04.12 New preclinical data enhancing BetalutinÂź
Oslo, Norway, 4 December 2019
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that new data from preclinical studies investigating the effect of BetalutinÂź ([177]Lu-lilotomab satetraxetan) on non-Hodgkin's lymphoma (NHL) cell lines will be presented in a poster at the 61[st] American Society of Hematology (ASH) Annual Meeting & Exposition (7-10 December 2019 in Orlando, FL, USA).
https://www.nordnet.no/fullscreen/news/1001390557-nordic-nanovector-new-preclinical-data-offer-insights-into-enhancing-betalutin-based-therapies-in-nhl
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that new data from preclinical studies investigating the effect of BetalutinÂź ([177]Lu-lilotomab satetraxetan) on non-Hodgkin's lymphoma (NHL) cell lines will be presented in a poster at the 61[st] American Society of Hematology (ASH) Annual Meeting & Exposition (7-10 December 2019 in Orlando, FL, USA).
https://www.nordnet.no/fullscreen/news/1001390557-nordic-nanovector-new-preclinical-data-offer-insights-into-enhancing-betalutin-based-therapies-in-nhl
Redigert 21.01.2021 kl 06:26
Du mÄ logge inn for Ä svare
Man mÄ kjÞpe for Ä selge. at du leker deg med backtrading her dag ut og inn er en stor vits. PÄ tide Ä bli voksen eller?
Nano kommer til Ä ryke fort over 100.- nÄr den begynner Ä gÄ.
SÄ hvis du fÄr deg smulepost sÄ selg i vei pÄ ei krone opp i fortjeneste, sÄnne aksjonÊrer vil vi ikke ha med oss uansett.
makan til gĂžrr dag ut og inn, uten noe substans.
Nano kommer til Ä ryke fort over 100.- nÄr den begynner Ä gÄ.
SÄ hvis du fÄr deg smulepost sÄ selg i vei pÄ ei krone opp i fortjeneste, sÄnne aksjonÊrer vil vi ikke ha med oss uansett.
makan til gĂžrr dag ut og inn, uten noe substans.
Redigert 21.01.2021 kl 02:43
Det hÞres ut som at de fleste mener at oppgangen nÄ fÞr ASH skal bli et varig fenomen?
Det ville jo vĂŠrt hyggelig, men jeg akter Ă„ ta gevinst fĂžr nedturen i neste uke.
Det ville jo vĂŠrt hyggelig, men jeg akter Ă„ ta gevinst fĂžr nedturen i neste uke.
mlande
05.12.2019 kl 14:24
4315
Selv om dette er preklinisk forsÞk, er det vel hÞyst relevant for DBCL-pasientene som behandles nÄ? Pasienter med en genprofil med oppregulerte oncogener BCL2 og MYC, men med fungerende beskyttelse fra TP53 genet, vil respondere pÄ Betalutin. De med defekt TP53 gen, vil sannsynligvis fÄ effekt av Betalutin sammen med JNJ-7706621. Trolig ser Nano allerede nÄ at genprofilene fra cellelinjene samsvarer med genprofilene til DLBCL-pasienter som responderer. De kan nÄ selektere pasienter som vil ha effekt av behandling. Dette er ny informasjon som bÞr vÊre kursdrivende, spesielt nÄr den kommuniseres til internasjonale miljÞer med god biotek kompetanse.
007 James Bond
05.12.2019 kl 12:58
4409
007 James Bond skrev Nano i denne sammenhengen er en no-brainer.
Vi fikk et lite kjÞpsframstÞt forrige uke, og starten av denne uka. Da mÄtte noen tradere ta gevinst. Dem om det. Nano kommer som en tsunami. FÞrst en liten bÞlge, sÄ kommer det store skyvet. Da blir det vei i vellinga. Bare Ä glede seg :-)
Kagge
05.12.2019 kl 12:52
4425
Link?
Kunne tenkt meg Ă„ lese litt hva dem mener..
Kunne tenkt meg Ă„ lese litt hva dem mener..
007 James Bond
05.12.2019 kl 12:11
4510
Nano i denne sammenhengen er en no-brainer.
stockwalker
05.12.2019 kl 11:59
4543
BĂžrsXtra
NYTTà RSRAKETTER: Investtech tror pÄ fÞlgende nyttÄrsraketter:
BerGenBio, Flex LNG, Idex,Infront,B2H,Grieg,Nano, Polarcus,Selvaag og Wallenius Wilhelmsen.
NYTTà RSRAKETTER: Investtech tror pÄ fÞlgende nyttÄrsraketter:
BerGenBio, Flex LNG, Idex,Infront,B2H,Grieg,Nano, Polarcus,Selvaag og Wallenius Wilhelmsen.
TeeJay
05.12.2019 kl 11:04
4625
1 uke 17
1 mnd 11
3 mnd -5
GĂ„r rette veien det her
GĂ„rsdagens kjĂžpsanbefaling og indikering om at vi er i begynnelsen av en ny opptrend, fra Investtech er jo ett pluss
1 mnd 11
3 mnd -5
GĂ„r rette veien det her
GĂ„rsdagens kjĂžpsanbefaling og indikering om at vi er i begynnelsen av en ny opptrend, fra Investtech er jo ett pluss
007 James Bond
05.12.2019 kl 10:57
4663
Kan se ut som vi skal fÄ et hyggelig rally mot helga. Storselgeren er ute. Kan det vÊre Sissener som dum(m)(p)a seg ut?
dr. Stockman
05.12.2019 kl 10:55
4663
Det beste ved NANO for tiden er som jeg har gjentatt en del ganger allerede at aksjen blir billigere jo mer den stiger. PÄ 40 kr vil en emisjon svi bare halvparten sÄ mye som ved 20 kr, sÄ det er ganske opplagt at hÞyere kurs er det som skal til for at markedet skal rette blikket mot oppsiktsvekkende gode resultater (Archer-1) heller enn mot det selvdestruktive kostnadsbildet. Selskapet stÄr sterkere nÄ enn da kursen lÄ oppunder 90 kr for et Är siden, og vi f.eks. kun hadde museresultater for Archer-1. Mdor er ogsÄ forlenget siden dengang.
Forum forum
05.12.2019 kl 10:40
4715
Korsar...
du er jo artig da. Om du skulle tegne universet er jeg sikker pÄ at du hadde tegnet deg selv inn fÞrst, deretter jorden og solen antar jeg :-)
Ser det ikke er bra tall i det intervalet du har trukket frem data fra. Du skal ha for det.
Men i forhold til inversteringsprofilen min ser det bare bedre og bedre ut. Er det ikke rart :-)
Tiden minner litt om Hansson i photocure som i flere Ă„r har hevdet det ligger et potensiale i aksjen, men stort sett har folk ledd av han. Det har jo virkelig snudd det siste Ă„ret. Tror det samme gradvis skjer i Nano.
Vi fÄr se.
Husker ditt klokkeklare tips om 40,- til nyttÄr.
Snakk om Ă„ hause da .-)
du er jo artig da. Om du skulle tegne universet er jeg sikker pÄ at du hadde tegnet deg selv inn fÞrst, deretter jorden og solen antar jeg :-)
Ser det ikke er bra tall i det intervalet du har trukket frem data fra. Du skal ha for det.
Men i forhold til inversteringsprofilen min ser det bare bedre og bedre ut. Er det ikke rart :-)
Tiden minner litt om Hansson i photocure som i flere Ă„r har hevdet det ligger et potensiale i aksjen, men stort sett har folk ledd av han. Det har jo virkelig snudd det siste Ă„ret. Tror det samme gradvis skjer i Nano.
Vi fÄr se.
Husker ditt klokkeklare tips om 40,- til nyttÄr.
Snakk om Ă„ hause da .-)
Jeg kan bare notere at de mest engasjerte hausserne her inne er ute i nye raserianfall igjen, siden NANO ikke gjÞr som de har sagt siden 2016, men tvertimot noksÄ nÞyaktig det jeg har sagt.
Man mÄ nesten minne om at aksjen fremdeles stÄr pÄ 25-26 kroner - ikke uendelig mye hÞyere - slik de som nÄ driver trÞstende personangrep har hevdet mens jeg har holdt meg nÞytral og saklig.
Utvikling over en viss tid er alltid fornuftig Ă„ konsultere fĂžr man angriper dem som prĂžver en nĂžktern analyse.
Utvikling siste Ă„r er:
1 mÄned: 23,78 10,85%
3 mÄneder: 27,94 -5,65%
6 mÄneder: 40,90 -35,55%
1 Ă„r: 76,15 -65,38%
Jeg innser at dette er min skyld, og at jeg bĂžr straffes for det :-)
Man mÄ nesten minne om at aksjen fremdeles stÄr pÄ 25-26 kroner - ikke uendelig mye hÞyere - slik de som nÄ driver trÞstende personangrep har hevdet mens jeg har holdt meg nÞytral og saklig.
Utvikling over en viss tid er alltid fornuftig Ă„ konsultere fĂžr man angriper dem som prĂžver en nĂžktern analyse.
Utvikling siste Ă„r er:
1 mÄned: 23,78 10,85%
3 mÄneder: 27,94 -5,65%
6 mÄneder: 40,90 -35,55%
1 Ă„r: 76,15 -65,38%
Jeg innser at dette er min skyld, og at jeg bĂžr straffes for det :-)
Nano og Pcib med resultater som slÄr folk i bakken.En revolusjon.
Forum forum
05.12.2019 kl 09:52
4869
Nanovekter.
Her ser du et tydelig tegn pÄ det jeg mener er feil i dagens selskap. Noe Bravo burde rydde opp i.
Det er kommunikasjonen det skorter pÄ nÄ mener jeg:
1. Melding om deltakelse kommer ca 1 mnd etter at dette er publisert og kjent i markedet forĂžvrig.
2. De forklarer ikke innholdet noe mer enn det vi allerede har forstÄtt selv.
3. Det er opplagt at de sitter med data fra DLBCL, men dette har de valgt Ä holde unna markedet enn sÄ lenge.
4. De bruker ikke meldingen til Ä trekke paralleller eller forklarer hvordan de pÄvirker hverandre. Jeg tenker det naturlige ville vÊrt Ä presentere DLBCL i sammen med denne studien (siden de har ventet med Ä bÞrsmelde ASH deltakelsen), og vise at selskapet videre i 37-05 (er det vel) velger Ä predosere med xxx inhibitor for Ä gjenoppta CD37 i svulsten grunnet funn sÄnn og sÄnn...
Jeg kjente med en gang Malene startet at dette var noe rart. Hun skulle holde presentasjonene pÄ norsk/dansk en dag eller to etter at Costa hadde stÄtt og fortalt alt pÄ kvartalpresentasjonene. Trodde hun vi var dumme? At vi ikke forstod engelsk? Total mangel pÄ forstÄelse og innsikt...
Ellers er alt bra .-)
Her ser du et tydelig tegn pÄ det jeg mener er feil i dagens selskap. Noe Bravo burde rydde opp i.
Det er kommunikasjonen det skorter pÄ nÄ mener jeg:
1. Melding om deltakelse kommer ca 1 mnd etter at dette er publisert og kjent i markedet forĂžvrig.
2. De forklarer ikke innholdet noe mer enn det vi allerede har forstÄtt selv.
3. Det er opplagt at de sitter med data fra DLBCL, men dette har de valgt Ä holde unna markedet enn sÄ lenge.
4. De bruker ikke meldingen til Ä trekke paralleller eller forklarer hvordan de pÄvirker hverandre. Jeg tenker det naturlige ville vÊrt Ä presentere DLBCL i sammen med denne studien (siden de har ventet med Ä bÞrsmelde ASH deltakelsen), og vise at selskapet videre i 37-05 (er det vel) velger Ä predosere med xxx inhibitor for Ä gjenoppta CD37 i svulsten grunnet funn sÄnn og sÄnn...
Jeg kjente med en gang Malene startet at dette var noe rart. Hun skulle holde presentasjonene pÄ norsk/dansk en dag eller to etter at Costa hadde stÄtt og fortalt alt pÄ kvartalpresentasjonene. Trodde hun vi var dumme? At vi ikke forstod engelsk? Total mangel pÄ forstÄelse og innsikt...
Ellers er alt bra .-)
dr. Stockman
05.12.2019 kl 09:48
4897
Det vet neppe NANO selv ennÄ, men en gang i lÞpet av vÄr/sommer vil det dukke opp. Men jeg tror vi fÄr mer ut av det hvis aksjen har rukket Ä doble/tredoble seg i mellomtiden, enn hvis disse resultatene dukket opp nÄ.
Bayermannen liker Archer nÄr kommer neste 3x100%?
dr. Stockman
05.12.2019 kl 09:39
4933
Det viktige nÄ er at NANO fortsetter Ä forsvare stÞtten ved 25 kr, slik de for kort tid siden gjorde ved 20 kr. NÄr det er pÄ plass er vi rede for Ä gÄ til angrep pÄ 30 kr. Ser bra ut sÄ langt, og vi har til de grader det fundamentale i ryggen.
Tardyferon
05.12.2019 kl 09:00
5029
helt enig i det du sier........egentlig pleier jeg Ä holde meg mer i bakgrunn,men som sagt har jeg lest mye av han her pÄ HO og nÄ har jeg bare sagt det jeg mener om han.......og nÄr vi snakker om folk som seg lar seg provosere av han eller utfordret han med spÞrsmÄl og aldri fikk svar vennligst tar kontakt med den godeste "Skipssjefen" han kan sikkert skrive en Bok om den fantastiske Korsaren etter sÄ mange Är..........ellers er jeg som sagt helt enig i det du skriver
Kagge
05.12.2019 kl 08:28
5121
Vi mÄ ikke glemme at det er godt med en nÞytralisert debatt, jeg setter pris pÄ gode argument bÄde opp og ned..
NÄ er det veldig polarisert hvor den negative siden stÄr mot den positive, og nÄr man beveger seg ut mot de stÞrste pÄstandene er det i mine Þyne like lite hold i drÞmmene om 20-30 gangeren som hÄpet om skifteretten..
Om det skal opp eller ned intradag, er heller ikke noe som bryr meg, som er langsiktig, men noen Þnsker nok Ä fÞlge pÄ dette nivÄet ogsÄ..
Debatter saklig, med gode argument (ikke bare tro/hÄp) som pÄvirkes av om du er inne eller ute..
SÄ er det jo alltid noen som kun skal provosere, og alltid noen som lar seg provosere - jeg er nesten mest irritert pÄ dere som tar agnet og mater provokatÞrene - de sitter bak tastaturet Ä koser seg over en hver som lar seg hisse opp..
NÄ er det veldig polarisert hvor den negative siden stÄr mot den positive, og nÄr man beveger seg ut mot de stÞrste pÄstandene er det i mine Þyne like lite hold i drÞmmene om 20-30 gangeren som hÄpet om skifteretten..
Om det skal opp eller ned intradag, er heller ikke noe som bryr meg, som er langsiktig, men noen Þnsker nok Ä fÞlge pÄ dette nivÄet ogsÄ..
Debatter saklig, med gode argument (ikke bare tro/hÄp) som pÄvirkes av om du er inne eller ute..
SÄ er det jo alltid noen som kun skal provosere, og alltid noen som lar seg provosere - jeg er nesten mest irritert pÄ dere som tar agnet og mater provokatÞrene - de sitter bak tastaturet Ä koser seg over en hver som lar seg hisse opp..
Tardyferon
05.12.2019 kl 07:45
4981
stÞttes......150 %.... kunne ikke sagt det bedre og nÄr vi snakker 4 Är er det bare Nano,jeg husker han siden Frontline 2012 hvor han daglig tjente millioner av kroner......ikke rart man blir lei hele denne figuren til slutt......
Redigert 05.12.2019 kl 07:52
Haha. Kongen har fÄtt nok:) skjÞnner godt du har fÄtt nok av Korsar etter fire Är:) Blokkere...
Nano kommer i dag. Robotene hadde det ikke enkelt med Ä holde den nede i gÄr. Uansett er jeg godt fornÞyd med Ä fÄtt handlet en god del under 20 kroner. Er meget tungt lastet og veldig klar for oppgang!
Det jobbes godt bak i kulissene. Det kan tenkes at NANO lander en milliardavtale med Big Pharma snart...Har de sÞkt BTD pÄ grunnlag av Lymrit tro? Kan komme melding nÄr som helst hvis de har sÞkt. à stÄ utenfor NANO pÄ dette tidspunktet er uaktuelt. StÄr snart over 100 kroner igjen...
Nano kommer i dag. Robotene hadde det ikke enkelt med Ä holde den nede i gÄr. Uansett er jeg godt fornÞyd med Ä fÄtt handlet en god del under 20 kroner. Er meget tungt lastet og veldig klar for oppgang!
Det jobbes godt bak i kulissene. Det kan tenkes at NANO lander en milliardavtale med Big Pharma snart...Har de sÞkt BTD pÄ grunnlag av Lymrit tro? Kan komme melding nÄr som helst hvis de har sÞkt. à stÄ utenfor NANO pÄ dette tidspunktet er uaktuelt. StÄr snart over 100 kroner igjen...
Kongen
04.12.2019 kl 22:41
5365
Du mener den varslede mangelen pÄ spennende nyheter i 2019? Er det den vi burde stusse pÄ?
Du er sÄ lÞk at jeg blir helt matt. NÄ har du faen meg holdt pÄ med dette bullshittet ditt i snart 4 Är, blir du ikke lei? Og i 4 Är har du blitt avkledd som en lÞgnaktig nisse, men dette evner du ikke Ä ta til deg. Du har solgt fÞr alle oppganger og kjÞpt deg inn fÞr alle nedturer sÄ lenge jeg har lest pÄ dette forumet.
Pakk sakene dine Ä reis til karibien der det ikke er dekning du. Men visst faen har du klart Ä skrive her de gangene ogsÄ, sÄ du bÞr kanskje finne et nytt sted med litt mindre dekning Ä feriere i? Har hÞrt at bouvetÞya skal vÊre fint.
Du er sÄ lÞk at jeg blir helt matt. NÄ har du faen meg holdt pÄ med dette bullshittet ditt i snart 4 Är, blir du ikke lei? Og i 4 Är har du blitt avkledd som en lÞgnaktig nisse, men dette evner du ikke Ä ta til deg. Du har solgt fÞr alle oppganger og kjÞpt deg inn fÞr alle nedturer sÄ lenge jeg har lest pÄ dette forumet.
Pakk sakene dine Ä reis til karibien der det ikke er dekning du. Men visst faen har du klart Ä skrive her de gangene ogsÄ, sÄ du bÞr kanskje finne et nytt sted med litt mindre dekning Ä feriere i? Har hÞrt at bouvetÞya skal vÊre fint.
GjÞr ingenting, kjÞper litt flere aksjer og venter pÄ oppgangen som kommer. Det fundamentale kommer til Ä trumfe alt annet stÞy etter hvert.
Hva om NANO synker i morgen da?
Mrhifi
04.12.2019 kl 21:21
5561
Meget enig i det fundamentale i Nano đ....
positionering til nĂŠste rally/reprice i Nano er startet...
A matter of Days/weeks đ
positionering til nĂŠste rally/reprice i Nano er startet...
A matter of Days/weeks đ
Redigert 04.12.2019 kl 21:28
Mrhifi
04.12.2019 kl 21:04
5603
KĂŠmpe kompliment til jer NordmĂŠnd/kvinder đ
en (generel) observation af jeres Trading, er at i er fantastisk dygtige og lynhurtige til at flytte kapitel til hotspot đ
Og her tĂŠnker jeg pĂ„ Hr og Fru Holmberg đ Nano kursen skal op đ Det er genetisk uundgĂ„eligt đ
Money on the Street đ§
en (generel) observation af jeres Trading, er at i er fantastisk dygtige og lynhurtige til at flytte kapitel til hotspot đ
Og her tĂŠnker jeg pĂ„ Hr og Fru Holmberg đ Nano kursen skal op đ Det er genetisk uundgĂ„eligt đ
Money on the Street đ§
Redigert 04.12.2019 kl 21:07
Du er akkurat som Pafo pÄ Pho trÄdene, innlegg uten substans hele veien.
SÄ blir du plutselig borte nÄr kursen gÄr 10-gangern.
Slike klegg blir vi ikke kvitt med det fÞrste, er det ikke deg sÄ er det en annen. Dere myldrer pÄ ulike trÄder som reine epidemien.
Hadde du satt deg litt inn i selskapet sÄ hadde du forstÄtt at neste Är er full av triggere og kursen vil gÄ bananas nÄr disse begynner Ä tikke inn. #markmywords
SÄ blir du plutselig borte nÄr kursen gÄr 10-gangern.
Slike klegg blir vi ikke kvitt med det fÞrste, er det ikke deg sÄ er det en annen. Dere myldrer pÄ ulike trÄder som reine epidemien.
Hadde du satt deg litt inn i selskapet sÄ hadde du forstÄtt at neste Är er full av triggere og kursen vil gÄ bananas nÄr disse begynner Ä tikke inn. #markmywords
Mrhifi
04.12.2019 kl 20:32
5688
Den risikovillige kapitel er der big time!!! Pt ligger fokus pĂ„ pcib og pho đ men men og men! Spekulative
(Quick profit)investors gĂžr klar til nĂŠste target...
om 3 mĂ„neder er Nano i + 40 đ€đđđ
READY???? HELL YEAAAH
(Quick profit)investors gĂžr klar til nĂŠste target...
om 3 mĂ„neder er Nano i + 40 đ€đđđ
READY???? HELL YEAAAH
Redigert 04.12.2019 kl 20:36
Mrhifi
04.12.2019 kl 20:20
5727
new data from preclinical studies!!!
(NEW DATA) jeg tĂŠnker at med lidt tĂ„lmodighed og en tidshorisont pĂ„ MERE end 48 timer đ sĂ„ er Nano en meget attraktiv case...og kurs potentialet/Resultater er enormt!!!
NĂ„r rally i pcib/pho er slut og pcib/pho kurser har stabiliseret sig efter reprice, sĂ„ kommer der Nano comeback big time đ€đ€ Place your bets đ
(NEW DATA) jeg tĂŠnker at med lidt tĂ„lmodighed og en tidshorisont pĂ„ MERE end 48 timer đ sĂ„ er Nano en meget attraktiv case...og kurs potentialet/Resultater er enormt!!!
NĂ„r rally i pcib/pho er slut og pcib/pho kurser har stabiliseret sig efter reprice, sĂ„ kommer der Nano comeback big time đ€đ€ Place your bets đ
frontal
04.12.2019 kl 20:20
5741
007 James Bond skrev Du tenker pÄ null-risikoen i NANO?
Jeg nekter Ä tro at bunnen er satt. Hele 2020 tipper jeg ogsÄ blir "1 skritt frem og 2 bak".
007 James Bond
04.12.2019 kl 18:36
5809
Du tenker pÄ null-risikoen i NANO?
frontal
04.12.2019 kl 17:38
5930
Kan jo tenkes at ogsÄ Targo passerer den "tryggeste" aksjen innen biotek Norge. :-)
Sydney, det er ikke kjipt Ä gÄ glipp av de fÞrste 30% nÄr man tar i betraktning risikoen i NN.
Sydney, det er ikke kjipt Ä gÄ glipp av de fÞrste 30% nÄr man tar i betraktning risikoen i NN.
Sydney
04.12.2019 kl 15:29
6116
Jeg Þkte ganske masse pÄ 21,50. Nano kommer oppgang pÄ 30+ pÄ dagen og da er det kjedelig Ä stÄ utenfor. HÄper pÄ en slik dag i desember januar..
Nano opp 18% pÄ ei uke, slapp nÄ av litt. Denne kommer.
Jeg har sÄ langt fisket 1500 aksjer til i dag. Skal minne dere pÄ dette nÄr det hele starter.
Men fortjent gratulasjon til PCIBere og PHO-folk i dag. Vel fortjent etter lang tid i smĂžrja.
Jeg har sÄ langt fisket 1500 aksjer til i dag. Skal minne dere pÄ dette nÄr det hele starter.
Men fortjent gratulasjon til PCIBere og PHO-folk i dag. Vel fortjent etter lang tid i smĂžrja.
Kappa3278
04.12.2019 kl 15:12
6185
Pho +16%,Pcib+8,5%, Bgbio +4.3%, Trvx+4,2%, Nano-3,6%, og nano menigheten sitter og trĂžster hverandre om hvor fantastisk dette selskapet er, produkt og ledelse i verdensklasse...
NĂ„r er det snart tid for presentasjon, og klok av skade rĂžmmer investorene nano, men menigheten er med skuta ned.
Pcib og Pho er pÄ vei mot tre sifrede kurs, nano mot en.
NĂ„r er det snart tid for presentasjon, og klok av skade rĂžmmer investorene nano, men menigheten er med skuta ned.
Pcib og Pho er pÄ vei mot tre sifrede kurs, nano mot en.
Tardyferon
04.12.2019 kl 14:55
6267
@TeeJay........ du vil aldri fÄ svar svar av han.......men en ting er sikkert han kjÞpte garantert pÄ bunn og solgte pÄ topp i dag ogsÄ
007 James Bond
04.12.2019 kl 14:53
6280
Tror fallet skyldes bleieskvettere uten retningssans. Sikkert de samme bleieskvetterne du sliter med i BGBIO. De som selger er gjerne hodelÞse hÞns. Ikke mye retningssans pÄ dem heller :-)
Kurs nÄ: 25,30. Ned 3% pÄ en dag der OSE er opp over 1%. NÄr den skulle vÊrt til himmels for lenge siden i fÞlge ekspertene her? :-)
Ingen tanker rundt det? Annet enn at dem som prÞver Ä drÞfte aksjen balansert mÄ personangripes som prinsipp?
Hehe.
Ingen tanker rundt det? Annet enn at dem som prÞver Ä drÞfte aksjen balansert mÄ personangripes som prinsipp?
Hehe.
TeeJay
04.12.2019 kl 14:41
6351
Godt sagt...
Fjellgutten
04.12.2019 kl 13:32
6507
Enig med deg Octagon. Slik jeg ser det er det en hÄndfull meget kompetente personer her inne pÄ bÄde medisin og bÞrs. I tillegg er de flinke til Ä formulere seg.
SÄ er det en flink men ufordragelig person som er rimelig hÞy pÄ seg selv. Og som er hÄret i suppen til de fleste her inne. I tillegg finnes ett par gneldre bikkjer, som stort sett maler fanden pÄ veggen i et lite imponerende sprÄk. Ingen substans i forhold til det faglige.
Det er ikke dermed sagt at de fÞrstnevnte treffer innertier, men de fremstÄr i det minste seriÞse og faglig dyktige.
Meg selv ; har tapt en del pÄ aksjen og er innstilt pÄ Ä tape mer om nÞdvendig. NÄ stÄr jeg lÞpet ut, og aksjene ligger trygt i skuffen.
SÄ er det en flink men ufordragelig person som er rimelig hÞy pÄ seg selv. Og som er hÄret i suppen til de fleste her inne. I tillegg finnes ett par gneldre bikkjer, som stort sett maler fanden pÄ veggen i et lite imponerende sprÄk. Ingen substans i forhold til det faglige.
Det er ikke dermed sagt at de fÞrstnevnte treffer innertier, men de fremstÄr i det minste seriÞse og faglig dyktige.
Meg selv ; har tapt en del pÄ aksjen og er innstilt pÄ Ä tape mer om nÞdvendig. NÄ stÄr jeg lÞpet ut, og aksjene ligger trygt i skuffen.
TeeJay
04.12.2019 kl 13:18
6578
Du har gjort det gullegodt ja đ
Ser du enda ikke har svart pÄ hva du fikk for handelen din som du kalte pÄ 35, like fÞr aksjen stupte til 19?
Og vi venter fortsatt pÄ rekrutteringsanalysen... seriÞst!
Ser du enda ikke har svart pÄ hva du fikk for handelen din som du kalte pÄ 35, like fÞr aksjen stupte til 19?
Og vi venter fortsatt pÄ rekrutteringsanalysen... seriÞst!
For min del har NANO vÊrt gullegod i hÞst, med de stadig forsÞkene pÄ oppgang, der man har hatt rimelig god til Ä sikre gevinst fÞr det har falt igjen.
SÄ ogsÄ i dag: En pen Äpning over 27 som ga anledning til Ä sikre ut resten av gevinsten pÄ pent 26-tall.
NÄ er det mer uklart om aksjen vil klare Ä spille seg opp igjen til ASH, for meldlingen om at man bare har avledet fra juni 2018 (prekliniske) data er en altfor tydelig indikasjon pÄ at man fremdeles ikke har tilstrekkelige pasientdata Ä legge fram. Iht. opprinnelig guiding skulle jo det vÊrt gjort allerede under fjorÄrets ASH, pasientdata man ennÄ ikke har nÄ til ASH 2019, dessverre.
Samtidig er det, ut fra meldingene, ikke framkommet viktige negative funn pÄ de prekliniske nivÄer man holder pÄ med sÄ langt.
Men markedet vil trolig ikke akkurat premiere denne Äpenbare bekreftelsen pÄ enda mer rekrutterings- og framdriftsproblemer.
SÄ ogsÄ i dag: En pen Äpning over 27 som ga anledning til Ä sikre ut resten av gevinsten pÄ pent 26-tall.
NÄ er det mer uklart om aksjen vil klare Ä spille seg opp igjen til ASH, for meldlingen om at man bare har avledet fra juni 2018 (prekliniske) data er en altfor tydelig indikasjon pÄ at man fremdeles ikke har tilstrekkelige pasientdata Ä legge fram. Iht. opprinnelig guiding skulle jo det vÊrt gjort allerede under fjorÄrets ASH, pasientdata man ennÄ ikke har nÄ til ASH 2019, dessverre.
Samtidig er det, ut fra meldingene, ikke framkommet viktige negative funn pÄ de prekliniske nivÄer man holder pÄ med sÄ langt.
Men markedet vil trolig ikke akkurat premiere denne Äpenbare bekreftelsen pÄ enda mer rekrutterings- og framdriftsproblemer.
Octagon
04.12.2019 kl 11:03
6847
Ganske lett Ä se hvem som er ute av aksjen p.t. og Þnsker lavest mulig inngang, hvem som er bitre etter nedgangen i aksjekursen siste Är og hvem som sitter i aksjen p.t. ut fra innleggene her.... spesielt morsomt nÄr en aktÞr skifter fra Ä vÊre negativ til positiv og vice versa..
Tardyferon
04.12.2019 kl 11:03
6857
ikke sant..............
TeeJay
04.12.2019 kl 10:59
6890
Ja det var en av de bedre đđ
«Han hadde sovnet etter festligheter og en av vennene hans hadde postet pÄ HO fra hans tlf»
Hahaha.. sÄ ille kan d faktisk bli...
«Han hadde sovnet etter festligheter og en av vennene hans hadde postet pÄ HO fra hans tlf»
Hahaha.. sÄ ille kan d faktisk bli...
Tardyferon
04.12.2019 kl 10:56
6909
ja det mÄ du gjerne gjÞre.......det hjelper veldig lite.......at du er fortsatt her pÄ HO er jo det beste eksempel pÄ at admin ikke gjÞr jobben sin.........du mistet alt respekt fra min side denne dagen du postet en link til Bayer sin studie og linket dette til Nano.....nÄr du da blir tatt for dine lÞgn var det plutselig kompisen din som gjorde det og til slutt slettet du alt.....husker du det eller skal jeg hjelpe deg litt......sÄ ikke kom Ä fortell meg at man kan tar deg seriÞst
TeeJay
04.12.2019 kl 10:38
6987
Ingen her som har nevnt nye pasientdata Korfu.
Men Ä si at d ikke er nye data faller jo pÄ sin egen urimelighet.
Og at posteren ogsÄ korrelerer med dlbcl data, som ER nye pasientdata, og som jeg tipper slippes samme dag... ja det skjÞnner nok du ogsÄ.
At de skal sees i sammenheng, og underbygge hvorfor de til da fremkomme data i realiteten er bedre enn man bare kan forstÄ ved Ä se tallene pÄ papiret.
Posteren nÄ BYGGER Pà tidligere fremviste pre-kliniske data, men nÄ har de ogsÄ isolert resistente linjer, OG identifisert reverserende komoboer.
PS:
Venter fortsatt pÄ analysen bak din forrige pÄstand fra igÄr, om rekrutteringstakten.
Vet ikke hva du kaller dette Koriander, men i min bok er det nye data.
Slapp av, dette gÄr fint
Men Ä si at d ikke er nye data faller jo pÄ sin egen urimelighet.
Og at posteren ogsÄ korrelerer med dlbcl data, som ER nye pasientdata, og som jeg tipper slippes samme dag... ja det skjÞnner nok du ogsÄ.
At de skal sees i sammenheng, og underbygge hvorfor de til da fremkomme data i realiteten er bedre enn man bare kan forstÄ ved Ä se tallene pÄ papiret.
Posteren nÄ BYGGER Pà tidligere fremviste pre-kliniske data, men nÄ har de ogsÄ isolert resistente linjer, OG identifisert reverserende komoboer.
PS:
Venter fortsatt pÄ analysen bak din forrige pÄstand fra igÄr, om rekrutteringstakten.
Vet ikke hva du kaller dette Koriander, men i min bok er det nye data.
Slapp av, dette gÄr fint
Mrhifi skrev Mr.Nostradamus!! Take a Break đđ
Da var vi pÄ pluss hehehe. Den aksjen her er sÄ forutsigbar.
Dessverre, Teejay,
du starter med Ä bekrefte mitt innledende utsagn: "Uten at jeg venter en edru forstÄelse av dette her pÄ forumet."
For jeg forklarer akkurat dette helt eksakt:
"Det man viser fram nÄ, angis som "nye prekliniske data", men er egentlig avledet fra data som tidligere har blitt presentert pÄ European Haematology Association ÄrsmÞte i juni 2018. Utlagt: Gamle, ikke-pasientutprÞvde data."
Forklar forumet hvorfor dette er feil, Teejay!
- F.eks.:: Er det ikke sant at det er snakk om at man presenterer pÄ basis av data fra juni 2018?
- du vet ogsÄ hva "prekliniske" data er, ikke sant? (vi kan for Ä hjelpe deg, sitere legemiddelverket: "Prekliniske studier: FÞr legemidlet utprÞves i mennesker, skal det gjÞre mange forskjellige prekliniske studier.")
- NANO framviser altsÄ ingen nye pasientdata pÄ ASH 2019
du starter med Ä bekrefte mitt innledende utsagn: "Uten at jeg venter en edru forstÄelse av dette her pÄ forumet."
For jeg forklarer akkurat dette helt eksakt:
"Det man viser fram nÄ, angis som "nye prekliniske data", men er egentlig avledet fra data som tidligere har blitt presentert pÄ European Haematology Association ÄrsmÞte i juni 2018. Utlagt: Gamle, ikke-pasientutprÞvde data."
Forklar forumet hvorfor dette er feil, Teejay!
- F.eks.:: Er det ikke sant at det er snakk om at man presenterer pÄ basis av data fra juni 2018?
- du vet ogsÄ hva "prekliniske" data er, ikke sant? (vi kan for Ä hjelpe deg, sitere legemiddelverket: "Prekliniske studier: FÞr legemidlet utprÞves i mennesker, skal det gjÞre mange forskjellige prekliniske studier.")
- NANO framviser altsÄ ingen nye pasientdata pÄ ASH 2019
Mrhifi
04.12.2019 kl 10:05
7152
Mr.Nostradamus!! Take a Break đđ