Rett opp Nel Nikola/Iveco løfter Nel

Slettet bruker
NEL 02.12.2019 kl 22:25 7976

Wowhh. Dette imponerende. Nå har Nel fått den annerkjennelse som skal til for å løfte kursen 🍏👌🍏Bravo. And....we're live! https://t.co/Jdjchc5eRp #UnlocktheNextLevel #NikolaMotorCompany #IVECO @IVECOUK
Redigert 21.01.2021 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 22:27 6688

Did you miss tonight's BIG unveiling in Turin? Here's the moment we revealed the truck to the future.
"Nikola is coming into Europe like a freight train" - said @nikolatrevor, on his partnership with IVECO.
#IVECO #NIKOLA #zeroemission #electricbattery #fuelcell https://t.co/19IRu4bhND
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
kentove
02.12.2019 kl 22:30 6574

bekrefter også at FC knuser batteri på rekkevidde, vekt og minusgrader... eneste jeg lurer på er hvordan nel skal ha kapasitet hvis yara og vattenfall kommer med bestillinger, stålindustrien alene kan stoppe 10% av drivhusgassutslippene om de går over til h2, så de bestillingene kommer til å få nikola til å virke som en lilleputt
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 22:32 6511

@nelhydrogen twittrer
Congratulations on launching launching yet another beautiful zero emission beast, @nikolamotor and @IVECOUK! We're looking forward to helping out on producing, and fueling them with pure, green #hydrogen
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
pheks
02.12.2019 kl 22:33 6435

Det vi vet nå, er at det IKKE er behov for H2 infrastruktur før etter at trucken er på veien.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
02.12.2019 kl 22:37 6344

60 kg H2 = 2.000 kWh Energy

A car like the Mercedes GLC F-Cell could run 6.000 km with 60 kg H2

Only NEL can fill 60 kg H2 in 15 Minutes!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
JosefK
02.12.2019 kl 22:37 6334


Feil. Vi vet at i løpet av neste år må det produseres for hardingen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
02.12.2019 kl 22:40 6641

Nikola Motor Company​The press conference will be broadcast tomorrow. We'd love to have you join and get more information on the Nikola Tre. Details at nikolamotor.com later today. Press Conference is at 9:00 AM CET
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
pheks
02.12.2019 kl 22:42 6569

Feil! Det er klart at BEV produseres først: Du fikk med deg det?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
IFA
02.12.2019 kl 22:49 6484

Det er visst vanskelig å forstå for noen at NELs hydrogenstasjoner må produseres og monteres FØR fylling av hydrogen på truckene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
optimist68
02.12.2019 kl 22:52 6421

Ok, så kommer BEV først. H2 kommer like rundt hjørnet og da kommer det fort !! Endelig en skikkelig bekreftelse fra Trevor hvor viktig NEL er for H2 industrien i USA. Det er heller ikke ett lite land, men du har sikkert noen kommentarer/kveruleringer på dette og ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Framtia
02.12.2019 kl 22:52 6410

Ja du er sannelig lur du🤣Hoppet av skolen i 3. klassen, sammen med XYZ!...
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 22:54 6374

Nel har jobbet hard i kulissene med å utvikle hurtige tunge H2 stasjoner og Løkke leverer varene til Nikola og Iveco. Se Løkke smiler med Trevor & Co.
@nelhydrogen twittrer : A great night in Turin, celebrating the launch of the Nikola Tre, with @Chatzimarkakis Gerrit Marx, @jonandrelokke, @nikolatrevor, and many more! https://t.co/YkVwjcnqC9
Noen angrer på at de solgte ut noe i dag? Hehe... MASS SCALE UP!!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
02.12.2019 kl 22:55 6323

De har jobbet hardt sammen med NEL for å få stasjonene mest mulig effektive, og nå er de i mål! Det er bare NEL sine stasjoner som klarer å fylle 60 kg H2 på kun 15 minutter. Mer bull blir det ikke. Lastebilen er klar, nå må stasjonene settes opp for at disse skal kunne fylles opp. De vil sette i gang både i Europa og USA.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 23:00 6262

Ønsker du å bli mere BULL? Les her. Tårer kan komme... Gledestårer 🤩🤩 Carlsberger blir Nel president? Han fortjener kongekrone.
https://www.shareville.no/aksjer/nel/kommentarer
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 23:00 5655

Bull på Nel : Plasthammeren har smeltet. 😂🤣😂@bjornsimonsen twittrer til @nikolatrevor
The future looks awesome.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 23:07 6128

Det bidde bara en batteriastbil.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Ocapital
02.12.2019 kl 23:14 6042

Hva trur dere om åpnings kursen imorgen? 🌱
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2019 kl 23:22 5945

9,50
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Ocapital
02.12.2019 kl 23:25 5898

8.90
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
oppvigår
02.12.2019 kl 23:29 5859

Blir å ligge på 8,-. Men hvis det blir snakk om at Nikola eller IVECO overtar aksjene, så kan det bli over 10,-.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.12.2019 kl 23:46 5696

Med dagens USA-børs + dagens Nikola + Lockup og 2 dager - kan morgendagen egentlig bli så dårlig som BARE DET!
Jeg vet ikke, men jeg har en MEGET sterk mistanke........for også TA viser SKUMLE tendenser;
https://www.tradingview.com/x/21eQjZ9L/

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 00:01 5594

Ocapital skrev 8.90
8,50 er en perfekt børsåpning. Men Løkke kan servere en børsmelding.. Da ser vi 9,50. Scale up
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Breikjeften
03.12.2019 kl 00:01 5568

Håper at Hammers tar feil "som vanlig"!!!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 00:02 5560

Congratulation ! Trevor was very clear tha support Nel to make the entire Hydrogen grid in partnership of NEL.ASA... Congratulations and thank you very much... @nikolatrevor
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
03.12.2019 kl 00:03 5542

Kaller du det der en hode/skulder formasjon og så vil du bli tatt seriøst som en såkalt TA-ekspert? Ikke narr oss til å le! Dummeste analysen jeg har sett. Det ligner mer på en omvendt hode/skulder formasjon som er bull og indikerer oppgang. Mangler bare halslinjen som kommer i morgen når den bryter opp fra støttenivå på 7,6.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Hammers
03.12.2019 kl 00:08 5500

En OHS har både skuldre og hodet UNDER halslinja.

Hilsen Hammers......som anbefaler en beroligende pille før morgendagen - så kanskje du får sove i natt!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
omans
03.12.2019 kl 00:14 5463

Disse antakelsene har gått norsk bulls forbi.

Market Outlook
The downtrend seems secure and the bears are confident and happy. The current price levels demonstrate the wisdom of our previous SELL signal. You may wait on the sidelines, or consider other securities for a bullish bet..


Du drømmer antakelig, mhp egen aksjebeholdning som ønskes verdiøkning på, ikke senkning. Godsnakking hjelper antakelig vis ikke.

Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
pheks
03.12.2019 kl 14:42 4883

Løfter denne. Folk kan lese gjennom sine egne kommentarer og se om de har noe å lære.

Jada, det er smålig av meg, jeg er bare et bittelite menneske.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
roenbjo
03.12.2019 kl 16:03 4782

Nikola skal starte utrulling av stasjoner i Europa i 2020, med produksjon av hydrogen fra 2021. Kan ikke se hvem andre enn Nel som skal gjøre dette?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
pheks
03.12.2019 kl 16:36 4613

Batteritruck i 2022. FCEV etter å ha produsert BEV trucken en stund. Helt sikkert på samme produksjonslinje, så kanskje ikke i det hele tatt så lenge BEV trucken selger. Lite poeng i å ha fyllestasjoner lenge før FCEV trucken er på veien, det er unødvendig og dyrt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Framtia
03.12.2019 kl 17:23 4501

Hørte dere ikke hva Trevor sa! " A lot of people have been asking about the hydrogen network! You have to have everything perfect before you pull the trigger! We are right there now!..."
Hva er det jeg ikke forstår, som dere engelsk guruer tydligvis forstår bedre!???
Da ble vi kvitt enda flere småaksjonærer bekkageligvis, men det er en del av gamet! Dette blir knallstort og Paretos analyser kommer til å gruses, noe som er litt "trist" for dere som følger strømmen slavisk!
Lær dere å lytte før dere konkluderer, må være et greit budskap...
Nå er jeg plutselig overkomfy igjen😀

Jeg blir litt provosert over bedrevitere i bla Pareto, som hevder at nyhetstørken har tatt ut luften av Nel!? Dette forklarer ikke at Nel er ned 10% siden fredag! Dette er enklere enn som så! Her er det små bekymrede aksjonærer, som blir foret med påstander om "lock -ups", innsidesalg og hvem vet hva fra alle hold! Dette kan skje, men like sannsynlig ikke! Hvorfor skulle de selge til 6 kr, når de kan selge til det dobbelte om ikke lenge!? Poenget er at ingen vet og her er det noen som ønsker å spre frykt i forsamlingen, for å berike seg selv!

Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
oppvigår
03.12.2019 kl 17:59 4372

Det er mange som ikke hørte hva Trevor sa. Han snakket om prisreduksjon på 60-70-80%. Med det samarbeidet som Nel har hatt med Nikola, og det de har klart med tanke på stasjonene, så vil Nel stille sterkt i konkurransen om å få levering av stasjoner over hele verden. De andre produsentene vil få et problem med å takle prisen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
aklm
03.12.2019 kl 19:36 4153

Det hjelper ikke å hausse uten pause. NEL har respondert dårlig i det siste så denne nedturen kom ikke overraskende. Det kan være underkommunisert hva aktuelle myndigheter mener om sikkerheten.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
oppvigår
03.12.2019 kl 19:41 4116

Se her:
H2 and charging station rollout plan:
https://twitter.com/FOCUSmagSA/status/1201803816775106560/photo/1


https://twitter.com/FOCUSmagSA/status/1201802610577149952


FOCUS on Transport

@FOCUSmagSA
·
8h


Nikola will build over 700 hydrogen refuelling stations in North America by 2028. They will be built along specific customers' routes.
#TruckToTheFuture
@IVECOZA

@IVECO

@nikolamotor

@CNHIndustrial

https://twitter.com/FOCUSmagSA/status/1201802610577149952
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
omans
03.12.2019 kl 19:54 4045

Ts har solgt nå og startet baissingen. Da haussing ikke hjalp ble han nervøs for sin egen økonomi, og solgte i panikk.
Nå baisses det i frykt for at kursen skal stige, som jo vil være katastrofe når man sitter utenfor sitt store livs case.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Framtia
03.12.2019 kl 22:47 3782

Nikola går ikke til konkurrenter av Nel på dette stadiet! Dette er svært usannsynlig...Nikola Tre, sole supplier etc...Nei, dette blir stort, enormt stort skal dere se😉
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Framtia
03.12.2019 kl 22:51 3749

Nel kommer til å starte utrullingen sammen med Nikola på et mye tidligere tidspunkt enn først antatt. Trevor sa selv at de har fremskyndet leveringen av Nikola Tre. Nel er selvfølgelig sole supplier for Nikola! Du har sikkert rett i dine antagelser om 2020!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2019 kl 22:55 3732

Se der ja!
Her må ordre dukke opp snart.
Skal NEL rekke produsere.....
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
roenbjo
03.12.2019 kl 23:02 3678

Var ingen antagelser, mer et twittersvar fra selveste Trevor
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
OZZY
04.12.2019 kl 01:36 3521

Noen her inne som vet hvilken sang/gitarsolo de spiller ved åpningen av presentasjonen. Den er bare helt rå. Jeg har helt dilla på det riffe.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare