Iveco (Fiat), Nikola/Trevor og Nel/Løkke.

Slettet bruker
NEL 30.11.2019 kl 21:29 4552

Spennende at de skal møtes i Italia på mandag ifølge tweets. Mange muligheter her.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
oppvigår
01.12.2019 kl 02:03 4310

Planene for Europa kommer her. Arrangementet holdes den 2. og den 3. er da lock- up perioden oppheves. Kan bli stort dette.
Ser ikke bort fra at vi får høre hvem som kjøper aksjene. Har en mistanke. Hvem tørr sitte utenfor nå?????
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2019 kl 12:25 3877

Ingen tør å sitte ute hvis Nikola tar Europa sammen med investor og huge partner Iveco. Mr. Milton er nå på vei til Italia. Kult å se Nikola og Iveco logoer samen på Nikola poster. Mandag 2.des og tirsdag 3.des kommer raketten Nel til å stige høyt🥂😁
@nikolamotor The future is coming.
Are you ready to unlock the next level?
#NikolaMotorCompany #UnlocktheNextLevel #IVECO https://t.co/MFCSyFNuwf
--------
@william_sw Blomstrand twittrer... Apparently Trevor is on his way to Italy for Nikola event on Monday. 🍕 🍺
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2019 kl 12:42 3787

Nikola bruker i dag texten "
@nikolamotor
/
@IVECOUK
unveiling" Unveiling som jo betyr " Avdukingen". Det må jo videre bety at det da kommer et resultat av en avduking- og ikke bare prat.!?
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
oppvigår
01.12.2019 kl 13:24 3707

Vil du vite hva gjør vi i Europa ?! Jeg er nå på vei til Italia for å avsløre den europeiske @nikolamotor / @IVECOUK. Arrangementet er mandag kveld 2. desember. Se den live på nikolamotor.com

Samtidig holdes FNs klimatoppmøte i Spania. Her kommer nok store nyheter fra Nikola/ IVECOUK. Skal Nikola TRE produseres hos iVECO?
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2019 kl 14:00 3606

Kjære aksjonærer i Nel: Husk at Iveco har denne høsten investert over kr 1 milliard i Nikola Motors Inc. i Round C kapitaliseringen. Vi skal ikke se bort fra at Nikola Tre blir produsert hos Iveco for hele det europeiske Fuel Cell H2truck markedet. Dette blir huge nyheter for alle Nel aksjonærer. Iveco, Nikola og Nel er et vakkert trekløver med solide forutsigbare forretninger - store milliardforretninger fremover. Det gjelder å knytte til seg de store selskapene. Sammen blir de dynamitt. Tradegate vil løftes godt oppover. OSE følger etter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2019 kl 14:10 3565

Dette er årsaken til dieselisdead. Trevor Milton uttaler følgende viktige fakta:
What’s an “iPhone of trucking?”
We don’t just provide you with the truck. We provide you with all the fuel for the first million miles. When you sign on for Nikola we put in a hydrogen station with all your fuel covered, without any cost variation, for seven years. No one else will do that. You can’t control the cost of the electric grid. You can control the cost of hydrogen if you bring it in – that’s one of the advantages. You can build solar farms and guarantee there’s zero emissions going in. I’ll be honest: Fuel cells are not as efficient as electric. But if you produce your own power and your own hydrogen you can actually get it cheaper than diesel.

Why should buyers lease a Nikola for $900,000 and 1 million miles?
The Nikola Two will beat a diesel truck in every single category. It’s lighter than a diesel at 15,000 to 18,000 pounds and goes as far as a diesel at 500 to 750 miles in the real world. It has a 15- to 20-minute refuel time, 1,000 horsepower, air disc brakes on all six wheels and electric motors on all four rear wheels. If the power steering goes out we can still steer the truck – there’s not another truck in the world that can do that. We built this truck from the ground up to make sure that nothing was limited. Everything’s included: wheels, tires, wiper blades, white-glove service with maintenance and warranty – all of it. The idea was to bring the total cost cheaper than a diesel.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
oppvigår
01.12.2019 kl 14:41 3467

Følger man med i det som skjer, så snakkes det om at i løpet av de neste 10 år vil det være en enorm utvikling, som man ikke har kunnet forutse tidligere. Klima vil være i enormt fokus. Se dere litt tilbake. Vi fikk høre om en pike på 16 år, som streiket for klima. Jeg og millioner med meg ristet nok på hodet, og mente det var tull dette. Nå vet alle hvem denne jenta er. Man kan vel si at hun er blitt en verdens politiker innen klima, og takket være henne ser vi det store engasjement i verden på klima. Når Putin kommenterer henne, så viser det at hun når mange med sitt budskap.
At våre politikere ikke skjønner at ting skjer raskt nå, vil straffe oss som nasjon. Istedenfor at vi kan bli en stor makt i det grønne skiftet, så sitter våre politikere på reva, og tror at oljeeventyret skal vare i mange 10 år til.
At Nel vil bli et gigantisk selskap i løpet av de neste 10 år, bør man innse nå. Tiden for at TTT er over.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2019 kl 15:32 3332

Støtter ditt innlegg 100% oppvigår. Den grønne H2 utviklingen vil skyte Nel høyt opp de neste årene. Denne twitter fra Løkke 1 time etter Nikola sin twitter om en nære stor happening i Italia hos Iveco, den likte jeg meget godt:
Jon Andre Løkke 21h
@jonandrelokke
See you there, looking forward to it...
@nelhydrogen @nikolamotor
@IVECOQuote Tweet
Trevor Milton@nikolatrevor 22h
Want to know what we are doing in Europe?! I am now heading to Italy for the European @nikolamotor / @IVECOUK unveiling. Event is Monday night the 2nd of December. Watch it live on http://nikolamotor.com
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2019 kl 18:13 3049

Varfor er ikke nel med på inbjudan, der står kun nikola og iveco og nån mer.

Så kommer nel på twitter "vi ses på mandag

minner om en gang i 3e klass då jeg ikke blev invitert på bursdag. Herregud, ikke gikk jeg dit ändå.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Framtia
01.12.2019 kl 19:05 2894

...så du var såpass spesiell allerede i 3. klassen....
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Framtia
01.12.2019 kl 19:13 2864

Er det opplest og vedtatt at en utløpt lock up ender i et massivt salg!? Jeg tror ikke på noe salg før vi nærmer oss Jul 2020!
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Pelegrini
01.12.2019 kl 19:17 2846

Er det noen som er i tvil om at den svake nedgangen er relatert til utløp av lock up?
Fra og med 4.desember kan de selge når som helst, eller?
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
oppvigår
01.12.2019 kl 19:19 2831

Om man tror på en større utvikling, og om man ikke har noe annet fore, så selger man selvsagt ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2019 kl 22:57 2372

Innsidere vet at det er så mange store kurstriggere som er som er svært nærme. Jeg tror de sitter i noen uker til. Da en rakett kan fyre kursen solid oppover. Men de kan selge 40 mill aksjer på onsdag 4.des etter stengetid. Vi aksjonærer må alltid tåle vingninger opp og ned. Nel blir uansett en big game changer neste år med en 10 doblet omsetning år 2020-2021. Oppsiden og fremtiden er huge i vår grønne vinner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 22:10 1769

Iveco og NEL ble selvfølgelig som de eneste, nevnt som samarbeidspartnere og leverandører. Dette blir enormt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
europa
02.12.2019 kl 22:14 1722

Pareto traff ikke helt det rette tidspunktet, i alle fall ikke i forhold til realitetene. Men det er vel ikke så nøye.....
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare