NAS: GODE NYHETER DETTE! NYE LONDON HEATHROW SLOTS TILDELT!
https://simpleflying.com/norwegian-london-heathrow-slots/
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2019/12/01/7478593/norwegian-har-fatt-landingsrettigheter-pa-london-heathrow
Bra jeg kjøpte på fredag!
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2019/12/01/7478593/norwegian-har-fatt-landingsrettigheter-pa-london-heathrow
Bra jeg kjøpte på fredag!
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Stephen
02.12.2019 kl 16:32
6576
Alle forstår at de har verdi, men at dette medfører at både Elvis og Jesus besøker jorden ;og hjelper NAS å stige til himmels ,er mange unenige i.
Mvh Stephen
Mvh Stephen
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Stephen
02.12.2019 kl 16:34
6636
Mulig gjelden er svært høy i forhold til verdier.
Mvh Stephen
Mvh Stephen
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Herman*
02.12.2019 kl 16:42
6609
Jeg forstår ikke hvorfor selskapet ikke børsmeldte dette i dag. De velger bare å bekrefte nyheten i media, uten ytterligere kommentarer. Dette skaper usikkerhet og oppgangen ble snudd til nedgang. Det er jo utrolig mange triggere fremover, men vi må jo kunne forvente at NAS synliggjør verdien/viktigheten av disse. Selv om NAS ikke skal selge disse slottene, har de jo en verdi på et nivå som gjør at nyheten er kursdrivende. Det samme gjelder jo den strategiske verdien.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
02.12.2019 kl 16:55
6580
Gjelden er høy ja. Men det er jo også verdiene åpenbart.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
02.12.2019 kl 17:15
6541
Under normale omstendigheter ville dette vært kursdrivende. At du blander inn Jesus, Elvis , himmel og jord i samme åndedrag kan ihvertfall ikke tilskrives noe jeg har bidratt med i debatten.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Epona
02.12.2019 kl 19:40
6393
Fint med slots, men kan hende verdien ikke er så stor man til å begynne med skulle tro:
https://e24.no/naeringsliv/i/narXwn/lite-sannsynlig-at-de-vil-bruke-slotsene
https://e24.no/naeringsliv/i/narXwn/lite-sannsynlig-at-de-vil-bruke-slotsene
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
02.12.2019 kl 19:54
6372
Men verdiløse er de neppe. Men selvsagt; nas har ikke fått en svær gavepakke gratis nei.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
NaiveNormenn
02.12.2019 kl 20:08
6341
Det er vel mulig å kjøre folk fra Gatwick til Heathrow om det skulle være nødvendig.
Innpass er en god begynnelse..
Innpass er en god begynnelse..
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
hstray
02.12.2019 kl 20:26
6289
Nas her ikke betalt ett rødt øre for disse slottene?
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
02.12.2019 kl 20:43
6242
Det er jo ikke kjent. Derfor de burde gitt noen detaljer pm dette etter min mening. De har litt svak historikk på akkurat den slags.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Restplassno
02.12.2019 kl 22:59
6085
hstray skrev Nas her ikke betalt ett rødt øre for disse slottene?
Nei, det har de ikke når de er tildelt på denne måten. Forutsetningen for tildeling er at man bruker disse, og det er også politikk å dele ut en porsjon slots for å unngå duo/monopoltilstander.
Man kan høre Norwegian sin podcast som dekker dette med slot-er i en hel episode :)
Man kan høre Norwegian sin podcast som dekker dette med slot-er i en hel episode :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Epona
03.12.2019 kl 06:56
5950
Greit å høre hva Norwegian selv sier i sine podcaster: https://www.norwegian.no/om-oss/selskapet/investor-relations/reports-and-presentations/podcasts/
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
tradingstock
03.12.2019 kl 15:02
5627
Ikke la dere lure. Tipper gode tall og kjempemelding på torsdag!
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Søndre
03.12.2019 kl 15:47
5552
Merkelig kursutvikling hvor større aktører har betalt kr.40,-
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
03.12.2019 kl 16:04
5498
Enig, men de trodde neppe på 37 i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Epona
03.12.2019 kl 16:17
5461
Shorterne forsøker å kvele Norwegian Air Shuttle.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
37 er teknisk støtte og 47 teknisk motstand. Algoritmehandel dominerer volum og antall handler i aksjen og er innstilt på å arbeide kursen mot disse ytterlighetene på tross av positive eller negative nyheter. Jeg vil forvente at neste bevegelse assistert av slik handel blir opp mot 47.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
03.12.2019 kl 16:25
5426
Sure markeder generelt. Forsåvidt på tide med korrigering. Dessverre har Nas fått dette sammen med emisjonen. Blir mange kroner ned da. De man skal være fornøyd med er at faktisk emisjonen er satt. Hadde fort blitt ny runde på 33 om de kom ut med dette i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
happy
03.12.2019 kl 18:09
5298
Den podcasten er over ett år gammel ser det ut som. Lite verdi her å bruke i dagens marked
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Epona
03.12.2019 kl 20:26
5065
Lukter lektor79 short uttalelse. Litt for gjennomsiktig at du har solgt alt med tap.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
NaiveNormenn
03.12.2019 kl 21:13
5009
Det er har vært noen franske møkkaspredere fra tid til annen..
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Restplassno
03.12.2019 kl 23:14
4850
Lektor blokka jeg lenge før han ble negativ til aksjen, overhodet ingen innsikt hverken for eller imot.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
EXTrader
04.12.2019 kl 10:41
4637
Norwegian tilbyr kunder CO2-kompensasjon og blir det aller første flyselskapet som signerer FN-program for klimatiltak
Pressemelding • des 04, 2019 10:30 CET
Norwegian har inngått et samarbeid med klimaselskapet CHOOOSE for å gjøre det enkelt for kunder å kompensere for sitt karbonavtrykk når de kjøper billett med flyselskapet. Initiativet har blitt godt mottatt av FNs klimasekretariat UNFCCC.
Fra og med i dag har Norwegian gleden av å tilby sine kunder klimakompensasjon som en enkel, integrert del av bestillingsprosessen.
- Norwegian har blitt kåret til et av verdens mest miljøvennlige flyselskap, og vi jobber kontinuerlig med å redusere utslippene våre gjennom nye tiltak. Ved å tilby CO2-kompensasjon setter vi en pris på passasjerenes faktiske karbonutslipp, noe som gjør det enkelt for kunder å bidra mot en mer bærekraftig luftfart, fungerende konsernsjef i Norwegian, Geir Karlsen.
- Selv om kommersiell luftfartsteknologi fortsetter å utvikle seg og Norwegian fortsetter å redusere miljøbelastningen, så er det ikke mulig å fly helt utslippsfritt per i dag. Vi vet at mange av kundene våre ønsker å kompensere for utslippene sine, fortsetter han.
Godt mottatt av FNs klimasekreteriat
Norwegian er det aller første flyselskapet som har signert FNs program for klimatiltak og forpliktet seg til å bli klimanøytral innen 2050:
- Å sette en pris på karbon på denne måten hjelper å drive mer handling og ambisjoner på alle nivåer i samfunnet, inkludert næringslivet. Norwegians tiltak for å hjelpe kundene med å kompensere utslipp når de reiser, ønsker vi velkommen. Å bringe mennesker sammen er grunnleggende for global forståelse, for økonomien, for velvære og for planeten. Vi ønsker Norwegian velkommen til vårt «Climate Neutral Now»-program, sier Niclas Svenningsen, Manager Global Climate Action hos UNFCCC.
Støtter CO2-reduserende energiprosjekt
Det nye tilvalget har blitt utviklet med en målsetning om å være så informativt, enkelt og transparent som mulig. Etter å ha valgt en flyvning, blir kunden først informert om sitt CO2-utslipp på den spesifikke ruten sammenlignet med bransjegjennomsnittet. Beregningen til CO2-kalkulatoren er basert på den offisielle metodikken til FNs International Civil Aviation Organisation (ICAO), the International Council of Clean Transportation (ICCT) og Norwegians egne, faktiske utslipp.
Kunder vil så bli tilbudt et enkelt alternativ i bestillingsprosessen slik at de kan kompensere for sitt personlige karbonavtrykk når de flyr med Norwegian. De som velger å kompensere kan være trygge på at bidraget blir brukt til å finansiere godkjente prosjekter som reduserer globale CO2-utslipp. Prosjektene er godkjent av FN og Gold Standard, som setter standarden for klima- og utviklingstiltak for å kvantifisere, sertifisere og maksimere effekten. Gold Standard inkluderer også bidrag til andre FN-mål for bærekraftig utvikling.
- I tillegg til positiv klimaeffekt leverer alle Gold Standard-prosjekter bekreftelser på andre fordeler for lokalsamfunnene som for eksempel nye jobber, ren energi og forbedret luftkvalitet. Dersom Norwegians passasjerer brenner for klimarettferdighet, kan de være sikre på at deres bidrag går langt utover å kompensere utslipp, sier Sarah Leugers, kommunikasjonsdirektør i Gold Standard.
En sømløs integrering
Norwegian har inngått et samarbeid med CHOOOSE, et klimafokusert teknologiselskap basert i Oslo. CHOOOSE har utviklet en løsning som sømløst integreres bestillingsprosessen, noe som gjør det enkelt for kunder å støtte de beste CO2-reduserende prosjektene i verden. I tillegg til Norwegian har CHOOOSE et bredt spekter av partnere, og har nå kunder i over 70 land.
- CHOOOSE samarbeider med de som utfordrer status quo, viser at de er opptatt av å redusere utslipp og tar ansvar for elefanten i rommet, nemlig at det basert på dagens teknologi er umulig å unngå å sette karbonavtrykk, sier Andreas Slettvoll, administrerende direktør i CHOOOSE.
- CHOOOSE har oppnådd mye på kort tid, og sammen tilbyr vi den beste løsningen for kundene våre. CHOOOSE opererer i et område som utvikler seg raskt og representerer en ny, forfriskende tilnærming til klimatiltak for kundene våre, sier Karlsen.
Norwegian ble kåret til verdens mest drivstoffeffektive flyselskap på transatlantiske ruter i 2015 og 2018 av International Council on Clean Transportation (ICCT), og siden 2008 har flyselskapet redusert utslippene med 30 prosent per passasjerkilometer takket være nye, drivstoffeffektive fly.
Les mer om samarbeidet her: www.norwegian.no/chooose
Kontakt for pressen:
Norwegian: Senior kommunikasjonsrådgiver Astrid Mannion-Gibson, tlf: 466 32010
CHOOOSE: Administrerende direktør Andreas Slettvoll, tlf; 414 23783
Pressemelding • des 04, 2019 10:30 CET
Norwegian har inngått et samarbeid med klimaselskapet CHOOOSE for å gjøre det enkelt for kunder å kompensere for sitt karbonavtrykk når de kjøper billett med flyselskapet. Initiativet har blitt godt mottatt av FNs klimasekretariat UNFCCC.
Fra og med i dag har Norwegian gleden av å tilby sine kunder klimakompensasjon som en enkel, integrert del av bestillingsprosessen.
- Norwegian har blitt kåret til et av verdens mest miljøvennlige flyselskap, og vi jobber kontinuerlig med å redusere utslippene våre gjennom nye tiltak. Ved å tilby CO2-kompensasjon setter vi en pris på passasjerenes faktiske karbonutslipp, noe som gjør det enkelt for kunder å bidra mot en mer bærekraftig luftfart, fungerende konsernsjef i Norwegian, Geir Karlsen.
- Selv om kommersiell luftfartsteknologi fortsetter å utvikle seg og Norwegian fortsetter å redusere miljøbelastningen, så er det ikke mulig å fly helt utslippsfritt per i dag. Vi vet at mange av kundene våre ønsker å kompensere for utslippene sine, fortsetter han.
Godt mottatt av FNs klimasekreteriat
Norwegian er det aller første flyselskapet som har signert FNs program for klimatiltak og forpliktet seg til å bli klimanøytral innen 2050:
- Å sette en pris på karbon på denne måten hjelper å drive mer handling og ambisjoner på alle nivåer i samfunnet, inkludert næringslivet. Norwegians tiltak for å hjelpe kundene med å kompensere utslipp når de reiser, ønsker vi velkommen. Å bringe mennesker sammen er grunnleggende for global forståelse, for økonomien, for velvære og for planeten. Vi ønsker Norwegian velkommen til vårt «Climate Neutral Now»-program, sier Niclas Svenningsen, Manager Global Climate Action hos UNFCCC.
Støtter CO2-reduserende energiprosjekt
Det nye tilvalget har blitt utviklet med en målsetning om å være så informativt, enkelt og transparent som mulig. Etter å ha valgt en flyvning, blir kunden først informert om sitt CO2-utslipp på den spesifikke ruten sammenlignet med bransjegjennomsnittet. Beregningen til CO2-kalkulatoren er basert på den offisielle metodikken til FNs International Civil Aviation Organisation (ICAO), the International Council of Clean Transportation (ICCT) og Norwegians egne, faktiske utslipp.
Kunder vil så bli tilbudt et enkelt alternativ i bestillingsprosessen slik at de kan kompensere for sitt personlige karbonavtrykk når de flyr med Norwegian. De som velger å kompensere kan være trygge på at bidraget blir brukt til å finansiere godkjente prosjekter som reduserer globale CO2-utslipp. Prosjektene er godkjent av FN og Gold Standard, som setter standarden for klima- og utviklingstiltak for å kvantifisere, sertifisere og maksimere effekten. Gold Standard inkluderer også bidrag til andre FN-mål for bærekraftig utvikling.
- I tillegg til positiv klimaeffekt leverer alle Gold Standard-prosjekter bekreftelser på andre fordeler for lokalsamfunnene som for eksempel nye jobber, ren energi og forbedret luftkvalitet. Dersom Norwegians passasjerer brenner for klimarettferdighet, kan de være sikre på at deres bidrag går langt utover å kompensere utslipp, sier Sarah Leugers, kommunikasjonsdirektør i Gold Standard.
En sømløs integrering
Norwegian har inngått et samarbeid med CHOOOSE, et klimafokusert teknologiselskap basert i Oslo. CHOOOSE har utviklet en løsning som sømløst integreres bestillingsprosessen, noe som gjør det enkelt for kunder å støtte de beste CO2-reduserende prosjektene i verden. I tillegg til Norwegian har CHOOOSE et bredt spekter av partnere, og har nå kunder i over 70 land.
- CHOOOSE samarbeider med de som utfordrer status quo, viser at de er opptatt av å redusere utslipp og tar ansvar for elefanten i rommet, nemlig at det basert på dagens teknologi er umulig å unngå å sette karbonavtrykk, sier Andreas Slettvoll, administrerende direktør i CHOOOSE.
- CHOOOSE har oppnådd mye på kort tid, og sammen tilbyr vi den beste løsningen for kundene våre. CHOOOSE opererer i et område som utvikler seg raskt og representerer en ny, forfriskende tilnærming til klimatiltak for kundene våre, sier Karlsen.
Norwegian ble kåret til verdens mest drivstoffeffektive flyselskap på transatlantiske ruter i 2015 og 2018 av International Council on Clean Transportation (ICCT), og siden 2008 har flyselskapet redusert utslippene med 30 prosent per passasjerkilometer takket være nye, drivstoffeffektive fly.
Les mer om samarbeidet her: www.norwegian.no/chooose
Kontakt for pressen:
Norwegian: Senior kommunikasjonsrådgiver Astrid Mannion-Gibson, tlf: 466 32010
CHOOOSE: Administrerende direktør Andreas Slettvoll, tlf; 414 23783
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Dette initiativet setter ny standard innen aviation, og gir selskapet en høy plassering blant fond som leter miljø-alibi for å investere. Vi skal ikke utelukke at kursen kan få et løft dersom dette blir plukket opp av internasjonal presse.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
verdensmester
04.12.2019 kl 10:58
4631
Hallo presse, Dn, E24 og hegnar skriv om dette!!!
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
hva sier sjonkelrolf om kurs utviklingen etter nyheten om slot på heatrow . det var jo ein så vanvitig god nyhet og enorme verdier i dette.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
EXTrader
04.12.2019 kl 12:27
4498
verdensmester skrev Hallo presse, Dn, E24 og hegnar skriv om dette!!!
E24 Har lagt ut nyheten om Norwegian tilbyr kunder CO2-kompensasjon
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
04.12.2019 kl 12:41
4469
Jeg sier som følgende: slotene har en betydelig verdi. Ellers ville ikke Nas, SAS, JetBlue med flere søkt om disse. Det du relaterer til er aksjekursen. Hvorfor aksjekursen er som den er , kan ha mange årsaker. Har vært aksjonær i Nas lenge nok til at jeg vet at kursen svinger.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
EXTrader
04.12.2019 kl 13:20
4409
Ryanair Holdings venter ytterligere forsinkelser i levering av B737 MAX-fly for sommeren 2020. Selskapet har igjen justert sin 2020-plan basert på at det vil leveres bare 10 MAX-fly mot tidligere ventet 20 fly.
Det opplyses i en melding fra selskapet onsdag.
Som et resultat venter Ryanair en trafikkvekst til 156 millioner passasjerer, fra tidligere 157 millioner i regnskapsåret som slutter 31. mars 2021. I tillegg vil flyleveranseforsinkelsene lede til at selskapet vil stenge ned ytterligere to baser, i Nürnberg og Stockholm Skavsta.
https://min.e24.no/a/y30rka
Det opplyses i en melding fra selskapet onsdag.
Som et resultat venter Ryanair en trafikkvekst til 156 millioner passasjerer, fra tidligere 157 millioner i regnskapsåret som slutter 31. mars 2021. I tillegg vil flyleveranseforsinkelsene lede til at selskapet vil stenge ned ytterligere to baser, i Nürnberg og Stockholm Skavsta.
https://min.e24.no/a/y30rka
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
EXTrader
04.12.2019 kl 14:18
4327
Norwegian melder at endringene som ble vedtatt på et obligasjonseiermøte i september trår i kraft onsdag.
Flyselskapet ba om å få en forlengelse av to milliardlån, på samlet 3,4 milliarder kroner, i obligasjonsmarkedet som egentlig skal betales tilbake i desember 2019 og august 2020.
I bytte mot en utsettelse av forfall tilbød Norwegian obligasjonseierne sikkerhet gjennom pant i et datterselskap, som igjen skal kontrollere landingsrettigheter (sloter) på flyplassen Gatwick, og en ekstrabetaling ved forfall.
Samlet fikk Norwegian støtte fra 89,80 prosent av eierne i et lån på 250 millioner euro og 99,64 prosent av eierne i et lån på 964 millioner svenske kroner, opplyses det.
https://min.e24.no/a/P9Lw6z
Flyselskapet ba om å få en forlengelse av to milliardlån, på samlet 3,4 milliarder kroner, i obligasjonsmarkedet som egentlig skal betales tilbake i desember 2019 og august 2020.
I bytte mot en utsettelse av forfall tilbød Norwegian obligasjonseierne sikkerhet gjennom pant i et datterselskap, som igjen skal kontrollere landingsrettigheter (sloter) på flyplassen Gatwick, og en ekstrabetaling ved forfall.
Samlet fikk Norwegian støtte fra 89,80 prosent av eierne i et lån på 250 millioner euro og 99,64 prosent av eierne i et lån på 964 millioner svenske kroner, opplyses det.
https://min.e24.no/a/P9Lw6z
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
tradingstock
04.12.2019 kl 15:24
4257
Har man troa er det i dag man kjøper.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
EXTrader
04.12.2019 kl 15:34
4239
Tror vi kommer over 40 kr i morgen :-) Gode Trafikktall og Nyheter :-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
tradingstock
04.12.2019 kl 15:44
4208
Samme her 40 kr lett!
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
04.12.2019 kl 16:06
4157
Venter dere noe annet enn trafikktall?
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Record
04.12.2019 kl 16:36
4104
Det jobbes hele veien for lønnsomhet , nå har de solgt Argentina satsingen ☺️
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
Herman*
04.12.2019 kl 17:01
4016
Det står ingenting om betingelsene, betyr vel at det ikke vil ha noe stor cash effekt. Bedre lønnsomhet er dog bra!
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
EXTrader
04.12.2019 kl 17:23
3931
Helga Bollmann Leknes, kommersiell direktør i Norwegian har besluttet å forlate selskapet etter to år, skriver flyselskapet i en pressemelding.
- Jeg vil takke Helga Bollmann Leknes for det hun har bidratt med i Norwegian, både som kommersiell direktør og HR-direktør. Jeg synes det er synd at hun har valgt å forlate selskapet, men ønsker henne lykke til videre, sier fungerende konsernsjef i Norwegian, Geir Karlsen i meldingen.
Bollmann Leknes kom inn som HR-direktør i 2017, og fikk i tillegg ansvaret som kommersiell direktør i november i fjor. Selskapet opplyser at hun forlater selskapet for å utforske andre muligheter utenfor Norwegian.
Selskapet ansetter nå Marty St. George som fungerende kommersiell direktør. Han var inntil nylig kommersiell direktør i amerikanske Jetblue Airways. Han har tidligere vært ansatt i både United Airlines og US Airways.
– Jeg er svært godt fornøyd med at Marty St. George har sagt ja til å påta seg denne viktige rollen. Å styrke vår kommersielle posisjon og øke inntektene er avgjørende for å levere på strategien om å gå fra vekst til lønnsomhet. Jeg er overbevist om at St. George med sin brede erfaring fra store amerikanske flyselskaper vil være verdifull for selskapet, sier Karlsen.
https://min.e24.no/a/4qQew9
- Jeg vil takke Helga Bollmann Leknes for det hun har bidratt med i Norwegian, både som kommersiell direktør og HR-direktør. Jeg synes det er synd at hun har valgt å forlate selskapet, men ønsker henne lykke til videre, sier fungerende konsernsjef i Norwegian, Geir Karlsen i meldingen.
Bollmann Leknes kom inn som HR-direktør i 2017, og fikk i tillegg ansvaret som kommersiell direktør i november i fjor. Selskapet opplyser at hun forlater selskapet for å utforske andre muligheter utenfor Norwegian.
Selskapet ansetter nå Marty St. George som fungerende kommersiell direktør. Han var inntil nylig kommersiell direktør i amerikanske Jetblue Airways. Han har tidligere vært ansatt i både United Airlines og US Airways.
– Jeg er svært godt fornøyd med at Marty St. George har sagt ja til å påta seg denne viktige rollen. Å styrke vår kommersielle posisjon og øke inntektene er avgjørende for å levere på strategien om å gå fra vekst til lønnsomhet. Jeg er overbevist om at St. George med sin brede erfaring fra store amerikanske flyselskaper vil være verdifull for selskapet, sier Karlsen.
https://min.e24.no/a/4qQew9
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare
EXTrader
04.12.2019 kl 17:45
3826
Det er på høy tid ! at de nå begynner å drive flyselskap, har vært mange gode nyheter i det siste og brikkene begynner å falle på plass.
Redigert 21.01.2021 kl 02:42
Du må logge inn for å svare