PHO- Eieroversikt

Hallvar
PHO 15.06.2018 kl 19:22 48385

Jeg synes den siste tids utvikling er veldig gledelig selvom jeg har vært helt sikker på at oppgangen skulle komme. Jeg tror faktisk at vi nå vil fortsette oppgangen og aldri se oss tilbake. Noe av grunnen til at jeg tror dette, er den økte oppmerksomheten som en ser fra utlandet. Er det noen som sitter med oppdatert eieroversikt ?

Registrerte at 3 amerikanske investorergrupper var på topp 50 på forrige liste.

Min største bekymring er at et stort amerikansk firma kommer med bud på selskapet i løpet av kort tid. Er redd for at mange vil takke ja til raske penger. For meg er egentlig en ti dobling mindre enn det jeg forventer innen 2020. Er det noen som kan gi innspill på hvor stor prosentandel som må si ja før en kan tvangsinnløse resten av aksjene.

Redigert 21.01.2021 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
focuss
18.06.2018 kl 13:25 10473

Fra AUA 18 presentasjon

Conclusions: The combination of HAL (Cysview) and Blue Light drastically reduces cell survival in patient-derived bladder cancer organoids. These results suggest that beyond the diagnostic utility of Blue Light Cystoscopy with HAL there is a potential for therapeutic benefit. Further investigation into the apoptotic pathway is warranted based on IHC staining results.

Hva blir konsekvensen av å vise at BLC Cysview er medisin?
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
18.06.2018 kl 14:29 10411

£4800,- er det pasienten betaler for undersøkelse og behandling. Men dette beløpet skal nok dekke mer enn kun bruk av BLC. Så prisen PHO får vil npk være en god del under det. Men likevel, det er ingen tvil om at dette blir god butikk. Og enda bedre når volumet virkelig tar seg opp.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2018 kl 15:04 10371

Ja dette er priset med rigid scope og liggedøgn og narkose, så det blir nok andre priser med flexiscope og poliklinisk
behandling. UK kommer efter de og.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Legoland
18.06.2018 kl 19:18 10251

Sendte en mail til Karl Storz i Tuttlingen i dag med to spörsmaal:
1) Har Karl Storz leveringsvansker paa de nyutviklete scopene i USA?
2) Hvor lang er leveringstiden paa de to scopvariantene i USA?
Er spent paa om jeg faar svar og i tilfellet, hvordan svaret lyder.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.06.2018 kl 08:27 10105

Legoland er spent på svar.
Her er nye fremtiden i US så får vi håpe de kan levere nok.
https://www.medgadget.com/2018/05/karl-storzs-blue-light-flexible-cystoscopy-coming-to-u-s-for-bladder-cancer-detection.html
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
19.06.2018 kl 08:39 10096

Er problemet leveringsdyktighet eller manglende etterspørsel. Den siste måneden så har null (-0-) nye blålys blitt utplassert i USA hvis listen på www.cysview.com er rett.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.06.2018 kl 08:57 10070

Det er jo bare 1 mån siden de blev lansert, så tvivler på att någen oppdaterer listen daglig.
Det er ikke den de får pasienter fra uten fra leger som ordinerer behandlingen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
19.06.2018 kl 09:01 10062

Null nye klinikker ja.
De eksisterende klinikker som er oppført der som tilbyr blålys med rigide skop, kan kjøpe inn fleksible skop uten at det vises der.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.06.2018 kl 09:03 10063

Hvis problemet er leveringsdyktighet, så vil sannsynligvis ikke problemet være av lang varighet.
Det ble jo levert relativt hyppig inntil for en måned siden.
Et solid selskap som Storz er selvsagt interessert i å levere så mange scop som mulig.
Forklaringen kan være at Sykehusene og behandlingsinstitusjonene vil ha de nye, fleksible skopene på prøve en stund før de kjøper.
Storz er jo kjent for å levere ypperlig lab-utsyr og medisinsk utstyr i dessenier i bl a. Norge.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
SørenE
19.06.2018 kl 09:09 10045

Hej Norge

Legoland: Svensken fra Sverige som snakker svensk i det svenske :-) : Fint initiativ -- spændende om du får svar :-)

Fra nattens tankestorm: Medicin Manden efterspørger flere hospitaler med den nye Blue Light -- jeg har tidligere givet udtryk for at det er fordi at vi har Flexibel Scope på markedet nu, og det er der konsekrationen ligger til sygehuse der i forvejen har Rigid Scope.
Syntes det stå endnu mere klart når patienter skal opfølges/Suvalliance 4 gange i 3 år at der med alle de operationer (Turb) der har været de sidste mange år både med Blue Light og White Light må være et stort vacum/ophobning af patienter der mangler sikker opfølgning (Flexibel Cystoscope) som nu er tilgængelig.

BB: En tanke kunne være at man gerne vil have rigtigt mange af disse opfølgnings (suvallience) patienter gennem systemet med Flex. scopoe og vi vil se et Boom i slutningen af dette kvartal og 3. kvt. -- står vi over for en mega overraskelse dette kvartal og næste ?? (2. kvt 8. august)
Da kan der blive trangt i døren :-)
Bliver mere og mere overbevist om at det er derfor vi ikke ser flere nye klinikker med Blue Light !!
Kom gerne med indspill :-)

Dansken
En super optimistisk aktionær
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.06.2018 kl 09:13 10043

Ja og eg trur Medicare blir relativt raskt oppdatert att de har den nye behandlingsmetoden av sykehusen.
Vilket er en stor konkuransse fordel for dem.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.06.2018 kl 09:34 10010

Og dette seier Medicare om blålys.

The effectiveness and benefits of using Blue Light Cystoscopy (BLC) with Cysview for improved detection and management of bladder cancer is widely recognized. It is a positive move that the CMS has created a separate payment code and additional payment for Blue Light Cystoscopy with Cysview procedure as this should result in more patients having access to BLC with Cysview and also increase equality of care in the management of bladder cancer patients.

The benefits of using blue-light-cystoscopy technology for improved detection and management of bladder cancer is widely recognized. The idea of creating a separate payment code and additional payment for BLC procedure will result in more patients having access to this procedure and would increase the quality of care in the management of bladder cancer patients. Hospitals can increase the efficiency of their urology medical coding documentation as well, with assistance from reliable medical billing and coding companies.

Så om någen ikke trur på PHO har de ett problem
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
SørenE
19.06.2018 kl 15:50 9861



Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
SørenE
19.06.2018 kl 16:06 9848

Hej Norge

MM: har søgt på www.Cysview.com -- 74 kliniker, men mange af de klinikker der er markeret på kortet har op til 6 andre klinikker i US som også må formodes at have Blue Light -- måske kun hoved klinikken er nævnt, så der kan være mange flere men måske de er kun registeret på (Main Klinik)

Eks. på hospital men 6 klinikker: https://www.dignityhealth.org/central-california/locations -- klik eventuelt på Our Locations

Faldt over denne i min søgen -- de er noget oplyst i US :-) -- Lyt
https://urology.keckmedicine.org/bladder/

Tror ikke vi skal være så bekymret om viden/awerness om Blue Light og Cysview -- håber jeg har ret
Har søgt en del klinikker i US som dukker op på den liste som MM henviser til -- mange sygehues skriver om -- Blue Light Cystoscopy

Eksempel fra Bridgeport:
Blue Light Cystoscopy
Urological Associates of Bridgeport are proud to announce that we now offer an advanced approach to detecting bladder cancer called Blue Light Cystoscopy with Cysview.

Dansken
En optimistisk aktionær

Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
19.06.2018 kl 19:16 9744

SørenE
"Urological Associates of Bridgeport are proud to announce that we now offer an advanced approach to detecting bladder cancer called Blue Light Cystoscopy with Cysview."

Når det sprer seg at et sykehus er stolt over å kunne tilby "an advance approach" så sier det seg selv at andre sykehus som blir klar over dette ikke kan tillate seg å forbli i en situasjon der de ikke kan tilby den mest avanserte og beste form "to detecting baldder cancer". I USA er sykehusdrift basert på konkurranse i langt større grad enn her i Europa.

Jeg tror det både blir spennende og oppløftende å følge med på hvordan BLC Cysview sprer seg i det amerikanske sykehusmarkedet i tiden som kommer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2018 kl 20:38 9699

Fra AUA 18 og PHO sin femte presentasjon. Er det virkelig bare jeg som synes dette er veldig spennende??

Conclusions: The combination of HAL (Cysview) and Blue Light drastically reduces cell survival in patient-derived bladder cancer organoids. These results suggest that beyond the diagnostic utility of Blue Light Cystoscopy with HAL there is a potential for therapeutic benefit. Further investigation into the apoptotic pathway is warranted based on IHC staining results.

Hva skjer om det viser seg at BLC Cysview også har en terapeutisk effekt. Foruten at de da tar hele markedet mener jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2018 kl 20:54 9702

Da kan vi begynne å trekke frem 10000 kr kursmålet og vel så det. Situasjonen slik jeg har fått med meg er at det er observert behandlingsresultater som er så gode at de ikke bare kan forklares med bedre fjerning av kreft under operasjon ved bruk av blc cysview, men som også tyder på en terapeutisk effekt Så går PHO baklengs og kjører prekliniske forsøk for å finne ut av dette og finner at BLC Cysview drastically reduces cell survival in patient-derived bladder cancer organoids
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.06.2018 kl 20:59 9679

focuss,
Kjør på, virkelig interessant å lese hva du observerer og skriver.
Takk for flotte bidrag.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2018 kl 21:06 9700

Kan virke som PHO ønsker å holde en lav profil på dette. På den annen side så skjønner jeg ikke da hvorfor de presenterer det på AUA 18? Kan være de vil ha litt mer kjøtt på benet før de børsmelder.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.06.2018 kl 22:11 9614

Veldig bra focuss.

Når denne begynner å gå, så er det snakk om å holde tunga rett i munnen så en ikke biter den av.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2018 kl 22:25 9620

Pho kan ikke bruke dette i sin markedsføring ennå da effekten ikke formelt er dokumentert tilstrekkelig foreløpig. Men de er på veg og det kan diskuteres leger imellom. Ryktebørsen kan få betydning tidligere enn den vitenskapelige dokumentasjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
jon-
19.06.2018 kl 22:26 9604

-focuss, dette er allerede børsmeldt.

Men det bør kanskje fremheves mer fra Photcure sin side.


http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20120522.Thomson%20Reuters%20ONE.1613927

22/05-2012 17:00:00: (PHO) PHOTOCURE PRESENTERER HEXVIX®/CYSVIEW® LANGTIDS TILBAKEFALLSDATA PÅ AMERICAN UROLOGICAL ASSOCIATIONS ÅRLIGE MØTE I ATLANTA, USA
Hele artikkelen publisert i Journal of Urology



Oslo, 22. mai 2012: Photocure ASA (OSE: PHO), et farmasøytisk selskap som
spesialiserer seg innen fotodynamisk teknologi for dermatologi og kreft,
kunngjorde at forskningsdata for Photocures ledende produkt Hexvix/Cysview for
diagnostisering av blærekreft blir presentert på det årlige møtet i American
Urological Association (AUA) i Atlanta, USA i dag 22. mai 2012.

Hexvix/Cysview dataene fra en langtidsoppfølgingsstudie med 551 pasienter, viser
at Hexvix cystoskopi vesentlig forlenger tiden for tilbakefall av blærekreft.
Professor H. Barton Grossman (Houston, Texas), skal presentere dataene tirsdag
22. mai kl 11.00 EST.

Professor H. Barton Grossman ved MD Anderson Cancer Center, sier i en kommentar:
"Hexvix/Cysview representerer et betydelig framskritt i arbeidet med å oppdage
og behandle blærekreft. Dataene viser at tilbakefall av blærekreft blir redusert
og ikke minst at behandlingen blir mer skånsom, noe som er svært viktig for
pasientene og deres livskvalitet."

Kjetil Hestdal, administrerende direktør i Photocure sier i en kommentar: "De
positive langtidsoppfølgingsdataene som blir presentert på denne prestisjetunge
konferansen i dag, dokumenterer at Hexvix er et viktig redskap for å oppdage
blærekreft. Responsen vi har fått fra ledende amerikanske urologer etter
lansering av Cysview i USA er svært oppmuntrende for Photocure."

Dataene er publisert i online utgaven av Journal of Urology og er å finne på
følgende link: http://www.jurology.com/article/S0022-5347(12)01888-5/fulltext


Hexvix/Cysview er det første godkjente legemiddelet for forbedret deteksjon av
blærekreft. Det er utviklet Produktet er utviklet for å indusere fluorescens i
de ondartede cellene i blæren gjennom en cystoskopisk prosedyre, noe som gjør
det lettere for urologen å oppdage ikke-muskelinvasiv blærekreft. Undersøkelsen
brukes i tillegg til hvitt-lys cystoskopi. Hexvix/Cysview er det første
produktet i en ny diagnostiseringsklasse kjent som fotodynamiske diagnose (PDD).
Hexvix/Cysview er godkjent for bruk i Europa og i USA. Photocure markedsfører og
selger Hexvix i Norden og har startet kommersialiseringen av Cysview gjennom
egen organisasjon i USA. Ipsen kommersialiserer Hexvix i resten av verden.



For ytterligere informasjon, kontakt:

Photocure
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2018 kl 22:41 9605

Jon
Denne meldingen sier noe om at BLC Cysview gir lengre tid til recurrence, men ikke ett ord om at det skyldes en terapeutisk effekt. Årsaken til lengre tid til tilbakefall kan være ikke bare bedre operasjon, men også at Cysview Blc er medisin.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2018 kl 22:49 9599

Jeg vil tro at dersom terapeutisk effekt blir dokumentert så vil det kunne påvirke prisen på Cysview, foruten at jeg skal like å se den pasienten som ikke ber om denne behandlingen. Sykehus som ikke tilbyr det kan like gjerne legge ned sine urologiske tilbud.

Bare tenk at pasient får høre at BLC Cysview ikke bare sørger for at man får fjernet alt, det gir også en terapeutisk effekt som gjør at det er vanskeligere for kreften å komme tilbake.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2018 kl 22:59 9579

Mens konkurrentene ikke klarer å drepe en flue i en smekk så fixer BLC Cysview to fluer i en smekk.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2018 kl 23:03 9580

Konkurrentene blir som Norsk Data når PC kom på markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.06.2018 kl 08:16 9341

Greit statement:

“Investing in technology like the Blue-Light Cystoscopy is an investment in our community’s health,” said Rob Freymuller, CEO of Summerlin Hospital. “We see this as another opportunity to improve the detection, diagnosis and treatment of cancer in Southern Nevada, and to improve our patients’ quality of life.”
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
SørenE
20.06.2018 kl 09:16 9272

Hej Norge

BB: tak for link :-) bed lige mærke i denne sætning:
Teri Koehler, bladder cancer survivor and co-founder of the Bladder Cancer Support Group that meets at Summerlin Hospital, knows firsthand how the Blue-Light Cystoscopy can benefit people. “Because of the Blue-Light, my urologist found two bladder tumors that weren’t visible under the white light, as well as one pre-cancerous tumor,” said Koehler. “The procedure itself is simple and by detecting tumors much earlier, it gives me peace of mind knowing this new technology is available.”

"It give me peace" -- han vil da helt sikket ikke bruge andet end Blue Light fremover !!!!! :-)

Tror det går vejen for PHO -- Flexibel Scope vil gå sin sejrsgang og som en steppebrand over US :-)

Dansken
En optimistisk aktionær
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.06.2018 kl 09:38 8297

Får si som High Seas med far og sønn Hanssons:

-Den beste meldingen på 3 år, her er det bare å holde seg fast-

Jeg vil legge til at jeg tenker de som skal få med seg rakettoppgangen må være inne senest innen pres av Q3 hvis ikke tegnene er så tydelige på forhånd at nye amerikanske fond og privatpersoner skal posisjonere seg hele veien til Q3 presentasjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
20.06.2018 kl 10:59 8233

Ut fra hva keg leser om PHO så må jeg få si det er betryggende å ha PHO i min portefølje. Her har vi et selskap som både har et produkt i markedet med et fantastisk potensiale, som i seg selv burde kunne bidra til å mangedoble dagens kurs og gjøre PHO til en utbyttemaskin av dimensjoner på et par tre års sikt.

Men i tillegg skjønner jeg på focuss at det ligger muligheter i BLC Cysview, som foreløbig ikke er godt nok dokumentert, men der resultater likevel blir presentert på konferanser. Men når disse resultatene blir dokumentert, så vil trolig stigningsgraden på aksjekursen nærme seg vertikalen.

Her er det bare å lene seg tilbake og se fremtiden lyst i møte. Den største trusselen er vel at PHO blir snappet opp av et BP og at vi aksjonærer blir kjøpt ut av selskapet for en spottpris.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
20.06.2018 kl 11:21 8204

Problemet er at hele selskapet ser ut til å lene seg tilbake og vente på oppturen. La oss håpe det er så enkelt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.06.2018 kl 11:28 8194

MM,
Du har fulgt selskapet over lang tid og det kan ikke jeg påberope meg å ha gjort, men synes at dette selskapet som idag prissettes til ca. 650 mill virker latterlig billig.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
20.06.2018 kl 11:54 8162

MM
Med din lange erfaring i PHO så skjønner jeg din skepsisi til såvel selskapet som kursutviklingen. Men jeg antar at det ikke bare er i ledelsen til PHO det er interesse å få opp omsetningen i USA og Europa. Det er en produsent av utstyret som også må være interessert i å få opp omsetningen.
Når så pasienter, pårørende og medisinsk personell får kjennskap til forskhjellen BLC Cysview gjør mhp å påvise kreft, så må det være lov å anta at dette er grupperinger som vil presse på for at så mange som mulig skal få mulighet til å få tilgang til bruk av BLC Cysview teknologien.

Men at ledelsen i PHO kunne lagt mer effort i å nå ut til potensielle kunder for å få opp omsetningen så raskt som mulig, ja se det skal ikke jeg motsi deg på. Men for megh kan det virke som at BLC Cysview har passert et punkt som gjør at omsetningen vil øke på grunn av at resultatene så og si selger seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
SørenE
20.06.2018 kl 12:21 8123

Hej Norge

MM: syntes man skal lede længe efter en mere utilfreds person end dig -- syntes faktisk ledelsen fortjener ros, alt hvad de har lovet er blevet indfriet til UG+ de er foran tidsplan -- Det var modigt gjort af Hestdahl at etablere en salgsorganisation i US lang tid før de har fået at det regulatoriske på plads -- det hyler du over at det ikke går fort nok.
Omvendt ville du have hylet om ikke FDA kom på plads og man havde brugt mange penge på US satsningen til ingen verdens nytte
Du ville også have hylet hvis de var bagud med deres tidsplan -- elendig ledelse som aldrig indfrier !!
Du hyler over alt det har solgt fra og lagt ting på is over tid -- det var vel rigtigt på det tidspunkt de tog beslutningen, det hang vel sammen med at de har satset på Bladder Canser som ser ud til at blive en mega susses -- specielt Flexibel Scope, Cysview som ser ud til at tage markedet med storm.

Alt i alt stor ros til ledelsen fra Danmark til et selskab der har mange penge på bog, har verdens bedste produkt som næsten sælger sig selv, som står over for refusion fra Canada, New Zealand, Og Australien -- og alle Urologer priser produktet til himlen.
Godbid at de stadig har Cevira i pipeline som kan blive en lige så stor Block Buster som Cysview, der er stadige ikke nogen der har knækket livmoder halskræft koden endnu, den ligger og venter, kan godt forstå at PHO ikke har solgt det endnu, der kun venter på 3. fase

HVAD f..... er der at hyle over, sælg eller hav tålmodighed til 3. kvt. hvor vi vil se den fulde effekt af alle FDAer og Flex.

Dansken
En Super Duper optimistisk aktionær -- som ikke sælger en eneste aktie de næste par år.
Har ikke formået at finde et selskab med sådan et produkt og potentiale og så få aktier som PHO :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.06.2018 kl 12:39 8115

ti dobling mindre enn det jeg forventer innen 2020.

Perfekt ;)
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.06.2018 kl 13:58 8050

vi får kjøpe inn litt trader aksjer, greit og ha litt og selge for ekstra sommer peng.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.06.2018 kl 14:36 8015

Bare for å ta et eksempel som American Shipping Company.
Et undervurdert selskap som vandret i ørkenen i årevis til den til slutt sto i 94 øre den 11.04.2012.
Deretter svingte den seg opp til 37,20 den 24.06.2013, og deretter til en topp på 52,75 den 27.05.2014.
Det var visstnok en person som kjøpte 1 mill aksjer på rundt 1 krone, og solgte på noenogførti i slutten av 2013,e n oppgang på godt over 4000 - fire tusen prosent i løpet av halvannet år.

Jeg var selv med på noe lignende i PanFish, senere Marine Harvest på 90-tallet, og den slår de fleste opplevelser jeg har hatt i livet hittil, og det har vart en stund nå.
Når jeg sier noe lignende, så var ikke oppgangen for min del på 4000 prosent, men ca 2000% på et par år.

Slik kan aksjemarkedet være.
Mangeårige ørkenvandringer er det mest enerverende du kan være med på, og plutselig går det til himmels med rakettfart.
Alt har med timing å gjøre, og selv om jeg tok en 10 - 12X med MEC/ORO, så var det etter en ørkenvandringg på 9,5 år, rent bortsett fra en kjemperask oppgang sommeren 2007.
Jeg overvar 38 skuffende kvartalsrapporter, men enda ble jeg ved min lest, og lærte at jeg aldri skal sitte så lenge i en aksje som går i ørkenen uansett hvor mye penger det blir til slutt, det har med livskvalitet å gjøre.
Jeg har aldri vært så lettet som da ORO ble kjøpt opp for 28 pr aksje sommeren 2012.

Jeg tenker at PHO er en slik aksje, og at sjansen til å få oppleve noe av det samme som i PanFish enda en gang i livet er tilstede her.
Om jeg tar feil, så gjør det ikke så mye.
En ny opplevelse av det samme kan allikevel aldri gi den samme sitrende følelsen igjen dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned osv som i PanFish på 90-tallet.

Den første gangen er alltid den beste når det gjelder positive opplevelser.
Redigert 21.01.2021 kl 07:46 Du må logge inn for å svare