kl 15:48 19874

Enig at søkemotorene skal anngi korrekt og bredt innen området det søkes på , men dette er vel ikke noe serskildt PHO problem?

Leser en gjennom debattinleggene på forumene in the US så får en inntrykk av at pasientene er inneforstått med at en er i et skifte for detektering og behandling av blærekreft.
Nye maskiner er under utprøving og personell som er ansvarlige for innkjøring/montering /opplæring og datakontroll er tilstede under opereringen av maskinene.
Og det bekreftes fra flere via forumene at "hvit-lys-maskinene" har oversett partier med kreft som siste generasjon blålys viser klart og tydelig.

Jeg kan ikke forestille meg i min villeste fantasi at PHO-amerika ikke skal klare å overta og utdanke "hvit-lys" maskineriet.
Det vil jo være et hån mot pasientene/myndighetene og hele fagfeltet dersom hvitlys fortsetter å bli brukt.

Er der noen prosess som vil bli startet fra myndighetene dersom de blir missfornøyde med fremdriften til å legge over til blått lys fra PHO?
Ingen refusjon?
Mat for advokatene?
Det må jo koste staten en formue å fortsette med hvitlys som medfører at jobben som gjøres har begrenset verdi pga at en ikke fjerner alt kreftvevet.
Det må jo være et mareritt for det profesjonelle miljøet som står for arbeidet og i etterkant blir konfrontert med pasientene.

For det en vet så er kanskje utskiftingen til blått lys teknologien i en hurtig prosess allerede?
Maskinene skal jo bestilles / produseres /installeres/kontrolleres og testes.

Jeg er helt amatør og har ingen kunnskaper på dette men må si at selskapet PHO.....at det går ann å kjøpe dette til dagens pris/aksjekurs strider mot all logikk.
Siste innsidekjøp er garanti-seddel på at PHO overtar hele forretningsområdet for bladder cancer.

lykke til

Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Merlin
17.06.2018 kl 15:53 19841

Du har rett i en ting liang: "Jeg er helt amatør og har ingen kunnskaper på dette"
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Merlin
17.06.2018 kl 16:05 19786

SørenE
Forholdene Danmark USA er helt forskjellige. De kan rett og slett ikke sammenlignes. I USA er mye mer avhengig av pasientene. Men Photocure har lagt det opp likt med Europa. Der har de gjort en stor feil. Det som virker i Europa (direkte kontakt med sykehusene og ikke pasientene) trenger til dels en helt annen løsning i USA og mye sterkere markedsføringstrykk direkte mot den enkelte blærekreftpasient. Men da må altså pasientene se videoen på cysview.com og finne nærmeste sykehus. Photocure snubler på oppløpssiden, men kan veldig enkelt komme i mål ved å få høyere treffprosent på cysview.com. Der selger blue light seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
liang
17.06.2018 kl 16:06 19731

Hehe , ja ærlighet er jo noe da :)

Kanskje du kan utdype ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Merlin
17.06.2018 kl 16:08 19696

Les om hvordan man bruker google.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2018 kl 16:55 19649

Merlin
Du får kanskje orientere Ambaw litt om hvordan ting fungerer i USA da. Jeg mener PHO har gjort veldig mye bra. Det betyr ikke at noen ting ikke kan gjøres bedre

Ambaw Bellete
President, Photocure Inc. and Head, US Cancer Commercial Operations
Ambaw Bellete joined the Company in 2012. He has over 28 years of experience in the biopharmaceutical and medical device industry. He has held senior executive positions across multiple therapeutic areas in business development, commercial operations, managed care, marketing and sales at companies such as Pharmacia and Sanofi. Prior to joining the company he was the President of Medical Compression Systems.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2018 kl 17:03 19537

Nå hadde Photocure nylig 5 presentasjoner eller oppslag på AUA 18. Det ene av dem var studie som indikerer noe de opplever at eksisterer. Nemlig at Cysview også har en terapeutisk effekt. Forstår ikke hvorfor Photocure ikke viser disse presentasjonene på hjemmesiden. For tidlig å bruke det i markedsføring, men lege til lege kan diskutere det. Har inntrykk av at Hestdal ikke ønsker at dette skal være kjent i markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare