Photocure - Overpriset

Merlin
PHO 03.12.2019 kl 18:55 30731

Broren til Spetalen har kjørt kursen. Hvor sustainable er det? Vinn og forsvinntyper hjelper ingen langsiktige.

Omsetning i 3Q var lavere enn i 2Q også i USA!! Trass enorme salgskostnader! Lover ikke godt for 4Q!

Å hevde at det tar tid? Hvor lang tid trenger Photocure?

En med.kjede vil ikke kjøpe til alle sykehusene, men sette inn en ambulerende buss. Da blir det bare ett salg.

Pho sliter med å få opp salget, til tross for svære salgskostnader. Cysview viser seg vanskelig solgt!

Salget i Europa går ned! Hvorfor har ingen analysert det?

Photocure sliter med å overtale US-urologene. Hvorfor? Det har ingen på Pho forstått eller oppfattet. Stikkord: Handling,rensingstid/kostnader, administrasjon

Patentene er gått ut, enkelt produkt å kopiere, åpen konkurranse, tar luven av oppgangsmulighetene om det går bra.

Refusjonen er alt for lav i forhold til påstått effekt.

Hanssons øvrige aktiviteter går elendig. Når starter hovedaksjonær å ta gevinst?

Konklusjon: Kursen har gått på grunn av kjør av spekulanter. Nedgang i vente. Selg nå.
Redigert 21.01.2021 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.12.2019 kl 10:25 2026

Nu er det vel ikke eg som påstår att BLC ikke redder liv. Men som du skriver begriper ikke urologer dette
er det bare du og noen til som har klart att fange opp dette.
Det er ikke mine teorier at blc redder liv. Dette er grundig dokumentert vitenskaplig. ))))

Har Schneider glemt att førklare før urologerne att de kan redde liv, eller bryr de seg ikke.
Computum
27.12.2019 kl 10:41 1992

"Har Schneider glemt att førklare før urologerne att de kan redde liv, eller bryr de seg ikke."

Selvfølgelig bryr de seg. Men, som Schneider har forklart tidligere, tar dette tid. Du kan ikke sitte og vente nyheter fra dag til dag. Ro ned litt og vent til neste presentasjon.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 10:49 1969

Ja nu vet vi att Andy og Schneider har løst problemet med bruksfrekvensen. Og alle som ikke begriper det
tenker med ræva, og att veiledere som har erfarenhet av att lede operasjonsteam ikke bryr seg noe større
med lønn. Det har vi Andys ord på.

Men så var det de her med resultat, som lyser med sin fravære.
focuss
27.12.2019 kl 10:52 1957

Pafo
Tror nok det er noen urologer som har skjønt det. Det er tross altet par hundre sykehus i USA som har investert i scope og det er ikke slutt med det.
bravi
27.12.2019 kl 11:00 1935

Vi har så langt ikke sett noen resultater som viser at bruksfrekvensen øker som følge av den virksomheten som "farmers" driver med (guide og hjelpe i operasjons rommet). Skulle tro slik aktivitet er mest relevant i første perioden etter anskaffelse av skop. Jeg tror ikke dette er like aktuelt hos de som har benyttet skop i lengre tid, de har allerede erfaring fra dette selv. Jeg tror bruksfrekvensen hos etablerte BLC brukere bestemmes av andre ting slik som utstyrets kvaliteter, refusjoner, sykehusets inntjening osv. osv. og ikke av påvirkninger fra "farmers" fra Pho. Viser Q4 en signifikant økning i bruksfrekvens skal jeg legge meg helt flat.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 11:01 1924

Ja er det nyligen som de har grundig dokumentert vitenskaplig att BLC redder liv, eller må urologerne
ha betenkningstid om de skall redde liv. Eller kan det vare så att de syns de gjør det rette idag
Og ikke har de samme synspunkter som en del andre her.

Jeg er ikke bastant i mine meninger, men ser vel vad som skjer fra kvartal til kvartal.
Og det står ikke noen kø av urologer eller pasienter og venter på att redde liv.
Londonmannen
27.12.2019 kl 12:13 1822

Nei, mulig det pafo. Men da skyldes nok den kraftige årlige veksten i omsetningen av Cysview, at sykehus og klinikker kaster Cysview i vasken. Og alle videoene som legges ut med urologer som stolt viser frem sykehusets nye tilvekst av BLC teknologi, er nok laget ved at PHO sine folk står med våpen i bakkant og truer urologene til å fremtre positivt.

Fuglane må vite hvem som har truet FDA i sin tid til å godkjenne dritten.

Nei, dere baissere har nok helt rett, BLC funker ikke og derfor står det mengder av idioter i kø for å kopiere Cysview som etter deres syn ikke er salgbart!

God Jul og jeg håper dere fikk besøk av julenissen!
Slettet bruker
27.12.2019 kl 12:57 1756

Ja dette er jo typiskt LM i sitt esse, nær noen kritisere måten en nybegynnere som Schneider
og hans måte att angripe problemer. Så blir han helt hysterisk, alle begriper jo att BLC er
verdsledande med LM i spissen. Att 99,3 % bruker andre behandlingsmetoder, og legger ut
milliarder på att førbedre dem er ovesentligt. Og att PHO må bruke 2 mil før att klare førklare
en urolog att BLC er best, er vel ikke noe som taler til dets førdel.

Og har PHO selgerne glemt att ta med seg alle video som viser hvor fantastisk BLC er.
Eller er det bare en selverklært geni til bergensere som videone imponerer på.
Og FDA er jo kjent før att godkjenne dritt, men det er jo noen som kommer med den og.
Redigert 27.12.2019 kl 13:01 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
27.12.2019 kl 13:01 1740

Jeg forstår ikke hvorfor dere gidder å bruke tid på bravi og Pafo. De resirkulere de samme tomme "argumentene" og bløffene. All forbudt forsvinner i bløffene deres.

Håper alle kan slutte å gi de oppmerksomhet.
Londonmannen
27.12.2019 kl 13:05 1728

Når noen angriper en nybegynner? DS er neppe å anse sim en nybegynner og jeg stoler på at han har langt mer erfaring fra det amerikanske helsemarkedet enn du og Bravi noensinne har mulighet til å tilegne dere. Nå er jo ikke du pafo akkurat beryktet på FA forum som en der evner å ta til seg fakta. Du er vel mest kjent for plukke ørene og dure på med dine egne mer eller mindre oppdiktede teorier. Men akkurat det er ikke mitt problem.

Hawn fortsatt god Jul!
Springer
27.12.2019 kl 13:12 1704

Enig Medisinmannen.
Spesielt at hver gang PHOkursen er i godt driv oppover, kommer de nevnte herrer med nærmest desperat opptreden både i meldingsfrekvens og innhold.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 13:41 1658

Ja men det fine er att vi får alltid fasit med tiden. Og vi vet jo att Schneider har sagt mye og gjort lite.
Og Q4 er rundt hjørnet som og kommer att bekrefte mye, og mye tyder på att det blir ikke mye att
hurra før. Og guidingen har eg ikke mye tru på, og klarer de ikke den er det ikke mye fantastisk med
BLC. Og Schneiders bløff om very very strong pipeline håller nok ikke mål.

Men vi har jo Cevira som gir oss 36 mil i Q4 eller ca 8 mil mer en cysview, og det kommer nok mer
fra cevira senest til sommeren. Så får LM og Schneider titte på video og legge ut om kjempe pipeline.
Og Medisin mannen førstår like lite som vanligt, med andre ord ingenting.
Mental Mania
27.12.2019 kl 14:09 1618

Desperasjonen er veldig tydelig Springer.
Etter at både Pafo og Bravi gikk short i PHO på ett lavt 30 tall har desperasjonen blitt mer og mer tydelig desto høyere kursen har steget.
Ser for meg at at deres tidligere bolig har blitt tvangssolgt og at de nå kjemper med nebb og klør for at deres nåværende bopel campingvognene også skal bli tvangssolgt.
Shorting er skummelt.
Kanskje Pafo og Bravi kan spleise på ett telt og gi hverandre varme gjenom kalde vinternetter når/ hvis ikke allerede også campingvognene deres blir tvangssolgt.
Computum
27.12.2019 kl 14:12 1611

På tide å pensjonere hele tråden. Den er blitt lang og tung og lite aktuell.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 14:34 1579

Ja nu har camping kongen Mental Mania blande seg inn i diskusjonen, han blander litt med short
og tvangssalg. Men interessant er det, så avslute tråden kan vare en ide.
HrDuck
27.12.2019 kl 15:19 1513

0838 i dag sier jeg at tiden fremover vil gi oss fasit. Noen få minutter kommer som normalt et innlegg fra pafo der han prøver å idiotforklare meg for det.

13.41 kommer pafo med et innlegg der han argumenterer for at tiden fremover uansett gir fasit....

Scoop hevdet i går at pafo må ha aksjer i pho. Jeg vil hevde at en diagnose er mer sannsynlig.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 15:31 1490

Bra innlegg HrDuck
Scoopfinder
27.12.2019 kl 15:31 1486

Ja, jeg er rimelig sikker på at Pafo har aksjer i PHO. Han har detaljerte kunnskaper og bruker mye tid på PHO. Han må være ganske skarp for å kunne vri og vrenge på alt slik han gjør. Jeg synes det er fornøyelig å lese når han er på sitt beste.
Han har det moro med dere og han skaper diskusjoner. Jettebra :-)