Herr. Hegnar og Høne

HøNE 01.12.2019 kl 11:26 1123

Denne- Trygve Hegnar driver stadig vekk med barnslige/mobbende/sårende dobbeltkommunikasjon. Han burde nå gi fra seg sitt redaktøransvar.
Denne gang med et stort bilde av den sykmeldte Lan Marie Berg, og med underteksten "Om at vi ikke trenger flere høner". Skam deg.
OldNick
01.12.2019 kl 12:13 1065

Lan Marie Berg må kritiseres - hver dag.

Hun er menneske uvennlig.
wave
01.12.2019 kl 12:42 1008

Enig i at denne tittelen til Hegnar var uverdig og billig.
Men når det gjelder innholdet, kaoset i Oslo, fikk jeg en uvanlig bekreftelse sist uke. Da trikken var forsinket, måtte jeg ta et taxi for å rekke en avtale. Den korteste strekningen mellom to punkter er en rett linje, men det er selvfølgelig ikke mulig i en by. Likevel, maken til labyrint og tidkrevende rute har jeg aldri tidligere opplevd. Taxisjåføren var selv fortvilet, og uttalte ganske riktig at det blir ikke mindre utslipp av å kjøre i 20 minutter på en rute han tidligere gjorde unna på seks.

Men som han sa, for privatbilister er forholdene enda verre, i og med at de ikke kan bruke kollektivfelt. Uka før hadde han blitt praiet av en bilist som betalte taxien minstetakst for å kjøre foran ham ut av denne labyrinten i sentrum. Privatbilisten hadde rett og slett gitt opp.
Redigert 01.12.2019 kl 12:49 Du må logge inn for å svare
Mr Big
01.12.2019 kl 13:26 959

Lan er den største katastrofale politikern Norge noen sinne har hatt. Jeg er enig med Hegnar man må kanskje ned på barnespråk for at folk skal forstå hva det erde stemmer på. Helt utrolig!
Noni
01.12.2019 kl 13:39 929

Noen burde sette opp plakater og skrive i avisene, om hvor mange kilometer og forurensning (som MDG) vil ha vekk, - folk må kjøre i tillegg, på grunn av alle omveiene!
Jeg tror regnestykket sprekker hvis de fikk se resultatet av tullet til MDG.
Luna
01.12.2019 kl 13:55 901

Hegnar er en liten ussel mann fra fortiden.
Jeg er så takknemlig for unge, modige, nytenkende politikere som Lan. Jeg håper hun får hvilt ut og snart er tilbake med nye krefter. Det burde ikke være nødvendig å tåle den typen hets og mobbing som hun stadig utsettes for i media.
Hurra for demokratiet! Oslo sine borgere gjenvalgte de rødgrønne for 4 nye år og Grønn politikk har fremgang over hele Europa.
Gamle menn bør lytte mer til de unge.
wave
01.12.2019 kl 14:17 872

Flott med grønn politikk. Men det må gjøres med omtanke. Om virkemidlene i grønn politikk går ut på å gjøre det mer vrient og dyrt for vanlig folk, risikerer grønne politikere å få boomerangen i bakhodet. Det siste valget i Oslo viste et tilløp til det når Bompengepartiet ble større enn MDG i ytre by.
Redigert 01.12.2019 kl 14:18 Du må logge inn for å svare
Noni
01.12.2019 kl 16:11 790

Særlig haha. Hvis noen begynner å regne på hvor mange kilometer biler må kjøre lenger nå, i forhold til før reguleringen, etter at de har loset trafikken gjennom halve byen, og så regne ut hvor mye eksos de slipper ut mer enn før reguleringen, tror jeg alle MDGene blir lang i maska.
01.12.2019 kl 16:52 752

NONI - Regning lærte vi andre på folkeskolen.
nima
01.12.2019 kl 17:24 718

Ja steng oljekrana, forby all bil kjøring, tre doble strømprisen. Forby å spise kjøtt. Godta att vi skal tilbake til hest og kjerre. Stem på MDG og fortsett med å være idiot.

Janteloven henger rimelig høyt hos Hegnar med flere. Syting døgnet rundt om man ikke får det som man vil. Ønsker ikke å gi fra seg noen av sine privilegier.
Det har aldri vært populært å forandre på det etablerte. Her på forumet. er det kun børsrekorder som gjelder.
pasoc
01.12.2019 kl 18:46 627

Er det et priveiegie at taxien bruker 20 minutter og tidligere 6 min. Og privatbiler slipper ut enda mer ? De er grønne bare mellom ørene. Eventyrlig antall dumme mennesker her i landet og andelen øker. Vi er jo kjent for å være av de svakeste i Europa på realfag. Virker som flere unge stemmer på galskapen og de kan knapt 2 pluss 2.
Redigert 01.12.2019 kl 18:49 Du må logge inn for å svare
Noni
01.12.2019 kl 19:00 607

Kjemp for alt som du har kjært, står det i sangen. Det er fundamentalt og det er bare å akseptere.
Nils
01.12.2019 kl 19:09 595

Håper hun er så syk og utbrent at hun må uføretrygdes, hun er en skam for landet.
Nils
01.12.2019 kl 19:32 569

Så usaklig svar at du må ha strøket i det meste, regner med du spurte ganske mye om læreren kan forklare spørsmålet... Og hvem er vi andre? Er det alle utenom mdg du mener??