Hva er / blir verdien på hele PCIB, og blir vi kjøpt ?

Scoopfinder
PCIB 30.11.2019 kl 08:56 26394

Min beste venn her inne, Fabian2, tror kursen kan gå til 1400kr.

Jeg ser det slik :
Jeg mener at det er umulig at PCIB ikke går over 500kr. Oppsiden er uendelig.
Per Walday, styret, AstraZeneca, Radforsk og store eiere er allerede klar over verdiene som ligger i Fimachem, Fimavacc og Fimanac. Et salg i dag ville blitt på over 500kr.
Hvis vi spoler frem til 2021 (snart ferdig med GGK) er det umulig at de ikke går over 1000kr.

Jeg kan gjerne begrunne hvorfor, men hvis dere drar frem kalkulatoren tipper jeg dere innerst inne ser det selv. Det er enkel multiplikasjon.

Jeg gjentar, oppsiden er ~»uendelig», dvs >20.000kr. Jeg tror ingen her inne trenger mer.

P.S
20.000 ser selvsagt useriøst ut.
Det er halve AstraZeneka.
Er det umulig ?
I don`t think so
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Påskeharen
30.11.2019 kl 09:14 12318

Tillater meg å kopiere denne fra annen tråd igår da den har relevans :
PCIB
I går kl 21:15
389
Fra Snøffelen på TI:

Avtalene som gjøres på mRNA er skikkelig solide, , et par milliarder i upfront og 10-talls millarder i utviklingsmilestones.

Vi vet jo om Moderna med AstraZeneca, BioNtech med Sanofi og Curevc med EliLilly, for å nevne noe, men følgende er mindre enn en måned gammel og har gått meg hus forbi:

https://www.fiercebiotech.com/biotech/roche-pays-200m-for-rights-to-dicerna-s-hepatitis-b-rnai-drug

Også her et par millarder i up front og ti-talls millarder i milepæler.

Ikke godt hva som er AZ sin strategi, men bear case på 20 mrdNOK, base case på 50 mrdNOK og bull case på 100 mrdNOK på verdi av PCIB, trenger absolutt ikke bare være tankespinn.

Edit:

1 indikasjon, riktignok er produkt i fase 1, men dataene fra fase 1 er ikke inne ennå, og sånn sett ikke pasert det hinderet, og technically i særlig mye lengere i utviklingen enn det AstraZeneca er med PCI-teknologien.

Benchmarker man disse avtalene så er en påstand om bear case på 20mrd, base case på 50 mrd og bull case på 100 mrd ikke utenkelig.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
30.11.2019 kl 09:18 12586

Takk for at du deler, Påskeharen.

Snøffelen sitt «bearcase» (minste verdi) er 20 mrd. Dvs 500kr. Dvs Identisk med mitt anslag i trådstarten.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 09:56 12467

Hvilke avtaler har de egentlig fått? Angående AZ skal de tenke over gjennon vinteren og våren om det er noen vits i å fortsette samarbeidet
Ogi følge Per Walday k a n GG .behandling være på markedet om tre år . Jeg understreker k a n.....
De har ennå ikke tjent en krone etter ha holdt på i over 20 år.

Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 09:59 12470

Hvis vi skal få realisert maksimal verdi i Pcib og bli det neste AstraZeneca må vi utlisensiere eller selge hver enkelt indikasjon.
Dvs selge GGK, deretter H&N, lunge etc.
Det samme i Fimavacc. Dvs HPV, influensa,,,,
I Fimanac er potensialet uendelig. Derfor ville det vært optimalt med noen vaksineavtaler raskt, slik at PCIB er fullfinansiert før endelig avtale med AZ blir underskrevet.
PCIB har OSEs største oppside og har i tillegg reduser risiko betraktelig etter offentliggjøringen av AZ.
Ukens kursløft er bare en sped start. Selvsagt kommer det pauser og dipper, men retningen er satt.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 10:03 12450

PCIB har eksistert i 11 år, ikke 20.
Du må gjerne vente med å kjøpe til GGK er godkjent, i likhet med drosjesjåførene.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 11:03 12332

"Oppsiden er uendelig.", skriver TS.

Jeg nominerer dette til årets "hausse-sitat".
Noen bedre?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
30.11.2019 kl 11:07 12337

Mulig jeg overvurderte forumdeltagerne. Jeg trodde alle ville kunne oppfatte hva jeg mente med «uendelig».
Så feil kan man ta.
Men markedet består av alle slags folk.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Odeven
30.11.2019 kl 11:15 12289

Ingen fare, Scoop.
Tror de fleste fikk med seg hva du mente.

O
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 11:23 12250

Du er morsom. Likte også ordet "umulig".
Jo-da, vi forstår hva du mener.

I 2017 var det tilsvarende hausse-visjoner på forumet, men da var den forventede kursen beskjedne "5000". (Den gikk faktisk til over kr 50 i 2018, så det kan bare ha vært en klassisk "pølsefinger".)

Her er uansett hele sitatet fraTS:

"Jeg mener at det er umulig at PCIB ikke går over 500kr. Oppsiden er uendelig"
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
30.11.2019 kl 11:26 12226

Dette er siste kalori jeg gidder å kaste bort på deg, Kvasi.
Lykke til på børs.
Blokkert.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
TAAS
30.11.2019 kl 11:31 12195

Etter en farma-opptur for 2-3 år siden har nesten hele sektoren havnet i grøfta. I mellomtiden har andre sektorer steget formidabelt og tatt ut det meste av sitt potensiale. I sin søken etter nye investeringsobjekter begynner investorene nå igjen å kikke på farmasi. Her finner de selskaper med rimelig pris i forhold til potensiale. Sektoren har kommet frem i lyset og blir omtalt i børskommentarer og egne nyhetssaker. Håper denne ukas opptur får snøballen til å rulle videre. At flere kommer og vil være med på moroa.
Så gjenstår det å se om dette er sluttrallyet på børsen før nedturen som mange venter på, eller oppturen varer til noen av selskapene greier å forløse sitt potensiale. Slik at de slipper å selge "høns i regnvær" som egentlig var resultatet for Alegeta.

Scoop
Du er en amatør. Leste du ikke OK sitt anslag i går? :-))
Dere fremstår som noen stemningsmennesker. Det er helt topp det i sosiale sammenhenger. Kanskje ikke optimalt på børs, men skitt au". Det er lov å feire.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
30.11.2019 kl 11:40 12195

Jeg har levd av kun investeringer (ikke jobb) i 19 år 😊
Før det arbeidet jeg 100% i 5 år og 20% i nesten 5 år før jeg hadde nok til å leve av.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
TAAS
30.11.2019 kl 11:47 12156

Har også levd av børs en del år. For meg var det beinhard jobbing. Gikk dugelig lei av å stirre i skjermen hele dagen.

Håper dine ønsker blir oppfylt i PCIB. Vi er mange på lasset.

Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
30.11.2019 kl 11:48 12147

Kult 😃
Jeg stirrer ikke i skjermen hele dagen. Avkastningen gikk betydelig opp siden jeg slutta med det.
Nå, ut på ski i solskinn 😎
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Taylor
30.11.2019 kl 11:50 12125

At du ikke når Scoop til knærne når det gjelder kunnskap vedr. Pcib er innlysende. Å kalle ham amatør sier jo litt om deg selv. Vi som har vært inne i aksjen i flere år, vet hva vi har invistert i.
Velkommen etter. Vi står ennå på perrongen.
Takk for dine bidrag Scoop. Vi er mange som setter pris på det du deler.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
30.11.2019 kl 11:51 12108

👍💰💰💰
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
TAAS
30.11.2019 kl 11:53 12084

Da får du prøve å forstå "amatør" slik det var ment. Tror Scop tok den.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 12:05 12056

Det er kanskje PCIB som skal gjøre at Snøffelen omsider skal få som fortjent etter alle årene i PHO med kjempeinnsats uten særlig uttelling.
Sist han kommenterte sine sits i PHO og PCIB, så hadde han flyttet 93% av av sine midler til PCIB, mens han satt med bare 7% i PHO.

Uten å ha fulgt PCIB særlig nøye, og langt mindre har særlig kunnskap om selskapet, så tror jeg allikevel PHO med sin bygging sten på sten for et gjennombrudd med sin BLCC-teknologi i USA, og etterhvert andre regioner er et sikrere bet for investorene til å bli meget velstående etterhvert.

Første og eneste gang jeg fattet virkelig interesse for PCIB tidligere var i `hode/hals-tiden` da en DR, Hopper sto frem og fortalte at svulstene forsvant mens de sto og så på, eller as we speak.

Nå har jeg et lodd på 20k aksjer her som det blir mer enn nok penger av hvis de lykkes 100% med noe av det de driver med.
Det kan ikke underslåes at det er veldig interessant når et selskap fremstår med en teknologi som gjør at kjemoterapi eller cellegift kan ha en virkning som dobler intensiteten på kjemoterapi med inntil 50X uten for store bivirkninger,
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
TAAS
30.11.2019 kl 16:00 11836

OK
Med ditt kursanslag fra i går blir det penger mer enn du rekker bruke ;-) Var for øvrig den verdivurderingen jeg ville ha frem når jeg litt klumsete uttrykte scoop som amatør. Skulle vel heller sagt at hans kursanslag var pinglete i forhold til ditt og så lagt til smilefjes. Nok om det.

Har selv plukket en del aksjer i en noen selskaper mens sektoren har vært uglesett og utbombet. I trygg forvisning om at det ville komme en rotasjon tilbake til farmaksjer og folk vil løsrive seg fra å kun risikovurdere men også prise inn potensiale. Kan være det vi er i starten på nå.

Kunne for øvrig ønske meg at de som ber andre sette seg inn i selskaper selv kunne bidra med det vi kanskje mangler? Kunne fort bli HO sitt beste innlegg om PCIB på lang tid. Det spres mye optimisme og glede her, men det meste av det som kommer av substans er klipp og lim fra andre fora. For all del, fortsett med det.

Får ikke den store rusen av børsoppgang lenger men må si jeg ser frem til mandagen og kommende uker/måneder.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Predator
30.11.2019 kl 16:27 11796

Akkurat min tanke også, foreløpig bare luft, luft, luft.
K a n ........
Verden k a n gå under imorgen, men tror jeg på det, neppe.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Computum
30.11.2019 kl 17:12 11717

"Å kalle ham amatør sier jo litt om deg selv."

Folk legger kanskje noe annet i ordet "amatør" enn det som er den egentlige betydningen. Å bli betegnet som "amatør" er jo egentlig et kompliment. Det betyr en som elsker det han gjør (utledet av amor). F.eks. er en radioamatør en som er lidenskapelig opptatt av radio og har kvalifisert seg for radiosendelisens.
Men de fleste forstår nok "amatør" som nybegynner/uerfaren hvilket altså er helt feil.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
fabian2
30.11.2019 kl 19:23 11540

Look to Hans Peter Bøhn , rådgiver for Erik Must
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
30.11.2019 kl 19:47 11482

Når vil media kaste seg over dette?
12. desember?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
fabian2
30.11.2019 kl 20:24 11410

Jeg ville ikke vært så eplekjekk hvis jeg satt tungt med PHO-aksjer nå ( jeg gjør jo det , ha-ha) fordi jeg i dag påstår at H.P.B har fortalt Fondsfinans hva som kommer....og jeg tror , bare tror , at aksjekursen til nettopp PCIB vandrer videre oppover mandag. Mitt ukvalifiserte tips er rett og slett å kjøpe ved åpning nesten uansett kurs...hvis du trenger mer. Det blir nok mye mindre enn 20 % opp igjen på en dag , but who knows...)):::)))....sterk HOD på 52 fredag...så det er definitivt mest sannsynlig med videre oppgang mandag...uansett er ikke stop-loss noe du bør tenke på
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 21:23 11336

Fabian2, hva mente du med :
"Jeg ville ikke vært så eplekjekk hvis jeg satt tungt med PHO-aksjer nå ( jeg gjør jo det , ha-ha) fordi jeg i dag påstår at H.P.B har fortalt Fondsfinans hva som kommer" ?

Tenker du på at Fondsfinans solgte noen PHO-aksjer ?
(De solgte jo ikke mye)
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
fabian2
30.11.2019 kl 21:31 11317

De ville bare under radaren....ikke noe spesielt godt tegn , etter min ringe vurdering
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 21:37 11295

Det stemmer, det kan se ut som om det var formålet.
Og hvis de kjøper igjen blir det ny børsmelding. Men hvis de selger mer slipper de å melde.
Det har heller ikke vært så mange nye oppføringer på cysview.com i Q4, så langt. Men det kan jo plutselig komme mange.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
fabian2
30.11.2019 kl 21:45 11282

Mitt tips er enkelt: .....H.P.B. som sitter på alle sider av alle bord , gjerne vil ha klapp på skulderen når PCIB sannsynligvis blir "verdensnyhet"
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 21:47 11266

Ja, men Fondsfinans har vel midler nok til å kjøpe PCIB uten å selge PHO ?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
fabian2
30.11.2019 kl 21:51 11251

Ja , enig , men Chairman of the Board for PCIB og rådgiver for Must , har vel lyst til å bli geniforklart , han også. Joda, det var litt pussig med et bittelite salg for å komme såvidt under 5 %...noen påstår visst på en annen tråd at FF har solgt litt til , vet ikke om det er sant. De lider jo ikke av pengemangel,....jeg ville ikke gjort en slik manøver........men så vet jeg ikke alt som H.P.B vet , da....kanskje det er så enkelt som at selv pengesterke synes det er bedre med ti-gangen enn to-gangen ? Så enkelt kan det være
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Bonusfrelst
30.11.2019 kl 22:10 11196

Fra laplagam på TI

Vi ser jo fra tidligere oppkjøp at genterapi selskaper som kun er pre-klinisk som PCI Biotech, at de selges for enorme summer. I tillegg til det åpenbare med effekt og nytteverdi, så blir det helt klart avgjørende for potensiell verdi i denne fasen en vurdering av sannsynlighet for å kunne overføre teknologi og behandling over fra dyreforsøk og over til menneske.

I denne forbindelse så mener jeg PCI Biotech har et ganske så stort fortrinn. PCI Biotech har en felles teknologi som brukes på 3 forskjellige plattformer. For hver type behandling så må det tilpasninger til for å få denne fasen på plass. Likevel, dette har PCI Biotech nå gjort 3 ganger tidligere.

Det første studiet dette er blitt gjort på er med fimaCHEM i kombinasjon med Bleomycin. Jeg har lagt på litt dokumentasjon på bunnen av posten i forhold til resultater. Formålet med fimaCHEM var å kunne målrettet øke effekten av Bleomycin direkte på tumorer. Som en kan se fra resultatene fra studiene så er det mildt sagt oppsiktsvekkende i forhold til tumor respons. For min del levner det liten tvil i at vi med fimaCHEM i dette tilfellet har klart å translatere effekten som er ønsket over fra dyr og over til menneske.

Det neste studiet vi har er på gallegangskreft. Dette studiet er det også fimaCHEM som er brukt, men denne gang i kombinasjon med gemcitabine. Lagt på plansje fra resultater på de 4 forskjellige kohortene som var i tillegg til extension studiet. Det en ville forventet av resultater dersom teknologien har latt seg overføre til menneske er at de høyeste kohortene vil være de som gir mest effekt. Kohortene går fra 1-4 hvorav 1 er minste dose av fimaCHEM, mens 4 er høyeste dose. Her ser en altså akkurat de resultatene en forventer å se i så måte. Extension studiet ville en forventet å ha noe høyere på skalaen, men Per Walday har forklart at de sjekket nærmere på dataene, og fant ut at pasientene i extension studien var svært syke, og hadde dobbel tumor byrde sammenlignet med hva de hadde i de andre kohortene. Dette tatt i betraktning så kan vi si at også disse resultatene samsvarer i forhold til forventninger, og ikke minst, svært god effekt.

Siste er fimaVACC studiet. Her har en også bevist et proof of concept studie at en klarer også her å produsere mye CD4 og CD8 t-cellers, noe som igjen indikerer at overgang fra dyr til menneske har vært vellykket. Når en ser på effekten fra studiet og sammenligningen med kontroll armen Hiltonol så er det ikke veldig vanskelig å se at den effekten de ønsket å få, den har de altså også fått.

Så hva betyr egentlig dette. I forhold til bevis og markedsgodkjenning er det svært store og lange krav for bevisføring. Da holder ikke “proof of concept”. Da må en gjennom store studier. Likevel, her mener jeg PCI Biotech har en stor fordel. I forhold til fimaNAC så for partnerne så er ikke PCI Biotech sin rolle å lage medisiner. Det er det partnerne våre selv som gjør. Om fimaNAC leverer medikamentet der det skal, og øker dens effekt, så er fimanac sin jobb utført. Resten hviler da på at medikamentet som leveres fungerer som det skal, og opprettholder en god bivirkningsprofil.
Det som er viktig for vår del å håpe er at effekten fimanac har ikke bare er bra, men det er den ønskede effekten partneren skal ha. Dersom en ser tilbake til fimavacc samarbeidet med ultimovacs så ble det samarbeidet valgt avsluttet. Per Walday forklarte at det var gode resultater, men det var ikke den responsen ultimovacs var ute etter. Dette er vel hele nøkkelen til om vi kan ha suksess mot vår BPpartner Astra Zeneca.

Når Astra Zeneca nå ønsker å se på utvidelse til andre sykdommer, så synes jeg det er et rimelig klart signal. De ser tydeligvis at her er det potensialet. Nåværende avtale pre-klinisk går ut etter dette året, og Per Walday viker ikke på dette. Kort og greit er dette også et ganske tydelig signal. Skal det videre, så må det nye avtaler på plass. Da tror jeg vi kan trygt si at vi snakker om lisenser hvor det er snakk om penger. Det som er vel så viktig som å holde på avtalen her, er at dersom de ikke skulle være villige til å betale for fortsettelsen, så må vi videre. Det er helt sikkert klausuler og detaljer i avtalen som gjør at vi ikke kan la andre selskaper forske/teste på områdene de jobber med nå.
Derfor er det viktig å komme oss videre i ny fase. I tillegg så vet vi jo historisk sett at i denne sektoren og blant big pharma at betalingsviljen er svært stor. Det å stille krav tror jeg betyr null og niks her. Er det bra nok så blar de opp. Her synes jeg Per Walday har vist styrke og handlekraft. Når det nåværende pre-kliniske samarbeidet går mot slutten, så vil jo dette gjøre at det blir konkurranse om lisenser på akkurat dette området. Det er det ikke sikkert Astra Zeneca ønsker. Hvor dette bærer nå avhenger helt av hvor gode resultatene viser og være, og eventuelt hvor høy verdi dette gir for Astra Zeneca. Er det noe jeg er sikker på, så er det at penger kommer ikke til å være til hinder dersom interessen dems er god nok. Det meste positive med dette også er at vi snart er i ferd med å gå inn i denne fasen. I løpet av H1 2020 så vil vi sitte igjen med svaret. Jeg må innrømme at jeg sitter med en svært god følelse. For en utrolig spennende tid vi har i vente.

Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
30.11.2019 kl 22:26 11157

« en vurdering av sannsynlighet for å kunne overføre teknologi og behandling over fra dyreforsøk og over til menneske.»

Veien fra dyr til menneske er kortere for PCIB enn for et firma som utvikler medisiner. PCIB tilbyr en leveringsmetode. Den virker akkurat likt om cellen sitter i et dyr eller menneske. Men en medisin kan virke forskjellig.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
fabian2
01.12.2019 kl 19:49 10723

Dersom Astra/Zeneca finner på ( kanskje de har funnet på allerede ? ) å kjøpe noe over børs , så tar det vel ikke mange dagene før du kanskje er "for sent ute"........ken så veit ?....ikke jeg------Menigheten er liten , og omsetningen er stor...du får tenke selv
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.12.2019 kl 20:52 10589

Jeg kjenner virkelig eimen av et bud i lufta nå.
Det er vanskelig å se hvorfor AstraZeneca skal betale milliarder for Fimanac når de kan få hele PCIB for 1,9mrd * faktor (f.eks 10). Altså 500kr ++
For 500kr++ og fete lønnstilbud ville de overta alle patenter og trolig de fleste ansatte.
AZ har finansielle muskler til å starte mange parallelle studier (Hode&Nakke, lunge, blære, tarm,,,,,,,,HPV, diabetes,,,,,,,)
Og husk, AstraZeneca vet allerede at det virker.
Jeg er ikke 100% overbevist om at de kommer til å forhandle i 6 måneder fra 1ste januar.
Her kan ting skje fort.

Jeg satt med Algeta da budet kom. Den gleden unner jeg dere alle.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.12.2019 kl 21:15 10506

Det kan haste for AstraZeneca.
Det er allerede 5 andre som tester Fimanac. Kommer det avtaler med andre mister AZ enerett.
I tillegg kommer ESMO 12 desember der PCIB skal vise Fimavacc for verden.

Hvis AZ ønsker å beholde hele leveringsplattformen selv begynner tiden å renne ut.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
bravi
01.12.2019 kl 21:56 10416

Hvis det kommer et bud de nærmeste dagene hvor høyt kan man egentlig forvente at de budet vil være?
En normal budpremie midt mellom 30-50% basert på siste kurs kan ligge i området 70-75 kr/ aksje. Synes det er lite.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.12.2019 kl 22:00 10398

Det ville bare blitt møtt med latter av store eiere. Vi er 30-50% høyere snart uansett, uten bud.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
01.12.2019 kl 22:08 10397

Ja, men det er vel noe annerledes i pharma. Hverken PCIB eller majoriteten av aksjeeiere selger for det. Algeta gikk vel for noe over 360 kr aksjen. Dette må være minimum for hele PCIB med dets svært lovende behandlinger.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
bravi
01.12.2019 kl 22:12 10378

I Algeta gikk vel kursen en god stund før det kom et bud. Hva kan de største eierne være villig å selge for?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.12.2019 kl 22:18 10345

« Hva kan de største eierne være villig å selge for?»

Godt spørsmål. Den som visste det.
Erik Must er største eier. Det var han som hindret Trygve Hegnar i å kjøpe Gyldendal. Vi kunne ikke hatt en bedre eier enn Erik. Han lar aldri PCIB gå for knapper og glansbilder. Jeg regner med at styret lytter til ham.
Jeg ser på 500kr som et absolutt minimum. Det ville vært et ran på høylys dag.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare