Photocure: Hva tenker aksjonærene?

Medisinmannen
POH 02.12.2019 kl 17:07 5848

Jeg sitter på en vanvittig urealisert gevinst og funderer litt på hva andre i samme situasjon tenker. Ta pengene eller sitt?

Jeg har gjort det veldig enkelt for meg selv. Tror jeg Photocure sin suksess i USA vil fortsette og forsterke seg? Ja, utvilsomt svarer jeg.

Tror jeg Cevira er et fantastisk produkt med enormt potensiale? Ja, utvilsomt.

Tror jeg fase III er sikret? Fase 2b resultatene og godkjenning av studieopplegget i USA gir svært stor sannsynlighet for dette.

Så hvorfor skulle jeg selge? Putte pengene i banken? Kjøpe i et annet selskap? Helt uaktuelt.

Min valg er enkelt. Jeg sitter så lenge jeg kan og selger ikke før tvangsinnløsing av en pengesterke investor. Går kursen over kr.500,- så revurderes situasjonen.
Redigert 20.01.2021 kl 06:01 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
03.12.2019 kl 07:14 1101

Såpe i øynene
Her tror jeg du treffer spikeren på hodet. Spetalen sitt kjøp er en bagatell i forhold til den omsetningen vi så på den tiden han handlet sine 100k aksjer. Og det høye dagsvolumet har vedvart, slikmat det slett ikke skal være noe problem for Spetalen å komme seg ut igjen med gevinst uten at det påvirker kursen nevneverdig. Men det er jo å håpe for Spetalen selv at han har sett hvilket enormt potensiale det er i PHO.

For jeg er mer og mer overbevist om at oppturen den siste tiden i langt større grad skyldes at amerikanerne har fått øynene opp for hva som skjer innen blærekreftmarkedet i USA og at det er lille PHO fra Norge som supplerer BLC scopene med Cysview.

Jeg tror også at dem som feiger ut på dette nivået vil føle seg passelig dumme innen kort tid når det viser seg at kursen bare fortsetter opp.

Selv tok jeg gevinst i Algeta på lavt 70-tall og det gjør fortsatt vondt å tenke på hva jeg gikk glipp av. Der verste er at jeg så potensialet i Algeta, men trodde jeg skulle komme meg inn igjen på et lavere nivå. Det var det. Den tabben skal ikke gjentas i PHO.

Blir ikke forundret om vi i dag må hilse 90-tallet velkommen! Og at dagsvolumet nok en dag blir oppunder en mill aksjer.
Slettet bruker
03.12.2019 kl 07:57 1034

Men i Nano timet du åpenbart perfekt.
Godt du ikke var på do den perioden aksjen gikk fra 25 til 125 og tilbake til utgangspunktet.
PHOinvestor
03.12.2019 kl 08:38 921

så langt viser kjøp/salg att vi drar rett mot 90.- .

håper vi får en god børsdag