PHO faktasjekking

HrDuck
PHO 29.11.2019 kl 10:30 4243

Beklager for å lage enda en tråd, men de andre trådene er stort sett spekulasjoner og diskusjoner om hvem som er best av selskap A og B osv.

Jeg har arbeidet litt med å lage en prisingsmodell for Photocure basert på utvikling av salg i det amerikanske markedet. I forbindelse med det så ønsker jeg å sikre at input er korrekt. Det ville være fint om dere kan hjelpe meg med det dere har av informasjon. Kommenter gjerne bakgrunnen for info dere har (kilder, beregninger osv).

Noen av momentene jeg ønsker innspill på:

- Totalmarkedet i USA (antall behandlinger der Cys er et alternativ)
- Pris pr kit Cys (hva mottar PHO pr behandling).
- Antall behandlinger pr Scope (hviken frekvens kan oppnås, for eksempel pr dag).

Jeg vet at en del tall rundt dette sirkulerer rundt, men jeg vil sette stor pris på gode innspill. Når jeg er ferdig deler jeg gjerne det jeg får av tall.

På forhånd tusen takk til dere som har noe å bidra med.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
focuss
29.11.2019 kl 10:48 4159

Hr Duck
Marked:¨
I Turbt oppgir PHO 324094 prosedyrer og i Surveillance 1,2 mill-1,4 mill prosedyrer (Q3-18 presentasjon)
Pris på Cysview i USA: 1000 usd/kit. En del lavere i Europa (tall finnes i edison analyser mener jeg)

Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
focuss
29.11.2019 kl 10:53 4096

Kapasitet per scope
For flex scope mener jeg å ha lest at de kan behandle 2 pasienter per time, må sjekkes
For Stive scope har jeg ikke sett kapasitetstall
Scopene opereres langt under kapasitet i dag, men den er forventet å øke kraftig.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 10:58 4054

Takk for svar focuss.

Angående frekvens så ser jeg at Karl Storz nevner en klinikk som økte behandlinger fra 225 til 398 år to etter innkjøp av Scope. Antar vi 200 arbeidsdager så betyr dette at mulig frekvens pr Scope er minimum 2 pr dag.

Dine tall ser ut mye som mine egne.

Andre innspill folkens? Gjerne fra noen av dere som er skeptiske til aksjen.

edit: skrev dette før ditt andre svar. Igjen takk for innspill.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
SomSa
29.11.2019 kl 11:18 3976


"for flex scope mener jeg å ha lest at de kan behandle 2 pasienter per time"

Jeg tror at pasientgrunnlaget for Cysview er meget overdrevet og PHO må oppdatere markedet, brukerfrekvensen per skop er et bevis for dette. Har ikke en sykehusskjede sagt at 1 skop skal være nok for 4-5 sykehus...... dette er heller ikke i samsvar med det du sier. Mange kommer til å bli skuffet når 4Q 2019 presenteres........
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
billionæren
29.11.2019 kl 11:21 3950

Hele bruksfrekvensen er en gedigen variabel, som har vært diskutert opp og ned i mente. Pr i dag er den på litt over 1 gang i uka pr skope. Rigide skope i fulldrift bør (kan) benyttes 20 ganger i uka(?). Men der er vi ikke i det hele tatt. Bruksfrekvens på 1 stk pr dag ville sendt omstningen i taket. Flexiskope ble brukt 2 ganger i timen i en nordisk undersøkelse. Bør forvente 10-20 i uka i snitt (der var et utvalg klinikker som var med i en kostnadsevaluering, der de baserte seg på 16 i uka, om jeg ikke husker feil), men det gjenstår å se.. Bruksfrekvensen er for meg et lite mysterium, til tross for at dette gjentatte ganger blir forklart fra ledelsen.

Redigert: fant link til en tråd en gang i tide
https://finansavisen.no/forum/thread/19074/view/0/0?page=2
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 11:25 3916

Det neste punktet jeg ønsker innspill på (og her må det gjøres litt antagelser): Det er rimelig å anta at selskapets kostnader vil øke noe når salget øker. Basert på regnskap pr Q3 så ser det ut til at varekostnad (cost of goods sold) er ca 10%. Som jeg ser det vil markeds/salgskostnader ikke øke proporsjonalt med salget. Etter hvert som brandet blir etablert så vil andre kostnader nå et nivå der de kan holdes relativt stabilt på tross av at salgsøkning. Noen som har innspill?
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2019 kl 11:28 3892

Teoretisk bruksfrekvens vil utelukkende ha akademisk interesse. Pr nå gir det liten mening å tilnærme seg en analyse med slikt utgangspunkt.

For deg holder det lenge å legge inn bruksfrekvens på 1 gang. Pr dag. Pr scoop.
De tallene regnearket ditt returnerer etter en slik øvelse, holder til å dra skinnet av de langt fleste pølsene.

Det vil garantert ta pusten fra mange, og utløse feberfantasier hos ennå flere.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 11:29 3880

Takk for innspill billionæren. Min antagelse om minimum 2 pr dag/ Scope er basert på dette: https://broadcastmed.com/5562/flexpaper/karl-storz-blue-light-cystoscopy-with-cysview-system-value-analysis-brief?fbclid=IwAR3dQTvZBKyvIdRjMTn8d0_3nWtncDl1DKWQMjrfhHuuURrp7Q5j1PWy7ko

Jeg tenker noe sånt som dette: Innkjøp av Scope medfører en up-front kostnad for klinikkene. Uten bruk vil de ikke kunne få avkastning på investeringen. Derfor mener jeg at man ikke skal være så bekymret for at bruksfrekvens vil være lav over tid.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 11:31 3861

Takk for svar DTT og enig i at regnestykkene ser svært gode ut. Men jeg ønsker at vi først samler info og så får vi heller selge det skinnet du drar av pølsene etter at vi har fått god input.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
SomSa
29.11.2019 kl 11:35 3836


Man kan diskutere opp og ned, kvartalstallene har skuffet gang på gang. Edison sier at "Peak sales" skal oppnås i 2024 eller om 5 år og skal være 376 kroner. Og ikke minst har sykehusskjeden forklart dette mysteriet om bruksfrekvensen. 1 skop skal dekke behovet for 4-5 sykehus, det vil si pasientgrunnlaget for Cysview er overdrevet .....

https://www.edisongroup.com/publication/us-sales-up-53-compared-to-last-year-2/25554
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Tota
29.11.2019 kl 11:40 3798

Jeg lurer på hvordan størrelsen av totalmarkedet vurderes. Cysview er koblet til KS sine cystoskoper. KS har vel ca 35% av markedet i USA (har jeg lest eller hørt), det øvrige dekkes av Wolf og Olympus.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
riskypick
29.11.2019 kl 11:41 3788

Jeg har en kommentar på pris per Cysview behandling. Den er økt med ca. 8% fra 2018 til 2019.
Fra rapport:
Third quarter revenues in the U.S. increased 53% to NOK 25.2 million (NOK 16.5 million), driven by volume growth, weakening of the NOK against USD and price increases. In constant currency, the quarter revenue growth was 42%. In-market unit growth in the third quarter was 34%.
Year to date U.S. revenues increased 57% to NOK 70.9 million (NOK 45.3 million), with unit growth of 37%. In constant currency the revenue growth was 45%.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 11:49 3743

Takk for svar somsa. Jeg skjønner ikke helt hvordan pasientgrunnlaget blir redusert om 4/5 sykehus samarbeider om innkjøp av Scope. Blir det færre pasienter som har behov for behandling på denne måten?

Takk for link til Edison. Jeg forsøker å samle mest mulig info til egen modell og uten info om hvordan de tenker rundt peak-sales så hjelper dette likevel ikke så mye. Vet du hvilke antagelser de har gjort for å komme frem til dette tallet? Om vi regner litt grovt på det så betyr deres antagelse at kun 2% vil benytte blue light. Er det sannsynlig?
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
riskypick
29.11.2019 kl 11:50 3733

Vi trenger økt bruksfrekvens,absolutt. Å få ut skop er dog fortsatt første prioritet for pho.
Børsmelding fra 18/11 er solid. Vi trenger stadig påfyll som demonstrerer fordelene med Cysview/hexvix.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Oregon
29.11.2019 kl 11:55 3684

Mitt innspill for salget i USA:

y= ax , dvs.y= inntekter, a er bruksfrekvens som er ca. 1 gang pr. uke( har vært tilnærmet konstant dessverre). x er antall scop ( x øker med salget av nye scop). Dette blir da en lineær funksjon der inntektene øker i takt med utplassering av nye scop eksemplifisert under:

Dersom det ved ( Q3 2019) var utpassert 200 scop med bruksfrekvens ca. 1 gang pr. uke : 200 X 1x kr. 10.000 (pr. kit) = 2 mill pr. uke x 12 uker pr. kvartal = 24 mill.inntekt USA Q3

Fasiten US Q3 ble 25,2 mill.

Å få opp bruksfrekvensen betyr alfa og omega og det er vel det Schneider og co jobber med, men til nå har det vært kun lineær vekst i takt med utplassering av scoop.( Men det er jo selvfølgelig bra at de også får utplassert flere scoop).
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 11:57 3665

Takk for svar Tota, med totalmarked så tenker jeg hvor mange behandlinger/undersøkelser som gjøres (der PHO er aktuell leverandør). Jeg tror det er en rimelig antagelse at også markedet for scope er dynamisk. Over tid så vil kundens (leger/pasienter) etterspørsel avgjøre markedsandel.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
SomSa
29.11.2019 kl 12:00 3640


Pris per Cysview behandling har ikke økt med 8%, behandlingssentre skal få 8% mer hvis jeg ikke tar feil

"Third quarter revenues in the U.S. increased 53% to NOK 25.2 million (NOK 16.5 million)".
Det er bare russiske prosenter. Antall installerte skop har økt kraftig fra 3Q 2018 til 3Q 2019 mens omsetningen har økt med 8,7 mil. Hvis man justerer til økt $ kursen har veksten vært ca. 8 mil.

De spurte DS om han kunne forklare om den dårlige brukerfrekvensen. Han klarte ikke å forklare etter min mening.


Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Haltopen
29.11.2019 kl 12:01 3638

Helt enig denne kommentaren. Med utgangspunkt i gjennomsnittsbruk 1 gang/dag (flex/rigid) med dagens antall utplasserte scope ender enn opp med en enorm omsetning.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 12:07 3601

Takk for svar Oregon,

og ja, opplagt at bruksfrekvens er ekstremt viktig. Ser i KS linken de nevner et sykehus som økte til ca 400 behandlinger med år 2 etter innkjøp av KS scope (customer awareness?). Dette har vært diskutert mye tidligere også og jeg har ikke svaret. Ofte er det sånn at ny teknologi vokser sakte i startfasen (markedsandel) for så å øke eksponentielt. Er dette tilfelle for Blue light så har vi fortsatt ikke snudd ketsjupflaska.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
riskypick
29.11.2019 kl 12:10 3576

Somsa
Jeg er ikke sikker,men tror jeg har rett. Uansett står det klart og tydelig at noe av veksten skyldes price increases. Da er det rimelig og anta nettopp det. Hvorfor ellers ha det som en forklaring?
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
SomSa
29.11.2019 kl 12:20 3536


"Ofte er det sånn at ny teknologi vokser sakte i startfasen (markedsandel) for så å øke eksponentielt."
Cysview er ikke en ny teknologi, i årevis er Cysview brukt i USA. Fase 3 resultatet og refusjonsordningen skulle sette fart på salget men dette har ikke skjedd. Salgstallet er nesten proporsjonal med antall installerte skop.

7. mai 2012
Kjetil Hestdal, administrerende direktør i Photocure ASA sier i en kommentar: "Vi er meget glade for at vår samarbeidspartner Karl Storz Endoscopy America har fått godkjent det oppgraderte blålys cystoskopet. Dette muliggjør at en rekke sykehus kan anskaffe blålys cystoskopi utstyret og dermed økt bruk av Cysview. Vi ser fram til å arbeide tett med Karl Storz for å gjøre Cysview Photodynamic Diagnosis tilgjengelig for mange flere blærekreft­pasienter over hele USA."

https://www.globenewswire.com/news-release/2012/05/07/1721269/0/no/FDA-GODKJENNER-OPPGRADERT-BLÅLYS-CYSTOSKOP-FRA-KARL-STORZ-FOR-BRUK-SAMMEN-MED-CYSVIEW.html
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Hardly
29.11.2019 kl 12:22 3521

Står her at flere sykehus skal dele ett scoop. Det stemmer vel ikke. Det som ble antydet var at ett sykehus kunne dele ett scoop til 3 - 4 avdelingskontorer til det aktuelle sykehuset.
Men dette er vel ett fett for Photucure så lenge scoopet blir brukt hver gang det er behov for det.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 12:30 3488

Det blir et høyt tall ja. Som jeg tenker er det to metoder om man ønsker å estimere framtidig US salg. I bunn så ligger at man tror blue light tilfører verdi for pasienten gjennom høyere kvalitet på tjenesten. Bedre kvalitet er dokumentert av fagmiljøet. Hadde jeg vært Donald Trump så hadde jeg sikkert ikke lagt vekt på ekspertene. Jeg er Duck og hører på folk som kan mer enn meg :)

- Man kan ta antall scope x forventet antatt bruksfrekvens
- man kan estimere en forventet markedsandel basert på et totalmarked.

Tar man antall scope x forventet bruksfrekvens så er man avhengig av å treffe på kapasiteten (gitt at etterspørselen er der). I tillegg vil potensiell bruksfrekvens være relevant om man opplever en eksplosjon i etterspørsel (25% av markedet vil kreve en frekvens på 10/dag med 200 scope). Jeg er ikke bekymret for at dette vil være et problem (ingen hevder at Norwegian sitt problem er tilgang på fly).
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 12:34 3471

re Somsa, ville sette pris på om du kunne svare på spørsmålene mine over ang din referanse til Edison.

Angående det du nevner nå med sitat fra Hestdal så har det skjedd ganske mye siste 18 måneder med bla refusjon. Men det vi spår om er framtiden og verken du eller jeg kan være sikre. Men vi gjør oss opp meninger om potensiale og risiko og tar en beslutning basert på det.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
focuss
29.11.2019 kl 12:39 3447

Jeg leste noe her om dagen om at det nå skulle holdes et AUA møte i NewYork med tanke på standarisering av bruk av BLCC, Noen som har link til dette?

Ellers så er det slik at et scope som har vært installert 1 år har høyere brukerfrekvens enn et scope som har vært installert en uke. Det har med opplæring, innarbeidelse av prosedyrer etc å gjøre. Når det nå utplasseres mange nye scope og brukerfrekvensen beregnes basert på salg delt på antall scope så fanges ikke økningen i brukerfrekvens opp. Vi har derfor dårlige data på dette.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 12:45 3418

Jeg tror som focuss at læringskurven vil øke frekvensen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
SomSa
29.11.2019 kl 12:55 3388


Det er sant, ingen vet hva skal skje i fremtiden. Jeg har bare referert til hva "Peak Sale" blir i følge Edison, hva sykehusskjeden har sagt + hva brukerfrekvensen er akkurat nå. Basert på disse har jeg redusert mine forventninger. Mange tror at teknologien er nytt og ukjent for urologer i USA men dette er ikke sant. Jeg forventet at de sykehusene som brukte Cysview i 2017 ville mange doble bruken etter fase 3 resultatet og refusjonsordningen. Dette har ikke skjedd.

Etter min lille utregning brukes et skop ca. 1,7 ganger per uke. Jeg tror at vi må vente 2 kvartaler til for å se hvordan går med brukerfrekvensen, hvordan de kan forklare dette og hvor mye kan selges i USA. Som du sa ingen vet om fremtiden, heller ikke DS.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 12:56 3377

For å bryte dette ned til litt konkrete tall da. Inputdata:

- totalmarked (behandlinger/undersøkelser): 1 600 000 (kjent)
- antall scope pr i dag: 200 (litt høyere i dag og økende)
- Bruksfrekvens: 1/dag (lavere i dag, estimat)
- pris/kit: 1000 USD
- Usd/Nok: 9
- Antall dager med behandling pr år: 200

Med input som over så vil US marked gi et salg på 360 Mill NOK.
Det er interessant å notere seg at estimatene over gir 40 000 behandlinger med BLCC eller en markedsandel på 2,5%.

edit: tilføyd valutasort for estimert salg.

Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
29.11.2019 kl 13:02 3349

SomSa
Du skriver: "Har ikke en sykehusskjede sagt at 1 skop skal være nok for 4-5 sykehus...... dette er heller ikke i samsvar med det du sier."
Nei, de har ikke sagt at 1 scope er nok til 4-5 sykehus. De har sagt at initielt kan de benytte et ambulerende scope til å dekke 4-5 sykehus og så snart denne løsningen ikke lenger dekker behvoet ved et av sykehusene så anskaffer de et eget scope til det sykehuset.

Altså, 1 scope på 4-5 sykehus er en løsning de ser på som en initiell/foreløbig løsning, vel bevisst på at når bruken pr sykehus øker utover det et ambulerende scope kan dekke, så vil de anskaffe eget scope til hvert sykehus.

Vet ikke om du i din negative tåke evner å se forskjellen og det vil ikke overraske meg om det var tilfelle. Men det er en vesens forskjell på den virkelighet du forsøker å fremstille og det som Kaiser egentlig sa. Dog tjener det neppe din hensikt å referere eksakt hva de urtalte, når et utdrag gjorde nytten bedre for ditt baisseforsøk.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2019 kl 13:28 3269

Ja per i dag brukes scopen i snitt 60 ganger i året. Og med 1000 usd så er det ca 540.000 kr per år
eller 135.000 per kvartal Og inget tyder på att det skall forandre seg. Og Karl Storz har 20 % av
USA markedet, og anser de att BLC er SOC så bør de kunne selge sine scope alene. Men det
kan man knappest påstå att de gjør, før da er det ikke mye de her PHO,s selgere presterer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 13:38 3230

re Pafo,

takk for svar. Hva som blir fasit får vi se i ettertid. Men jeg synes å kjenne igjen en klassisk feil i måten du skriver på. "Alt som har skjedd før vil skje igjen". Med en slik modus er det verken gøy eller lønnsomt å handle aksjer.

La meg heller stille spørsmålet jeg tror du har glemt. Hvorfor skal pasienter velge en metode som gir dårligere prognoser? Eller bestrider du premisset om at BLCC er bedre?
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2019 kl 13:53 3177

Ja en sak kan vi konstatere att BLCC er inget som selger seg selv, så bra er det ikke enda.
Og hos partner og Norden minker salget, og det er vel ikke pga av fantastiske resultater.
Men de har Cevira som er noe helt annet, og antagligen orsaken til siste tids utvikkling.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 13:59 3144

Jeg tror nok fortsatt du tenker feil, men setter pris på innspill likevel. Jeg tror at to moment vil øke salget kraftig: Utbygging av infrastruktur (scope) og kjennskap til produktet hos pasienter og leger. At det ikke selger seg selv er ikke noe argument for at pasienter vil velge en mindreverdig behandlingsmetode som jeg ser det.
Uansett lykke til.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
Hayen
29.11.2019 kl 14:04 3123

Jeg har mange tall og trender i et Excel ark.
Ta gjerne kontakt på messenger hvis du vil ha grafer og tallmateriale.
Deler gjerne.

Du finner meg I fb-gruppen. La ut div grafer så sent som noen dager etter q3 i november.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
29.11.2019 kl 14:15 3097

Takk for det Hayen, mulig jeg tar opp det tilbudet om ikke så lenge :)
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
04.12.2019 kl 08:03 2385

Ble så mye støy med Merlin sine forsøk på å hausse en annen aksje under dekke av en "analyse" så foreslår vi heiser denne i stedet for. Har fått mye god info rundt mine spørsmål om Cys nå tenkte jeg å se litt på cevira også. Noen her som har grundig kjennskap til dealen her?
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
kreinh
04.12.2019 kl 08:24 2300


Oslo, Norway July 1, 2019: Photocure ASA (Photocure, PHO: OSE), today announced that it has entered into a License Agreement providing Asieris Meditech Co., Ltd
(Asieris) with a world-wide license to develop and commercialize Cevira® for the treatment of HPV induced cervical precancerous lesions. Under the agreement, Photocure will receive signing fees, development- and approval milestones, in addition to sales royalties.
"We are proud to announce this agreement with Asieris, providing a global roadmap for the development and commercialization of Cevira. Cevira has the potential to be developed into the standard of care for the treatment of HPV infections and precancerous lesions, as a large population of women could benefit from a non-invasive treatment option for this condition. This agreement is in line with our vision of becoming a global bladder cancer company by divesting products that do not fit our therapeutic focus. This agreement provides Photocure with revenue potential from the development and global commercialization of Cevira in the range of USD 250 million including all payments and potential milestones, exclusive royalties of 10 to 20 per cent. We look forward to further cooperation with Asieris into bringing Cevira to the market", says Daniel Schneider, President and CEO of Photocure.
Cevira® is in development as a treatment for high grade cervical dysplasia. It consists of a convenient, fully integrated drug delivery and light device to be applied intravaginally by the gynecologist. The patient can leave the physician office immediately and go back to daily activities, easily removing the device when the treatment is completed.

Asieris plans to launch a global clinical development program with an initial focus on the China market based on Photocure's Phase 2b data and the Phase 3 study design elements agreed with the US FDA. The development for the US and EU markets will follow when clinical data from the China focused Phase 3 study confirms the safety and efficacy, estimated to be finished in 2022. Asieris will assume responsibility for the manufacture of the Cevira® product while Photocure retains responsibility for the manufacture of the active pharmaceutical ingredient.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare
HrDuck
04.12.2019 kl 08:28 2281

takk kreinh, har lest denne, men ryddig å ha den med i tråden.

Alt i alt et potensiale på ca 2,3 mrd kroner i up-front betalinger (eller ca 100kr pr aksje). Eventuelle royalties kommer i tillegg. Vil gjerne ha noen innspill om forventet tidslinje, sannsynligheter osv. Alle innspill mottas med takk.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47 Du må logge inn for å svare