Photocure - Overpriset

Merlin
PHO 03.12.2019 kl 18:55 30632

Broren til Spetalen har kjørt kursen. Hvor sustainable er det? Vinn og forsvinntyper hjelper ingen langsiktige.

Omsetning i 3Q var lavere enn i 2Q også i USA!! Trass enorme salgskostnader! Lover ikke godt for 4Q!

Å hevde at det tar tid? Hvor lang tid trenger Photocure?

En med.kjede vil ikke kjøpe til alle sykehusene, men sette inn en ambulerende buss. Da blir det bare ett salg.

Pho sliter med å få opp salget, til tross for svære salgskostnader. Cysview viser seg vanskelig solgt!

Salget i Europa går ned! Hvorfor har ingen analysert det?

Photocure sliter med å overtale US-urologene. Hvorfor? Det har ingen på Pho forstått eller oppfattet. Stikkord: Handling,rensingstid/kostnader, administrasjon

Patentene er gått ut, enkelt produkt å kopiere, åpen konkurranse, tar luven av oppgangsmulighetene om det går bra.

Refusjonen er alt for lav i forhold til påstått effekt.

Hanssons øvrige aktiviteter går elendig. Når starter hovedaksjonær å ta gevinst?

Konklusjon: Kursen har gått på grunn av kjør av spekulanter. Nedgang i vente. Selg nå.
Redigert 21.01.2021 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 00:13 3437

@ Merlin
Jeg vurderte å kjøpe Pcib eller kjøpe noen flere aksjer i Pho. La faktisk inn noen kjøpsordrer på PCIP, men fikk ikke napp. Så vurderte jeg begge på nytt, og etter min vurdering er PHo et vesentlig tryggere kjøp. På et tidspunkt vurderte jeg PCIP til å ha litt vel mye luftslott vyer (jfr haussingen) og trodde kursen ville få et tilbakeslag . . . Synes ikke argumentasjonen din er overbevisende, men ønsker deg lykke til, i disse tider trenger all det..
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Nålen
04.12.2019 kl 00:17 3432

EmmieSi skrev Innlegget er slettet
Innlegg rapportert. Vennligst slett. Du forstår sikkert.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Merlin
04.12.2019 kl 00:17 3434

Duck

Jeg skriver ut fra mange års erfaring og førsteklasses kunnskap., Ikke bland person og kunnskap. Det er første investor feil. Tro ikke du er bedre enn andre. Det jeg skriver er basert på kunnskap og erfaring. Følg mine råd og forståelse. Invester deretter og du også blir rik. La oss snakkes om 12 mndr. PCIB og Nano vil ha overgått Pho mange ganger.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
HrDuck
04.12.2019 kl 00:19 3419

Tidenes svar fra en "mange års erfaring og førsteklasses kunnskap" som lærer oss "ikke tro du er bedre enn andre" og videre sier "følg mine råd og forståelse. Invester deretter og du også blir rik"...….

Er det mulig?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Computum
04.12.2019 kl 00:20 3413

Som vanlig gjelder det å ta mannen fremfor ballen. Jeg kan forstå at folk ikke gidder å prøve å argumentere mot Merlin når han slenger ut påstander mot bedre vitende. Men andre som kanskje er forholdsvis nye i aksjen blir neppe klokere av at Merlin idioterklæres. Jeg er kanskje ikke den beste til å svare på Merlins påstander, men gjør likevel et forsøk:

Sitat Merlin:

1 - "Broren til Spetalen har kjørt kursen. Hvor sustainable er det? Vinn og forsvinntyper hjelper ingen langsiktige.
Svar: Spetalen har kjøpt 100K. Det ble omsatt flere millioner aksjer forrige uke, og Spetalen fikk først oppslag i Finansavisen idag.

2 - Omsetning i 3Q var lavere enn i 2Q også i USA!! Trass enorme salgskostnader! Lover ikke godt for 4Q!
Svar: Omsetning Q2: 53mill. Q3: 60,8mill. (-2% Cysview/Hexvix (forventet sesongvariasjon) men +18% fra Q3 2018)

3 - Å hevde at det tar tid? Hvor lang tid trenger Photocure?
Svar: Photocure er NÅ iferd med å bli en pengemaskin

4 - En med.kjede vil ikke kjøpe til alle sykehusene, men sette inn en ambulerende buss. Da blir det bare ett salg.
Svar: Ingen kommentar.

5 - Pho sliter med å få opp salget, til tross for svære salgskostnader. Cysview viser seg vanskelig solgt!
Svar: Viser til imponerende omsetningsøknig (se pkt.2)

6 - Salget i Europa går ned! Hvorfor har ingen analysert det?
Svar: Europasalget er høyt på agendaen og det arbeides for å bedre dette. (se utdrag fra kavartalsrapport lenger nede)

7 - Photocure sliter med å overtale US-urologene. Hvorfor? Det har ingen på Pho forstått eller oppfattet. Stikkord: Handling,rensingstid/kostnader, administrasjon
Svar: Udokumentert påstand, tatt ut av luften.

8 - Patentene er gått ut, enkelt produkt å kopiere, åpen konkurranse, tar luven av oppgangsmulighetene om det går bra.
Svar: Patenter er viktige i en tidlig fase av et selskaps utvikling. Men alle patenter går ut. Den omstendelige prosessen Cysview/Hexvix har passert setter eventuelle konkurrenter flere år tilbake.

9 - Refusjonen er alt for lav i forhold til påstått effekt.
Svar: Hva mener du nå med det?

10 - Hanssons øvrige aktiviteter går elendig. Når starter hovedaksjonær å ta gevinst?
Svar: Hanssons øvrige aktiviteter (tank) er i sterk medvind.

"Nordic Hexvix sales
Year to date Nordic revenues increased 1% to NOK
33.7 million (NOK 33.5 million). In constant
currencies the revenue was at the same level as last
year. In-market unit sales were 3% lower than last
year. A number of initiatives have been launched to
improve Nordic sales performance.
Nordic revenues declined 7% to NOK 9.9 million
(NOK 10.6 million) in the third quarter. The decline
was driven by lower in-market volumes.
Hexvix/Cysview partner sales
Year to date partner revenue increased 4% to NOK
49.9 million (NOK 47.8 million). In constant
currencies, revenue increased 2%. In-market unit
sales increased 3%. As for the quarter, the year to
date increase is driven by Germany and France.
Partner revenue decreased 2% to NOK 16.0 million
(NOK 16.4 million) in the third quarter. The decline
was driven by IFRS 15 adjustments. In-market unit
sales increased 4% in the third quarter, reflecting
increases in both of Ipsen’s main markets, Germany
and France.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Merlin
04.12.2019 kl 00:33 3379

Herlig innlegg Computum- og endelig et saklig svar - direkte som bare det!


1 - "Broren til Spetalen har kjørt kursen. Hvor sustainable er det? Vinn og forsvinntyper hjelper ingen langsiktige.
Svar: Spetalen har kjøpt 100K. Det ble omsatt flere millioner aksjer forrige uke, og Spetalen fikk først oppslag i Finansavisen idag.
Motsvar: Her har du selvfølgelig rett, men kursen ramlet som en stein likevel. Jeg solgte i morges. Kursen var kommet for høyt for fort.

2 - Omsetning i 3Q var lavere enn i 2Q også i USA!! Trass enorme salgskostnader! Lover ikke godt for 4Q!
Svar: Omsetning Q2: 53mill. Q3: 60,8mill. (-2% Cysview/Hexvix (forventet sesongvariasjon) men +18% fra Q3 2018)
Ned i USD.


3 - Å hevde at det tar tid? Hvor lang tid trenger Photocure?
Svar: Photocure er NÅ iferd med å bli en pengemaskin. Det vet vi ikke. Det er det noen påstår. Det vi må ha fokus på er 4Q Cysview-salget.
Stykkomsetningen var ned. Og ikke minst. Frekvens var kraftig ned.

4 - En med.kjede vil ikke kjøpe til alle sykehusene, men sette inn en ambulerende buss. Da blir det bare ett salg.
Svar: Ingen kommentar.
Oversolgt uten grunnlag.

5 - Pho sliter med å få opp salget, til tross for svære salgskostnader. Cysview viser seg vanskelig solgt!
Svar: Viser til imponerende omsetningsøknig (se pkt.1) Nei ,feil, ikke i 3Q i USD. Jo stykkomsetningen var ned
6 - Salget i Europa går ned! Hvorfor har ingen analysert det?
Svar: Europasalget er høyt på agendaen og det arbeides for å bedre dette. (se utdrag fra kavartalsrapport lenger nede)
Tross alt feil vei!


7 - Photocure sliter med å overtale US-urologene. Hvorfor? Det har ingen på Pho forstått eller oppfattet. Stikkord: Handling,rensingstid/kostnader, administrasjon
Svar: Udokumentert påstand, tatt ut av luften.
Nei. salget er fallende pr. scop.

8 - Patentene er gått ut, enkelt produkt å kopiere, åpen konkurranse, tar luven av oppgangsmulighetene om det går bra.
Svar: Patenter er viktige i en tidlig fase av et selskaps utvikling. Men alle patenter går ut. Den omstendelige prosessen Cysview/Hexvix har passert setter eventuelle konkurrenter flere år tilbake.

Lett å lage HAL-kopi!

9 - Refusjonen er alt for lav i forhold til påstått effekt.
Svar: Hva mener du nå med det?
Burde vært på et helt annet nivå- !000 $ ++ i 2019 er alt for lavt i forhold til medicarebesparelse og levetid!

10 - Hanssons øvrige aktiviteter går elendig. Når starter hovedaksjonær å ta gevinst?
Svar: Hanssons øvrige aktiviteter (tank) er i sterk medvind.

Feil se kursutviklingen.

"Nordic Hexvix sales
Year to date Nordic revenues increased 1% to NOK
33.7 million (NOK 33.5 million). In constant
currencies the revenue was at the same level as last
year. In-market unit sales were 3% lower than last
year. A number of initiatives have been launched to
improve Nordic sales
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
HrDuck
04.12.2019 kl 00:38 3372

Her var det mye å korrigere, men for å gjøre det enkelt: Hva mener du med punkt 4?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Merlin
04.12.2019 kl 00:42 3366

Tja duck. Hvor har du dine erfaringer og begrunnelser fra? På meg virker du dessverre som en synser og etterplaprer. En lettvekter uten erfaring dessverre. Lytt derfor heller til gode råd: La oss diskutere selskapene, som alle er i en situasjon der forskning gjør det lettere å finne resultater enn før, og hvor man tidligere forsket i blinde. Det gjøres ikke lenger. Nå er mikrokunnskapen kommet så langt at forskningen blir direkte og målrettet. Likevel prises selskapene som om man fortsatt leter i blinde. Radforsk har vist og bevist at Norge er veldig langt fremme med målrettet patentbeskyttet forskning som gir resultater. Det vil vi investorer ha glede av. Mange av selskapene er evig langt underpriset på feil grunnlag! Et selskap som Nano med en LOA på antatt nær 100% prises som om det er nær null verdt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
HrDuck
04.12.2019 kl 00:51 3353

Jeg overser dine personangrep her. Din påstand var at pho er overpriset og det har jeg skrevet flere saklige innlegg om som du ikke har kommentert.

Dine resterende innlegg om andre selskap er ikke relevante for din påstand om overprising. Dette er en pho tråd (siden du startet den bør du være klar over det). At du er bekymret for din plassering i Pcib etter dagens børsutvikling kan jeg forstå, men det rettferdiggjør ikke dine forsøk på å hausse aksjen (eller nano) på denne tråden.
Etterlyser du saklighet bør du starte med deg selv.

ps at du ikke ser ironien i ditt innlegg som jeg quotet er spesielt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 01:48 3312

Stakkars Merlin.

Å fremstå som verdensmester gjennom snart 2 decennier og attpå til tape nesten alt man har i oppgangstider må være bittert.

Og i tillegg har Merlin inngående kjennskap til Hanssons økonomi, og bryr seg mer om den enn sin egen.
Ingen skal komme å si at gode, gamle HO eller FA-forumet savner originaler.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
riskypick
04.12.2019 kl 06:42 3216

Angående punkt 6(europasalget)står følgende i q3 rapport:
Partner revenue decreased 2% to NOK 16.0 million (NOK 16.4 million) in the third quarter. The decline was driven by IFRS 15 adjustments. In-market unit sales increased 4% in the third quarter, reflecting increases in both of Ipsen’s main markets, Germany and France.

Siden du er ivrig på å sammenligne mot q2 i USA,hvorfor ikke gjøre det på salgskostnader også? De går mer ned enn salget av Cysview. Forøvrig blir det feil å analysere i et så kort bilde,både på salgstall og bruksfrekvens. Man må sammenligne med samme kvartal året før.

Hvordan vet du at kursen har gått pga kjør av spekulanter? Sjansen er stor for at du tar feil her. Det er svært tvilsomt at det plutselig har kommet inn så mye spekulanter. Med JP Morgan inn på 17. Plass,kan det være at du har kvittet deg med en posisjon mot bedre vitende?

Forøvrig er trenden i refusjon at den både økes i USD og utvides til fler indikasjoner.

I q3 ble det satt ut 23 nye skop i USA mot 7 samme kvartal året før. Dessuten er det kommet ny dokumentasjon på hexvix overlegenhet.(se børsmelding fra mandag 16 dager siden)
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 07:21 3151

Jeg vil påstå at de fleste her inne er altfor fokuserte på daglige bevegelser. Dere bør zoome ut ! Siden jeg innså det har min avkastning skutt i været.
Et ex er HrDuck : « At du er bekymret for din plassering i Pcib etter dagens børsutvikling kan jeg forstå».
Aksjen har steget 94% på en måned (inkl. Gårsdgaens fall), og så skal man være bekymret for at noen tradere selger og kjører aksjen ned 8% ????? Meningsløst !!!
Et annet ex er Merlin som bare sammenligner Q2 og Q3 2019 men ignorerer oppsvinget siden Schneider overtok.

Jeg er enig med Merlin i at PCIB og Nano har større potensiale enn PHO, men det blir helt feil å ignorere risiko. Jeg mener risiko er størst i Nano, i PCIB er risiko langt mindre enn markedet priser og den vil fordufte med en avtale med AstraZeneca.
Risiko i PHO består i at de ikke klarer å øke omsetningen av Cysview tilstrekkelig i USA til å forsvare prisen. Den risikoen ser jeg som forsvinnende liten.

Ingen av oss aner hvor kursene går de neste dagene, men med 2 års briller ville jeg rangert etter risk/reward :
1 - PCIB (Overlegent størst potensiale, svært høy sannsynlighet for komplett de-risking innen få måneder)
2 - PHO (Mindre potensiale men stort nok til å bli rik. Liten risiko)
3 - NANO (Enormt potensiale men fortsatt høy risiko)
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
HrDuck
04.12.2019 kl 07:58 3076

Kunne skrevet langt om dette sccop, men enkelt sagt så er det bare tøys at jeg er opptatt av daglige kursbevegelser. Saken var jo at samme dag som pcib fikk seg en smell så begynte merlin å hausse pcib under dekke av en slags "pho analyse". Det var vel ikke unaturlig å kommentere fallet når hans agenda ble avslørt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 08:01 3063

Helt enig i det HrDuck, og jeg mente ikke å kritisere deg eller dine innlegg. Forstår hva du mener. Ville bare påpeke at en dags bevegelse uten grunn i fundamentale nyheter ikke betyr en dritt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
04.12.2019 kl 08:25 2998

Merlin har solgt seg ut for lenge siden og salget har svidd lenge. Merlin har lenge forsøkt å bløffe opp taperaksjer og bløffe ned vinneraksjer. :)
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
HrDuck
04.12.2019 kl 08:32 2979

Helt enig i at dagsbevegelser bare er støy scoop. Ellers ønsker jeg deg velkommen til å delta i den andre tråden som er oppe nå, "PHO- faktasjekking". Er så mye avsporinger på denne uansett. Prøver nå å samle info rundt Cevira og dealen her, delta gjerne om du har info :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 08:37 2959

En treffende beskrivelse.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 08:39 3085

Takk for det HrDuck. Jeg følger ikke PHO like tett som PCIB ganske enkelt fordi jeg er helt trygg på PHO. (Har nesten like mye i Pho som Pcib).
Jeg tror det er flere viktige triggere i Pcib fremover og at den blir den absolutte vinneren i 2020. Derfor kanaliseres fokuset dit.

Investeringen i PHO er jeg så trygg på at jeg nesten kunne logget ut i 5 år.
Dessuten har jeg så lav inngang at det er umulig å tape.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 08:45 3053

Størst risiko i Nano, lol. Nano har LOA på 99/100% Hvor er PCIB?
Hvor mange pasienter har PCIB i kliniske resultater? Hvor mange har Nano. Har PCIB Fast Track? Nei, det har Nano, som igjen øker LOA. Nano er snart på markedet med Betalutin, hvor er PCIB? årevis unna.

Du er faktisk helt på jordet her, Nano har behandlet mer enn 100 pasienter og resultatene er Game Changing.

Pho, er en bankers aksje på sikt, vi må regne med volalitet, men alle piler peker oppover og baisingen til Merlin kan ikke endre de faktiske forhold. Husk at Ceviraavtalen er verdt mer enn 100 kr alene. Da blir det bare fjås den såkalte trollmannen kommer med.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 08:47 3044

Flott om jeg tar feil om Nano. Jeg har et lodd der også.
Men jeg skjønner at du har null greie på PCIB. Hvis du tror PCIB er årevis unna kommer du til å få ditt livs sjokk innen sommeren. Kanskje lenge før.
De som kjennerPCIB vet hva jeg prater om.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 08:51 3015

Kan ikke se et eneste svar på sprørsmålene mine. Jeg var med på PCIB ipo til kr 7, så jeg har fulgt selskapet i årevis, så jo, jeg har greie på PCIB.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 08:53 3026

Da er det merkelig at du ikke har hørt om Fimavacc og Fimanac eller AstraZeneca
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 08:55 3015

Har jeg ikke hørt om det?

Ser du unngår spørsmålene. Sånn er det når man er på bærtur.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 08:58 3004

Tror ikke dere blir enige om Pcib på denne tråden.
PHO er udiskutabelt i en annen situasjon enn både Pcib og Nano for øyeblikket, det hersker det ingen som helst tvil om.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 08:58 3013

Da hadde du ikke skrevet at PCIB er årevis unna. Det er sludder !
PCIB kan være på markedet i morgen. Du tror åpenbart at PCIB bare er Fimachem.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 09:04 2986

Det argumentet har jeg hørt i flere år og det skal vi få høre i flere år fremover før det skjer noe.

Ser du fortsatt ikke svarer på spm...ro ro til fiske......
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 09:08 2970

Jeg er enig med Andy. Vi blir ikke enige om PCIB og det er like greit. Som jeg skrev til Focuss rett før den voldsomme oppgangen i PCIB da han hevdet at PCIB er like kjedelig som å se maling tørke - Det er greit for meg at du holder deg unna. Hvis alle hadde blitt rike hadde ingen giddet å ta drittjobbene i samfunnet.

Focuss hevdet PCIB var som å se maling tørke dagen før PCIB startet stigningen. Doblet seg på 1 uke.
Vi får se om timingen din er like bra.
Lykke til.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 09:12 2952

Det er mye som kan sies om Merlin. men han har sikkert rett i at aksjen er kommet for høyt i forhold til inntjening
Men jeg skal ikke klage da jeg solgte aksjene mine til kurs 130.- ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 09:18 2932

Det er ikke teamet. Poenget er at du rangerer Nano som større risiko enn PCIB. Og mer feil enn det kan det ikke bli. Ser ikke et ord om LOA, og dermed blir diskusjonen usaklig. Hva er LOA på PCIB?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 09:24 2900

Nano har konkurrenter men jeg er enig i at de er bra. (Singel dose og quality of life). I tillegg har de emisjonsrisiko. Men jeg har som sagt et lite lodd der også (16K).
Flott om jeg tar feil om risiko.

PCIB tror jeg ikke vi blir enige om uansett hvis du ikke har hørt om annet enn Fimachem.
Jeg vil si sannsynligheten for en avtale med AstraZeneca er så godt som sikkert, og i alle fall langt sikrere enn markedet priser inn.
Men det kan vi heller ta på en PCIB tråd.

Denne tråden skulle vel handle om PHO ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
HrDuck
04.12.2019 kl 09:27 2882

Tror vi er langt forbi punktet at det er mulig.....
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
rockpus
04.12.2019 kl 09:58 2803

Merlin stakk hånden inn i et vepsebol nå!

Rent prinsippielt må det være både legitimt og riktig å vurdere en aksje annerledes når kursen er rundt 90 i forhold til rundt 60. Spesielt når det ikke er kommet andre momenter inn i vurderingen enn at en kjent spekulant har kjøpt seg inn i selskapet.
Selv dreit jeg meg ut igjen når jeg solgte allerede på kurs 59. Frykten for da å miste en allerede opparbeidet gevinst ble større en lysten til å ta sjansen på å være med videre.
Uansett synes jeg det er alt for stor risiko å kjøpe meg inn igjen på dagens kurs. Selskapet har mye å bevise før vi kan fastslå at brukerfrekvens og salg går fort nok frem til å forsvare videre kursstigning.. Spetalen har i tillegg vist mang en gang at han går like fort ut som inn når han har oppnådd det han ville. Tenk bare på hans inntreden i NEL.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 10:01 2809

Tull, kan du regne så ser du hvor dette bærer hen. Snart er 80.-tallet historie. Fortstatt mulig med en eventyrlig gevinst.

Edit: nå 90 .-
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 10:06 2792

"Merlin stakk hånden inn i et vepsebol nå!"

Flott med litt høy temperatur :-)
Du er ikke alene Rockpus. Nesten alle selger seg ut altfor tidlig av vinneraksjer. Så får de vanskeligheter med å kjøpe seg inn igjen høyere.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 11:05 2699

Synd du solgte rockpus, sterkt beklagelig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 11:06 2696

Forøvrig kan jeg ikke annet enn le av Merlin selv idag etter at jeg blokkerte han igår kveld.

"Photocure er sliten"
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
rockpus
04.12.2019 kl 11:11 2668

Jeg har nok tatt bedre beslutninger enn dette ja..
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
04.12.2019 kl 11:13 2657

Gratulerer Andy, for en dag :-)
Den absolutte vinner er den som har diversifisert PHO & PCIB

Ooooops I did it again :-)))))))
Livet er herrrrlig dere :-)


Og husk, PCIB gjør det UTEN 3 artikler i media
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 11:19 2628

Ikke noe å surke for...det kunne vært verre. Du kunne solgt da du var i minus.
Nå tjente du penger, og det er akkurat derfor du er på børs. Det er bare å venne deg til det, du kommer aldri inn på bunn, og ut på topp. Slikt er det kun backtraderne og nissene på HO som gjør. Men i praksis skjer det aldri. Vær fornøyd me ddet du fikk, framfor å surke for hva du går glipp av.

Og en annen ting, den dagen det VIRKELIG blir interessant å være aksjonær i pho, er alle nissene forlengst ute. Absolutt alle de som har skrevet så fantasifullt og svulstig om hvor stort dette skal bli.
Muligens med noen svært få unntak.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare