Brenning av koranen, hva er verst?

Slettet bruker
28.11.2019 kl 15:27 1208

Er det verre å brenne koranen i Norge enn å brenne ned kirker fulle av bibler i muslimske land? Dette er realitetene, og våre myndigheter bør svare de hysteriske idiotene med dette spørsmålet. Ikke bare brenner de ned kirkene, men de dreper og har drept millioner av kristne og jøder fra 1900 tallet. Hvem skriker opp i vestlige land om dette, hvor er de kristne da?

Chorizo
28.11.2019 kl 15:28 1207

..for du har massevis av eksempler på at kirker fulle av bibler settes fyr på i muslimske land?
Slettet bruker
28.11.2019 kl 15:45 1196

Jeg kjenner en muslim som hadde Koranen på CD.
Da jeg spurte om han kunne brenne en til meg ble det et helvete.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 15:50 1185

Brennmerking av sylvi som nazist provoserer meg til protest og jeg hevet min stemme over til Trygve SV som leverer nærhet i hele landet og lavere avgifter for de fleste folk. Det er det verste jeg har gjort.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 16:21 1167

Det er vel ikke så viktig om vitsens far ler, men jeg lo, og også du lo chorizo av god humor på ho fra Pappskatten87?
convert
28.11.2019 kl 18:18 1145

Alle som er tilhengere av frihet og demokrati, bør brenne en koran som en symbolhandling - et symbol på motstand mot den politiske pesten, islam, motstand mot muslimer som hevder å være tilhengere av denne nye fascismen.
Chorizo
28.11.2019 kl 18:30 1135

Du er ikke tilhenger av religionsfrihet, skjønner man.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 18:30 1135

Med tanke på bekymring for miljøet kunne det kanskje holde med en virtuell flamme på en nettside, og så under kan du trykke *tomeloppetknapp*
Jeg holder St Vanns aften hellig til den slags og satser på rekved.
Redigert 28.11.2019 kl 18:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 18:50 1116

Noe av det verste er når engelskmenn ler av norske fotballmenn. Vi menn som har lest historie vet vi vant over england før men engelske menn som har glemt det er det verste jeg vet. Da går jeg hjem og venter på mpg som skal løfte prisen på å være norsk og først og fremst bevise at vi har råd til å betale verdens høyeste priser for alt og la kina slippe ut billig tull og kull.
Redigert 28.11.2019 kl 19:02 Du må logge inn for å svare
convert
28.11.2019 kl 19:39 1098

En god ide dette med et virtuelt bål av den nye fascismens grunnlov, koranen. Kanskje finnes det allerede.
Chorizo
28.11.2019 kl 19:41 1095

Hva er fascistisk ved islam? Kan du litt historie? Bittelitt?
siko1
28.11.2019 kl 19:56 1082

Vedr. fascisme, bytter man ut nasjon med religion er sammenlikningen helt innafor.

Vedr. religionsfrihet som bekte er den store beskytter av.
Jeg trodde at det brudd som daglig foregår i moskeene ved deres diskrimineringskrav om egen inngang for kvinner samt egne sitteplasser for disse var et brudd på likestillingsloven.
Jeg tok feil, i dag meldes det i Aftenposten at likestillingsombud Hanne Bjurstrøm sier dette er greit.

OK. Da er det bare for muslimene/islamistene å fortsette deres diskriminering av kvinnene i hht sharialovene, som overnevnte er en del av.

Snikislamering?
Niks. Den er åpenbar. Og har man ikke religionsfrihet kanskje?

Skulle likt å sett reaksjonen og hvilket ramaskrik det hadde blitt om en norsk menighet hadde drevet på slik.
Da ville man ikke vært menighet, men sekt.
Redigert 28.11.2019 kl 20:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 19:57 1081

Bekte

10 ord og 3 spørsmålstegn.

Ny personlig rekord?
Redigert 28.11.2019 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 20:05 1074

Nei.
Pølsa går aldri tom for personlig rekord.
Det får være grenser men nei. Det er enda ikke bevist at chorizo stopper med grensen.
BalkongSjampis
28.11.2019 kl 21:02 1060

Å brenne koranen og bibel er det samme som å brenne Asbjørnsen & Moes samlede folkeeventyr du.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 22:45 1052

Du er motstander av alle religioner unntatt Islam. Kan det skyldes lukten du sniffer når du stikker nesen inn i ræva på mannen foran deg?
Slettet bruker
29.11.2019 kl 08:48 961

Lykken med å være rikt det. Man kan benke seg i hammocken med pølse, pils og brennevin. Og brenne ned huset når man går lei fargen på teppet i stua. Så bygger man nytt. Fordi man kan!
Slettet bruker
29.11.2019 kl 08:59 950

Brenning av vin kommer inn _under_ frie ytringer fordi man kan få løsnet på tungebåndet sies det. Det kan skje hvis tungen ikke er tilbaketrukket i prosessen fra vin i brann ifølge onde tunger som har brent seg på vinsmaking. Det gjelder å holde kjeft og brennevin slukker ingen sorger du har på tunga.
Sannheten er tung å svelge.
Slettet bruker
29.11.2019 kl 10:25 926

Det blir feil å brenne koranen før man har lest den. Deretter kan man rase ut, trampe på den, rive den opp, bli hellig forbannet, hive den blant søppelet forøvrig, - eller bry seg med å brenne den. Selv har jeg den tilgjengelig i bokhyllen, til referansebruk. Man tror nemlig ikke hva man har lest, - etter en stund. En mer perfekt veileder i hersketeknikk overfor vantro eller kona er vanskelig å finne. Som manual i tortur og drap på vantro er den uovertruffen. (Som vantro regnes jøder, kristne, hedninger og gudløse). Den begrunner også hvorfor Allahs soldater/undersåtter har ti ganger høyere menneskeverd enn vantro (ufyselig!). Den sier også at man skal underkaste seg det landets lover som man kommer til, - før man får makt. Først når man får makt, dvs. når mer enn 10% av innbyggerne tilber Allah, skal man kreve at sharialoven trumfer landets menneskeskapte lover. Ha en berikende kveld!
Chorizo
29.11.2019 kl 10:43 914

Så fascismen handler om kvinneundertrykking?

Da er jaggu jødedom og kristendom fascistiske også.

Hvordan er Norge islamisert? Et av mange spørsmål jeg stiller om og om igjen til de skuggeredde, men som jeg aldri får svar på.
Zorin
29.11.2019 kl 10:45 911

Jeg kunne tenkt meg å lage et bål bestående av bibel, koran og torah. Så villeg jeg ha lagt det norske, amerikanske og israelske flagget, lag i lag og toppet det med det iranske, saudi arabiske og det pakistanske. Deretter skal jeg ha brukt de til tennbrikketter. Så ville jeg ha funnet frem Finnsbraathens vegetarpølser. Til vegetarpølser passer det godt med en vegetar øl.
Chorizo
29.11.2019 kl 10:47 909

For du har lest Koranen? :)

Har du lest Bibelen også? Vil du ha noen sitater?

convert
29.11.2019 kl 10:54 900

Koranen skal brennes. Ikke fordi det som står der har noen som helst verdi, men fordi boken er et sterkt symbol og av stor verdi for de fascistoide muslimene. Det er mennesker som skaper fascisme, og det er vår plikt å ta avstand fra vår tids fascisme, islam. Muslimer bør så ofte som mulig konfronteres med sin totalitære ideologi. Brenning av koranen er en god måte å få frem en slik konfrontasjon. Det får muslimene til å vise frem sitt sanne ansikt.
Slettet bruker
29.11.2019 kl 11:02 895

Jeg regner med at de bibelsitatene som kokos sikter til ble påbegynt forlatt allerede på midten av 1400-tallet. Både Gutenberg og Luther fortjener å nevnes her. Fra da av ble også Bibelen mer menneskeliggjort. I dag er den kastrert, mens Koranens påbud fremdeles, i den islamstyrte verden, er referansen.
Slettet bruker
29.11.2019 kl 16:33 863

Det er en ting som er verre, når islamister brenner fangene sin med bensin.
Slettet bruker
29.11.2019 kl 17:01 862

Jeg støtter burning som frihetskultur for å dra damer, eller økt status av svidd gummilukt men hvis ikke synes jeg det skal være forbudt i våre kryss, men du kan seff brunes langt ut på jordet og spinne i møkk. Det må være lov men ikke i sentrum uten å imponere damer. Snakk om taper. Burning uten damer er som HanVann uten flamme.

skulle tøffe seg, men angret da politiet dukket opp.
https://www.gd.no/nyheter/mistet-lappen-etter-burning/s/1-934610-7474285
Ute på parkeringsplassen foran OBS på Rudshøgda foretok unggutten det mange mener er det mest harry en ung bilfører kan foreta seg - burning.
Han brente dekk og røyken stod. Noen minutter senere var førerkortet fratatt ham.


Redigert 29.11.2019 kl 17:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2019 kl 17:06 863

Allah være med ham
førerkortet fratatt ham
børn in shell.

dessnuten:
----
"Lensmannen i Hardanger valgte denne uken å legge ut henstilling på Facebook etter grisekjøring i Odda.
«I løpet av natten har noen «grisekjørt» på Nylandsflaten i Odda sentrum, slik at det er avsatt kraftige spor i veibanen - fra BEST-stasjonen og sørover. Vi ønsker tips om hvem som har gjort dette og når,"
--
telefon Bergen 5001 Mobilpoliti Texasco esso statens oil burger kr 100,- uten ost-
snakk om BEST burning og smekk på pengepungen for smeltet ost på borgern, vi snakker om å brenne kroner som kultur. Vi må få lufte ut når nye sugerør stenger for frihets og gummilukt.
Redigert 29.11.2019 kl 17:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2019 kl 18:17 850

Identifikator på person uten argument:

1. Whataboutism. I dette tilfellet «ja men hva med bibelen?? Har du lest alt det onde i bibelen??»

Argumenter skikkelig slik at du blir tatt på alvor.
convert
29.11.2019 kl 18:47 845

Om et par generasjoner vil nordmenn hver 17. mai feire at muslimene ble kastet ut og brenne koranen i opptog. Akkurat slik som spanjolene hvert år feirer at de fikk kastet ut maurerne (muslimer) for noen hundre år siden.
siko1
29.11.2019 kl 19:27 831

Glem det.
Norske myndigheter sponser Den tyrkiske Suleymancibevegelsen som praktisere en ortodoks tolkning av sunniislam og som har opprettet hundrevis av koranskoler med elevinternater i Tyrkia og Europa, nå også i Norge under navnet Det islamske Kultursenter. Norge gir denne stokk konservative bevegelsen millionbeløp til støtte til kjøp av nye moskeer.
Denne "menigheten" har shariatolkning som grunnelement i undervisningen, en ikke uvesentlig del av dette impliserer kjønnssegregering som rette lære. Eller sagt med dets rette ord - kjønnsapartheid.

Likestillig og diskrimineringsombud Hanne Bjurstrøm uttalte senest i går i Aftenposten at det er greit med kjønnsapartheid som praktiseres i moskeene i dag.

Tror noen virkelig norske politikere er i stand til å korrigere noe som helst hva det muslimske uvesenet angår?
Chorizo
29.11.2019 kl 19:39 823

Link til det du påstår at Bjurstrøm har sagt, takk,

Ellers er det pussig å se hvor barnslig opptatt skunkene er av å brenne ting. Hitler brant bøker, han også. Men hvis noen brenner flagget vårt, blir de rasende :)

Rasister er lite intelligente vesener.
siko1
29.11.2019 kl 20:14 809

Bjurstrøms aksept av dagens kjønnsapartheid sto i gårsdagens Aftenpost. Jeg ville lagt ved link, men den var bak betalingsmur, det tillater ikke admin. Artikkelen het "Kjønnsdelt ungdomskultur kan svekke integreringen".
(Påstanden er ikke Bjurstrøms, men journalistenes)

---

Jeg er enig i at å brenne bøker er tåpelig. Det står høyst problematiske ting i bibelen også. Greia er at ingen etterlever det.
Med muslimene er det annerledes.

Jeg tenkte dette hadde med folkeopplysning og/eller utdanning å gjøre. Men den standhaftigheten litt for mange muslimer utviser syns jeg er nedslående. Det ser ut til at muslimene synes å dele seg i skarpere skiller, de moderate synes å fortsette på det sporet og sågar forsterke sekularingtendensene mens den andre delen blir mer konservative. Det siste er det bekymringsfulle. Især for kvinnene. Det er å håpe de ikke resignerer.

Jeg runder av der, ha en fin kveld, bekte.
Redigert 29.11.2019 kl 20:17 Du må logge inn for å svare
convert
29.11.2019 kl 20:52 797

Muslimske svin har fått lov å mishandle dyr på det groveste rundt i Europa. Muslimenes medløpere har gitt det lov til dette groteske svineriet. Sjekk litt på google og du vil for alltid forakte alle muslimer og alt det de står for. Hvordan muslimene behandler annerledes troende, vet vi allerede.
Slettet bruker
29.11.2019 kl 22:17 785

Etter dagens hendinger bør du holde kjeft. Rasistene er ikke andre enn dine kamerater og blodsbrødre. Håper Europa en dag renses for dritten utført av moderate muslimer selv.
kaunis
01.12.2019 kl 19:58 740

Det du skriver her er et intelligent innlegg i forhold til det de norske politikeren driver med. Forunderlig at de støtter en ideologisk-politisk styringsform som utgir seg for å være en religion.Figuren Allah er en konstruert guddommelighet som styrer en himmel hvor vi ,lik kristendommen, skal bli dømt og komme til helvete eller himmelen. Forskjellen er enorm, bibelen sier at du skal snu det andre kinnet til, koranen sier: du skal drepe de vantro?. At koranen er skrevet av en person med mye hat og hevn inne seg, bør det ikke herske noen tvil om.Hvem vet, hvem som er vantro og tro? Fakta er nok mer at det ikke finnes noen virkelige guder. Tenk hvor fredelig det kunne vært her på jorden uten disse bestemmende religioner å krige og drepe for.