Når skal Mette-Marit gå av?

Slettet bruker
02.12.2019 kl 16:55 9684

Når den engelske prinsen må gå, så bør Mette-Marit også gå. Hun visste at mannen var en dømt pedofil akkurat som alle andre, men klingene mynt frister. Vi bør legge ned kongehuset før vi får en enda større skandale enn vi har hatt, og hvis journalistene i Norge var tøffe nok ville dette skjedd for lenge siden.
Slettet bruker
02.12.2019 kl 22:43 2855

At Trump kaster folk under bussen for å redde eget skinn tviler jeg faktisk ikke på.
Sotah
02.12.2019 kl 23:01 2835

Epsteinsaken er stygg, graverende, sjokkerende og alt som verre er. Fyren hadde fangarmer inn overalt hvor mektige personer ferdes, og hadde noe på alt og alle. Og han representerte neppe bare seg selv. Man kan bli konspirasjonsfanatiker og ta fullstendig av med god grunn i den saken. Dette er den ekleste saken verden har sett siden krigen, sånn jeg ser det. Nå også kongehuset vårt...
kokkohill
02.12.2019 kl 23:18 2816

Ser man det soten , jeg tror jaggu jeg støtter deg 😳
Chorizo
02.12.2019 kl 23:19 2813

Vår norske elite er bare såååå naive og provinsielle.
**************************************************
Hehe. Du verden så...fjollete.
Hr.Suhr
02.12.2019 kl 23:54 2797

Spørsmålet er bare hvor mange varianter som finnes i Epstein-ligaen.
Viser bare en flik av hvordan mennesker av betydning kan dras inn i ulike
sammenhenger pga mangel på moralsk forstand og integritet.
Personlig har jeg en stygg mistanke om at det florerer av politikere som sliter
med samme problemet.
Finnes nemlig ikke grenser for hvor langt et menneske kan presses for å beholde status
og unngå søkelyset på egen luguber adferd.
(må innrømme at jeg tenkte litt på Ærna og Siv her)
Slettet bruker
03.12.2019 kl 00:51 2781

Du må gjerne mene at det å hjelpe med å stoppe child trafficking og child sacrifice er å "kaste folk under bussen", Jabbe.

Men særlig GODT gjennomtenkt av deg er det ikke!

Del av Lolita flight-loggen:
https://www.documentcloud.org/documents/1507315-epstein-flight-manifests.html
We have it all. Q

De 16 overvåkningskameraene i fjellet under fanget unevnelige "seremonier" (kopier og åpne i egen fane):
https://cdn.qmap.pub/images/f54218703282013dca0cf84f29097142f68c67c66b3debf593e02c1cb34719ba.png
Hard to swallow. Feel sick yet? Q

Security Cam Footage of Epstein Island Dungeon

3140 Q !!mG7VJxZNCI
21 Mar 2019 - 3:48:08 AM
>>5801072
Epstein island dungeon (beneath the temple).
Sex & torture rooms.
Openly flaunt across social media?
Untouchable?
Q

#SAVEOURCHILDREN
For HUMANITY! Q+

Redigert 03.12.2019 kl 00:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 02:58 2750

Mette-Marits Epstein-relasjon vekker oppsikt også i internasjonale medier, Prins Andrew er ikke ferdig med Epstein: BBC Panorama sender mandag et intervju med Virginia Roberts Giuffre der hun forteller om sitt forhold til prins Andrew da hun var 17 år.

Historien om Mette-Marits forbindelse med Jeffrey Epstein har gått verden rundt. Sky, Aftonbladet, YLE, DR, Daily Mail – det ruller videre.

Selv Agnes Moxnes i NRK måtte innrømme at det var spesielt at kronprinsessen tok opp forbindelsen i 2011, året etter at prins Andrew hadde brutt. I 2008 visste ikke norsk offentlighet noe om Epstein – da han var dømt for første gang, men det gjorde man i 2011, slo Moxnes fast.

Kjetil Alstadheim, politisk redaktør i DN, som breaket storyen, synes også dette er påfallende.

– Man kan lure på om de har Google på Slottet. Dette var på et tidspunkt der Epstein var dømt og hadde sonet en 13 måneder lang dom. Dette lå et Google-søk unna, sier Alstadheim.

Alstadheim minner om at Storbritannias prins Andrew i 2010 skal ha dratt til New York for å avslutte sitt forhold med Epstein. Han mente det var upassende å ha en sånn forbindelse med en sexforbryter.

– Det var altså året etter dette at kronprinsesse Mette-Marit fikk forbindelse med Epstein, sier Alstadheim

Til TV2 sier Alstadheim at det er påfallende at Mette-Marit skriver at de ikke var kler over hvor alvorlig anklagene mot Epstein var. Betyr det at de var klar over at han hadde ting på rullebladet?

Og hvorfor lot Mette-Marit seg involvere? -Det var nok fordi hun syntes det var spennende, sier Alstadheim.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 07:45 2718

Så de lånte båt av Epstein og ble overvåket 24/7 i alle rom.

Interesting!
Slettet bruker
03.12.2019 kl 10:42 2675

Nå er det vel heller tvilsomt om Trump løp til FBI frivillig og sladret på Epstein etter at de hadde festet i lag i 20 år. Da er det vel heller mer trolig at de hadde noe på Trump også og at han fikk immunitet mot å forklare seg om Epstein da de anså han for å være en større fisk. Det er jo litt mistenkelig at aktor i saken mot Epstein, Alexander Acosta, nå er arbeidsminister i Trump's regjering. Kan være en takk for hjelpen gest fra Trump dette her.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 12:08 2651

Hvem er interessert i dine dumme spekulasjoner, Jabbe? Du snakker om virkelige mennesker, i tilfelle det ikke har slått deg!
Trump har hatt gode grunner til å slå hånden av Epstein straks han oppdaget hva Epstein drev med, og Trump har nå viet sitt liv til å rydde opp i denne korrupte og satanistiske sumpen. At virkeligheten ikke passer dine drømmer, Jabbe, er det klokt av deg om du holder for deg selv!!!
Slettet bruker
03.12.2019 kl 12:18 2642

Det er en ting jeg har lagt merke til og det er at Trump skriver og snakker veldig lite om Epstein. Spekulasjonene mine er ikke idiotiske tatt i betraktning alle kvinnehistoriene til Trump. Jeg tror nok Trump står med begge beina godt plantet i denne satanistiske sumpen du babler om.
Vi vet jo at når hn ledet miss teen konkurranser så spradet han inn i garderoben mens tenårings jentene skiftet. Tror du det var tilfeldig? Mange av deltakerne har sagt dette og Trump skrøt selv om dette til Howard Stern.

Mr Trump said on Howard Stern’s radio show in 2005 that he could ‘get away’ with walking into the dressing room to ‘inspect’ beautiful women

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/donald-trump-former-miss-arizona-tasha-dixon-naked-undressed-backstage-howard-stern-a7357866.html

Four women who competed in the 1997 Miss Teen USA beauty pageant also said the Republican used to walk in. Some of the girls were as young as 15.

Passende oppførsel av en da 50 år gammel mann?
Lurulf
03.12.2019 kl 13:01 2626

Dersom Mette Marit trekker seg må Haakon Magnus gjøre det samme for å vise verden at han er en moderne myk mann.

Isåfall kan dette bane veien for dronning Märtha Louise og hennes prinsgemal Durek? Eller har Durek også truffet Epstein?
Redigert 03.12.2019 kl 13:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:18 2612

For en idiot du er, Jabbe. Q har hele 57 meget eksplisitte poster om Epstein, med bildemateriale og det hele.

Det er ikke Trump's oppgave som president å egenhendig rydde opp i kriminaliteten. USA er en RETTSSTAT.

Og hvis du i fullt alvor mener at en MANN over 70 aldri skal ha hatt noen KVINNE-historier, så er Jabbe neppe stort til mann!

PS. Visste du forresten at POTUS hadde rødt slips på seg i går? Q sitt bildebevis her:
https://cdn.qmap.pub/images/adb780c9378645cd53cbd4c4fa119232752e62428cbb1d2f711ffc0206161c63.png
(må kopiere linken og åpne i ny fane, da FA sensurerer vekk qmap.)

Redigert 03.12.2019 kl 13:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:23 2587

Q er en konspirasjonskult som er urelatert til Trump. Jeg registrer at Trump, som griper fatt i det meste som er hot i mediebildet og spesielt konspirasjoner som rammer hans politiske motstandere, knapt har nevnt Epstein.

"Og hvis du i fullt alvor mener at en MANN over 70 aldri skal ha hatt noen KVINNE-historier, så er Jabbe neppe stort til mann!"

Jeg kjenner personlig ingen som har blitt anklaget av minst 43 forskjellige kvinner for sexuelle antastelser og som sprader inn i omkledningsrommet til nakne tenåringsjenter. Det må være i dine kretser slikt er vanlig. Bor du egentlig i Tysfjorden?
Redigert 03.12.2019 kl 13:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:29 2580

Mange kvinner får sine 5 min FAME av å beskylde en president for seksuelle fantasier de måtte ha om presidenter!
Hvor mange har gått til sak mot Trump? NULL!

Det er forskjell på et hypotetisk eksempel "he could ‘get away’ with" og på faktisk å gjøre noe sånt. Trump har ALDRI gjort noe slikt!

Bor du selv i Tysfjord, Jabbe? Det tror jeg du gjør! Eller var det i Moss? Helt uttafor er du i alle fall!!!

Redigert 03.12.2019 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:32 2579

Du har ikke mye medfølelse med offrene for sexuell trakassering. Du er kun interessert i slike forbrytelser om forbryteren er en du ikke liker.

Celina Midelfart var en del av den nå overgrepsdømte milliardærens omgangskrets på slutten av 90-tallet. - Jeg hadde penger investert gjennom ham, sier Midelfart til VG.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Ad5k1x/norske-finanskjendiser-i-jeffrey-epsteins-omgangskrets?utm_content=row-2&utm_source=vgfront

Celine Middelfart var omtalt som Trumps kjæreste på den tiden.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:35 2583

"Bor du selv i Tysfjord, Jabbe? Det tror jeg du gjør!"

Hvorfor spør du meg om det? Jeg sier jo at i mine kretser så er det ikke vanlig at menn er anklaget av utallige kvinner for sexuell trakassering. Du sier at i dine kretser er det helt vanlig. Og nei, jeg er heller ikke fra Moss. jeg er vestlending og stolt av det.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:40 2574

Celina Middelfart har ALDRI vært Trump's kjæreste. En rik golddigger som skryter på seg mannfolk og langt på vei lever det ut!

Nei, seksuell trakassering utsettes alle vakre kvinner for, og de må lære seg å avvise uønsket oppmerksomhet. En kvinne som er med på leken og lar det gå for langt har ingenting å beklage seg over. Kvinnen setter selv grensene, for i den saken er hver kvinne forskjellig, og hvert seksuelle fremstøt vurderes som ønsket eller uønsket. Vi kvinner vil ikke ha krypende menn 'uten baller' - men vi vil ha menn som tar et nei for et nei. Feige kvinner som kommer 20 år etterpå og griner for et kyss de selv inviterte til og var med på, har jeg ingen sans for - slikt er rett og slett uredelig og ufyselig oppførsel!
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:49 2528

"Celina Middelfart har ALDRI vært Trump's kjæreste. "

Ja det er det hun sier...

“I’ve known Jeff for fifteen years. Terrific guy,” Trump booms from a speakerphone. “He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side. No doubt about it — Jeffrey enjoys his social life.”


"Nei, seksuell trakassering utsettes alle vakre kvinner for, og de må lære seg å avvise uønsket oppmerksomhet."

Så de nakne 15 åringene burde bare akseptere at han som eide hele showet kom uanmeldt inn i garderoben deres? De har ingen rett til å klage? Den som er med på leken må smake steken osv?
En kvinne som ble grabbet i musa burde bare avvise det og gå videre som om ingenting har skjedd?
Redigert 03.12.2019 kl 13:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:55 2532

Hva er det du holder på med nå da jabbado?
Får du endelig ra ta tatt trump skikkelig?
pussig
Clinton tapte og det taklet du ikke.
Nesten, men ikke sigar.
Clinton did not smoke that bush
Slettet bruker
03.12.2019 kl 13:58 2531

Uff, Jabbe, nå blir du bare dum og viderefører spekulative sensasjonsløgner fra tabloidpressen!
Trump grabbet ALDRI noen kvinne! En KVINNE returnerer slikt med en ørefik og går - ferdig med det!
Takk for "debatten", din dumme stril!
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:08 2525

"Trump grabbet ALDRI noen kvinne! "

Minst 43 kvinner har anklaget han for en eller annen for for sexuelle antastelser og mange av dem har gjort det i fullt navn. Vi har ham til og med på lydopptak hvor han skryter av akkkurat den oppførselen mange har anklaget han for. Å si at dette er noe media har funnet på er veldig respektløst overfor de som føler seg som offer for det er nok ikke alle som føler seg som offre. Mange gulldiggere elsker nok at mektige menn klår på dem og vil aldri finne på å anklage noe slikt.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:15 2513

Kom til å tenke tilbake på ungdomskolen. Da vi var ca 15 år. Vi låste oss inn i jentegarderoben mens de stod og dusjet. Det ble mye skrik og skrål og kjefting men vi ble aldri rapportert. Vi var tross alt alle gode venner. Så kan en tenke seg tanken til hvordan jentene ville reagert om det istedet for oss jevngamle gutter hadde vært en 50 år gammel autoritær mannlig rektor som hadde spasert inn i garderoben deres. Ville jentene brukt Havfruen metoden og gått frem en etter en og gitt mannen en ørefik og sagt at slik oppførsel er uakseptabelt og ikke tenkt noe mer på episoden?
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:18 2507

43 er et lavt tall for en så kjent kjendis president med så mange skuffede hillarykvinner der ute. Jeg mener det skulle blitt tusentalls egentlig.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:22 2502

Når man vet at veldig mange ikke orker å anklage slikt pga påkjenningen det medfører og de vet at det allikavel bare blir påstand mot påstand, så er nok de mørke tallene gedigne.

Å påstå at anklagene er fabrikerte av politiske grunner er uansett latterlige når tallet er så høyt. Clinton og Trump har mange anklager mot seg mens Bush/Obama har ingen. Av Trump's to nominerte Høyesterettsdommere hadde Kavanough flere anklager mot seg mens Grouch ikke hadde noen.
Redigert 03.12.2019 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:26 2498

Da setter vi mørke tall til 100 for sikkerhets skyld. Er du fornøyd da jabba?
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:29 2493

Jeg blir tafset på av damer daglig jeg, men jeg anmelder jo ingen av dem for det. Tvert imot. Jeg skulle ønske det var enda mer tafsing.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:34 2487

Det høres ut som du er deig selv.
Tror du havner i ovnen snart.
Redigert 03.12.2019 kl 14:35 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
03.12.2019 kl 14:41 2478

Trump har i hvert fall gjort seg til talsmann for pussygrabbing.

Og Mette Marit har beklaget at hun ikke undersøkte saken yttligere.
Redigert 03.12.2019 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:42 2477

Nå er det nå engang slik at vi menn som regel tåler dette bedre enn kvinner. Tror nok også du hadde reagert annerledes om muslimske menn hadde tafset på norske kvinner. Tviler på om verken du eller Havfruen ville sagt at dette må kvinnene finne seg i.
Redigert 03.12.2019 kl 14:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 14:56 2462

Vi hadde nok reagert på det hvis det var muslimer som tafset ja.

Det er jo en viss forskjell på møkkatafsing og kvalitetstafsing.
Fluefiskeren
03.12.2019 kl 15:01 2456

Mye rart her. Her vil folk nærmest slakte MM mens enkelte har stor omsorg for Philip Manshaus .
Slettet bruker
03.12.2019 kl 15:03 2453

Trump står tydligvis for kvalitetstafsing da det skal forsvares til dommedag men du illustrerer samtidig det jeg påpekte overfor Havfruen tiligere. Hun (og du) er ikke så opptatt av offrene. Forbrytelsen er kun en forbrytelse om du(dere) ikke liker forbryteren.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 15:18 2444

Donald Trump has denied knowing Prince Andrew, despite multiple photos of the two together, including several of them meeting in June this year. The president, who is in the United Kingdom for a NATO summit, took questions from the media Tuesday morning. Asked about his thoughts on the allegations against Prince Andrew and the royal’s decision to step back from public life, Trump responded: “I don’t know Prince Andrew, but it’s a tough story, it’s a very tough story.” However, the men have met on several occasions. Trump was photographed shaking hands with Andrew at Westminster Abbey and Buckingham Palace during his state visit to London in June. They were also pictured together alongside Melania Trump, Jeffrey Epstein, and his then-girlfriend Ghislaine Maxwell at a party in Palm Beach, Florida, in 2000.

https://www.thedailybeast.com/trump-denies-knowing-prince-andrew-despite-numerous-photos-of-them-together?ref=home
Slettet bruker
03.12.2019 kl 15:19 2440

jabba du har tatt´a
Chorizo
03.12.2019 kl 15:23 2430

Han er delvis dement, husk...

Husker jo ikke navnet på alle barna sine..
Slettet bruker
03.12.2019 kl 15:24 2435

Jeg rapporterte blodferske nyheter, relevant til Epstein skandalen, fra Trumps samtale med pressen i dag og du sier jeg tar av?
Slettet bruker
03.12.2019 kl 15:26 2434

x-dressing da.