***ROAR*** SLÅTT NED, RANET OG TRUET MED KONVERTERING - I NORGE

Slettet bruker
28.11.2019 kl 16:56 2051

Hei folkens:))

Og...vi ligger som kjent noen år etter Zverige, men forholdene på bakken vitner om hva fremtiden vil bringe, folkens - Roar Fløttum fikk føle zinna muslimens vrede på åpen gate i Trondheim og ble truet med tvangs konvertering, ranet, slått helseløs og rundstjålet - jaja, kalifatizeringen går som kjent sin gang mens folket, politikerne og politiet ser på...ZnageZz....


Roar Fløttum var ute og forkynte evangeliet og ba for syke i går, da fire muslimske menn slo ham ned, ranet ham og truet med å drepe ham om han ikke konverterte til islam.
Han forteller at da de kom inn i bakgården dyttet de han ned i en kjellertrapp før de slo og sparket ham i ansiktet. Han forsøkte og beskytte seg, men slo ikke igjen.
– De truet meg til å gi fra meg bankkort og sertifikat, koder, mobil og apple-ID. De holdt meg som gissel der i en time mens de tok ut fra kortet. De fikk ut rundt ti tusen kroner. Mens de holdt meg der, truet de meg og sa de ville drepe meg om jeg ikke konverterte til islam. De ville ha meg til å si noen ord på arabisk. Jeg ble redd og trodde faktisk at de kom til å drepe meg, fordi de sa de hadde kniv og ikke ville ha vitner, sier Fløttum.
https://idag.no/ranet-og-slatt-ned-pa-apen-gate/19.31956

Sharialoven § 12
§ 12. Du som er kristen skal ikke utøve din religion slik at en muslim kan se deg. Hvis du gjør det vil du bli pisket og fengslet. Hvis du blir tatt i et forsøk på å omvende en muslim til kristen tro, vil du bli henrettet.

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Chorizo
28.11.2019 kl 17:02 2049

"I går ble jeg ranet og utsatt for vold i Trondheim sentrum. Vær med å be om at gjerningsmennene skal bli tatt og få den hjelpen de trenger. Jeg har nesten ingen fysiske skader."

Han skylder ikke på alle muslimer. Kun de som angrep ham.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 17:20 2025

Hei benekte/folkens:))

Og...oppfør deg som folk, benekte - du vet hva som gjelder, vettu...ZnageZz....

Sharialoven § 12
§ 12. Du som er kristen skal ikke utøve din religion slik at en muslim kan se deg. Hvis du gjør det vil du bli pisket og fengslet. Hvis du blir tatt i et forsøk på å omvende en muslim til kristen tro, vil du bli henrettet.

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Chorizo
28.11.2019 kl 17:27 2006

Blablabla.

Han skylder ikke på alle klodens muslimer. Fikk du med deg det eller kokte hjernen din over?
Slettet bruker
28.11.2019 kl 17:32 1987

Hei benekte/folkens:))

Og...klarer du å utvise litt empati og ta sterk avstand fra gjerningene til zinnamuslimene, benekte - svar ja eller nei er du znill...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 28.11.2019 kl 17:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2019 kl 17:36 1972

Roar Fløttum forteller til Norge IDAG at han hadde vært på et bønnemøte i menigheten han tilhører i Trondheim. Etter møtet pleier han å ta seg en runde i byen for å dele evangeliet og be for syke.

– Jeg kom etterhvert i kontakt med en gruppe på fire muslimske menn. Jeg spurte om de ville bli bedt for og han en ville det. Han hadde vondt i ryggen. Jeg ba for ham og han sa han ble omtrent femti prosent bedre. Jeg fikk be for ham en gang til og da ble han helt bra, sa han. Jeg fikk også be for en av de andre og etter to bønner ble han også helt bra. De var så sjokkerte at jeg trodde på dem. De var veldig troverdige i måten de responderte på, sier Fløttum til Norge IDAG.

– Hva skjedde etter dette?

De ville ha meg med bort til en kamerat som de sa hadde skadet foten og som nå ventet på å bli hentet for å bli kjørt til legevakten. Jeg stolte på dem og ble med dem. De tok meg med til en bakgård. De var veldig hyggelige og jeg kunne ikke tro at de ville lure meg, sier Fløttum.

Han forteller at da de kom inn i bakgården dyttet de han ned i en kjellertrapp før de slo og sparket ham i ansiktet. Han forsøkte og beskytte seg, men slo ikke igjen.

– De truet meg til å gi fra meg bankkort og sertifikat, koder, mobil og apple-ID. De holdt meg som gissel der i en time mens de tok ut fra kortet. De fikk ut rundt ti tusen kroner. Mens de holdt meg der, truet de meg og sa de ville drepe meg om jeg ikke konverterte til islam. De ville ha meg til å si noen ord på arabisk. Jeg ble redd og trodde faktisk at de kom til å drepe meg, fordi de sa de hadde kniv og ikke ville ha vitner, sier Fløttum.

– Hvordan går det med deg i dag?

Selv om de truet meg på livet om jeg gikk til politiet, ver det det første jeg gjorde. De etterforsker nå saken. Jeg håper de blir tatt og får hjelp, for sånn kan man ikke oppføre seg mot sine medmennesker. Utrolig nok går det bra med meg. Jeg har vært til undersøkelse på sykehus og kom etter omstendighetene bra fra det, sier Fløttum.

– Hva gjør dette med din frimodighet til å fortsette med gateevangelisering?

– Jeg er mye ute på gaten og har aldri opplevd noe slikt som dette. Det er litt tidlig å si om jeg får noen traumatiske følelser i etterkant, men jeg har i alle fall ingen planer med å la meg stoppe. Jeg vil bare fortelle om Guds kjærlighet til andre mennesker, sier Fløttum til Norge IDAG.

Gjerningsmennene ikke pågrepet
- Det er fremdeles ingen som er pågrepet, sier krimvaktleder May Britt Enmo på Krimvakta ved Sentrum politistasjon torsdag formiddag til Adresseavisen. Hun forteller at politiet bruker en del ressurser på saken.

- Det er en alvorlig hendelse. Ranet er grovt, sier hun. Politiet er ute og innhenter video fra overvåkingskameraer i området der ranet fant sted.

- Vi har forhåpninger om at kameraene skal si oss noe om gjerningspersonene, sier Enmo til Adresseavisen.
Betonghue
28.11.2019 kl 17:53 1931

Pølsa brukte drøyt 5 minutter på å lokalisere og svare på innlegget! Imponerende ! Muslimen bruker sin tilmålte tid 24/7 på å forsvare dette helvete på jord kalt islam og dens følgesvenner !
Kjøpte forøvrig en chorizo for å se om det var noe for bikkja. Rett til dyrlegen ......
Hr.Suhr
28.11.2019 kl 18:02 1917

Skal man drive gate-evangelisering på kveldstid er det lurt å
sikre kontoen sin med ansiktsgjenkjenning ved uttak.
Da må de ta med seg liket for å tappe kontoen.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 19:39 1872

Hei folkens:))

Og...den underliggende hensikten er klar, folkens - vi skal trues til underkastelse og redsel slik det er beskrevet i boken som ble påtent - kalifatizeringen går som kjent sin gang mens politikerne, folket og media ser på - tåler du den, så tåler du den og når nesen er bort er det for sent å snyte seg...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Load
28.11.2019 kl 19:53 1846

"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize"

-Voltaire
FUBAR
28.11.2019 kl 20:11 1831

Olav Digre gikk atskillig verre frem da han tvangskristnet de åsatroende.
kokkohill
28.11.2019 kl 20:30 1816

Dette er beviset på ondskapen i denne muslingtroen.

En kristen naiv Nordmann mann som vil be for sine syke medmennesker .

De syke medmenneskene ødlegger og røver den naive Nordmannen.

Muslingtroen fremstår som ondskap satt i system og jeg forventer en handlingsplan , snarest.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 20:33 1808

Hei fubar/folkens:))

Og...historien om de fire zinnamuslimene som mishandlet, ranet og prøvde å tvangskonvertere den kristen gutten Roar er fra Norge i 2019, fubar - vi lever ikke i 1015, vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
FUBAR
28.11.2019 kl 20:49 1789

Tviler på om denne saken blir etterforsket noe større. Og finner man ransmennene/torturistene, skal det mot til for å reise tiltale. Enkelte forbrytertyper vet at trusler som "jeg vet hvor barna dine går i barnehagen" kan være svært effektive. Saker mot "kjent gjerningsmann" legges jo bort i bøtter og spann etter hva jeg har lest.
Sotah
28.11.2019 kl 20:55 1778

Pussig sak, nesten utrolig. Denne må vi følge videre. Du sitter som en klegg på den, Lilletull?
Slettet bruker
28.11.2019 kl 21:06 1760

Hei Zoten/folkens:))

Og...litt leit med sannferdige saker som ikke kan bagatelliseres bort om tingenes tilstand for arabermedløperne ja, Zoten - men vi tuner litt inn og følger saken før vi går live til zinnamoskeene og fredagsbønnen i Karachi i morgen kveld, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
28.11.2019 kl 21:08 1753

Tror du må det. Jeg har litt trøbbel med å kjøpe historien sånn den fremstilles, det er nesten for rart. Men, det er mange rare dyr i Vårherres hage, så alt er mulig. Ikke gi deg.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 21:25 1729

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - nei det skulle tatt seg ut om du stolte på politiet og media, Zoten - men vi oppdaterer uoppfordret mellom live rapportene fra zinnamoskeene under fredagsbønnen i morgen - du får vente på rettskraftig dom (hvis noen tør å vitne), vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
28.11.2019 kl 21:27 1726

Vi holder alle muligheter åpne, selvfølgelig. Nettsida utmerker seg kanskje ikke med kritisk journalistikk, men selv utrolige historier kan være sanne. Jeg venter og ser, all mulig sympati med stakkars Roar.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 21:36 1709

Søtah har nok ekskludert så mange på forumet at han ikke får med seg supplerende informasjon....😁
Slettet bruker
28.11.2019 kl 21:47 1695

lol

alle de røde gule fra soskurset som kom inn for å få skikk på ekkoboblen har endt opp sammen med co-cohorizo banning av stemmer UT fra sin egen great A konfirmasjoinsboble der de har blokkert alle *de dumme og deplorable. lol kokekkovenstreboblen sprekker og Admin får meldinger.

*de er meg pluss minst 1 flere jeg vet om som er nesten like dum i det bekte hodet.

-->nykokkoekkovenstrebobleho
Redigert 28.11.2019 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Sotah
28.11.2019 kl 21:47 1694

Jeg har ikke ekskludert noen. Og jeg skal være helt ærlig og bruke ytringsfriheten; denne historien sliter jeg med å tro helt på. Reine ord for penga, uten parfymert dilldall. Og skulle jeg ta feil skal jeg hoppe over minst en fredagskos.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 21:48 1688

Da har du også lest artikkelen fra adressa....
Slettet bruker
28.11.2019 kl 21:54 1681

Du har ikke eksludert troen på islam helt, det er forståelig med den situasjonen AP har skapt seg med avhegighet av islam stemmer som kommer løpende inn og resten siver ut til Sp trygve og mye rart men norskt Hvor stor er AP uten stemmen fra islam og sotah. Selvfølgelig er du avhengig av troen, Ap blir mindre uten mer islam stemmer som må komme fort nå som TSV puster hadjonas i nakken og blir kjempestor sammen med sylvi. 52% er målet vårt for Sp og nasjonale venner.
Sotah
28.11.2019 kl 22:15 1668

Fant den ikke i adressa. Og bevares, jeg er ikke redd for å ha tatt feil. Utrolige ting har skjedd før og vil skje igjen.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 22:24 1656

Hei Zoten/folkens:))

Og...first cut is det deepest, Zoten - den førte gang måtte jo komme for deg også, vettu:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
28.11.2019 kl 22:31 1642

Jeg har grua meg, Lilletull. En vakker dag må jeg også ta feil. Kanskje klokkene slår denne gangen, kanskje må jeg ut i snickarbua på denne saken.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 22:36 1636

Hei Zoten/folkens:))

Og...det holder innerst i bunkerzen, Zoten - der kvinnene sitter bak forhenget, vettu:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
28.11.2019 kl 22:41 1625

Gulp! Har dere funnet bunkersen med au pairene mine?
Slettet bruker
28.11.2019 kl 22:45 1619

Hei Zoten/folkens:))

Og...jepp, statsstøtten gikk til dagpengene...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
28.11.2019 kl 22:51 1611

Men au-pairene mine fikk lov til å gå med bikini i bunkersen. Jeg er ikke helt taliban, heller.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 22:59 1606

Få inn i hodet ditt at det var ikke bare muslimer som angrep han, det var også den nazistiske organisasjonen Islam.
Slettet bruker
28.11.2019 kl 23:20 1580

Nå ble je skremt du Lelle Tølla. Trodde det var snakk om ekte R se.

RR!
Slettet bruker
28.11.2019 kl 23:33 1555

Postet her på tråden kl. 1736....

Gubbebevaremegvel, her luktet det sur marokkanershit, Sotah! Det må du slutte med.
Betonghue
29.11.2019 kl 17:46 1448

Forsiktig med dette "Vårherre" Sotulf, noen på dette forum, med tilgang til kniv, lytter og taster 24/7 .....